استفاده از ChatGPT برای جلسات تیم مجازی

نحوه استفاده از ChatGPT برای جلسات تیم مجازی

زمان مطالعه 4 دقیقه

سعی کنید در جلسه مجازی بعدی خود ChatGPT را آزمایش کنید و ببینید که آیا در انرژی و زمان شما صرفه جویی می کند یا خیر. استفاده از ChatGPT برای جلسات تیم مجازی را در ادامه بخوانید.

ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی مانند ChatGPT می توانند به سازماندهی و آماده سازی شما برای یک جلسه مجازی کمک کنند. اما چرا در مرحله آماده سازی توقف کنیم؟ می‌توانید این مدل زبان هوش مصنوعی را در طول جلسه در کنار خود باز کنید تا سؤالات خود را بپرسید و ایده‌های جدیدی ارائه دهید.

بیایید به روش‌های مختلفی نگاه کنیم که می‌توانید از مدل زبان ChatGPT برای جلسه تیم مجازی بعدی خود استفاده کنید:

1. سوالات را از قبل پیش بینی کنید

نحوه استفاده از ChatGPT برای جلسات تیم مجازی

نحوه استفاده از ChatGPT برای جلسات تیم مجازی

حضور در یک جلسه مجازی می تواند استرس زاتر از یک جلسه فیزیکی باشد زیرا تعاملات محدود است. همچنین نمی توانید زبان بدن دیگران را به راحتی بخوانید. بنابراین، وقتی کسی سوالی می پرسد که شما انتظارش را نداشتید، کل ارائه شما می تواند از ریل خارج شود.

خوشبختانه، ChatGPT ابزاری عالی برای پیش بینی بیشتر سوالاتی است که ممکن است در طول یک جلسه مجازی از شما پرسیده شود. شما فقط باید جزئیات لازم مانند دستور جلسه، نقش خود و موضوعات مورد بحث را ارائه دهید.

هنگامی که این اطلاعات را ارائه کردید، به سادگی از ChatGPT بخواهید تا لیستی از سوالاتی را که شرکت کنندگان ممکن است در جلسه مجازی بپرسند ایجاد کند. مدل زبان حتی می تواند به این سوالات احتمالی پاسخ دهد.

در حالی که این پاسخ ها ممکن است بهترین نباشند، اما می توانند به عنوان یک نقطه شروع عالی برای آمادگی شما باشند. سپس، با در دست داشتن پرسش‌ها و پاسخ‌های احتمالی، می‌توانید آنها را بیشتر در هر برنامه یادداشت‌برداری سازماندهی کنید.

2. ایده های فکری بکر و ناگهانی

نحوه استفاده از ChatGPT برای جلسات تیم مجازی

نحوه استفاده از ChatGPT برای جلسات تیم مجازی

ChatGPT همچنین می تواند برای ایده های بزرگ در طول یک جلسه مجازی مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال، می‌توانید هوش مصنوعی را در پنجره‌ای دیگر باز کنید و از آن بخواهید که پیشنهادات بصری درباره موضوعات مورد بحث ارائه دهد. سپس می توان این ایده ها را به اعضای جلسه منتقل کرد و همه می توانند در مورد دوام خود صحبت کنند.

ChatGPT می تواند به ارائه زاویه جدیدی کمک کند که ممکن است مشکل را به طور موثرتر حل کند. همچنین می‌تواند نقطه شروع خوبی برای تیم شما باشد تا ایده‌های جدید و تازه‌ای برای خودشان ارائه دهند. می‌توانید با استفاده از صدای خود برای کنترل ChatGPT، این فرآیند درخواست ایده‌های جدید از ChatGPT را ساده کنید.

3. متن جلسه را خلاصه کنید

یک راه بصری و صرفه جویی در زمان برای استفاده از ChatGPT برای جلسه آنلاین شما این است که متن جلسه را خلاصه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که رونوشت را ارائه دهید و از ChatGPT بخواهید که آن را در تعداد کلمات انتخابی شما خلاصه کند.

سپس چت ربات هوش مصنوعی خلاصه ای دقیق ایجاد می کند که می توانید از آن برای مشاهده سریع آنچه در جلسات مجازی بحث شده است استفاده کنید. حتی می‌توانید از آن بخواهید که نشانگرهای مهم را در گلوله‌ها برای خوانایی آسان فهرست کند.

از آنجایی که جلسه به صورت آنلاین برگزار می شود، می توان آن را ضبط کرد. سپس می توانید از برنامه ای مانند Rev برای رونویسی فایل های صوتی خود استفاده کنید. اگر رونویسی به صورت PDF باشد، جای نگرانی نیست. چندین راه وجود دارد که به ChatGPT اجازه دهید فایل های PDF را نیز بخواند.

4. دوره بعدی اقدام را تعیین کنید

نحوه استفاده از ChatGPT برای جلسات تیم مجازی

نحوه استفاده از ChatGPT برای جلسات تیم مجازی

بخش مهمی از صورتجلسات این است که تمام اقدامات بعدی را در پایان یادداشت کنید. این کمک می کند تا مشخص شود چه کاری باید انجام شود و از سوء تفاهم جلوگیری می کند. باز هم ChatGPT می تواند با فشار دادن یک کلید در این مورد به شما کمک کند.

از مدل زبان بپرسید که بر اساس رونویسی جلسه شما، اقدام بعدی چیست. سپس رونویسی جلسه خود را در اختیار چت ربات هوش مصنوعی قرار دهید و ChatGPT همه اقدامات بعدی را فهرست می کند.

ChatGPT دستیار عالی برای جلسات مجازی شما است

ChatGPT می تواند جلسات شما را سازنده تر کند. این می تواند به شما کمک کند تا سوالات را از قبل پیش بینی کنید، ایده پردازی کنید و خلاصه ای از رونویسی جلسه را دریافت کنید. همچنین، از این مدل زبان می توان برای ترسیم مسیر کاری که تیم شما باید بعد از جلسه انجام دهد استفاده کرد.

بنابراین دفعه بعد، چه هاستینگ (میزبان) یک جلسه مجازی در Google Meet یا Zoom هستید، حتماً از ChatGPT برای صرفه جویی در وقت و کمک به شما در هر مرحله استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت