هزینه آزمون GRE وچر

ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون GRE

زمان مطالعه 3 دقیقه

در مقاله قبلی، در مورد آزمون GRE و ساختار و نحوه برگزاری آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم. همان طور که گفته شد داشتن مدرک این آزمون بین المللی در کنار مدارک سایر آزمون ها، مانند آزمون‌های تافل ، آیلتس ، PTE و … برای تحصیل در یکی از دانشگاه های آمریکا الزامی است. در این مقاله همراه ما باشید تا روش پرداخت هزینه آزمون GRE را به شما آموزش دهیم.

آموزش ثبت نام آزمون GRE

تنها نکته ای که برای ثبت نام GRE باید مد نظر داشته باشید این است که مشابه با ثبت نام تافل باید ابتدا در سایت ETS ثبت نام کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. البته در صورتی که قبلا برای ثبت نام تافل این اکانت را ایجاد کرده‌اید، می‌توانید از همان حساب کاربری برای ثبت نام در این آزمون نیز استفاده کنید. بعد از افتتاح حساب، شما باید نوع آزمون و تاریخ و محل برگزاری را انتخاب کرده تا به صفحه پرداخت انتقال داده شوید.

در ادامه این مقاله، ما فرض می‌کنیم که مراحل ثبت نام آزمون GRE را با موفقیت سپری کرده‌اید، و تنها مرحله باقی مانده برای تکمیل ثبت نام، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE است.

روشهای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE

ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون GRE

برای پرداخت هزینه آزمون GRE می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

۱) پرداخت با ویزا کارت / مسترکارت

در این روش ، شما می‌توانید از یکی از انواع کارت بانکی بین المللی ویزا کارت یا مسترکارت استفاده نمایید. با توجه به تحریم‌هایی که در حال حاضر علیه ایران وجود دارد، شما برای خرید این کارت‌های ارزی و شارژ آنها با ارز مورد نیازتان، از خدمات ارزی شرکت‌های واسط مانند اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات پرداخت با ویزا و مستر کارت

۲) پرداخت با استفاده پی پال

در گذشته می‌شد با هر حساب پی پالی، به سایت ETS پول پرداخت کرد و به راحتی آزمون‌هایی نظیر GRE و تافل را برای هر کسی ثبت نام کرد. امروزه، تنها حساب پی‌پالی قابلیت واریز در سایت ETS را دارد که به نام خود شخص باشد. با این حال مجموعه اول پرداخت خدمات افتتاح حساب پی پال و شارژ حساب پی پال را به کاربران خود ارایه می‌دهد.

خدمات افتتاح حساب پی پال

هزینه آزمون GRE چقدر است؟

هزینه آزمون GRE چقدر است؟

در حال حاضر هزینه ثبت نام آزمون این آزمون ۲۰۵ دلار آمریکا است. البته این هزینه مربوط به زمانی است که شما به موقع در آزمون GRE ثبت نام کرده باشید. پس در صورتی که برای انجام این کار دیر اقدام کنید، باید ۲۳۰ دلار آمریکا پرداخت نمایید.

بله، مشابه با آزمون آیلتس و تافل این آزمون در ایران نیز برگزار می‌شود. فقط باید به ین نکته توجه داشته باشید که به دلیل ترافیک مهاجرتی که وجود دارد، در صورتی که قصد شرکت در این آزمون بین المللی را دارید، هرچه سریع تر اقدام کنید.

مهمترین نکاتی که در مورد ثبت نام آزمون GRE باید بدانید

  • نتیجه این آزمون بین ۱۰ الی ۱۵ روز بعد از تاریخ برگزاری آزمون در حساب ETS شما قرار داده می‌شود.
  • شما می‌توانید گزارش نمره دریافتی خود را به صورت رایگان برای ۴ دانشگاه ارسال نمایید. در صورتی که قصد ارسال برای دانشگاه‌های بیشتری را دارید، باید هزینه‌‌ای پرداخت نمایید.
  • برای لغو ثبت نام آزمون GRE تنها ۴ روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون فرصت دارید. فرقی نمی‌کند که در حالت نرمال ثبت نام کرده اید یا Late ، تنها نیمی از هزینه ثبت نام نرمال به شما بازگردانده می‌شود.
  • امکان تغییر مکان و زمان آزمون وجود دارد، البته با پرداخت هزینه بیشتر.
  • در صورتی که قصد دارید برای پرداخت هزینه آزمون از ووچر استفاده کنید، حتما ووچر مورد نظرتان را از یک سایت معتبر خریداری نمایید.

حالا که با شرایط ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون GRE آشنا شدید، پیشنهاد می‌شود برای پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون یا خرید ووچر، از خدمات ثبت نام آزمون‌های بین المللی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات ثبت نام آزمون‌های بین المللی

امتیاز 4.8/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT