کسب درآمد از QUORA

نحوه کسب درآمد از QUORA: در 3 مرحله ساده

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه از Quora کسب درآمد کنید؟ Quora یک وبسایت پرسش و پاسخ محبوب است که ماهانه بیش از 550 میلیون کاربر فعال را جذب می‌کند. کسب درآمد از QUORA را در این مطلب توضیح داده ایم.

نقد کردن درآمد ارزی

اکنون در حال تکامل است تا چیزی بیش از یک پلتفرم پرسش و پاسخ باشد. Quora در حال تبدیل شدن به یک ابزار تجاری قدرتمند است که بسیاری از شرکت ها برای افزایش فروش و رشد کسب و کار خود از آن استفاده می‌کنند.

کلید کسب درآمد در Quora شامل سه مرحله کلیدی است:

  • جلب توجه به محتوای شما
  • قیف کردن ترافیک از سکو
  • گرفتن سرنخ ها (ترجیحا به لیست ایمیل شما)

این وبلاگ به عمق هر یک از این مراحل می‌پردازد و نکات کاربردی در مورد چگونگی کسب درآمد بیشتر در Quora ارائه می‌دهد.

بیایید از ابتدا شروع کنیم!

QUORA چیست؟

Quora.com یک پلتفرم پرسش و پاسخ است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از دانش جمعی اینترنت استفاده کنند. سوالی را تایپ کنید و Quora اطلاعات زیادی از متخصصان در آن زمینه در اختیار شما قرار خواهد داد.

یکی از ویژگی های کلیدی که Quora را از دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی متمایز می‌کند تمرکز آن بر محتوای با کیفیت است.

Quora برای تشویق کاربران به ارسال پاسخ های مدون و آموزنده، از یک سیستم رای گیری استفاده می‌کند که به موجب آن پاسخ های پرطرفدار توسط سایر کاربران “تأیید” می‌شوند. این تضمین می‌کند که مفیدترین اطلاعات به بالاترین سطح می‌رسد و کاربران را تشویق می‌کند تا پاسخ های متفکرانه و تحقیق شده بنویسند.

Quora چگونه کار می‌کند؟

نحوه عملکرد Quora ساده است – کاربران در مورد موضوعات مختلف سؤال می‌پرسند و پاسخ می‌دهند. پرسش ها و پاسخ ها درون «رشته های» مبنی بر موضوع هستند. کاربران همچنین می‌توانند موضوعات فردی یا کاربران خاص را دنبال کنند.

وقتی به سؤالات Quora پاسخ می‌دهید، می‌توانید پیوندهایی به وبسایت یا وبلاگ خود اضافه کنید.

این به شما امکان می‌دهد در معرض مخاطبان زیادی از خوانندگان یا مشتریان بالقوه قرار بگیرید. علاوه بر این، الگوریتم های Quora اغلب سوالاتی را مطرح می‌کنند که کارشناسان به آنها پاسخ داده‌اند، بنابراین اگر در سایت فعال هستید، احتمال زیادی وجود دارد که پاسخ های شما توسط افراد زیادی دیده شود.

چگونه می‌توانید از QUORA درآمد کسب کنید؟

در نهایت، کلید کسب درآمد در Quora داشتن یک استراتژی قوی برای هدف قرار دادن مخاطبان مناسب و تبدیل آن ترافیک به فروش است.

کسب درآمد در Quora شامل دو جزء اصلی است:

  • ترافیک هدفمند
  • استراتژی کسب درآمد

ترافیک هدفمند مشتریان را در موقعیتی قرار می‌دهد که در مورد یک پیشنهاد اقدام کنند. با یک استراتژی کسب درآمد مناسب، شرکت می‌تواند این ترافیک را به دلار تبدیل کند.

مرحله 1: به محتوای خود توجه کنید (به سؤالات پاسخ دهید)

اولین قدم برای کسب درآمد در Quora این است که مردم پاسخ های شما را ببینند. خب چطور اینکار را انجام بدهیم؟

این کار با قرار دادن خود به عنوان یک متخصص در یک جایگاه یا صنعت خاص ممکن است. این بدان معنی است که شما باید مخاطبان هدف خود را به وضوح درک کنید تا بدانید به چه موضوعاتی علاقمند هستند.

سپس، می‌توانید از کلمات کلیدی و عبارات جستجو برای یافتن سؤالات مرتبط در Quora استفاده کنید که احتمالاً مخاطبان هدف شما می‌پرسند یا جستجو می‌کنند.

می‌توانید این سؤالات را در بخش «پاسخ» پلتفرم Quora بیابید.

مکان دیگری برای درگیر شدن در فضاهای Quora است. فضای Quora شبیه به گروهی است که ممکن است در فیسبوک عضو باشید. به عنوان مثال، در “Ways to lose weight” می‌توانید بیش از 293000 دنبال کننده را پیدا کنید که علاقمند به کاهش وزن هستند!

هنگام پاسخ دادن به این سؤالات، همیشه اطلاعات ارزشمند و کاملاً تحقیق شده را ارائه دهید، و سایر کاربران را تشویق کنید تا رأی مثبت دهند و پاسخ های شما را به اشتراک بگذارند.

برخلاف برخی دیگر از منابع ترافیک، کاربران Quora فعالانه به دنبال پاسخ برای سوالات خود هستند، به این معنی که احتمال بیشتری دارد محتوایی را که ارائه می‌دهید بخوانند و با آن درگیر شوند.

نکات حرفه ای:

با تعداد فالوورهای زیاد به سوالات پاسخ دهید.

سوالات اخیر را هدف قرار دهید. بر اساس روز گذشته یا هفته گذشته فیلتر کنید تا بتوانید آخرین سوالات را دریافت کنید.

از تبلیغات پولی برای ساده کردن فرآیند دستی پاسخگویی به سوالات استفاده کنید.

به دنبال نوشتن محتوای شگفت انگیز Quora بدون صرف ساعت ها تحقیق هستید؟

Jasper راه حل عالی است. Jasper یک دستیار نوشتن محتوا با هوش مصنوعی است که فرآیند ایجاد محتوای با کیفیت بالا را در Quora ساده می‌کند.

با Jasper، می‌توانید به سرعت پاسخ های کاملاً تحقیق شده برای سؤالات ایجاد کنید و ساعت ها در زمان تحقیق دستی شما صرفه جویی شود. علاوه بر این، فناوری هوش مصنوعی Jasper تضمین می‌کند که پاسخ های شما همیشه به‌روز و مرتبط هستند و به شما کمک می‌کنند تا رأی های مثبت و ترافیک بیشتری دریافت کنید.

مرحله 2: ترافیک قیفی خارج از پلتفرم (استراتژی کسب درآمد)

هنگامی که یک جریان ثابت از ترافیک به پاسخ های Quora شما می‌رسد، گام بعدی تبدیل آن ترافیک به فروش است.

یکی از راه های انجام این کار، قرار دادن پیوندهایی در پاسخ های خود است که خوانندگان را به صفحات خاصی در وبسایت یا وبلاگ شما هدایت می‌کند. به عنوان مثال، اگر کاربری در مورد بهترین مسیرهای پیاده روی در یک مقصد خاص سؤال کند، می‌توانید پیوندی به یک پست وبلاگ یا صفحه فرود با اطلاعات بیشتر در مورد تورهای پیاده روی خود در آن منطقه اضافه کنید.

اگر پاسخ های مفید و روشنگرانه ای را در مورد آن موضوع ارائه کرده باشید، این احتمال وجود دارد که آنها به وبسایت شما کلیک کنند.

با این حال، یک نکته وجود دارد: شما نمی‌توانید پیوندهای وابسته را مستقیماً در پاسخ های Quora خود پست کنید. دلیل آن این است که Quora یک سیاست سختگیرانه در برابر محتوای تبلیغاتی دارد. بنابراین، باید ترافیک را به صفحه فرود، وبلاگ یا کانال یوتیوب ارسال کنید.

مرحله 3: سرنخ را بگیرید

هنگامی که ترافیک را به وبسایت خود وارد می‌کنید، جذب سرنخ ها ضروری است تا بتوانید در آینده به بازاریابی آنها ادامه دهید.

طبق تحقیقات بازار، خرید مشتریان به طور متوسط ​​هفت نقطه تماس نیاز دارد و نرخ تبدیل در اولین لمس کمتر از 2٪ است. در واقع، 80 درصد از فروش ها فقط در تماس پنجم تا دوازدهم انجام می‌شود، این بدان معناست که ادامه دادن روند ضروری است!

اگر سرنخ ها را نگیرید، بیشتر ترافیک شما از بین می‌رود (زیرا نمی‌توانید دوباره به آنها دسترسی پیدا کنید). با جذب سرنخ ها، مالک آن ترافیک هستید و می‌توانید به بازاریابی برای آنها ادامه دهید تا زمانی که برای خرید آماده شوند. حتی اگر بلافاصله خرید نکنند، می‌توانید به ایجاد روابط با آنها ادامه دهید و در نهایت آنها را به مشتری تبدیل کنید.

گرفتن سرنخ می‌تواند به سادگی اضافه کردن یک فرم پاپ آپ به سایت شما یا قرار دادن فرم ثبت نام در نوار کناری باشد. اگر این کار را انجام می‌دهید، اگر می‌خواهید تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان وب سایت خود را به مشتری تبدیل کنید، جذب سرنخ ضروری است.

هنگامی که ترافیکی را که از Quora به وبسایت شما وارد می‌شود، هدف گذاری کردید، داشتن یک استراتژی برای کسب درآمد از این ترافیک بسیار مهم است.

پس از به دست آوردن یک سرنخ، قسمت پشتی هر کسب و کار کمی متفاوت به نظر می‌رسد. اما اکثر کسب و کارها از ترافیک Quora خود از موارد زیر درآمد کسب می‌کنند:

بازاریابی وابسته: این شامل تبلیغ محصولات یا خدمات مرتبط با موضوعی است که در Quora بحث می‌کنید و برای هر فروش انجام شده از طریق پیوند ارجاع شما، کمیسیون دریافت می‌کنید.

فروش محصولات یا خدمات: صاحبان دوره ها، وکلا، متخصصان سلامت روان و متخصصان تغذیه تنها چند حرفه ای هستند که از quora برای دستیابی به مشتریان جدید استفاده می‌کنند. این مشاغل می‌توانند با به اشتراک گذاشتن تخصص خود در مورد quora با مشتریان بالقوه در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند.

آربیتراژ محتوا: این مورد شامل ایجاد محتوای ارزشمند در Quora است که ترافیک را به وبسایت یا کانال یوتیوب شما هدایت می‌کند، جایی که می‌توانید از طریق درآمد تبلیغات یا روش های دیگر از ترافیک درآمد کسب کنید.

به طور خلاصه، کلید کسب درآمد در Quora، تعامل فعال با پلتفرم، ایجاد روابط با کاربران و استفاده هوشمندانه از پیوندها برای هدایت ترافیک به وبسایت یا پیوندهای ارجاع شما است.

پایگاهی از 1000 طرفدار واقعی بسازید.

بر کسی پوشیده نیست که رسانه های اجتماعی به یکی از قدرتمندترین ابزارهای دنیای بازاریابی تبدیل شده اند. با کلیک یک دکمه، کسب و کارها می‌توانند به مخاطبان گسترده و همیشه در حال رشد دسترسی پیدا کنند. اما چیزی که بسیاری از مردم متوجه نمی‌شوند این است که برای کسب درآمد در شبکه های اجتماعی به میلیون ها فالوور نیاز ندارید.

شما فقط به 1000 “طرفدار واقعی” نیاز دارید – افرادی که مایلند سالانه 100 دلار به شما بدهند. بنابراین، اگر بتوانید 1000 طرفدار واقعی داشته باشید، یعنی 100000 دلار در سال سود است.

ممکن است زیاد به نظر برسد، اما در واقع دور از دسترس نیست.

نحوه ثبت نام در QUORA

قبل از کسب درآمد در Quora، باید برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. به وبسایت Quora مراجعه کنید و روی گزینه Sign Up کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی دکمه Sign Up، به صفحه ثبت نام بروید. شما باید نام، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.

هنگامی که مشخصات خود را وارد کردید، روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

نمایه خود را پر کنید

اکنون که برای یک حساب Quora ثبت نام کرده اید، وقت آن است که نمایه خود را پر کنید. نمایه مهم است زیرا به شما کمک می‌کند تا اعتبار خود را در بستر پرسش/پاسخ ایجاد کنید.

  1. روی نام خود کلیک کنید. شما را به صفحه نمایه خود می برد.
  2. در صفحه نمایه خود، روی دکمه Edit Profile کلیک کنید.
  3. در صفحه Edit Profile می‌توانید عکسی از خود اضافه کنید، چند جمله بنویسید و وبسایت خود را اضافه کنید.

نکاتی برای به دست آوردن بیشترین ترافیک QUORA

این نکات زیر را دنبال کنید تا ترافیک Quora خود را افزایش دهید!

قدرت داستان ها

هانسون چنگ در کمتر از 45 روز با پاسخ دادن به سوالات با داستان های قدرتمند از صفر به 1.4 میلیون بازدید در Quora رسید.

وقتی نوبت به دریافت نظرات درباره Quora می‌رسد، ارتباط عاطفی کلیدی است. افراد زمانی که احساس می‌کنند با پیام ارتباط شخصی دارند، احتمالاً روی یک پاسخ کلیک می‌کنند. یکی از راه های ایجاد این ارتباط از طریق داستان هاست. داستان ها می‌توانند ما را به زمان و مکان دیگری منتقل کنند و به ما امکان می‌دهند با شخصیت ها همدلی کنیم.

سعی کنید یک داستان شخصی یا مثالی از فرهنگ عامه اضافه کنید تا پاسخ خود را تا حد امکان مرتبط کنید. این به خوانندگان کمک می‌کند تا با پاسخ های بیشتری در سطح عمیق تری ارتباط برقرار کنند و احتمال وارد شدن آنها به وبسایت شما را افزایش می‌دهد.

هانسن داستانی جذاب در مورد غلبه بر یک چالش شخصی به اشتراک گذاشت. او همچنین در کل داستان خود توضیح داد که چگونه هدف خود را از طریق کسب درآمد آنلاین به روشی که با ارزش های او همسو باشد، پیدا کرده است.

یک نکته مهم این است که اطمینان حاصل شود که داستان به سؤال مربوط است.

رتبه بندی سوالات هدف در موتور جستجوی Google

اگر به دنبال دریافت ترافیک بیشتر در Quora هستید، یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که سوالاتی را که از قبل در جستجوهای گوگل رتبه بندی شده اند را هدف قرار دهید. بیش از 5.6 میلیون کلمه کلیدی از Quora.com در رده بندی ۱۰ تایی قرار دارند، بنابراین فرصت جذب مستقیم ترافیک از Google بسیار زیاد است! یکی از راه های تشخیص این فرصت ها استفاده از SEMRush است.

SEMRush به شما امکان دسترسی به انبوهی از داده ها و ویژگی های مرتبط با سئو را می‌دهد، از جمله تحقیق کلمات کلیدی، ممیزی سایت و تجزیه و تحلیل رقبا. در تجربه من، این یک منبع ارزشمند برای هر کسب و کار یا فردی است که به دنبال جذب مشتریان بیشتر از طریق Google است! شروع کنید!

به بخش تحقیقات ارگانیک بروید، کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید و روی «جستجو» کلیک کنید. در مرحله بعد، 10 سوال برتر Quora را برای آن کلمه کلیدی، حجم جستجوی آنها و CPC خواهید دید. از آنجا، می‌توانید انتخاب کنید که به کدام سؤالات پاسخ دهید.

ارائه ارزش نامتناسب

در چشم انداز کسب و کار امروزی، ارائه ارزش نامتناسب در روش های بازاریابی شما بیش از همیشه مهم است.

در دنیایی که مصرف کنندگان روزانه با هزاران پیام بازاریابی بمباران می‌شوند، کاهش سر و صدا و ارائه چیزی واقعاً ارزشمند ضروری است. تمرکز شما باید روی کمک به آنها به هر طریق ممکن و ایجاد رابطه معتمدانه باشد. اگر به تعداد کافی به افراد کمک کنید تا به آنچه می‌خواهند برسند، ناگزیر به آنچه می‌خواهید خواهید رسید.

اینجاست که فلسفه گری واینرچوک وارد عمل می‌شود. ایده این است که با یک سری از “حبه” شروع کنید. محتوای کوچکی که ارزش ارائه می‌کند و با مخاطبان شما ارتباط ایجاد می‌کند. هنگامی که توجه آنها را جلب کردید، می‌توانید آنها را با قلاب مناسب شکار کنید.

با پاسخ های جذاب توجه را جلب کنید

ضروری است که مطمئن شوید پاسخ شما به خوبی نوشته شده و به راحتی قابل هضم است. هیچ کس نمی‌خواهد از دیوار متن عبور کند، بنابراین پاسخ خود را به پاراگراف های کوتاه با فضای خالی زیاد تقسیم کنید.

از استفاده از متن پررنگ، تصاویر، ویدیوها یا اینفوگرافیک ها برای تکمیل پاسخ خود نترسید. باز هم، یک کمک بصری می‌تواند به جلب توجه و کسب آن کلیک های بسیار مهم کمک کند.

حجم سوال را در Ads MANAGER پیدا کنید

اگر به دنبال کسب بیشترین سود در Quora هستید، می‌توانید از Ads Manager استفاده کنید تا متوجه شوید کدام سوالات بیشترین بازدید را دارند. این یک راه سریع و آسان برای هدف قرار دادن مخاطبان شما و اطمینان از ارائه محتوای ارزشمند به آنها است. به خاطر داشته باشید که این یک هک است – ما یک کمپین تبلیغاتی پولی اجرا نمی‌کنیم. ما از ابزار هدف یابی در داخل مدیر تبلیغات استفاده می‌کنیم تا به بهترین سؤالاتی که می‌توانیم پاسخ دهیم.

در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

1) یک کمپین در Ads Manager ایجاد کنید.

2) پس از رسیدن به بخش هدف، یک کلمه کلیدی مرتبط انتخاب کنید.

3) روی Bulk Add کلیک کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که یکسری سؤالات را اضافه کنید.

4) به سوالاتی که بیشترین بیننده را دارند نگاه کنید و سوالات مربوط به کسب و کار یا محصول خود را انتخاب کنید.

5) اکنون که لیستی از سوالات پرطرفدار دارید، می‌توانید محتوا ایجاد کنید تا مشتریان شما بتوانند پاسخ آنها را پیدا کنند.

چگونه از QUORA درآمد کسب کنیم: افکار نهایی

با وجود اینکه این مقاله در مورد کسب درآمد آنلاین است، من به شما توصیه اکید می کنم که روی کمک (به جای علائم دلار) تمرکز کنید. وقتی روی پول تمرکز می‌کنید، این پول در اعمال شما ظاهر می‌شود و در عصر دیجیتال امروزی، مصرف‌کنندگان می‌توانند از یک مایل دورتر بی‌اصالت را حس کنند.

در عوض، بر ارائه ارزش به مخاطبان خود و ایجاد اعتماد با آنها تمرکز کنید. صرفاً کمک به دیگران بدون انتظار چیزی در عوض، ارزش بسیار زیادی دارد. این امر در درازمدت به ناچار منجر به درآمد بیشتر خواهد شد. بنابراین بیرون بروید و با نیت درست به سؤالات Quora پاسخ دهید – چه کسی می داند ممکن است شما را به کجا برساند!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT