پرداخت هزینه Lodge (لاج)

پرداخت هزینه Lodge (لاج) | پرداخت هزینه ارزیابی مدارک استرالیا

زمان مطالعه 2 دقیقه

کشور استرالیا به دلیل رفاه بالا، موقعیت های کاری و تحصیلی خوب، در چند سال اخیر به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد ایرانیان برای مهاجرت تبدیل شده است. هم اکنون بسیاری از افرادی که در جستجوی مهاجرت به سایر کشورها هستند، استرالیا را به عنوان یک گزینه بسایر مناسب ارزیابی می کنند. برای دریافت ویزای استرالیا لازم است، مدارک به سایت دولت استرالیا ارسال گردد تا ارزیابی(اسسمنت) شود که اصطلاحا به آن لاج می گویند. در این پست به بررسی پرداخت هزینه Lodge (لاج) یا همان هزینه ارزیابی مدارک استرالیا می پردازیم.

پرداخت هزینه Lodge (لاج) استرالیا

پرداخت هزینه Lodge (لاج) استرالیا

در فرایند لاج (Lodge) استرالیا مدارک لازم برای صدور ویزای استرالیا که توسط کاربر اسکن شده است، در سایت دولت استرالیا آپلود می گردد. پرداخت هزینه لاج (Lodge) استرالیا به منظور بررسی مدارک مهاجرتی، هزینه ای است که به صورت آنلاین پرداخت می شود و این هزینه آن، مستقل از هزینه صدور ویزا است.

فرآیند ثبت نام لاج استرالیا

لاج (Lodge) استرالیا به دو صورت آفلاین( حضوری) و آنلاین امکان پذیر است.

1- در لاج آفلاین استرالیا لازم است فرم های ثبت نامی سایت اداره مهاجرت دانلود شده، پرینت گرفته شود و پس از تکمیل به وسیله پست برای سفارت استرالیا ارسال گردد. از سختی های روش لاج حضوری استرالیا، می توان به گرفتن وقت سفارت استرالیا اشاره کرد که تنها می توان با تماس با سفارت استرالیا در ساعت 8:30 تا 12 روزهای یک شنبه تا چهارشنبه اقدام به اخذ وقت سفارت استرالیا نمایید.

2- برای ثبت نام آنلاین لاج Lodge استرالیا لازم است در سایت اداره مهاجرت استرالیا در بخش immiAccount یک حساب کاربری ایجاد کرد و در ادامه درخواست مهاجرت به استرالیا داده، فرم ها را تکمیل کرده و مدارک لازم را آپلود نماید.

پرداخت هزینه Lodge (لاج)

پرداخت هزینه Lodge (لاج)

در لاج آنلاین استرالیا، به راحتی می توان، فرم های سایت اداره مهاجرت استرالیا را بدون نیاز به پرینت گرفتن، تکمیل کرده و ارسال نمود. در فرایند تکمیل ثبت نام لاج استرالیا نباید تعداد مدارک ارسالی بیش از 60 عدد گردد، همچنین فرمت های قابل قبول شامل PDF,JPEG, TIFF , BMP است.

پرداخت هزینه لاج استرالیا

هزینه لاج با توجه به نوع درخواست متفاوت می باشد و میزان آن برای ویزای 189، 190، 489 در برنامه مهاجرتی مبتنی بر مهارت و تخصص کاری استرالیا General Skilled Migration برابر با 3600 دلار استرالیا می باشد.

پرداخت هزینه Lodge (لاج) استرالیا

امتیاز 3/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT