باید برنامه نویسی یاد بگیریم

چرا باید کدنویسی یا برنامه نویسی یاد بگیریم ؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

تمامی افراد از اقشار مختلف از من می‌پرسند آیا باید برنامه نویسی یاد بگیرم ؟ به آن نیاز دارم؟ جواب اولیه من مثبت است. شما نیاز دارید اگرچه نیازتان به عنوان معلم، دانش آموز، تاجر و مدیر متفاوت است؛ اما برنامه نویسی به شما این کمک را می‌کند تا براحتی کار کنید.

 Marc Anderhern از اساتید برتر حوزه کامپیوتر می‌گوید امروز عصر تکنولوژی است و مردم به دو دسته تقسیم می‌شوند: کسانی که به کامپیوتر فرمان انجام کاری را می‌دهند و گروه دیگر کسانی که کامپیوتر به آنها فرمان می‌دهد. پس برای جایگاهی بهتر بایستی با کامپیوتر آشنایی داشته باشید.

به عنوان کسی که مسئولیت کار با یک پلتفرم یا کامپیوتر را دارد مهم ترین چیز برای شما نظر مردم خواهد بود. باید شما از تمام ظرفیت ها و توانایی‌های خود برای جلب رضایت مشتری استفاده کنید.

شاید دلایل شخصی برای یادگیری برنامه نویسی داشته باشید مانند علاقه و ایجاد اعتماد بنفس و یا نیاز کاری. در ادامه مقاله ما دلایلی برای شما ارائه می‌دهیم که عزم شما را برای یادگیری برنامه نویسی و علم کدهای 01 بیشتر می‌کند.

باید برنامه نویسی یاد بگیریم چون:

۱) سایت خود را مدیریت کنید و تغییر دهید

چرا برنامه نویسی یاد بگیریم

با شرایطی که برای علم در قرن ۲۱ گذاشته است، اگر به دو زبان Html و css آشنایی ندارید و نمی‌توانید یک صفحه وبسایت طراحی کنید و بسازید شما یک بی سواد هستید. در نتیجه برای کارهای ساده خودتان نیازمند دیگران هستید و باید منت آنها را بکشید.

اما با یادگیری زبان های ساده برنامه نویسی علاوه بر رفع نیاز‌های خود حتی می‌توانید یک کار نیمه وقت بدست بیاورید. شاید با این حرف ها تا حدودی شما را ناامید کرده باشم اما اصلا جای نگرانی وجود ندارد، شما می‌توانید به راحتی کدنویسی یاد بگیرید. Codecademy برگزار کننده دوره های فوق العاده آنلاین در موضوع مانند HTML و CSS به صورت کاملا رایگان است. برای گرفتن بهترین نتایج با اصول اولیه کار نکنید، شما باید مباحثی از برنامه نویسی را یاد بگیرید که به آن نیاز دارید و در کسب و کار شما به کار شما بیاید. وقتی این علم را برای خودتان کاربردی کردید یادگیری با سرعت خارق العاده‌ای افزایش می‌یابد.

۲) برنامه خود را به صورت نمونه کار ارایه دهید

میخوام برنامه نویسی یاد بگیریم

امیدوارم به PowerPoint آشنایی داشته باشید! شما با یادگیری زبان های ساده‌ی برنامه نویسی مانند Script و Pyton می‌توانید به جای کنفرانس یا توضیح از طریق Powerpoint، نمونه کاری را در قالب پروژه اولیه ارائه دهید. از همین الان که هنوز کلاس‌‌های کدنویسی را شرکت نکرده‌اید با برنامه باشید، برای خودتان Flowchart طراحی کنید تا  طبق آن یاد بگیرید و پیشرفت کنید. شما باید طبق برنامه‌تان در xyzامین روز یادگیری بتوانید برنامه یا سایت مخصوص کسب و کار خودتان را طراحی کنید.

۳) همکاری بهتری با توسعه دهندگان و مهندسان داشته باشید

همکاران برنامه نویسی یاد بگیریم

برای شرکتی که در آن کار می‌کنید یک عضو ویژه باشید. احتمالا برای ورود به شرکت مدارک آموزشی خاصی نیاز داشتید و الان با یادگیری چند مهارت می‌توانید به پیشرفت شرکت کمک کنید. همکاران شما نیاز به مهندسین ناظری دارند که به کار آنها نظارت کند و شما با یادگیری کدنویسی می‌توانید این نیاز را برطرف کنید.

این سه دلیل شاید برای شما کافی باشد و شاید هم نباشد، اما پیشنهاد ما و هر کس دیگری به شما این است که کدنویسی را با هر دلیل و منطقی یاد بگیرید. زیرا شما نیاز دارید. با این امکانات فراوان و محیط های آموزشی مناسب یادگیری بسیار راحت شده و علاقه مندان می‌توانند به راحتی یاد بگیرند. این را به یاد داشته باشید که کدنویسی می‌تواند باعث پیشرفت کار و افزایش درآمد شما شود‌.

در یادگیری میانه روی کنید تمام وقت خود را صرف آن نکنید، و البته آن را کنار نگذارید. با میزان مطالبی که راحت هستید روزانه پیش بروید و از زبان های ساده تر شروع کنید. نسخه وب برنامه نویسی و البته برنامه نویسی اندروید پرکاربردترین و در عین حال پربازده ترین زبان ها برای شما خواهند بود.

حالا که متوجه شدید چرا باید برنامه نویسی یاد بگیریم ، برای یادگیری کدنویسی و برنامه نویسی سایت‌های آموزش آنلاین معتبری در دنیا وجود دارد مانند Data Camp ، سایت edx سایت Udemy و … وجود دارد. برای پرداخت هزینه دوره‌های پریمیوم، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT