برند ماجراجویی One Ocean

چگونه برند ماجراجویی One Ocean بین هدف و سود تعادل برقرار می‌کند؟

زمان مطالعه 6 دقیقه

پی پال خوش شانس است که با بیش از 35 میلیون کسب‌وکار کار می‌کند که اکثر آنها مشاغل کوچک هستند. یکی از این مشاغل در کالیفرنیا است، یک برند ماجراجویی و سبک زندگی در سن دیگو کالیفرنیا، که به سرعت در حال رشد است زیرا مردم به طور فزاینده ای می‌خواهند پس از بیش از دو سال زندگی در همه گیری دوباره بیرون بیایند، سفر و کاوش کنند.

ما با کریس لینچ، یکی از بنیانگذاران Everyday California صحبت کردیم تا بدانیم که او چگونه از کار در امور مالی به تأسیس شرکت Everyday California رسید، چگونه تجارت او هدف را با سود متعادل می کند، چگونه پی پال به رشد تجارت او کمک کرده است، و چه توصیه هایی برای سایر کارآفرینانی که به فکر راه‌اندازی کسب و کار خود هستند، دارد.

دن لبرمن: آیا می‌توانید پیش زمینه ای در مورد Everyday California و اینکه چه چیزی شما و یکی از بنیانگذارانتان را برای راه‌اندازی کسب‌وکار الهام بخشید، به اشتراک بگذارید؟

کریستوفر لینچ: Everyday California یک برند ماجراجویی اقیانوسی و سبک زندگی است. ما همه چیز را از کلاس های قایق سواری، پارو زنی، موج سواری و غواصی گرفته تا استفاده از تور و اجاره کمپ های کودکان ارائه می‌دهیم. ما همچنین پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه و همچنین یک کرم ضد آفتاب جدید که سال گذشته عرضه کردیم، می‌فروشیم.

برند ماجراجویی One Ocean

برند ماجراجویی One Ocean

من و شریک تجاری ام همیشه عاشق اقیانوس، آب و کایاک سواری بوده ایم، اما مدت کوتاهی پس از سقوط بازار در سال 2008 بود که کسب و کار خود را راه‌اندازی کردیم. من کارم را به عنوان یک تحلیلگر تحقیقاتی برای صندوق های تامینی بین‌المللی آغاز کردم. سپس بازار سقوط کرد و من کارم را از دست دادم. به هالیوود و به مدرسه بازیگری رفتم. چند سال بعد، دوستم که اکنون شریک تجاری من است – متوجه شد که شرکت کایاک که در دانشگاه در آن کار می‌کردیم، تعطیل شده است. آنها هنوز مجوز و چند کایاک قدیمی داشتند، و ما فرصت داشتیم مجوز را بگیریم.

تصمیم گرفتم به سن دیگو برگردم و در نوامبر 2010 کسب‌وکار را راه‌اندازی کردیم. ما با یک وانت قدیمی، چند کایاک قدیمی و لباس های غواصی پاره شده و یک تلفن همراه شروع کردیم، که برای رزرو تور استفاده می‌کردیم. کمتر از یک سال بعد، یک مکان 500 فوت مربعی در لاجولا افتتاح کردیم و تیمی متشکل از 20 کارمند داشتیم. ما خیلی کوچک شروع کردیم، اما رشد تجارت ما به سرعت شروع شد. ما قیمت هایمان را پایین آوردیم تا ارزان ترین تورهای کایاک را در شهر ارائه دهیم. همانطور که مشتریان بیشتری پیدا کردیم، متوجه شدیم که باید یک برند ایجاد کنیم. ما می‌خواستیم تجربه خوبی ارائه دهیم، همچنین چیزی را بفروشیم که مشتریانمان بتوانند با خود به خانه ببرند.

برند ماجراجویی One Ocean

برند ماجراجویی One Ocean

بنابراین در سال 2012، ما نام تجاری را به Everyday California تغییر دادیم، یک برند و لوگوی واقعی ایجاد کردیم. با فروش 12 کلاه و 12 تیشرت شروع کردیم. با فروش آنها موجودی بیشتری خریدیم. ده سال بعد، ما در یک فروشگاه 2600 فوت مربعی درست در ساحل مستقر هستیم، بیش از 125 کارمند در ماه های اوج تابستان داریم، فروشگاه پوشاک ما حدود 400 SKU مختلف دارد و حدود 70000 مشتری در سال می بیند. ما همچنین فروش از طریق حدود 100 خرده فروش در سراسر ایالات متحده داریم.

دن لیبرمن: شما در انتخاب راه‌اندازی کسب و کار خود جهش بزرگی انجام دادید. چه توصیه ای برای کارآفرینان دیگری دارید که به فکر راه اندازی کسب و کار هستند؟

کریستوفر لینچ: توصیه اول، همیشه یک جهش بزرگ از داشتن یک شغل سنتی خواهد بود. من همیشه می‌خواستم رئیس خودم باشم و سرنوشت خودم را کنترل کنم. توصیه دوم، فقط به دنبال آن باشید، منتظر نباشید تا همه چیز عالی شود، بدانید که در حین حرکت باید به تکرار ادامه دهید. من می‌دانم که اقتصاد جهانی در حال حاضر رو به رکود است، اما این در واقع زمان خوبی برای شروع یک کسب و کار است. راه‌اندازی یک کسب و کار در زمان های سخت اقتصادی به این معنی است که شما کمتر به منابع مالی خارجی متکی هستید. با توجه به شرایط اقتصادی زمانی که این شرکت را راه‌اندازی کردیم، هرگز روی تلاش برای جمع آوری یکسری پول متمرکز نبودیم. ما می‌دانستیم که برای ماندگاری کسب‌وکار، باید یک کسب‌وکار سودآور باشیم، بنابراین همیشه حواسمان به نتیجه نهایی بوده است. جهش کنید، کسب و کار خود را راه اندازی کنید و مطمئن شوید که کسب و کاری است که می‌تواند سودآور باشد. در نهایت، شما باید انعطاف پذیر و مایل به یادگیری و ایفای نقش های جدید باشید. من با ارائه تورهای کایاک در آب شروع کردم و اکنون بیشتر روی استراتژی، رشد درآمد و جذب مشتری متمرکز هستم. بنابراین، هنگامی که جهش می‌کنید و کسب و کار خود را راه‌اندازی می کنید، آماده باشید تا نقش خود را با رشد کسب و کار خود تغییر دهید.

دن لیبرمن: Everyday California از همان ابتدا از پی پال استفاده کرده است. آیا می‌توانید بگوئید که از چه ابزارهای PayPal استفاده می‌کنید و چگونه به کسب و کار شما کمک می‌کنند؟

کریستوفر لینچ: ما از پی پال به سه روش مهم استفاده می‌کنیم. ابتدا، ما به مشتریان امکان پرداخت با پی پال Checkout را ارائه می‌کنیم، که یک گزینه تسویه حساب یکپارچه است که از طریق سبد خرید ما در دسترس است. هنگامی که ما برای اولین بار شروع به کار کردیم، پی پال یکی از راه های اصلی دریافت پول بود. دوم، PayPal یکپارچه با سیستم رزرو ما ادغام می‌شود. ما آژانس های مسافرتی خارجی داریم که سفر خود را مستقیماً از طریق پلتفرم ما رزرو می کنند و این آژانس های مسافرتی در پایان ماه از طریق PayPal به ما پرداخت می‌کنند. در نهایت، سازنده اصلی ما در چین، که ما از آن برای مواردی مانند وصله های لوگوی خود استفاده می‌کنیم، ترجیح می‌دهد از طریق پی پال پول دریافت کند زیرا برای آنها فوری است. آنها فوراً حقوق دریافت می کنند و همچنین پرداخت از طریق پی پال برای ما بسیار آسان تر است تا اینکه مجبور باشیم از طریق بانک برای انتقال پول برویم. بنابراین ما از طریق پی پال به آنها پرداخت می‌کنیم.

برند ماجراجویی One Ocean

برند ماجراجویی One Ocean

دن لیبرمن: کسب و کار شما سود را با هدف متعادل می‌کند. آیا می‌توانید در مورد نحوه بازپرداخت شرکت و تعهد به حفاظت از اقیانوس صحبت کنید؟

کریستوفر لینچ: تجارت ما ریشه در ماجراجویی دارد و اساساً در اقیانوس شروع شده است. بنابراین، کمک به حفاظت از محیط زیست، اقیانوس ها و حیات دریایی برای ما بسیار مهم است. ما حدود چهار سال پیش به 1% For The Planet ملحق شدیم و 1% از درآمد ناخالص خود را به سازمان های خیریه اقیانوس یا محیط ‌زیست، مانند Green Wave اهدا می‌کنیم.

ما همچنین با Urban Surf 4 Kids -یک موسسه خیریه محلی- که با جوانان در جوامع پرورشی و در معرض خطر همکاری می‌کند، از نزدیک همکاری می‌کنیم. از طریق کمپ های موج سواری مختلف و کمپ های تابستانی، Urban Surf 4 Kids به بچه ها می آموزد که چگونه موج سواری کنند، در مورد محیط زیست و در مورد حفاظت از اقیانوس اطلاعات کسب کنند. ما حدود 10 تا 15 درصد از بچه های محرومی که این برنامه را پشت سر می‌گذارند حمایت می‌کنیم.

دن لیبرمن: Everyday California در رسانه های اجتماعی بسیار فعال است. چگونه می‌توانید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا مشتریان خود را درگیر نگه دارید و آگاهی از کسب و کار خود را افزایش دهید؟

کریستوفر لینچ: ما هر روز در رسانه های اجتماعی فعال هستیم. از کانال های اجتماعی مانند اینستاگرام استفاده می‌کنیم تا داستان برند خود را بگوییم و مشتریان خود را از آنچه در حال وقوع است مطلع کنیم. TikTok در حال حاضر بسیار بزرگ است – این یک پلتفرم عالی برای داستان سرایی است – و ما دنبال کنندگان خود را در آنجا نیز ایجاد می کنیم. ما به عنوان یک برند ماجراجویی، واقعاً می‌توانیم تجربیاتی را که ارائه می‌دهیم نشان دهیم. به عنوان مثال، راهنمایان تور ما اغلب از کانال های اجتماعی ما برای به اشتراک گذاشتن ویدیوها استفاده می‌کنند و داستان هایی درباره همه چیز از کوسه هابی که دیده‌اند تا ماجراجویی های غارشان تعریف می‌کنند. گفتن داستان های ما به طور واقعی از طریق کانال های اجتماعی ما – نه فقط تبلیغ محصولات ما – چیزی است که دنبال کنندگان ما می خواهند ببینند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT