مورد شبکه سازی در لینکدین که به شما در کسب و کار کمک می کند

نکاتی در مورد شبکه سازی در لینکدین که به شما در کسب و کار کمک می کند

زمان مطالعه 7 دقیقه

لینکدین LinkedIn یک پلتفرم و شبکه قدرتمند حرفه‌ای آنلاین با بیش از ۴۵۰ میلیون کاربر ثبت شده در سراسر جهان است. در هر ثانیه بیش از دو عضو جدید در این شبکه ثبت نام می‌کنند و هر ماه بیش از یک میلیون بازدید کننده منحصر به فرد دارد. حتما می‌دانید که LinkedIn در میان افراد جویای کار محبوب است. در حقیقت بیش از ۴۰ میلیون دانشجو و دانش آموخته دانشگاهی در LinkedIn ثبت نام کرده‌اند. ممکن است از خود بپرسید که آیا LinkedIn به طور خاص برای افراد دارای مشاغل سنتی طراحی شده است یا اینکه شما به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک نیز می‌توانید از این شبکه برای رشد تجارت خود استفاده کنید. در ادامه شما را با نکاتی در مورد شبکه سازی در لینکدین بیش‌تر آشنا می‌کنیم.

پاسخ بله است، به شرطی که بهترین روش‌های شبکه سازی در لینکدین را برای کسب و کارهای کوچک دنبال کنید. لیست زیر یک لیست طولانی است، اما برای افزایش اثر بخشی شبکه سازی در لینکدین نیازی به اجرای هر یک از این نکات نیست. برای شروع فقط چند ایده مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با گذشت زمان موارد بیشتری را به این ترکیب اضافه کنید.

نکاتی در مورد شبکه سازی در لینکدین

نکاتی در مورد شبکه سازی در لینکدین شما در کسب و کار کمک می کند

LinkedIn چندین روش و نکته مهم برای شما و کسب و کارتان ارائه می‌دهد. روش اصلی پروفایل عمومی شخصی شما است. پروفایل شما نه تنها برای کسی که در LinkedIn جستجو می‌کند عمومی است، بلکه افراد از طریق ابزارهای جستجوی عمومی مانند Google ،Yahoo و Bing، به پروفایل شما دسترسی خواهند داشت و به شما فرصت استفاده از یک روش جستجوی جدید برای نشان دادن و تبلیغ می‌دهد. نکات زیر به پروفایل شما کمک می‌کند تا در نتایج سرچ‌های مرتبط نشان داده شود و قابلیت یافتن شما در اینترنت را افزایش دهد.

۱. عکس پروفایل: بهترین عکس پروفایل ممکن را انتخاب کنید. مناسب‌ترین عکس برای پروفایل، یک عکس حرفه‌ای از صورت است، اما اگر این امکان وجود ندارد حتما از عکسی استفاده کنید که به نظر حرفه‌ای است. LinkedIn قطعاً مکان مناسبی برای تصاویر غیرحرفه‌ای شما نیست!

۲. پروفایلتان را تکمیل کنید: برای تکمیل پروفایل خود وقت بگذارید زیرا به پروفایل شما کمک می‌کند تا در نتایج جستجو نشان داده شود. برای تکمیل پروفایل خود، حتما صنعت، موقعیت مکانی، موقعیت فعلی (همراه با توضیحات)، موقعیت‌های شغلی گذشته، تحصیلات، حداقل سه مهارت، حداقل ۵۰ کانکشن و البته عکس پروفایل خود را اضافه کنید.

۳. توضیحات (Summary) جذاب بنویسید‌: توضیحاتی بنویسید که وقتی بیانیه برندینگ شخصی خود را به اشتراک می‌گذارید، توجهات را نیز جلب کند. بر آنچه باعث متمایز شدن شما نسبت به سایر افراد می‌شود، تمرکز کنید.

۴. URL خود را سفارشی کنید: برای پروفایل شخصی خود یک URL سفارشی ایجاد کنید که برند شخصی یا تجاری کوچک شما را ارتقا دهد. آدرس URL شما می‌تواند ۵ تا ۳۰ حرف یا عدد داشته باشد، بنابراین خلاق باشید و یک URL ایجاد کنید که به راحتی به خاطر سپرده شود.

۵. شخصی سازی کنید: هنگامی که افراد دیگر ارتباط برقرار می‌کنید، چند دقیقه وقت بگذارید تا هر یک از پیام‌های کانکشن LinkedIn خود را شخصی سازی و تاثیرگذار کنید. این باعث می‌شود ارتباطات شما بیشتر شخصی شود.

۶. از تأییدیه‌ها استفاده کنید: تاییدیه‌ی مهارت‌هایی که در صفحه شما نمایش داده می‌شود را با تغییرات، حذف مهارت‌های غیر مرتبط، پنهان کردن دسته بندی‌ها و در صورت لزوم حذف تأییدیه‌ها از کاربران، کنترل کنید.

۷. به دنبال کانکشن باشید: بررسی کنید چه کسی پروفایل شما را مشاهده می‌کند تا کانکشن‌های جدید را پیدا کنید. اگر پروفایل شما به حالت عمومی تنظیم شود، دیگران نیز متوجه بازدید شما از پروفایلشان می‌شوند.

۸. از ارسال خودکار استفاده نکنید‌: هر آنچه در توییتر یا فیس بوک ارسال می‌کنید برای LinkedIn مناسب نیست. محتوای سایر شبکه‌های اجتماعی را مستقیماً به صفحه LinkedIn خود پیوند ندهید.

۹. از توصیه نامه استفاده کنید‌: از مشتریان خود برای LinkedIn توصیه نامه درخواست کنید. این گواهی نامه‌ها مانند استراتژی دهان به دهان قدرتمند عمل می‌کنند و هرکسی به صفحه شما مراجعه می‌کند می‌تواند آن را مشاهده کند.

۱۰. ارسال InMail‌: برای ارتباط با اعضای LinkedIn که در شبکه شما نیستند از پیام‌های خصوصی به نام InMail استفاده کنید. این پیام‌های کاملاً هدفمند و شخصی با قابلیت تحویل دهی ۱۰۰٪ و راهی عالی برای ارتباط با افراد جدید است.

۱۱. از قابلیت انتشار در LinkedIn استفاده کنید‌: اگر یک وبلاگ برای کسب و کار کوچک خارجی دارید، از صفحه LinkedIn خود به عنوان بستری برای انتشار وبلاگ خود استفاده کنید. هنگامی که وبلاگ خود را اضافه کردید و از قابلیت انتشار برخوردار شدید، می‌توانید محتوای بلند را مستقیماً در صفحه LinkedIn خود منتشر کنید.

نکاتی برای بهبود صفحه لینکدین شرکت شما

نکاتی در مورد شبکه سازی در لینکدین که به شما در کسب و کار کمک می کند

صفحه LinkedIn یک شرکت جایی است که صاحبان مشاغل کوچک می‌توانند شرکت، محصولات و خدمات، فرصت‌های شغلی و موارد دیگر خود را به نمایش بگذارند و این یک روش عالی برای برقراری ارتباط با مخاطبان است. طبق آمار LinkedIn ،۵۰٪ احتمال خرید اعضا از شرکتی که از طریق Linkedin با آن‌ها در ارتباط هستند، بیش‌تر است. پس از ایجاد صفحه LinkedIn شرکت، هر یک از اعضای LinkedIn می‌تواند صفحه شما را دنبال کند تا بتواند آپدیت‌های صفحه شما را مشاهده کند. این مورد جدا از پروفایل شخصی شما و راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان بیشتر متمرکز در تجارت است. نکات زیر به شما کمک می‌کند صفحه شرکت خود را به حداکثر میزان اثربخشی و کارایی برسانید.

۱. از Home tab استفاده کنید‌: از قسمت Home tab خود بیش‌ترین استفاده را ببرید؛ زیرا در این قسمت می‌توانید یک نمای کلی از کسب و کار خود را ارائه دهید. همچنین می‌توانید توضیحاتی بنویسید که بازدیدکنندگان را به قسمت‌های دیگر صفحه خود راهنمایی کند.

۲. تصاویر اضافه کنید‌: تصاویر توانایی جلب توجه بیشتری نسبت به متن را دارند، اما باید مطمئن باشید که از تصاویر مناسب استفاده می‌کنید. تصویر بنر در صفحه شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است پس این فرصت را برای تأثیرگذاری بیشتر از دست ندهید.

۳. ارسال محتوای به روز‌: در صفحه شرکت خود از آپدیت‌ها که بر ایجاد روابط متمرکز هستند، استفاده کنید. بهترین آپدیت‌ها معتبر، مرتبط و مختصر هستند.

۴. Sponsored Content (محتوا با حمایت مالی) را امتحان کنید: برای جلب توجه بیش‌تر، اپدیت‌های صفحه‌ی خود را به sponsored content تبدیل کنید. از تصاویر یا ویدئو برای افزایش تعامل استفاده کنید، و تمرکز خود را بر روی ارائه چیزی بگذارید که برای مخاطبان شما جذاب است، مانند مشاوره، آموزش، نکات یا حقایق جالب.

۵. از کلمات کلیدی استفاده کنید: این مورد می‌تواند یک روش قدرتمند برای رشد صفحه شما باشد. از کلمات کلیدی هدفمند SEO در محتوای صفحه شرکت و آپدیت‌های خود استفاده کنید تا مطمئن شوید صفحه شما در نتایج جستجو نشان داده می‌شود.

۶. استفاده از Cross link: صفحه شرکت خود را به وب سایت و وبلاگ مشاغل خود پیوند دهید تا تبلیغات متقابل و یافتن هر دو صفحه‌ها آسان‌تر می‌شود. حتی می‌توانید یک دکمه Follow را به وب سایت خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان سایت با شما در LinkedIn ارتباط برقرار کنند.

۷. ارسال آگهی استخدام در قسمت Post a job: اگر در شرکت خود فرصت شغلی دارید، از قسمت مربوط به فرصت‌های شغلی استفاده کنید تا با استفاده از LinkedIn با میلیون‌ها افراد جویای کار ارتباط برقرار کنید.

۸. صفحه ویترین یا Showcase بسازید‌: برای گسترش صفحه شرکت خود یک صفحه ویترین ایجاد کنید. با یک تصویر شاخص و بزرگ و یک طراحی دو ستونی می‌توانید یک صفحه جذاب ایجاد کنید که بر یک عنصر خاص شرکت شما متمرکز باشد.

۹. به اشتراک بگذارید: صفحه شرکت خود را در جاهای دیگر مانند وب سایت، امضای ایمیل، خبرنامه‌ها و کارت ویزیت خود تبلیغ کنید. صفحه شرکت خود به هر جایی که سایر شبکه‌های اجتماعی خود را تبلیغ می‌کنید اضافه کنید.

۱۰. تبلیغات: استفاده از تبلیغات LinkedIn را برای گسترش فرصت‌های شغلی، محصولات و خدمات یا رویدادهای کسب و کارتان در نظر بگیرید.

۱۱. از معیارها استفاده کنید: تجزیه و تحلیل‌های شرکت خود را مرور کرده و از آن استفاده کنید. شما می‌توانید داده‌های مربوط به آپدیت‌ها، دنبال کنندگان و بازدیدکنندگان خود را مشاهده کنید تا ببینید چگونه مخاطبان شما با صفحه شما در ارتباط هستند و با گذشت زمان در استراتژی خود اصلاحاتی ایجاد کنید.

نکاتی برای استفاده کاراتر از گروه‌های LinkedIn

نکاتی در مورد شبکه سازی در لینکدین

در حال حاضر بیش از ۲ میلیون گروه LinkedIn وجود دارد که مکان‌هایی با موضوعات مختلف را برای به اشتراک گذاشتن محتوا، یافتن پاسخ، ارسال و مشاهده فرصت‌های شغلی، برقراری ارتباط تجاری و معرفی خود به عنوان متخصص صنعت فراهم می‌کنند. گروه‌های LinkedIn فرصتی فوق العاده برای ایجاد ارتباطات جدید، تقویت برندها و تبلیغ محصولات و خدمات خود برای صاحبان مشاغل کوچک را فراهم می‌کنند.

۱. گروه‌های خود را آگاهانه انتخاب کنید: شما محدود به پیوستن به ۵۰ گروه در LinkedIn هستید و این می‌تواند انتخاب بسیاری از افراد را به چالش بکشد. هنگام انتخاب گروه‌های خود، گروه‌‌های بزرگ و دارای عضویت فعال را جستجو کنید.

۲. به طور منظم مشارکت داشته باشید: به دنبال فرصت برای مشارکت در بحث، به اشتراک گذاشتن محتوای مربوطه و ایجاد ارتباط با سایر اعضا باشید.

۳. به قوانین پایبند باشید: قوانین گروهی را که مالک هر گروه تنظیم کرده است دنبال کنید تا مطمئن شوید از گروه اخراج نمی‌شوید و فرصت ارتباط با مشتریان و همکاران بالقوه را از دست ندهید.

۴. بیش از حد تبلیغ نکنید: تمرکز خود را بر روی شبکه سازی و ایجاد روابط بگذارید، نه اینکه کسب و کار خود را بیش از حد تبلیغ کنید. تاکتیک‌های تبلیغاتی خود را در صفحه شرکت خود نگه دارید و در گروه‌ها برای اهداف آن‌ها مانند بحث‌های مربوط به شبکه مشارکت کنید.

۵. از تصاویر استفاده کنید: با افزودن تصاویر، اینفوگرافیک، دانلودها، فیلم و سایر محتوای جذاب، مکالمات گروهی خود را از مکالمات متنی فراتر ببرید.

۶. از افزایش ارزش استفاده کنید: با پاسخ دادن به سوالات، مشارکت در مکالمات و بحث‌ها، تخصص خود را در گروه‌ها به اشتراک بگذارید. هرچه تعامل بیشتری داشته باشید، پایه و اساس بیشتری برای روابط ایجاد خواهید کرد.

۷. ارتباطات را آغاز کنید: هنگامی که شروع به بحث و گفتگوهای مداوم با افراد در Groups خود می‌کنید، برای رشد شبکه خود دعوت نامه‌هایی را برای پیوستن به لینکدین برای افراد ارسال کنید.

۸. یک گروه برای خود بسازید: از همکاران خود دعوت کنید تا در بحث‌های مربوط به مخاطبان هدف شما به گروهتان بپیوندند. به عنوان مالک یک گروه، این فرصت را خواهید داشت که اطلاعات مفیدی را که به کسب و کار شما کمک می‌کند، فراهم کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، نیازی نیست که از همه‌ی این ایده‌ها استفاده کنید تا تغییری اثربخش در کسب و کار شما از طریق شبکه سازی در لینکدین رخ بدهد. ابتدا با چند مورد شروع کنید، سپس با استفاده‌ی همیشگی و بیشتر از این پلتفرم موارد بیشتری را اضافه کنید. پس از تسلط بر این نکات، کتاب راهنمای بازاریابی کسب و کارهای کوچک LinkedIn را برای رشد کسب و کار خود مطالعه کنید.

حال که با نکاتی در مورد شبکه سازی در لینکدین که به شما در کسب و کار کمک می‌کند، آشنا شدید، می‌توانید از خدمات نقد درآمد ارزی و شارژ حساب پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT