ویزای هند را بدون مراجعه به سفارت و در چند مرحله ی ساده دریافت نمایید

زمان مطالعه 4 دقیقه

بدون شک هند یک مقصد توریستی جذاب برای هر گردشگری می باشد. کشوری جذاب با فرهنگ غنی وآثار باستانی شگفت انگیز و بی نظیر  که نمونه ی آن را در هیچ جا پیدا نخواهید کرد. یکی از پهناور ترین و پرجمعیت ترین کشورهای دنیا که هر نوع دین وآیینی  را بخواهید می توانید در آن پیدا کنید. علاوه بر این جاذبه های طبیعی و بکر این کشور نیز می تواند شما را به وجد بیاورد.
در این مقاله قصد داریم تا شما را با اخذ ویزای آنلاین هند بدون نیاز به مراجعه به سفارت آشنا نماییم.

ویزای هند

سایت ویزای هند

در ابتدا باید به سایت ویزای الکترونیکی هند مراجعه نمایید. در این صفحه همان طور که مشاهد می نمایید با 3 گزینه رو به رو می شوید در واقع اخذ ویزای هند شامل سه مرحله می باشد.
درخواست آنلاین، پرداخت هزینه سفارت، و دریافت ویزا.

درخواست آنلاین ویزای هند

با کلیک روی گزینه ی apply online به صفحه ای با عنوان evisa appliciaton  برای شما باز می شود که نیاز به پرکردن اطلاعات این فرم می باشد.

ویزای هند

در این فرم اطلاعاتی از قبیل نوع پاسپورت، ملیت، تاریخ تولد، تاریخ ورود و ایمیل آدرس از شما پرسیده  میشود که باید این اطلاعات را با دقت تکمیل نمایید.و روی گزینه ی continue کلیک نمایید تا به مرحله ی بعد برسید.

در مرحله ی بعدی یک سری اطلاعات هویتی شامل اطلاعات پاسپورت و اطلاعات شخصی شما پرسیده می شود که باید با دقت کامل به آن ها پاسخ دهید. لیست سوالات را در تصویر بعدی مشاهده می نمایید.

ویزای هند 3

در بالای همین صفحه کدی به شما تعلق میگرد که application id نام دارد و برای پیگیری های بعدی ممکن است به آن نیاز داشته باشید. با کلیک روی گزینه ی save and continue  به مرحله ی بعدی می رسیم.
 در این مرحله  از شما اطلاعاتی از قبیل آدرس و همچنین اطلاعات خانواده شما را درخواست می نماید که باید با دقت تمام این اطلاعات تکمیل شود.

ویزای هند

با کلیک روی گزینه ی save and continue  به مرحله ی بعدی می رسیم.
در این مرحله از نیز اطلاعات تکمیلی مورد نیاز شامل مدت حضور و شهر هایی که قصد بازدید دارید همچنین آدرس محل اقامت از شما درخواست می شود.
شاید برای آدرس محل سکونت در هند با مشکل مواجه شوید اما نگران نباشید می توانید از خدمات اول پرداخت شامل بوکینگ هتل در این زمینه استفاده نمایید.

ویزای هند

 با کلیک روی save and continue به مرحله ی بعد می رویم که در این صفحه باید به پنج سوال پاسخ بلی یا خیر بدهید.
سوالات را مطالعه نموده و با دقت پاسخ دهید.

ویزای هند

با انتخاب گزینه ی save and continue به مرحله ی بعدی می رویم.

آپلود مدارک و پرداخت:


در این مرحله نیاز به آپلود مدارک می باشد در مرحله ی اول باید عکس خود را با حجم حداکثر یک مگابایت و ابعاد 350*350 آپلود نمایید.

ویزای هند 7

سپس نوبت به آپلود صفحه ی اول پاسپورت شما می باشد که این پس از اپلود این مدارک یک چک لیست از اطلاعاتی که در این مراحل وارد نموده اید را به شما نمایش می دهد که توصیه می شود این اطلاعات را به دقت بررسی نموده و در صورتی  که نیاز به اطلاح ندارند با اننخاب گزینه ی continue به مرحله ی نهایی می رویم.
در این قسمت طبق تصاویری که مشاهده می نمایید applicatiom name  و application id به شما تعلق می گیرد. این دو مورد را ذخیره نمایید زیرا بای ورود مجدد به سایت به این دومورد نیاز خواهید داشت.

ویزای هند 8

پرداخت هزینه ی ویزای هند

جهت پرداخت هزینه ی ویزا هند با انتخاب گزینه ی pay now به درگاه پرداخت ویزا و مستر متصل می شوید. که جهت پرداخت هزینه ی ویزای هند نیز می توانید از خدمات منحصر به فرد مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. شایان دکر است بعد از پرداخت هزینه ی ویزا و در ضورت تایید مدارک شما ویزای هند برای شما ارسال میگردد و می تواندی با خیال آسوده مهیای سفر شوید.

مجموعه اول پرداخت ضمن آرزوی سفر خوش برای شما این مژده را به شما می دهد که  در صورت نیاز به کارت های اعتباری معتبر در سفرتان می توانید از خدمات ما استفاده نمایید و نگران تامین ارز الکترونیکی خود در این سفر خاطره انگیز نباشید.

 

امتیاز 3.9/5 - از 19 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT