چگونه مشتری طراحی سایت بدست آوریم؟

چگونه مشتری طراحی سایت بدست آوریم؟

زمان مطالعه 32 دقیقه

چگونه مشتری طراحی سایت بدست آوریم؟

  • “مشتریان طراحی وب را از کجا پیدا کنم؟”
  • “چگونه فروش خود را پر نگه دارم؟”
  • “چه کاری می‌توانم انجام دهم تا سرنخ های واجد شرایط بیشتری داشته باشم؟”

در مقطعی، هر فریلنسری این سوالات را از خود پرسیده است. از آنجا که حقیقت موضوع این است که به همان اندازه که به کاری که انجام می‌دهید علاقه دارید، ثبات مالی خوب است – کار ماهرانه شما را تقویت می‌کند و تصمیم شما را برای اینکه رئیس خودتان باشید (یا برای بسیاری رئیس) توجیه می‌کند.

اما برای رسیدن به ثبات مالی، باید مشتری داشته باشید.

با رعایت کردن این نکات، مشتریانی را به دست می‌آورید، یاد می‌گیرید که چگونه یک خلاصه طراحی موثر بنویسید تا پروژه خود را در مسیر خود نگه دارید.

چگونه مشتری طراحی وبسایت را سریع پیدا کنیم؟

1. پیشنهادات

2. تابلوهای کار

3. سنگ زنی سرد Cold Pitching

5. ارجاعات

6. بازاریابی درونگرا

7. روابط با مشتری

1. پیشنهادات

دو نوع آدم در این دنیا وجود دارد: آنهایی که از نوشتن پروپوزال لذت می‌برند و آنهایی که علاقه ندارند.

صرف نظر از اینکه چه احساسی نسبت به آنها دارید، پروپوزال ها جزء مهمی برای یافتن مشتریان طراحی وبسایت جدید هستند و می‌توانند ابزار فروش موثری باشند – به خصوص اگر گفتگوی خوبی با یک مشتری بالقوه دارید و به دنبال امضای قرارداد هستید.

همچنین می‌توانید از پیشنهادها برای معرفی کسب‌وکار های جدید به cold pitching نیز استفاده کنید. کسب‌وکارها اغلب درخواست پیشنهادات (RFP) را به صورت آنلاین صادر می‌کنند، به این معنی که کسب‌وکار شما می‌تواند برای پروژه های بزرگتر پیشنهاد دهد، قراردادهای بزرگتری بگیرد و بازدید بیشتری کسب کند.

فقط باید بدانید کجا به دنبال آنها بگردید.

ما وارد آناتومی یک پیشنهاد نمی‌شویم. فقط به یاد داشته باشید: نوشتن پروپوزال خوب به همان اندازه مهم است که یافتن فرصت های RFP خوب مهم است.

نوشتن پروپوزال خوب به همان اندازه مهم است که یافتن فرصت های RFP خوب.

در زیر دو تا از محبوب ترین وبسایت هایی که می‌توانید برای یافتن و پاسخ دادن به RFP استفاده کنید، را داریم:

1. RFPDB

بیایید با این سایت رایگان شروع کنیم.

پایگاه داده RFP (RFPDB) به کاربران این امکان را می‌دهد که RFP های صنایع مختلف را بدون هزینه اشتراک ماهانه مرور کنند – و دارای بخش توسعه وب بسیار قوی است.

حتی می‌توانید جستجوها را ذخیره کنید و هشدارهای ایمیلی را تنظیم کنید، و RFPDB را به گزینه ای عالی برای کسب‌وکار هایی تبدیل کنید که به دنبال شروع مناقصه در RFP هستند، یا به دنبال راهی ارزان برای یافتن فرصت های بیشتر RFP هستند.

2. FindRFP

اگر به دنبال قراردادهای خاص برای بخش دولتی و دولتی هستید، FindRFP سرویسی است که به آژانس های ایالات متحده و کانادا اجازه می‌دهد تا RFP های خود را به صورت آنلاین ارسال کنند.

FINDRFP یک آزمایش رایگان ارائه می‌دهد، اگر کسب و کار شما علاقمند است آن را امتحان کند، با یک برچسب قیمت ماهانه کم در صورت تمایل به ادامه خدمات. برای 19.95 دلار در ماه برای حداکثر چهار ایالت، یا 29.95 دلار در ماه برای جستجو در ایالات متحده و کانادا، فرصت های طراحی و توسعه وب زیادی در اینجا وجود دارد.

این به خودی خود یک وبسایت واحد نیست، اما اگر به دنبال قراردادهای خدمات دولتی و عمومی بیشتری هستید و نمی‌خواهید هزینه اشتراک بپردازید، از وبسایت مربوطه بازدید کنید و بخش تدارکات را پیدا کنید.

شما باید بتوانید RFP های متنوعی را پیدا کنید که کسب و کار شما می‌تواند برای آن پیشنهاد دهد. همچنین می‌توانید از همین روش برای انجمن ها و سازمان های عضویت مانند انجمن خودرو آمریکا (AAA) استفاده کنید.

2. تابلوهای کار

اگرچه پاسخگویی به RFP ها می‌تواند منجر به قراردادهای عالی و فرصت های پروژه جدید شود، اما زمان بر است. برای اکثر مشاغل، زمان بسیار مهم است – به خصوص اگر به دنبال چندین مشتری جدید برای افزایش درآمد ماهانه خود هستید.

ممکن است ترجیح دهید به جای آن از یک بازار شخص ثالث استفاده کنید.

این پلتفرم ها پروژه های مشتری بالقوه را فهرست می‌کنند و به فریلنسرها اجازه می‌دهند برای آنها پیشنهاد بدهند. از طرف دیگر، طراحان و توسعه دهندگان وب می‌توانند نرخ ساعتی خود را ارسال کنند و مشتریان برای انواع پروژه های خاص با آنها تماس بگیرند.

اگر واقعا مشتاق هستید، می‌توانید کمی از A و کمی B را انجام دهید – پروژه های مشتری دامنه، در حالی که مشتریان شما را تحت شعاع قرار می‌دهند.

این رویکرد را می‌خواهید امتحان کنید؟ به پلتفرم های زیر نگاهی بیندازید، مطمئناً یکی (یا بسیاری) را که دوست دارید پیدا خواهید کرد.

Upwork

Upwork که قبلا با نام Odesk شناخته میشد، یکی از محبوب ترین پلتفرم های بازار است. برخلاف وبسایت های مشابه، Upwork فقط به طراحان و توسعه دهندگان وب اجازه می‌دهد تا برای پروژه های مشتری پیشنهاد بدهند – نه اینکه خدمات خود را پست کنند. واقعاً خوب است، زیرا تعداد زیادی پروژه در اینجا لیست شده است، به ویژه در زمینه طراحی و توسعه وب.

اگر در موقعیت خوبی هستید (یا استعداد برتر در نظر گرفته می‌شوید)، Upwork حتی ممکن است شروع به انتخاب شما برای پروژه های مشتری کند.

با این حال، این نوع دسترسی به سرنخ های باکیفیت هزینه دارد. طبقات قیمت گذاری برای فریلنسرها به شرح زیر است:

20% برای اولین 500 دلار صورتحساب با مشتری

10% برای صورتحساب مادام العمر با مشتری بین 500.01 تا 10000 دلار

5٪ برای صورتحساب مادام العمر با مشتری که بیش از 10000 دلار است

اگر اعداد و ارقام شما را می‌ترساند، به خاطر داشته باشید که می‌توانید مشتریان جدید و حتی تکرار شونده برای کسب و کار کوچک خود در اینجا پیدا کنید، که منجر به ثبات مالی شما می‌شود.

Freelancer

مانند Upwork، Freelancer یک بازار کار است که به طراحان و توسعه دهندگان وب اجازه می‌دهد کارهای مرتبط را مرور کنند و پروژه هایی را که می‌خواهند دنبال کنند پیشنهاد دهند.

با این حال، Freelancer کمی متفاوت از بازارهای سنتی عمل می‌کند و به مشتریان بالقوه اجازه می‌دهد بین دو نوع شغل مختلف انتخاب کنند: پروژه ها و مسابقات.

پروژه ها به طراحان و توسعه دهندگان وب اجازه می‌دهند تا برای یک شغل خاص پیشنهادهای رقابتی ارائه دهند، جایی که مسابقات به طراحان و توسعه دهندگان وب اجازه می‌دهد تا کار خود را با مبلغ پرداختی ارسال کنند، و مشتری بالقوه فقط کاری را که دوست دارد می‌پذیرد (و برای آن هزینه می‌پردازد).

صرف نظر از اینکه به دنبال کدام نوع شغل هستید، Freelancer برای فریلنسرها رایگان است. می‌توانید به راحتی با حساب فیسبوک خود ثبت نام کنید یا می‌توانید با استفاده از ایمیل تجاری خود یک حساب ایجاد کنید.

همچنین مانند Upwork، برای هر پروژه کارمزد کمیسیون در نظر گرفته می‌شود – 10 درصد یا 5.00 دلار، هر کدام بیشتر باشد.

PeoplePerHour

PeoplePerHour به طراحان و توسعه دهندگان وب اجازه می‌دهد تا کارهایی را که می‌خواهند انجام دهند پست کنند – و تعیین کنند که چقدر در ساعت برای انجام آن هزینه خواهند داشت. پروژه ها همچنین می‌توانند با نرخ ثابت ارسال شوند و به فریلنسرها این امکان را می‌دهند که دقیقاً چند ساعت زمان مورد نیاز یک پروژه را از قبل مشخص کنند.

این وبسایت هیئت شغلی خود را از سایرین متمایز می‌کند زیرا به فریلنسرها اجازه می‌دهد تا مشتریان را بر اساس تخصص خود جذب کنند، به جای اینکه فریلنسرها برای پروژه های مشتری رقابت کنند. اگرچه ممکن است این اتفاق بیفتد، اما از مشتریان بالقوه دعوت می‌شود تا پروژه های خود را پست کنند و به کارشناسان آزاد اجازه بدهند تا برای آنها پیشنهاد بدهند.

مانند Freelancer، PeoplePerHour برای فریلنسرها رایگان است تا بتوانند یک نمایه ایجاد کنند و شغل ارسال کنند. با این حال، هزینه کمیسیون بسته به هزینه کار اعمال می‌شود.

مشتریان جدید پیدا کنید و مهارت های طراحی و توسعه وب خود را با Guru توسعه دهید – که بیش از 1 میلیون پست شغلی فعال برای خدمات وب، نرم افزار و فناوری اطلاعات را در خود جای داده است.

این وبسایت به مشتریان بالقوه اجازه می‌دهد تا از طریق پایگاه داده Guru از مترجمان آزاد و مشاغل جستجو کنند و آنها را بر اساس تخصص مرتب کنند. از طرف دیگر، مشتریان بالقوه می‌توانند شغل ارسال کنند و از فریلنسرها و آژانس ها بخواهند برای پروژه شان پیشنهاد بدهند.

Guru دارای سطوح مختلف عضویت است – Basic، Basic +، Professional، Business و Executive. با افزایش سطوح، هزینه های پروژه کاهش یافته، قابلیت های پیشنهادی افزایش یافته و ویژگی های برتر ارائه می‌شود.

در سطح عضویت رایگان و Basic، پروژه ها ۹ درصد کارمزد دارند.

3. سنگ زنی Cold Pitching

ما در مورد پیشنهادات و تابلوهای شغلی آنلاین صحبت کرده‌ایم، اما به یاد داشته باشید که شما می‌توانید یک مشتری بالقوه را به روشی مستقیم تر معرفی کنید. نه، ما در مورد تماس سرد صحبت نمی‌کنیم – اگر چه می‌توانید آن را نیز امتحان کنید، اگر مایل باشید.

ایمیل و ارائه حضوری رویکردهایی برای مشاغلی هستند که نمی‌توانند همیشه تلفنی باشند. اما، مانند همتای سرد آنها، انجام موفقیت آمیز هر دو هنر وجود دارد.

بیایید مرور کنیم که چگونه می‌توانید از ایمیل و ارسال حضوری برای یافتن مشتریان طراحی وب جدید استفاده کنید:

پست الکترونیک

توانایی تماس با مشتریان احتمالی از طریق ایمیل هم یک موهبت و هم یک نفرین است – نعمتی از این جهت که شما دسترسی مستقیم به مشتریان ایده آل خود دارید. اما ایمیل همچنین می‌تواند یک نفرین باشد زیرا مشتریان بالقوه شما که با دقت انتخاب شده اند ممکن است هرزنامه تماس شما را در نظر بگیرند.

این اتفاق می‌افتد. تقصیر هیچ کس نیست، مگر اینکه ایمیل های شما واقعاً مانند هرزنامه به نظر برسند یا از خطوط موضوع کلیک طعمه استفاده کنند. آن وقت ممکن است شما در اشتباه باشید.

اگر هرگز از طریق ایمیل پیام سرد ارسال نکرده‌اید، یا می‌خواهید الگوی فعلی خود را اصلاح کنید، در اینجا نمونه ای وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید:

موضوع: درباره وبسایتتان گپ بزنید؟ (من دوست دارم کمک کنم)

هی (نام مشتری احتمالی)،

امیدوارم از تماس من ناراحت نباشید – نام من (نام شما) و من (کارکرد شغلی) در (نام تجاری شما) است. در طول سال گذشته، ما به شرکت هایی مانند (نام شرکت)، (نام شرکت)، و (نام شرکت) کمک کرده‌ایم تا با (راه حل شما) مشکلات طراحی وب خود را حل کنند.

من فکر کردم که می‌توانیم به (کسب و کار مشتری) کمک کنیم تا همین کار را انجام دهد!

در نگاه اول، موارد زیادی وجود دارد که وبسایت شما به خوبی انجام داده است:

(تمجید 1)

اما مواردی نیز وجود دارد که می‌تواند بهتر باشد:

(پیشنهاد 1)

(پیشنهاد 2)

(پیشنهاد 3)

این جایی است که (نام کسب و کار شما) وارد می‌شود. اگر علاقمند به بازسازی وبسایت خود هستید، لطفاً به من اطلاع دهید و من بسیار خوشحال خواهم شد که به شما کمک کنم! برای شروع، من یک مطالعه موردی برای (نام شرکت) – شرکتی در موقعیت مشابه، پیوست کرده‌ام، بنابراین می‌توانید مزایای این نوع پروژه را ببینید.

با تشکر از توجه شما و لطفا در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.

بهترین آرزو ها

(اسم شما)

به صورت حضوری

فرض کنید به تازگی شخصی را در لینکدین پیدا کرده اید، و از آنچه می‌توانید جمع آوری کنید، آنها تجسم زنده مشتری کامل شما هستند. شما این فرصت را دارید که شخصاً با آنها ملاقات کنید، بنابراین به برنامه ای نیاز دارید که واقعاً آنها را شگفت‌زده کند – یا ممکن است وقت خود را به شما ندهند.

اینجا جایی است که آسانسور به کمک شما می‌آید. اگر تا به حال در مورد آن نشنیده اید، آسانسور یک توضیح 30 ثانیه ای است از اینکه شما چه کسی هستید، چه کار می‌کنید و چرا فردی که می‌خواهید به او گوش دهد. این بر اساس این تئوری است که اگر با کسی در آسانسور هستید، فقط 30 ثانیه فرصت دارید تا منظورتان را به گوش دیگران برسانید.

1. خود و اهداف خود را معرفی کنید

3. شناسایی کنید که چه چیزی شما را منحصر به فرد می‌کند (به USP فکر کنید)

در کنار هم، گام آسانسور شما ممکن است کمی شبیه به این باشد:

سلام، نام من تایلر اسمیت است. کسب و کار من از طراحی و توسعه وب برای ایجاد وبسایت های تجارت الکترونیک سفارشی و سیستم های مدیریت محتوا استفاده می‌کند. این بدان معناست که صاحبان مشاغل زمان کمتری را برای پیگیری سفارشات و موجودی در فروشگاه آنلاین خود صرف می‌کنند و زمان بیشتری را صرف تولید محصولات عالی می‌کنند.

بر خلاف سایر شرکت ها، ما برای بررسی مخاطبان هدف مشتری و آزمایش کاربر محصولات نهایی خود وقت صرف می‌کنیم. به همین دلیل، مشتریان ما نسبت به رقبای خود فروش سالانه 20 درصد بیشتری را مشاهده می‌کنند.

بنابراین، چگونه فروشگاه آنلاین خود را مدیریت می‌کنید؟

بعد از اولین تماس

بنابراین، شما ایمیل خود را نوشته اید، یا تمرین آسانسور خود را انجام داده اید، و با مشتری احتمالی خود تماس گرفته اید. حالا چی؟

خوب، یکی از این دو اتفاق خواهد افتاد.

اگر به مشتری احتمالی خود ایمیل زدید:

1. شما پاسخ خواهید شنید.

2. پاسخی نخواهید شنید.

یا…

اگر مشتری بالقوه خود را حضوری مطرح کردید:

1. با درخواستی برای پیگیری خدمات خود، پاسخ مثبت دریافت خواهید کرد.

2. مکالمه مودبانه ای دریافت خواهید کرد، اما علاقمندی ندارید (از طریق “اصطلاحات” محاوره ای مشخص می‌شود).

اگر پاسخی شنیدید یا پاسخ مثبت دریافت کردید، عالی است! این سرنخ گرمی است که برای به دست آوردن مشتریان طراحی و توسعه وب و کار بیشتر به آن نیاز دارید. اکنون می‌توانید به سمت تشخیص مناسب بودن آنها حرکت کنید، یا حداقل پتانسیل آنها را به عنوان یک پیشرو واجد شرایط کنید.

اما، اگر جوابی نشنید، یا دچار سردی شانه شوید، چه کار می‌کنید؟ چگونه می‌توانید در مورد مزایای خدمات خود پافشاری کنید، بدون اینکه برای مشتری احتمالی خود آزاردهنده باشید؟

همه چیز در مورد زمان بندی، شخصی سازی و صبر است.

زمان سنجی

شما اولین ایمیل خود را ارسال کردید، یا فقط شخصاً با مشتری احتمالی خود ملاقات کردید. صرف نظر از اینکه در ابتدا چگونه مشتری احتمالی را مطرح کردید، باید به طور پیش فرض برای پیگیری خود ایمیل ارسال کنید – این به شما یک دنباله کاغذی می‌دهد که می‌توانید برای حفظ ارتباط با این شخص از آن استفاده کنید.

بنابراین، چه مقدار زمان مناسب برای صبر کردن قبل از پیگیری است (البته با توجه به اینکه پاسخی دریافت نکرده اید)؟

قانون کلی این است که به مشتریان احتمالی خود یک هفته فرصت دهید تا پاسخ دهند. اگر هنوز در آن زمان چیزی نشنیده اید، هر دو هفته یکبار با صفحه تماس بگیرید – اگر می‌دانید مشتری احتمالی شما ایمیل های شما را باز نکرده است، یعنی.

اکنون ممکن است بپرسید: “چطور ممکن است؟ چگونه می‌توانم بفهمم که مشتری احتمالی در حال باز کردن ایمیل های من است؟”

خوب، اگر می‌خواهید از طریق ایمیل سردرگم شوید، باید HubSpot Sales را یکپارچه کنید، ابزاری برای ردیابی ایمیل که وقتی مشتری بالقوه به ایمیل شما باز می‌شود، اعلان های دسک‌تاپ را به شما می‌دهد.

تا-دا! ابزاری جدید برای جعبه ابزار سرد پیچ ​​شما.

با این حال، اگر مشتری احتمالی شما ایمیل های شما را باز می‌کند و تصمیم می‌گیرد آنها را نادیده بگیرد، ممکن است بخواهید رویکرد متفاوتی برای پیگیری در پیش بگیرید.

در ایمیل های بعدیتان، مطمئن شوید که همچنان محتوای خود را شخصی سازی می‌کنید – به نکات دردناک شناخته شده توجه کنید، راه حل ها و منابع سفارشی سازی شده را ارائه دهید، و همیشه برای یک جلسه برای بحث بیشتر درباره اینکه چگونه کسب‌وکارتان می‌تواند به آنها کمک کند، فشار بیاورید.

همچنین، اگر می‌دانید مشتری احتمالی شما حضور دیجیتالی دارد، کمی تحقیق کنید – اضافه کردن پیشنهادی که به یکی از سرگرمی ها یا علایق آنها مربوط می‌شود، یا ارتباط در سطح صمیمی تر، می‌تواند شانس دریافت پاسخ را تقویت کند، زیرا نشان می‌دهد که شما مراقب هستید و به چیزی بیش از پول آنها علاقمند هستید.

برقراری ارتباط در سطح شخصی تر می‌تواند شانس دریافت پاسخ را تقویت کند، زیرا نشان می‌دهد که شما به چیزی بیش از پول آنها توجه و علاقه دارید.

صبر

اگر هنوز از مشتری بالقوه خود چیزی نشنیده اید، یا می‌دانید که آنها در حال نادیده گرفتن تماس شما هستند، یادآوری را در تقویم خود تنظیم کنید تا شش ماه دیگر و دوباره بعد از یک سال تماس بگیرید. زمان بندی ممکن است برای آنها مناسب نباشد، و منابع پیشنهادی شما می‌تواند به سرنخ های گرم تر اختصاص داده شود.

از این زمان برای ادامه تحقیقات مشتری احتمالی خود و به روز نگه داشتن تغییرات در کسب و کار آنها استفاده کنید – هرگز نمی‌دانید چه زمانی ممکن است فرصتی برای شما ایجاد شود تا دوباره خدمات طراحی و توسعه وب خود را ارائه دهید.

4. رویدادها

آیا می‌خواهید تیر در تاریکی خود را به صورت حضوری امتحان کنید؟ ما یک پیشنهاد عالی را داریم.

اگر به دنبال مشتریان جدید هستید، شرکت در رویدادها می‌تواند به کسب و کار شما دید لازم برای ادامه رشد بدهد. به علاوه، کنفرانس ها می‌توانند بسیار سرگرم کننده باشند – چه کسی سفر، ملاقات با افراد جدید و یادگیری چیزهای جدید را دوست ندارد؟

چه این رویداد رایگان باشد یا پولی، در نزدیکی و یا در سراسر کشور، رویدادها سرمایه گذاری برای خود و کسب و کار شما هستند. در اینجا سه ​​راه وجود دارد که می‌توانید این تجربیات را به حداکثر برسانید:

در کنفرانس های توسعه وب شرکت کنید

کنفرانس های مخصوص کار شما می‌توانند به شما در شناسایی شبکه های تجاری جدید، مشارکت های بالقوه و فرصت های بازاریابی مشترک کمک کنند.

به عنوان مثال، احتمالاً به یک کنفرانس (یا یک رویداد صنعتی محلی) رفته اید، با افراد جالبی ملاقات کرده اید و فکر کرده اید، “وای، من باید همه آنها را در لینکدین اضافه کنم!”

از آن غریزه پیروی کنید. شما هرگز نمی‌دانید چه کسی ممکن است به یک مشتری جدید منجر شود. اگر فریلنسر هستید، ممکن است اتصال جدید شما به پروژه های کوچکتر منتقل شود یا برای پروژه های مشتری عمیق تر به تخصص خود مراجعه کنید.

اگر واقعاً در مورد شبکه سازی جدی هستید، یک صفحه گسترده ایجاد کنید که بتوانید بعد از هر رویداد آن را به‌روز کنید. بنویسید که با چه کسانی آشنا شدید، تخصص آنها چیست و چرا باید با آنها در تماس باشید.

به این ترتیب، اگر به دنبال مشتریان طراحی وبسایت جدید هستید، می‌توانید برای دریافت سرنخ به شبکه خارجی خود مراجعه کنید.

در کنفرانس های مشتری محور شرکت کنید

علاوه بر رویدادهای خاص صنعت، ممکن است بخواهید در کنفرانس های مشتری محور سرمایه گذاری کنید – مکان هایی که می‌دانید مشتریان ایده آل شما در آن حاضر خواهند بود. اگر در تجارت الکترونیک تخصص دارید، ممکن است رویدادهایی مانند Shoptalk را شامل شود.

صرف نظر از این، کنفرانس های مشتری محور فرصت مناسبی را برای ارائه مستقیم تجارت جدید به مشتریان بالقوه طراحی وب ارائه می‌دهد.

کنفرانس های مشتری محور فرصت مناسبی را برای ارائه مستقیم تجارت جدید به مشتریان بالقوه طراحی وب ارائه می‌دهد.

این همان زمان رو در رو است که می توانید نقاط دردناک را شناسایی کنید، راه حل هایی ارائه دهید، در مورد روندهای صنعت مشتری خود بحث کنید و اطلاعات مهمی برای رشد کسب و کار خود جمع آوری کنید.

دوباره، ایجاد یک صفحه گسترده برای به‌روزرسانی پس از هر رویداد را در نظر بگیرید. نام مخاطب، نام کسب‌وکار، نقش آنها در سازمان، مشکلاتی که تجربه می‌کنند، اهداف تجاری آنها در سال، و آدرس ایمیلی که می‌توانید برای ارتباط با آنها استفاده کنید، ثبت کنید.

هنگامی که به دنبال پروژه های طراحی وب جدید برای کسب و کار خود هستید، از این داده ها به عنوان یک ابزار توسعه قدرتمند استفاده کنید.

یک سخنران عمومی شوید

هرچه در کنفرانس های بیشتری صحبت کنید، نفوذ بیشتری در صنعت خود خواهید داشت. ساده است: سخنرانی عمومی باعث شناسایی برند برای کسب و کار شما می‌شود. بنابراین زمانی که زمان استخدام شخصی برای یک پروژه طراحی و توسعه وب فرا می‌رسد، برای مشتریان جدید در اولویت خواهید بود.

برای اکثر افراد، این تاکتیک ساده تر از آنچه هست به نظر می‌رسد.

سخنرانی در جمع یکی از رایج ترین ترس ها در کل دنیا است. حتی بیشتر از ترس از مرگ با توجه به آمار، 73 درصد از آمریکایی ها گزارش می‌دهند که اضطراب گفتار دارند – اگر شما هم مثل آنها هستید، شروع در مسیر کنفرانس می تواند دلهره آور باشد.

حتی اگر از سخنرانی عمومی نمی‌ترسید، فهمیدن اینکه چگونه یک سخنرانی را انجام دهید ممکن است برایتان سخت به نظر بیاید.

فقط به یاد داشته باشید: شما عالی هستید و کسب و کار شما شایسته دیده شدن است.

سخنرانی در کنفرانس یک راه عالی برای تبلیغ کسب‌وکارتان، ملاقات با افراد جدید و بهره مندی از فرصت های تبلیغاتی قبل و حین رویداد است – پس از آن بهره ببرید.

نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ شکارچی گربه در مقاله خود با عنوان شروع حرفه صحبت کردن: چگونه (به صورت استعاری) میکروفن را کنار بگذارید، نکات مفیدی را برای شروع حرفه سخنرانی عمومی ارائه می‌دهد. Cat همچنین شامل چند الگوی شگفت انگیز است که می‌توانید از آنها برای ارائه صحبت‌های خود با هماهنگ کنندگان رویداد استفاده کنید – البته وقتی آماده باشید.

اگر به دنبال منابع بیشتری هستید، Catt Small یک سری وبلاگ نوشته است که در آن توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید در یک سال یک سخنران عمومی شوید. نکات مقدماتی عالی دارد و مراحل متعددی را بیان می‌کند که می‌توانید برای تبدیل شدن به یک سخنران عمومی باتجربه در مدار کنفرانس دنبال کنید.

5. ارجاعات

با انشعاب از شبکه های خارجی، بیایید وارد شبکه های داخلی شویم: از مشتریان فعلی خود برای یافتن مشتریان طراحی وب جدید استفاده کنید.

آیا یک فرآیند ارجاع برای تجارت طراحی و توسعه وب خود ایجاد کرده اید؟ اگر این کار را نکرده‌اید، وقت آن رسیده است که به آن فکر کنید – دهان به دهان یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی است که برای کسب و کار شما در دسترس است، و باید از هر فرصتی که دارید استفاده کنید تا مردم درباره کارتان صحبت کنند.

چون کار شما خوب است و دنیا باید آن را بداند.

مردم تمایل دارند خود را با افراد همفکر احاطه کنند. بنابراین چه کسی بهتر از کسی که قبلاً به عنوان یک مشتری مطلوب و سازگار ایجاد کرده اید، به شما کمک می‌کند تا تجارت جدید پیدا کنید؟

به همین دلیل است که وقتی نوبت به یافتن مشتریان طراحی وب می‌رسد، داشتن یک استراتژی ارجاع برای استفاده از این ارتباطات موجود به گونه‌ای که کسب و کار شما را رشد می‌دهد، مهم است.

“پردرآمدترین مشتریان از ارجاعات به دست آمدند. یک سیستم ارجاع فعال به شما این امکان را می‌دهد که از دوستان مشتریان استفاده کنید. کریستیان هوینن، مدیرعامل و موسس DesignBro، توضیح می‌دهد که تبلیغات دهان به دهان همچنان در جلب اعتماد مشتریان آینده بی‌رقیب است. استراتژی های مختلفی برای ایجاد این شبکه وجود دارد، مانند برقراری ارتباط منظم با منابع ارجاع. افراد با نفوذ را شناسایی کنید (معمولاً آنها مشتریان گذشته هستند)، و ارتباط دوستانه با آنها حفظ کنید. کاری کنید که آنها احساس ارزشمندی کنند و آنها را در مورد تغییرات کسب و کارتان، مانند راه اندازی، فروش و خدمات، به‌روز نگه دارید.”

محصول نهایی ممکن است از تجارتی به کسب‌وکار دیگر متفاوت باشد، اما یک سیستم ارجاع پایدار و مقیاس پذیر ملاحظات زیر را در نظر دارد:

زمان سنجی

چه زمانی از مشتری خود درخواست معرفی می‌کنید؟ آیا چیزی به نام “زمان کامل” وجود دارد؟ خوب، همه چیز به این بستگی دارد که چه چیزی برای کسب و کار شما منطقی تر است. سه مکتب فکری برای تعیین زمان مناسب برای پرسیدن وجود دارد:

1. Mid-Project: فرض کنید نمونه سازی وبسایت تجارت الکترونیک جدید مشتری خود را به پایان رسانده اید و آن را با آنها به اشتراک گذاشته اید، و آنها در مورد آن بسیار هیجان زده هستند (یاد بگیرید که چگونه نمونه سازی سریع می‌تواند به این فرآیند کمک کند، و نگاهی به برخی از آنها بیندازید. ابزارهای نمونه سازی عالی). شما به شدت از برنامه کاری خود پیروی کرده اید و به طور مداوم با مشتری خود تماس گرفته اید تا به او اطمینان دهید که همه چیز در مسیر درست است. شما تا کنون رابطه کاری خوبی دارید، پس چرا با درخواست از آنها برای ارجاع کسب و کار به شما، از هیجان مشتری خود استفاده نکنید؟

2. پایان پروژه: چند مشکل وجود داشت، اما بالاخره موفق شدید. شما نرخ پرش مشتری خود را کاهش دادید و آنها تحت تأثیر کار شما قرار گرفتند و قبلاً از شما در مورد یک یا آن مهارت تعریف کرده اند. اگر فکر می‌کنید مشتری کاملاً راضی است و با موفقیت نقاط درد طراحی وب او را کاهش داده‌اید، باید از آنها بخواهید که کسب و کار شما را به شبکه حرفه ای خود ارجاع دهند.

3. هنگامی که یک پروژه جدید را شروع می‌کنید: بنابراین شما قبلاً یک پروژه را با مشتری فعلی خود تکمیل کرده اید و آنها را روی دیگری فروخته اید. با استفاده از آنچه در پروژه اول یاد گرفتید، گردش کار خود را طوری تنظیم کرده اید که واقعاً به مشتری خود پاسخ دهید. شما می‌دانید که چگونه کار می‌کنند – چه چیزی باعث می‌شود آنها تیک بزنند. مشتری شما نیز درک بهتری از کار با شما دارد. با توجه به اینکه قبلاً یک رابطه کاری قابل اعتماد و سازنده ایجاد کرده اید، اکنون زمان مناسبی است تا از آنها بخواهید به کار مراجعه کنند.

شما همیشه مجبور نیستید در یک نقطه از پروژه بپرسید – این مسئله به رابطه شما با مشتری شما بستگی دارد. زمان مناسب را بر اساس زمانی که مشتری شما به احتمال زیاد راضی است، شناسایی کنید.

حجم کار موجود

کسب و کار شما توانایی پذیرش چند مشتری جدید را دارد؟ WIP ها و لیست های پروژه های آینده خود را نظارت کنید تا تخمین بزنید که برای حفظ (یا افزایش) درآمد ماهانه فعلی خود به چه تعداد ارجاع نیاز دارید – این اطلاعات تضمین می‌کند که می‌توانید تقاضای ایجاد شده توسط برنامه ارجاع خود را تامین کنید.

مشوق ها

آیا برای مشتری که کسب و کار جدید را به شما ارجاع می‌دهد، نوعی پاداش ارائه می‌دهید؟ این سوال مهمی است که باید به آن پاسخ دهید، زیرا اگرچه ممکن است ارجاعات بیشتری دریافت کنید، اما کیفیت ارجاعات شما ممکن است آسیب ببیند (به عنوان مثال، مشتری شما ممکن است هر کسی را برای دریافت جایزه معرفی کند، به جای اینکه به دقت در نظر بگیرید که چه کسی ممکن است مناسب کار شما باشد).

Referral Rock، ارائه دهنده نرم افزار بازاریابی ارجاعی، مزایا و معایب یک برنامه ارجاع با انگیزه را بررسی می‌کند. مطالعه کنید و تصمیم بگیرید که کدام نوع برنامه برای کسب و کار طراحی و توسعه وب شما بهترین کارآمد است.

الگوی ارجاع

برای سهولت در ارائه ارجاعات با کیفیت بالا برای مشتریان خود، می‌توانید یک الگوی ایمیل اولیه را برای آنها در اختیار آنها قرار دهید تا در ارتباط با آنها استفاده کنند. به این ترتیب، مطمئن هستید که آنها اطلاعات مناسبی را به اشتراک می‌گذارند که بهترین موقعیت را برای خدمات شما (و کیفیت خدمات) خواهد داشت.

در اینجا یک الگوی موجود است که می‌توانید از آن استفاده کنید:

سلام فلانی عزیز

من اخیرا، یک (عنوان شما)، به (خلاصه هدف پروژه) استخدام کردم. آنها (خلاصه پروژه) را پیشنهاد کردند، و من از راه حل و کیفیت کاری که ارائه کرده اند بسیار خوشحالم – به خصوص در (منطقه ای که بازخورد مثبتی در مورد آن دریافت کرده اید).

هنگامی که (نام شما) پرسید که آیا کسی را می‌شناسم که به دنبال کار طراحی و توسعه وب است، چه کسی (توضیح مشتری ایده آل)، به شما فکر کردم.

اگر علاقمند به کسب تخمین یا اطلاعات بیشتر هستید، با (نام، مشخصات تماس شما) تماس بگیرید. من قطعا کار با آنها را توصیه می‌کنم!

توجه: ذکر «شما» در مثال بالا به شما و کسب‌وکارتان اشاره دارد، نه مشتری‌تان.

گواهینامه ها

به یاد داشته باشید، اگر درخواست نکنید، هرگز متوجه نخواهید شد که آیا مشتری شما مایل است به شما ارجاع دهد یا خیر – بنابراین در تماس با بهترین مشتریان خود دریغ نکنید. شما پاسخی مانند این را دریافت خواهید کرد: “متأسفم، من در حال حاضر کسی را در بازار خدمات طراحی وب نمی‌شناسم.”

در این مورد، می‌توانید از مشتری خود یک گواهی بخواهید – نوعی اثبات اجتماعی که می‌توانید در تمام وثیقه های فروش و دارایی های متعلق به خود (مانند وبسایت یا نمونه کارها) استفاده کنید. کای دیویس با استفاده از شش سوال ساده، توصیه های عملی برای دریافت گواهی های قدرتمند مشتری ارائه می‌دهد.

در تماس باش

صرف نظر از اینکه شما یک ارجاع یا گواهی می‌خواهید، حفظ روابط کاری خوب بسیار مهم است. این شامل پاسخگویی به موقع به مشتریان، توجه به نیازهای آنها و فراتر رفتن برای اطمینان از رضایت آنهاست.

در پایان روز، شما هرگز نمی‌دانید مشتریان طراحی وب جدید از کجا می‌آیند.

در چشم انداز، در اینجا چند نکته گوش آویز برای پر کردن فروش شما آورده شده است: همیشه با مشتریان خود در تماس باشید.

چه کسی می‌داند؟ نقطه تماس شما در یک سازمان ممکن است نقش خود را برای دنبال کردن مراتع سبزتر ترک کند – اگر تجربه کاری آسان و دلپذیری به آنها بدهید، احتمالاً شرکت شما را به محل کسب و کار جدید خود توصیه می‌کنند.

6. بازاریابی درونگرا

شما تمام تلاش های بالا را امتحان کرده‌اید: پیشنهادات، تابلوهای شغلی، رویدادها و درخواست از مشتریان فعلی خود برای معرفی مشتریان جدید طراحی وب به شما.

اما آیا اگر این مشتریان بالقوه مستقیماً (و منفعلانه) به سراغ شما بیایند، خیلی راحت تر نخواهد بود؟

به همین دلیل است که بازاریابی درونگرا برای کسب و کار شما مهم است. احتمالاً در حال حاضر از تاکتیک های بازاریابی ورودی استفاده می‌کنید و پایه محکمی برای ساختن آن دارید (مانند وبلاگ). بنابراین بیایید تلاش خود را برای جذب مشتریان مطلوب طراحی وب به حداکثر برسانیم!

وبلاگ نویسی را شروع کنید (یا ادامه دهید).

جلوی خود را نگیریم

اگر وبلاگی برای کسب و کار خود راه اندازی نکرده اید، باید مدتی را به شناسایی جایگاه خود و نوشتن در مورد آن اختصاص دهید. نه تنها به حفظ موقعیت شما به عنوان یک رهبر فکری در صنعت شما کمک می‌کند (البته که با مهارت های سخنرانی در کنفرانس قاتل شما پشتیبانی می‌شود)، بلکه به شما بستری می‌دهد تا تلاش های بازاریابی درونگرای خود را شروع کنید.

هنوز متقاعد نشده اید که ارزش زمان، تلاش و منابع را دارد؟ در اینجا چند دلیل برای حفظ وبلاگ در وب سایت کسب و کار خود آورده شده است:

بهینه سازی موتور جستجو

اصطلاح “SEO” را شنیده اید که همه جا صحبت از آن است. البته که شما قبلاً بقیه وبسایت خود را برای آن بهینه کرده اید.

شما می‌خواهید گوگل کسب و کار شما را به عنوان بهترین انتخاب برای مشتریان بالقوه طراحی وب، که به دنبال خدمات مشابه هستند، تشخیص دهد. شما می‌خواهید شماره یک … یا حداقل، در اولین نتایج ارگانیک یک جستجو باشید.

یک وبلاگ به شما کمک می‌کند تا این قدرت را ادامه دهید و به کسب‌وکارتان این فرصت را می‌دهد تا در کلمات کلیدی متنوع تر و مرتبط‌تر رتبه‌بندی شود – بدون توسل به ترفندهای سئو black hat، مانند پر کردن کلمات کلیدی (لطفاً این کار را نکنید).

ما در حال صحبت در مورد این موضوع هستیم، در اینجا یک نکته سریع برای برتری وبلاگ نویسی وجود دارد: به طور منظم تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید تا ببینید چگونه می‌توانید مخاطبان خود را گسترش دهید و مشتریان طراحی وب جدید را به وبسایت خود جذب کنید.

به طور منظم تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید تا ببینید چگونه می‌توانید مخاطبان خود را گسترش دهید و مشتریان طراحی وب جدید را به وب سایت خود جذب کنید.

برخی از محبوب ترین وبسایت ها برای انجام این کار Moz و SEMRush هستند. هر دو با هزینه اشتراک همراه هستند – اما برای ساده کردن فرآیند تحقیق ارزش سرمایه گذاری را دارد. اگر به دنبال یک منبع رایگان هستید، برنامه ریز کلمات کلیدی Google را بررسی کنید.

مهارت های بازاریابی دیجیتال و سئو خود را تقویت کنید تا بتوانید کارنامه خود را گسترش دهید. درک مهارت های مورد استفاده در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال در طراحی یک وبسایت موفق مفید است. سئو یک فرآیند بازاریابی است که بر افزایش ترافیک وبسایت متمرکز است. اگر وبسایتی طراحی کنید که سئو پسند باشد، وبسایتی ایجاد کرده ای که احتمال دیده شدن آن بیشتر است. این به کسب و کار شما یا کسب و کار مشتری شما کمک می‌کند تا به اهداف خود برسد.

تعیین جایگاه خود

داشتن وبلاگ در وبسایت کسب‌وکارتان به شما امکان می‌دهد تا جایگاهی را تعریف کنید – حوزه ای از تخصص که شما را از رقبایتان متمایز می‌کند.

این تمایز می‌تواند صنعتی باشد که شما به آن رسیدگی می‌کنید. به عنوان مثال، کسب و کار شما ممکن است در طراحی و توسعه وب برای صنعت مد تخصص داشته باشد. در واقع تا حدی که شما متخصص خواسته ها و نیازهای این بخش خاص و مخاطبان آن هستید.

یا شاید شما تنها کسب و کار متمرکز بر Shopify در منطقه خود باشید. اگر یک مشتری بالقوه طراحی وب به یک راه حل تجارت الکترونیک نیاز دارد، شما می‌توانید برای تمام نیازهای توسعه موضوع/برنامه آنها اقدام کنید.

نه تنها انتخاب جایگاه به شما کمک می‌کند تا در تلاش های سئوی خود موفق تر باشید، بلکه نوع مشتریانی که جذب می‌کنید و محتوایی که برای انتشار در وبلاگ خود انتخاب می‌کنید را نیز تعیین می‌کند. این کار به شما کمک می‌کند تا موضوعات مرتبط با مخاطبان خود را آسان تر کنید و همچنین مشتریان طراحی وب آینده تان را از قبل تعیین کنید.

مخاطب سازی

اگر به مثال ما برگردیم، اگر شروع به تولید محتوایی کنید که به نکات دردناک و فرصت های موجود در طراحی وب برای صنعت مد می‌پردازد، به احتمال زیاد مخاطبانی از مشتریان بالقوه مد ایجاد خواهید کرد – همه برای مشاوره بیشتر وبلاگ شما را دنبال می‌کنند.

حال، چگونه می‌توانید این مخاطبان تازه را تبدیل کنید؟

همانطور که در حال کار هستید، ممکن است نقاط درد مشترکی را که از مشتری به مشتری، پروژه به پروژه دیگر تکرار می‌شود، شناسایی کنید. یا شاید از شما سؤالاتی بیشتر از سایرین پرسیده می‌شود و راه حل های مشابهی را به مشتریان مختلف ارائه می‌دهید.

تمام این اطلاعات ارزشمند را یادداشت کنید. مراقب باشید.

این به کار خواهد آمد، قول می‌دهم.

این اطلاعات به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا محتوای ارزشمندی ایجاد کند – کتاب های راهنما، الگوها، و سایر منابع – که مشتریان فعلی و بالقوه می‌توانند در ازای دریافت برخی اطلاعات اولیه و آدرس ایمیل شان دانلود کنند. محتوا می‌تواند طولانی یا کوتاه باشد، به شرطی که برای مشتریان بالقوه شما ارزش ایجاد کند و هدف آن حل یک مشکل باشد.

در زیر نمونه ای از نحوه استفاده Shopify Plus Partners WeMakeWebsites از دانلود محتوا برای تشویق ثبت‌نام وبلاگ آورده شده است:

به این موضوع فکر کنید: وبلاگ شما و محتوای در دسترس عموم بازدیدکنندگان را جذب می‌کند. سپس از محتوای قابل دانلود برای جمع آوری اطلاعات آنها، تبدیل آنها و پرورش آنها به یک مشتری طراحی وب جدید برای تجارت خود استفاده خواهید کرد.

خبرنامه ایمیل

اگر در حال تولید محتوا هستید، چه در قالب منابع یا پست های وبلاگ، کسب و کار شما باید یک خبرنامه ایمیلی ایجاد کند. این یک تجربه انتخابی است که به طور منفعلانه به مشتریان فعلی و بالقوه در زمینه تخصص شما آموزش می‌دهد.

آنها همچنین واقعاً آسان برای خودکار هستند.

با استفاده از فید RSS و یک سرویس گیرنده اتوماسیون ایمیل، می‌توانید مقالات وبلاگ را در یک خبرنامه ایمیل روزانه، هفتگی یا ماهانه در لیست خود جمع آوری کنید. این کار باعث صرفه جویی در زمان و منابع در کسب و کار شما می‌شود و محتوای ارزشمندی را برای مشتریان و مشتریان آینده شما فراهم می‌کند. همانطور که این لیست را ایجاد می‌کنید، می‌توانید محتوای تبلیغاتی و اطلاعات بیشتری در مورد خدمات خود اضافه کنید.

Kurt Elsterبنیانگذار شرکت مشاوره تجارت الکترونیک Ethercycle، خبرنامه های ایمیل مورد علاقه خود را در مقاله خود، رویکرد ضد شهودی برای به دست آوردن اولین مشتری شما، به اشتراک می‌گذارد. در اینجا، او همچنین توصیه های عملی برای ایجاد خبرنامه ایمیل خود را به مشتریان طراحی وب موجود و بالقوه ارائه می‌دهد.

رسانه های اجتماعی

حیرت آور!

شما اکنون همه این محتوای عالی را دارید که می‌توانید از آنها برای تبدیل بازدیدکنندگان وبلاگ خود استفاده کنید – اما آیا فکر کرده اید که چگونه آنها را به آنجا برسانید؟

جدای از سئو، می‌خواهید از رسانه های اجتماعی برای گسترش دامنه وبلاگ خود استفاده کنید.

نه تنها راه دیگری برای ادامه ساختن مخاطبان شماست، بلکه رسانه های اجتماعی نیز کانالی هستند که می‌توانید از آن برای پرورش جامعه خود (از مشتریان یا متخصصان همفکر)، شرکت در بحث های مرتبط با صنعت، و رشد نام تجاری خود خارج از محدوده خود استفاده کنید. دارایی های متعلق به شما (مانند سایت نمونه کارها شما).

از ابزارهای رایگان اتوماسیون اجتماعی مانند HootSuite، Buffer و Tweetdeck برای برنامه ریزی چند پست رسانه های اجتماعی در روز استفاده کنید – به این ترتیب شما همیشه در ذهن دنبال کنندگان خود قرار می‌گیرید و آنها را دائماً در معرض محتوای جدید خود قرار می‌دهید.

همچنین ممکن است این موارد را دوست داشته باشید: چگونه رسانه های اجتماعی می‌توانند به شما در رشد مشاغل آزاد یا آژانس شما کمک کنند.

فیسبوک

فیسبوک همچنان پر استفاده ترین پلتفرم رسانه اجتماعی در جهان است. در حال حاضر 2.9 میلیارد کاربر فعال ماهانه فیسبوک در جهان امروز وجود دارد. بنابراین اگر می‌خواهید جامعه مخاطبان خود را ایجاد کنید، این یک پلتفرم عالی برای استفاده است.

نکات:

یک صفحه فیسبوک برای خدمات طراحی وب یا آژانس طراحی وب خود ایجاد کنید. می‌توانید از این صفحه برای ارسال ویدیوها و مطالبی برای آموزش مخاطبان خود و نشان دادن توانایی های خود استفاده کنید. از صفحه خود برای دسترسی به این 2.9 میلیارد کاربر فیسبوک استفاده کنید.

سازماندهی رویدادها با استفاده از فیسبوک. پس از به دست آوردن فالوور، می‌توانید رویدادهای شبکه، مانند جلسات، یا سمینارها و وبینارها را میزبانی کنید. این رویدادها به مخاطبان شما آموزش داده و باعث می‌شود که از آنچه می‌توانید انجام دهید قدردانی کنند. اگرچه ممکن است در ابتدا کار زیادی انجام شود، این روش می‌تواند در دراز مدت منجر به برخی از طراحی وبسایت واقعی شود.

به گروه های طراحی وب فیسبوک بپیوندید. شما می‌توانید دریابید که بازار هدف شما چه می‌خواهد و چه نیازهایی دارد. مشاوره و تخصص شما به بحث گروهی می‌تواند منجر به تولید سرنخ شود. به 1000 طرفدار واقعی گوش دهید: برای راهنمایی های بیشتر در مورد نحوه استفاده مؤثر از گروه های فیسبوک، وارد گروه های فیسبوک برای ایجاد فروش شوید.

برای خدمات خود تبلیغات فیسبوک ایجاد کنید. می‌توانید مخاطبانی را که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، هدف قرار دهید و میزان عملکرد کمپین های بازاریابی دیجیتال خود را پیگیری کنید. این روش سرنخ ها را برای شما به ارمغان می‌آورد.

Webinopoly یک شرکت طراحی وب است که در کار با فروشگاه های Shopify تخصص دارد. آنها با استفاده از صفحه فیسبوک خود برای آموزش، تبلیغ و پرورش جمعیت هدف خود کار بسیار خوبی انجام می‌دهند. آنها همچنین هر از گاهی وبینارهایی را برگزار می‌کنند تا نام خود را در آنجا به نمایش بگذارند.

اینستاگرام

اینستاگرام ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد و جمعیت میانگین آنها بین 18 تا 35 سال هستند.

به گفته علی تماسب، اکثر استارت آپ ها توسط افراد بیست و چند ساله راه اندازی می‌شوند. میانگین سنی تمام استارت آپ هایی که در 15 سال گذشته 1 میلیارد دلار یا بیشتر ارزش دارند، 34 سال است.

هر استارتاپی به چه چیزی نیاز دارد؟ یک وبسایت. بنابراین مشتریان ایده آل شما از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

نکات:

یک حساب کاربری تجاری در اینستاگرام ایجاد کنید. این به شما امکان می‌دهد پست های خود را تبلیغ کنید و حساب خود را برای مشتریان ایده آل بیشتر نمایان کنید.

به طور منظم پست کنید. با ایجاد محتوای منظم، شرکت و خدمات خود را برای جمعیت هدف خود قابل مشاهده نگه می‌دارید. می‌توانید از برنامه های اتوماسیون رسانه های اجتماعی که قبلاً به آنها اشاره کردیم، مانند Hootsuite و Buffer برای آسان تر کردن آن استفاده کنید.

کسب‌وکارها/افرادی را که می‌خواهید با آنها کار کنید دنبال کرده و برچسب گذاری کنید. پیروی از آنها به این معنی است که در مورد بدنه کار و نیازهای آنها به روز خواهید ماند. وقتی آنها را در پست های خود برچسب گذاری می‌کنید، به احتمال زیاد آنها و دنبال کنندگان آنها را به کار شما جلب می‌کنید.

از هشتگ ها عاقلانه استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که از هشتگ هایی استفاده می‌کنید که مخاطبانی را که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید هدف قرار می‌دهد. می‌توانید برای افزایش لایک و فالوور اینستاگرام Get Seen on IG: 370+ را بررسی کنید تا درباره هشتگ ها بیشتر بدانید.

به reactjs1 نگاهی بیندازید که این کار را واقعاً خوب انجام می‌دهد. آنها به طور منظم مطالب آموزشی را پست می‌کنند و سایر توسعه دهندگان وب را دنبال می‌کنند و از هشتگ ها کم استفاده می‌کنند. پلتفرم شبکه اجتماعی آنها راهی برای نشان دادن تخصص خود برای به دست آوردن سرنخ طراحی وب است.

LinkedIn

لینکدین یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که برای شبکه سازی حرفه ای طراحی شده است. می‌توانید رزومه، مراجع و گواهینامه های خود را ارسال کنید. علاوه بر این، مشتریان قبلی و مشتریان فعلی می‌توانند شما را تایید کنند و شما را به مشتریان جدید معرفی کنند.

نکات:

مشخصات خود را به طور کامل پر کنید. وقتی افراد با نمایه لینکدین شما روبرو می‌شوند، اگر نمایه کاملی داشته باشید، شما را جدی تر خواهند گرفت. این اولین برداشت آنها از شما نیز است، بنابراین مطمئن شوید که دقیقاً نشان دهنده شما و مهارت های شما است.

تایید کنید، مشارکت کنید و فعال باشید. هر چه بیشتر درگیر باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد با شما درگیر شوند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که افرادی را که با آنها کار کرده اید تأیید کنید و مرتباً پست کنید.

رابین کلاپ نمونه ای از یک طراح وب است که از لینکدین با تمام پتانسیل خود استفاده می‌کند. او نمایه ای جامع دارد، به طور منظم پست می‌گذارد، و تعداد زیادی توصیه و تأیید دارد که هم دریافت کرده و هم داده است. جای تعجب نیست که او بیش از 500 اتصال دارد.

نمونه کارها و مطالعات موردی

بازاریابی محتوا عالی است، اما مجموعه شما یکی از با ارزش ترین دارایی های بازاریابی شماست. طراحی و توسعه وب زیبایی را که روزانه انجام می‌دهید را نشان داده و به مشتریان بالقوه طراحی وب اجازه می‌دهد تصمیم بگیرند که آیا کسب و کار شما همان کسب و کاری است که می‌خواهند با آن کار کنند یا خیر.

همچنین حوزه ای است که می‌توانید برای گرفتن اطلاعات ارزشمند از مشتریان احتمالی، آن را بهینه کنید.

اگرچه می‌توانیم تمام روز را صرف بحث در مورد این موضوع کنیم، شما را به مقاله مفیدی معرفی می‌کنیم: چگونه یک نمونه کار طراحی وب جذاب ایجاد کنیم. در این مقاله، Simon Heaton از Shopify در مورد اینکه چه چیزی یک نمونه کار طراحی وب خوب را ایجاد می‌کند و اینکه چگونه می‌توانید آن را برای مشتریان بالقوه خود در دسترس قرار دهید، به طور عمیق توضیح می‌دهد. از راهنمایی های او برای تقویت سایت نمونه کارها فعلی خود استفاده کنید و آن را برای تلاش های بازاریابی ورودی خود آماده کنید.

می‌دانید چه می‌گویند؟ پشت هر نمونه کار خوب یک مطالعه موردی خوب وجود دارد.

خوب، ممکن است این گفته دقیق نباشد، اما حقیقتی در آن وجود دارد. در کنار نمونه کارها، وبسایت شما باید مطالعات موردی عملی و مبتنی بر داده را به نمایش بگذارد. این مدرک ملموسی است که مشتریان بالقوه طراحی وب باید تصمیمات مشخصی در مورد استخدام یا عدم استخدام کسب و کار شما بگیرند. و اگر به خوبی نوشته شود (و برای موتورهای جستجو بهینه شود)، این صفحه فرود می‌تواند معدن طلایی از مشتریان جدید باشد.

توصیه های مطرح شده در نحوه نوشتن یک مطالعه موردی طراحی وب را که مشتریان جدید را جذب می‌کند، دنبال کنید تا مطمئن شوید که صفحه مطالعات موردی شما در بهترین شکل است.

در سال 2021، حدود 120 میلیون شنونده پادکست تنها در ایالات متحده وجود داشت و پیش بینی می‌شود که این رقم هر سال 20 میلیون نفر افزایش یابد. مردم در حال گوش دادن هستند و تقریباً برای همه چیز پادکست وجود دارد.

قبل از انتخاب یک پادکست برای ارائه دادن، حتما تحقیق کنید. مطمئن شوید که با نحوه معرفی خود مطابقت دارد و شنوندگان آن جمعیت هدف شماست.

اگر می‌توانید، آنچه را که می‌خواهید بگویید، تمرین کنید، اما مهمتر از همه، از انجام این کار لذت ببرید. اگر جذاب، دانا و با شخصیت به نظر می‌رسید، احتمال بیشتری وجود دارد که مردم آنچه را که می‌گویید جذب کرده و به شما اعتماد کنند. این همچنین می‌تواند منجر به درخواست پاسخ توسط میزبانان شود. زمان پخش بیشتر برای شما می‌تواند به معنای فروش بیشتر برای شرکت شما باشد.

شما همچنین می‌توانید یک پادکست را خودتان میزبانی کنید. این تاکتیکی است که چیس کلایمر، یکی از بنیانگذاران آژانس توسعه و بازاریابی وب Shopify، Electric Eye، از آن استفاده می‌کند. او توضیح می‌دهد: «ما بیش از سه سال است که Honest Ecommerce را اجرا می‌کنیم، و من از آن به عنوان راهی آسان برای شکستن یخ رابطه ها و آشنایی با بازرگانان استفاده کرده‌ام. از طریق این مکالمات، آنها به طور طبیعی یاد می‌گیرند که ما کی هستیم، چه کار می‌کنیم، و اگر در حال حاضر نقطه ی دردناکی داشته باشند، قطعاً به ما اطلاع می‌دهند.»

یک آهنربا ایجاد کنید

آهنربا یک کالا یا خدمات رایگان است که توسط یک کسب و کار به منظور دریافت اطلاعات تماس مشتریان بالقوه ارائه می‌شود. آهنربای شما می‌تواند هر چیزی باشد از مشاوره رایگان گرفته تا کوپن و عضویت آزمایشی.

حدود 96 درصد از بازدیدکنندگان وبسایت یا صفحه رسانه های اجتماعی شما آماده خرید نیستند. آنها به سادگی در حال تحقیق هستند. اما اگر پیشنهاد به اندازه کافی وسوسه انگیز باشد، ممکن است مایل باشند اطلاعات تماس خود را به شما بدهند. هنگامی که آهنرباهای سربی به خوبی استفاده شوند، می‌توانند به سرنخ های فروش تبدیل شوند که به درآمد بیشتر منتهی می‌شود.

به یاد داشته باشید که یک آهنربای سرب باید برای شما مقرون به صرفه باشد، برای سرنخ های بالقوه جذاب باشد و نشان دهنده خوبی از خدمات شما باشد. شما سعی می‌کنید به مردم نشان دهید که یک، چقدر خوب هستید، و دو، چقدر به مهارت های شما نیاز دارند و می‌خواهند.

از آهنرباهای سربی سوء استفاده نکنید. این احتمال وجود دارد که مشتریان را به عضویت آزمایشی شبه رایگان فریب دهید یا حتی برای افرادی که اطلاعات خود را داوطلبانه ارسال کرده‌اند هرزنامه ارسال کنید. اگرچه ممکن است آنها همچنان به فروش احتمالی تبدیل شوند، اما به احتمال زیاد به فروش واقعی تبدیل نخواهند شد – یا اگر تبدیل شوند، مشتری های دائمی دریافت نخواهید کرد.

Designs Raptor یک مثال واضح از آهنربای سربی را ارائه می‌دهد. وقتی روی وبسایت آنها کلیک می‌کنید، بلافاصله با پیشنهاد تخفیف ویژه در ازای چت یا آدرس ایمیل روبرو می‌شوید. این به Designs Raptor اجازه می‌دهد تا اطلاعات تماس مشتریان بالقوه را دریافت کند و در عین حال فرصت پاسخگویی به سؤالات احتمالی بازدیدکنندگان را نیز داشته باشد.

7. روابط با مشتری

ایجاد سرنخ فروش و بازاریابی بسیار مهم است، اما روابط با مشتری بخش بزرگی از به دست آوردن و حفظ مشتریان شما است. طبق گزارش Forrester که توسط Khoros انجام شده است، 83 درصد از مشتریان خدمات خوب به مشتریان را مهمترین معیار خود برای تصمیم گیری در مورد خرید ذکر کرده اند.

در نظرسنجی انجام شده توسط Hubspot، برای پیشبرد این موضوع بیشتر، 68 درصد از مصرف کنندگان گفتند که مایلند برای محصولات و خدمات برندی که خدمات خوبی به مشتریان ارائه می‌کند، هزینه بیشتری بپردازند.

متخصص در یک موضوع شوید

متخصص کسی است که در یک موضوع خاص یک مرجع در نظر گرفته می‌شود. تبدیل شدن به یک مرجع در جایگاه خود به شما کمک می‌کند کار خود را بهتر انجام دهید، منجر به فروش شوید و به شما امکان می‌دهد نرخ های خود را افزایش دهید.

تبدیل شدن به یک متخصص شناخته شده آسان نیست، اما در دراز مدت نتیجه خواهد داد. ابتدا باید هر چیزی را که می‌توانید در مورد جایگاه خود بیاموزید. همه چیز را بخوانید، در کنفرانس ها شرکت کنید، به پادکست ها گوش دهید، کارشناسان دیگر را در توییتر دنبال کنید، هر کاری که به ذهنتان خطور می‌کند. رسانه های اجتماعی دوست شما هستند. به طور مرتب پست کنید، از هشتگ ها و برچسب ها عاقلانه استفاده کنید و با جمعیت هدف خود درگیر شوید.

قدم بعدی این است که با افرادی که به شغل شما نیز علاقمند هستند ارتباط برقرار کنید. از طریق آنها فرصت هایی برای پست مهمان پیدا کنید، در پادکست ها حاضر شوید و محتوایی ایجاد کنید که با مخاطبان شما درگیر شود. شما سعی می‌کنید اعتبار خود را ایجاد کنید و به مردم نشان دهید که می‌دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

این یک کار زمان بر است، بنابراین مطمئن شوید که به این جایگاه خود علاقمند هستید. شما زمان و انرژی زیادی را روی آن متمرکز خواهید کرد.

انواع مشتریان خوب خود را بشناسید

برای اینکه به مشتری ایده آل خود بازاریابی کنید، باید بدانید که چه کسی است. بنابراین قبل از اینکه تمام این زمان و انرژی را برای تولید سرنخ صرف کنید، بفهمید چه کسی در بازار خدمات شما خواهد بود.

اگر در حال حاضر مشتریانی دارید، نگاهی به اینکه آنها چه کسانی هستند و چه چیزی از شما خواسته اند بیندازید. سپس، اگر احساس راحتی کردید، از آنها بخواهید که نظرسنجی را پر کنند یا ببینید به برخی از سؤالات پاسخ خواهند داد. به این ترتیب، می‌توانید ببینید چه کسانی را جذب می‌کنید. اگر این مشتریانی هستند که می‌خواهید، عالی است! در غیر این صورت، می‌توانید از این فرصت برای چرخش و تغییر تاکتیک استفاده کنید.

اگر هنوز مشتری ندارید، به شرکت هایی نگاه کنید که نوع خدماتی را که قصد ارائه آن را دارید ارائه می‌دهند. ببینید که آنها چه نوع مشتریانی را وارد می‌کنند و توجه داشته باشید که این شرکت چه کاری برای آنها انجام داده است.

سپس، ببینید آیا می‌توانید نسخه مشابهی از آن را به تنهایی انجام دهید. به آهنرباهای سربی آنها نگاهی بیندازید و هر نظری را که می‌توانید پیدا کنید بخوانید. به این ترتیب، می‌توانید دریابید که چه چیزی برای مشتریان آنها کار می‌کند و چه کاری انجام نمی‌دهد.

مشکلات مشتری خود را حل کنید

مشتری شما به این دلیل به سراغ شما می‌آید که مشکلی دارد و معتقد است که می‌توانید آن را حل کنید. این اصل این رابطه است.

یکی از کارهایی که می‌توانید برای انجام این کار انجام دهید این است که از روندها و پیشرفت های طراحی وب به‌روز بمانید. به این ترتیب، شما به آخرین ابزارها برای حل هر مشکلی که ممکن است پیش بیاید دسترسی خواهید داشت. منابع تأیید شده مجلات فناوری مانند Wired و وبلاگ هایی مانند Shopify هستند که مقالاتی مانند 25 بهترین طراحی وبسایت و کسب و کارهای خلاقانه ای را می‌نویسند که به آنها کمک می‌کند تا طراحان وب را در جریان آخرین روندها به‌روز نگه دارند.

چیز دیگری که به شما کمک می‌کند این است که با دیگر طراحان و توسعه دهندگان وب در ارتباط بمانید، بنابراین شبکه ای از افراد را در اختیار داشته باشید که اگر دچار مشکل شدید به شما کمک کنند. حفظ یک شبکه اجتماعی سالم نه تنها به تولید سرنخ های فروش کمک می‌کند، بلکه از شما پشتیبانی نیز می‌کند. به یاد داشته باشید، اگر بتوانید مشکلات مشتریان خود را حل کنید، می‌تواند به ارجاع و تایید نیز منجر شود.

بیش از حد تحویل داده شود

در سال 2021، مرکز تحقیقاتی پیو مطالعه ای در مورد اعتماد مردم ایالات متحده به دولت انجام داد و از سال 1958، بیش از 50 درصد کاهش یافته است. بخش بزرگی از آن گرایش سیاستمداران به وعده دادن بیش از حد و کم کاری هنگام نامزدی است.

این کار را نکن

یک گزینه بسیار بهتر این است که بیش از حد تحویل داده شود. انجام حداقل ها هیچ امتیاز یا شناختی را از سوی مشتریانتان به دست نمی‌آورد.

در مکاتبات یا مشاوره با مشتریان خود به موارد خاصی توجه داشته باشید. هر گونه تماس شخصی که فکر می‌کنید ممکن است دوست داشته باشد، کمک زیادی به ایجاد احساس قدردانی در آنها می‌کند.

به عنوان مثال، فرض کنید مشتری شما در حال تلاش برای راه اندازی یک وبسایت برای تجارت غذای خام سگ خود است. او اشاره می‌کند که دو کورگی دارد و آنها را تا حد مرگ دوست دارد، و این چیزی است که او را در این تجارت شروع کرد. سپس می‌گوید که آیکون های جالبی برای دکمه های منو می‌خواهد، بنابراین شما آنها را به صورت کورگی درآورید. این یک راه ساده و موثر برای بیش از حد فروش است.

راه دیگر برای محافظت از خود این است که، در چارچوب زمانی و ضرب الاجل خود واقع بین باشید. به خصوص در طراحی وب، ایده خوبی است که یک یا دو روز به خودتان کوسن بدهید فقط در صورتی که اتفاق غیرمنتظره ای رخ دهد. اگر پروژه خود را زودتر از موعد مقرر تحویل دهید، این یک راه مطمئن برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریانتان است.

با سرنخ ها پیگیری کنید

بر اساس تحقیقات بازار Invesp، ۷۰ درصد از فروشندگان در یک ایمیل توقف می‌کنند، اما اگر ایمیل های بیشتری ارسال کنند، 25 درصد شانس دریافت پاسخ را خواهند داشت. اگر سرنخ فروش دارید، آن را بپذیرید.

دلیل اینکه تمام این کارها را با آهنرباهای سربی انجام دادید، ایمیل های سرد ارسال کردید و خدمات خود را بازاریابی کردید این بود که بتوانید این سرنخ ها را به فروش تبدیل کنید. فقط به این دلیل که ممکن است شخصی در ماه گذشته آمادگی استفاده از مهارت های شما را نداشته باشد، به این معنی نیست که این ماه نیز همین طور است.

اما سخت گیر نباشید. راه های محجوب و دوستانه پیدا کنید تا خود را در معرض دید قرار دهید و به مردم یادآوری کنید که اینجا هستید.

یک راه عالی برای انجام این کار از طریق رسانه های اجتماعی است. فعال ماندن در حساب های رسانه های اجتماعی شما را قابل مشاهده نگه می‌دارد. اگر می‌خواهید قدمی فراتر بردارید، سرنخ های فروش را روی پست هایی که فکر می‌کنید علاقمند هستند، تگ کنید.

راه دیگر برای پیگیری سرنخ های فروش، ارسال خبرنامه، به‌روزرسانی و پیشنهادات ویژه به لیست ایمیلی است که جمع آوری کرده اید. این آنها را در جریان نگه می‌دارد و به آنها فرصت می‌دهد تا از هرگونه معامله استفاده کنند، که می‌تواند آنها را تشویق کند تا محصولات و خدمات شما را به خدمت بگیرند.

امروز مشتریان بیشتری برای کسب و کار طراحی وب خود به دست آورید

اینکه چگونه تصمیم می‌گیرید مشتریان طراحی وب جدید برای کسب و کار خود پیدا کنید به چیزهای زیادی بستگی دارد – در درجه اول، زمان و منابع.

امیدواریم این راهنما به شما در یافتن ایده‌های جدید و کشف گزینه‌های جدید کمک کرده باشد تا بتوانید به رشد تجارت طراحی و توسعه وب خود ادامه دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت