مقایسه Fiverr با SEOclerks

مقایسه Fiverr با SEOclerks – کدام پلتفرم برای فریلنسرها بهترین است؟

زمان مطالعه 6 دقیقه

کار آزاد این روزها یکی از پرطرفدارترین انواع کار است. از ساعت‌های انعطاف‌پذیر، توانایی کار در خانه، و طیف وسیعی از شرکت‌های مختلف که می‌توانید با آنها کار کنید، فریلنسینگ به شکل ثابت درآمد برای بسیاری از افراد تبدیل شده است. مقایسه Fiverr با SEOclerks را در ادامه بخوانید.

چند سال پیش، پیدا کردن کار آزاد می‌توانست دشوار باشد. اما این روزها، پلتفرم های مختلفی برای کمک به ایجاد ارتباط بین سازندگان دیجیتال با فریلنسرهایی که به دنبال خرید خدمات هستند، وجود دارد.

امروز نگاهی به دو تا از این سایت‌های فریلنسری، Fiverr و SEOClerks خواهیم داشت.

Fiverr چیست؟

شاید یکی از محبوب ترین پلتفرم های فریلنسینگ، Fiverr در سال 2010 در اسرائیل به عنوان یک بازار دو طرفه برای فریلنسرها، به ویژه برای خدمات دیجیتال، مانند طراحی وب و ویرایش، تاسیس شد. نام این سایت این بود که تمام این خدمات از 5 دلار آمریکا شروع می شود. اگرچه این روزها، بسیاری از خدمات می توانند بیش از صدها یا حتی هزاران دلار هزینه داشته باشند.

پردرآمدترین مشاغل در سایت طراحی وب سایت، مدیریت شبکه های اجتماعی، تصحیح و کپی رایتینگ و رزومه نویسی است. اگرچه می‌توانید خدماتی مانند خواندن روان‌خوانی یا مشاوره روابط را نیز پیدا کنید.

Fiverr اکنون یک شرکت میلیارد دلاری است و میلیون ها کاربر از سراسر جهان دارد.

Fiverr چگونه برای فریلنسرها کار می کند؟

پس از ثبت نام برای یک حساب کاربری Fiverr رایگان، می توانید شروع به ارسال کنسرت ها در سایت کنید.

«Gigs» همان چیزی است که Fiverr آن را آگهی‌های شغلی خود می‌نامد و مشتریان بالقوه چگونه کار شما را پیدا می‌کنند.

هنگام ارسال یک کنسرت، می‌خواهید مطمئن شوید که از کلمات کلیدی مثبت استفاده می‌کنید، نمونه‌هایی از محصولات نهایی را درج می‌کنید و عوامل مهمی مانند ضرب‌الاجل‌ها و بودجه‌ها را مورد بحث قرار می‌دهید.

در زیر نمونه‌ای از یک فروشنده موفق در Fiverr و یکی از پست‌های کنسرت آنها آورده شده است.

حتی می‌توانید بسته‌های مختلفی را اضافه کنید که به مشتریان بالقوه اجازه می‌دهد تا سطوح قیمتی متفاوتی را برای محصول خود انتخاب کنند. شما می توانید بین پایه، استاندارد و حق بیمه یکی را انتخاب کنید. بسته‌های ممتاز ممکن است شامل محتوای بیشتر، زمان تحویل سریع‌تر یا توانایی مشتری برای درخواست تجدیدنظرهای متعدد در محصول خود باشد. در زیر چند نمونه از ظاهر بسته های شما آورده شده است.

همانطور که در سایت رشد می کنید، Fiverr به طور خودکار شما را در سطوح مختلف قرار می دهد.

سطوح عبارتند از – فروشنده جدید، سطح 1، سطح 2، و فروشنده دارای رتبه برتر. هر چه رتبه شما بالاتر باشد، احتمال دریافت سفارشات جدید بیشتر می شود. همچنین با افزایش رتبه خود، امتیازات ویژه ای دریافت می کنید.

تا زمانی که به سطح 1 برسید به عنوان یک فروشنده جدید رتبه بندی می شوید. برای رسیدن به سطح 1، باید 60 روز در سایت فعال بوده باشید، 400 دلار یا بیشتر درآمد داشته باشید، 10 فروش کامل داشته باشید، رتبه 4.7 ستاره داشته باشید، امتیاز 90 داشته باشید. ٪ تکمیل در تمام سفارشات و زمان پاسخ، و همچنین دریافت هیچ اخطاری. پس از تکمیل آن، می‌توانید 10 گیگ فعال داشته باشید و به ازای هر گیگ 4 سرویس اضافه کنید.

توجه: توجه داشته باشید که Fiverr 20٪ از کل فروش شما را کاهش می دهد. یعنی 80 درصد سود خود را دریافت خواهید کرد. با این حال، Fiverr هرگز برای ایجاد حساب از شما هزینه ای دریافت نمی کند، بنابراین برخلاف بسیاری از بازارهای آزاد، بازار شما همچنان رایگان خواهد بود.

Fiverr چگونه برای مشتریان کار می کند؟

شما به راحتی می توانید بین فریلنسر و مشتری از داشبورد Fiverr جابجا شوید و نیازی به ایجاد حساب جداگانه ندارید.

به جای ارسال کنسرت های خود، می توانید دسته بندی های خاصی را جستجو کنید که به شما در پروژه مورد نیاز کمک می کند.

هنگام درخواست خدمات، مهم است که به یاد داشته باشید که یک فریلنسر می تواند در هر زمانی درخواست شما را رد کند. همچنین اگر در مورد کار آنها سؤالی دارید یا می خواهید در پروژه تغییراتی ایجاد کنید، می توانید مستقیماً با فریلنسر تماس بگیرید

اگر دقیقاً چیزی را که به دنبال آن هستید پیدا نکردید، می توانید درخواست ارسال کنید. هنگامی که درخواستی را ارسال می کنید، Fiverr یک فریلنسر را با پروژه شما مطابقت می دهد و می توانید در مورد جدول زمانی، بودجه و محتوایی که به کامل شدن پروژه شما کمک می کند صحبت کنید. در زیر نمونه ای از فرم درخواست، و نوع اطلاعاتی که باید ارائه دهید آورده شده است.

SEO Clerks چیست؟

SEOClerks یک بازار آزاد است که به طور خاص برای جستجوهای SEO طراحی شده است. این سایت ادعا می کند که بزرگترین سایت سئو در بازار است. این سایت که در سال 2011 در کارولینای شمالی تأسیس شد، اکنون بیش از 100000 فریلنسر در سایت دارد و بیش از 150000 خدمات را ارائه می دهد.

کارمندان سئو به عنوان یک فریلنسر چگونه کار می کنند؟

پس از ثبت نام، می توانید به عنوان یک فریلنسر شروع به ارسال خدمات کنید. در زیر نمونه ای از نوع اطلاعاتی که باید در پست خود بگنجانید آورده شده است.

یک عنوان جذاب، مدت زمان خدمت شما را درج کنید و تصاویر و ویدیوهای نهایی محصول نهایی را درج کنید.

حتی می‌توانید نظرات مشتریان قبلی یا لیستی از سؤالات متداول را نیز درج کنید.

پس از اتمام پست سرویس شما، مشتریان بالقوه می توانند مستقیماً به شما پیام ارسال کنند و رزرو را شروع کنند.

شما می توانید سفارشات، درآمد، هزینه ها و همه پیام های خود را در داشبورد خود که در زیر نشان داده شده است مدیریت کنید.

SEOClerks از کل سفارشات 10% کارمزد دریافت می کند که کمتر از 20% Fiverr است.

کارمندان SEO به عنوان یک مشتری چگونه کار می کنند؟

مشابه Fiverr، مشتریان از طریق SEOClerks جستجو می کنند تا خدمات مورد نیاز خود را بیابند. می‌توانید مستقیماً به یک فریلنسر پیام دهید تا پروژه‌ای متناسب با نیازهای شما ارائه دهد، یا یک آگهی شغلی برای فریلنسرها ارسال کنید تا در مناقصه شرکت کنند. می‌توانید مناقصه‌ها، مشاغل و تمامی ارتباطات و پرداخت‌ها را در یک داشبورد مدیریت کنید.

سطوح کاربر

مشابه Fiverr، SEOClerks روشی برای رتبه بندی کاربران بر اساس سطوح دارد. اما بر خلاف Fiverr، مشتریان را می توان در این مورد نیز رتبه بندی کرد.

هر کاربر از سطح 1 شروع می کند، که با محدودیت هایی همراه است، از جمله اینکه سرویس شما نمی تواند بیش از 125 دلار هزینه داشته باشد، بدون بارگیری فوری، بدون خدمات اشتراک، و قادر به ایجاد بیش از 10 سرویس نیست.

هنگامی که به سطح 2 رفتید، 10 سفارش یا بیشتر را تکمیل یا خریداری کرده اید، 500 دلار یا بیشتر ساخته یا خرج کرده اید، امتیاز 90٪ یا بالاتر دارید و مزایای بسیار بیشتری دریافت می کنید. این شامل امکان ایجاد بارگیری فوری و خدمات اشتراک، دریافت پرداخت خود 4 روز پس از تکمیل سفارش، و می‌توانید حداکثر 50 سرویس را در یک زمان ایجاد کنید.

می توانید به سطح 3، 4، 5 و X بروید که بالاترین سطح است. در زیر نمونه‌ای از سطح 5 وجود دارد که S به معنای فروشنده، B برای خریدار و A به معنای وابسته است.

مقایسه Fiverr با SEOclerks – کدام پلتفرم برای فریلنسرها بهتر است؟

پیوستن به برنامه وابسته به آنها به شما امکان می دهد تا از طریق پیوند منحصر به فرد خود، 5٪ از هر سفارش کسب کنید. اگر کاربر را با استفاده از پیوند وابسته خود معرفی کنید و آنها خدمات شما را خریداری کنند، 100٪ از وجوه، منهای کارمزدها را به دست خواهید آورد.

کدام سایت فریلنسری بهتر است؟

هر دو پلتفرم به فریلنسرها و مشتریان این امکان را می دهند که با هم ارتباط برقرار کنند. در حالی که Fiverr گزینه های بیشتری برای خدماتی دارد که مرتبط با سئو نیستند، برای برنامه نویسی جدی تر، لینک سازی و سایر محتوای سئو، SEOClerks ممکن است گزینه خوبی برای بررسی باشد. Fiverr کارمزد بالاتری برای فریلنسرها دارد، اما پلتفرم بزرگتری دارد و بنابراین ممکن است شانس بیشتری برای کسب درآمد یا یافتن فریلنسر متناسب با نیازهای خود داشته باشید.

کدام سایت فریلنسری را انتخاب می کنید؟ آیا از جایگزین دیگری مانند UpWork یا Toptal استفاده می کنید؟ در زیر به ما اطلاع دهید

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت