وب سایت با هوش مصنوعی

چگونه یک وب سایت با هوش مصنوعی بسازیم: فرآیند ایجاد وب خود را در 5 مرحله ساده تغییر دهید

با پیشرفت فناوری هوش مصنوعی (AI) برای وب سایت ها، ساخت یک سایت متقاعد کننده با حداقل تلاش آسان تر از همیشه است. وب سایت با هوش مصنوعی بسازید.

در بخش بعدی، شما را از طریق پنج مرحله آسان ساخت یک وب سایت با هوش مصنوعی راهنمایی می کنیم.

1. یک وب سایت ساز هوش مصنوعی انتخاب کنید

سازندگان وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی معمولاً از یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی (NLP) برای ایجاد صفحات وب سفارشی استفاده می کنند.

اکثر سازندگان وب سایت هوش مصنوعی دارای یک ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن هستند که فرآیند ایجاد و ویرایش سایت را ساده می کند. به علاوه، آنها ابزارهای هوش مصنوعی مختلفی برای انجام وظایف بازاریابی کارآمدتر دارند.

برای انتخاب بهترین سازنده وب سایت هوش مصنوعی برای نیازهای خود، فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:

راحتی در استفاده. به دنبال یک راه اندازی سریع باشید و مطمئن شوید که سازنده وب سایت هوش مصنوعی انتخابی شما دارای یک رابط کاربر پسند است. در حالت ایده‌آل، باید به دنبال نسخه نمایشی یا ضمانت بازگشت پول باشید.

ابزارهای هوش مصنوعی از آنجایی که هر سازنده وب سایت ویژگی های متفاوتی را ارائه می دهد، یکی را انتخاب کنید که با ابزار مناسب برای نیازهای شما همراه باشد. به عنوان مثال، یک وبلاگ می تواند از یک تولید کننده محتوای AI بهره مند شود، در حالی که تجزیه و تحلیل وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی برای یک فروشگاه تجارت الکترونیک ضروری است.

قیمت گذاری بلند مدت فکر کنید – مطمئن شوید که پس از رشد سایت خود قادر خواهید بود مقیاس آن را افزایش دهید.

سئو. به دنبال سازنده وب‌سایت با ویژگی‌های بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) باشید تا تلاش‌های بهینه‌سازی درون صفحه خود را آسان‌تر کند. این به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری را سریعتر هدایت کنید.

قابلیت تجارت الکترونیک اگر می‌خواهید محصولات و خدمات را به صورت آنلاین بفروشید، با یک سازنده هوش مصنوعی که می‌تواند موجودی کالا را ردیابی کند، کاتالوگ محصول ایجاد کند، حمل‌ونقل را مدیریت کند و روش‌های پرداخت را تنظیم کند، بروید.

ما سازنده وب‌سایت خود را برای تسهیل فرآیند ساخت وب‌سایت شما پیشنهاد می‌کنیم که از 2.99 دلار در ماه شروع می‌شود. همچنین دارای یک دامنه رایگان، یک حساب ایمیل رایگان، و همچنین ویژگی‌های تجارت الکترونیک و هوش مصنوعی است که همه از طریق یک داشبورد قابل دسترسی هستند.

با قابلیت AI Builder می توانید در چند دقیقه یک صفحه را از ابتدا بسازید. به سادگی نام برند خود، نوع وب سایتی که می خواهید بسازید و توضیحات آن را یادداشت کنید.

به عنوان مثال، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از AI Builder برای ایجاد یک وب سایت فروشگاه نانوایی استفاده کنید.

روی دکمه Create a website کلیک کنید و AI Builder یک الگو با محتوا و عناصر بصری که با توضیحات شما مطابقت دارد ایجاد می کند. شما سه گزینه قالب قابل تنظیم خواهید داشت.

Hostinger Website Builder همچنین با ابزارهای هوش مصنوعی زیر ارائه می شود:

آرم ساز هوش مصنوعی. زمان کمتری را برای شخصی سازی با هوش مصنوعی صرف کنید – به سادگی با وارد کردن نام برند، شعار و توضیحات، یک لوگوی سفارشی ایجاد کنید.

نقشه حرارتی هوش مصنوعی دریابید که کدام بخش از وب سایت شما توجه بازدیدکنندگان را بیشتر به خود جلب می کند. دانستن این موضوع به شما کمک می کند تا طراحی وب را برای افزایش تبدیل بهینه کنید.

نویسنده هوش مصنوعی از هوش مصنوعی برای تولید محتوا برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود استفاده کنید. با این حال، توصیه می کنیم برای اطمینان از بهترین نتیجه، متن را ویرایش و تصحیح کنید.

علاوه بر این، سازنده وب سایت دارای بسیاری از ویژگی های تجارت الکترونیک، از جمله چک لیست راه اندازی فروشگاه است. این ابزار به انجام کارهای مختلف در سایت فروشگاه آنلاین شما کمک می کند، مانند افزودن محصولات، راه اندازی گزینه های پرداخت، مدیریت حمل و نقل و ردیابی سفارشات.

علاوه بر این، می‌توانید طراحی صفحه محصول را سفارشی کنید و تخفیف‌ها را تنظیم کنید.

علاوه بر این، می توانید از سازنده ما برای بهینه سازی آسان SEO با هوش مصنوعی استفاده کنید. این یک ویرایشگر متا عنوان و توضیحات را همراه با پروتکل IndexNow ارائه می دهد که به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا در مورد محتوای وب سایت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. شما همچنین یک نقشه سایت خواهید داشت که به صورت خودکار پس از انتشار سایت تولید می شود.

برای بهینه سازی بیشتر سایت خود، از تولید کننده کلمات کلیدی استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به سوالات جستجوی بیشتری پاسخ می دهد و به رتبه بالاتر کمک می کند. علاوه بر این، از یک ویرایشگر متن جایگزین برای اضافه کردن توضیحات تصویر استفاده کنید. انجام این کار به موتورهای جستجو و خوانندگان کم بینا کمک می کند تا محتوای تصویر را درک کنند.

2. وب سایت خود را با هوش مصنوعی سفارشی کنید

وقتی صحبت از توسعه وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی می شود، مطمئن شوید که سازنده وب سایت شما دارای ویژگی های زیر است:

ویرایشگر آسان برای استفاده. اکثر سازندگان وب سایت هوش مصنوعی یک ویرایشگر بصری با قابلیت کشیدن و رها کردن ارائه می دهند که فرآیند ایجاد صفحه وب را آسان می کند. چیدمان سایت و عناصری مانند فونت ها و رنگ ها را برای ایجاد یک طراحی منحصر به فرد تنظیم کنید.

قالب های قابل تنظیم با الگوهای مختلف وب سایت هوش مصنوعی از پیش ساخته شده، کاربران نیازی به شروع از صفر برای ساختن سایت نخواهند داشت و در زمان و هزینه صرفه جویی می کنند.

طراحی تعاملی. از آنجایی که بسیاری از افراد برای بازدید از وب سایت ها از تلفن همراه استفاده می کنند، شما باید ابزارهای لازم برای ایجاد یک طراحی واکنش گرا با هوش مصنوعی را داشته باشید.

به طور خلاصه، سازندگان سایت می توانند یک طراحی وب سایت خودکار ایجاد کنند که به خوبی کار می کند. با این حال، تصاویر سفارشی‌سازی وب‌سایت هوش مصنوعی به مداخله انسان در زیبایی‌شناسی و عناصر خلاقانه نیاز دارد. به عنوان مثال، برنامه ریزی ایده های محتوا، تعریف ساختار سایت و انتخاب طرح های رنگی برای مطابقت با عناصر برند شما.

با AI Builder ما، می توانید ترکیب رنگ و برخی فونت های مناسب را انتخاب کنید. سپس، آنها را به صورت زنده در سایت خود مشاهده کنید. به این ترتیب، تشخیص اینکه آیا رنگ ها و محتوای بصری شما به خوبی با هم ترکیب می شوند، آسان تر است. این همچنین به شما کمک می کند تا در مورد رنگ مطابق با دکمه های CTA تصمیم بگیرید.

اگر می خواهید به جای آن از قالب های از پیش ساخته شده استفاده کنید، ما 150 قالب کاملاً قابل تنظیم برای دسته های مختلف، از جمله عکاسی، تجارت الکترونیک، سفر و وبلاگ داریم.

علاوه بر این، Hostinger AI Website Builder تجزیه و تحلیل رفتار کاربر را قادر می سازد تا به شما در ایجاد مرتبط ترین محتوا کمک کند. می‌توانید از ابزارهایی مانند Google Analytics برای جمع‌آوری داده‌هایی مانند تاریخچه خرید، علایق و جست‌وجوی مخاطبانتان استفاده کنید.

بنابراین، امکان تولید محتوای وب شخصی‌شده با هوش مصنوعی بر اساس نمایه مخاطبان شما وجود دارد. به عنوان مثال، نشان دادن توصیه های خاص محصول بر اساس ترجیحات مشتری. این رویکرد هدفمند می تواند شانس کسب فروش بالاتر را برای وب سایت های فروشگاه آنلاین افزایش دهد.

در نهایت می توانید یک وب سایت واکنش گرا با هوش مصنوعی طراحی کنید. اکثر سازندگان وب سایت هوش مصنوعی به طور پیش فرض قالب های واکنش گرا را برای مشاهده بهینه تولید می کنند. برای تغییر بیشتر آن، می‌توانید پیش‌نمایش نسخه‌های موبایل یا دسک‌تاپ را برای تنظیم عناصر سایت به تنهایی اعمال کنید.

3. اضافه کردن ویژگی های اضافی با AI

گام بعدی در سفارشی‌سازی وب‌سایت با هوش مصنوعی، افزودن ویژگی‌های بیشتر، مانند ربات‌های چت و دستیارهای مجازی است.

برای افزودن ربات‌های چت هوش مصنوعی به وب‌سایت خود، باید از یک پلتفرم چارچوب هوش مصنوعی مانند IBM Watson Assistant و Google Cloud Dialogflow استفاده کنید. هر دو ابزار از فناوری‌های هوش مصنوعی مانند NLP و یادگیری ماشینی برای درک سؤالات کاربر استفاده می‌کنند. از طرف دیگر، می توانید از یک سازنده چت ربات هوش مصنوعی بدون کد استفاده کنید.

ابتدا نحوه استفاده از ربات چت را مشخص کنید. به طور معمول، صاحبان وب سایت از آن برای کمک به بازدیدکنندگان سایت با پشتیبانی مشتری چت زنده استفاده می کنند. سپس، یک پلت فرم مناسب را برای ساخت، آموزش و آزمایش ربات چت هوش مصنوعی خود قبل از افزودن آن به وب سایت خود انتخاب کنید.

برای ارائه یک تجربه شخصی تر، به دنباله مکالمه توجه کنید. اگرچه ربات چت یک گردش کار خودکار را انجام می دهد، اما بهتر است از متن کوتاه و لحن دوستانه استفاده کنید تا پاسخ ها واقعی تر به نظر برسند.

اگر به دنبال گزینه ساده تری برای چت زنده هستید، Hostinger Website Builder با Facebook Messenger Live Chat نیز ادغام می شود.

در همین حال، برای دستیاران مجازی، می‌توانید از پلتفرم‌های محبوبی مانند Google Assistant برای ارائه کمک صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی به بازدیدکنندگان سایت استفاده کنید. این ویژگی علاوه بر کمک به بازدیدکنندگان برای یافتن اطلاعات در صفحات شما، دسترسی به وب را بهبود می بخشد.

برای بهبود بیشتر تجربه کاربری سایت خود، افزودن قابلیت جستجو و تشخیص تصویر را در نظر بگیرید. در مورد بهبود مقیاس پذیری وب سایت با هوش مصنوعی، شامل ذخیره محتوا، پیاده سازی شبکه تحویل محتوا (CDN)، بهینه سازی تصویر و تخصیص منابع است.

4. وب سایت خود را با هوش مصنوعی راه اندازی کنید

هنگامی که ساخت و سفارشی سازی سایت خود را به پایان رساندید، شروع به آماده سازی برای راه اندازی کنید. این فرآیند به شما امکان می دهد یک بررسی نهایی را انجام دهید تا مطمئن شوید که وب سایت شما همانطور که در نظر گرفته شده است عمل می کند.

با کمک ابزارهای هوش مصنوعی، می‌توانید کارهای خودکاری را اجرا کنید تا وب‌سایت خود را برای هر گونه خطا، اشکال و مسائل فنی که ممکن است بر تجربه کاربر تأثیر بگذارد آزمایش کنید. بهتر است چنین مشکلاتی را قبل از راه‌اندازی شناسایی کنید، زیرا رفع یک سایت منتشر شده دشوارتر خواهد بود.

علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما از عناصر نام تجاری مناسب استفاده می کند تا تأثیری ماندگار بر بازدیدکنندگان بگذارد.

اگر ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را به وب‌سایت خود اضافه می‌کنید، ابزارهای هوش مصنوعی را امتحان کنید تا بررسی کنید که آیا ربات چت و دستیار صوتی شما به سؤالات کاربر به درستی پاسخ می‌دهند یا خیر.

ما توصیه می‌کنیم یک برنامه دقیق برای پوشش اهداف، معیارهای کلیدی و کمپین‌ها ایجاد کنید. این به شما کمک می کند تا عملکرد سایت خود را بهتر بسنجید، وظایف را سازماندهی کنید و زمینه های بهبود را شناسایی کنید.

حتماً چک لیست راه اندازی وب سایت ما را بررسی کنید تا در مسیر انجام وظایف خود بمانید.

5. وب سایت را با هوش مصنوعی بازاریابی کنید

گام بعدی ترویج و هدایت بیشتر بازدیدکنندگان وب سایت با استفاده از ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی است.

فناوری هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل رفتار کاربر را قادر می سازد تا به شما در ایجاد محتوای شخصی کمک کند. علاوه بر تولید محتوا، می توانید از هوش مصنوعی برای بهبود سئوی وب سایت خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، Hostinger Website Builder تنظیمات SEO را ارائه می دهد و بینش هایی را برای به حداکثر رساندن تلاش های بهینه سازی وب سایت شما ارائه می دهد.

همچنین، استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی می تواند به شما در هدف گذاری تبلیغات و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) کمک کند. تبلیغات موثر می تواند ترافیک و مشتریان بیشتری را به همراه داشته باشد، در حالی که CRM به شما امکان می دهد مشتریان بالقوه و موجود را با پیشنهادات هدفمند مانند تبلیغات، خبرنامه ها و پشتیبانی مشتری پرورش دهید.

همچنین می‌توانید از ابزارهای هوش مصنوعی برای بهبود پست‌های رسانه‌های اجتماعی و به دست آوردن ترافیک ارجاع به وب‌سایت خود استفاده کنید. ابزارهایی برای تولید محتوا، مدیریت رسانه های اجتماعی و کمک به طوفان فکری وجود دارد.

با استفاده از یک ویژگی وبلاگ می توانید تعامل با مخاطبان هدف خود را افزایش دهید. ویرایشگر پست وبلاگ بصری ما به کاربران اجازه می دهد مطالب وبلاگ قانع کننده را از همان داشبورد سازنده ایجاد کنند.

شما می توانید زمان بندی انتشار و اختصاص پست ها به دسته های اختصاصی را داشته باشید. همانطور که می توانید عنوان متا و توضیحات را برای پست های وبلاگ تنظیم کنید، شانس شما برای به دست آوردن ترافیک ارگانیک بیشتر افزایش می یابد.

نتیجه

ساخت یک وب سایت با هوش مصنوعی به طور فزاینده ای محبوب می شود. در حالی که نمی‌توانیم آینده هوش مصنوعی را در ایجاد وب‌سایت پیش‌بینی کنیم، امروزه ابزارهای زیادی به تولید محتوا، وظایف سئو و بهینه‌سازی تجربه کاربر کمک می‌کنند.

این هم خلاصه:

یک سازنده وب سایت مناسب با ارائه ویژگی های هوش مصنوعی انتخاب کنید.

وب سایت خود را برای ایجاد تجربه شخصی تر سفارشی کنید.

امکانات بیشتری را به وب سایت خود اضافه کنید.

راه اندازی وب سایت خود را برنامه ریزی کنید تا از مشکلاتی در هنگام انتشار جلوگیری کنید.

از ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی برای جذب ترافیک بیشتر به وب سایت خود استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در ایجاد و شخصی سازی سایت با هوش مصنوعی کمک کند. اگر سوالی دارید برای ما کامنت بگذارید. موفق باشید!

چگونه یک وب سایت با AI پرسش و پاسخ ایجاد کنیم

سوالات متداول گردآوری شده ما در مورد ایجاد یک وب سایت با هوش مصنوعی را در زیر بیابید.

مزایای استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد یک وب سایت نسبت به روش های دیگر چیست؟

توسعه وب مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار سریعتر و ساده تر از روش های دیگر است. از ایجاد وب سایت گرفته تا تولید محتوا با هوش مصنوعی، می تواند تقریباً همه جنبه های سفر ساخت وب شما را ساده کند.

آیا برای ساختن یک وب سایت مجهز به هوش مصنوعی به مهارت های کدنویسی نیاز دارم؟

نه، برای ساختن یک وب سایت با هوش مصنوعی نیازی نیست که یک توسعه دهنده وب باشید. گزینه هایی برای پلتفرم های بدون کد وجود دارد که معمولاً به راحتی قابل درک هستند، مانند Hostinger Website Builder.

آیا هوش مصنوعی می تواند یک وب سایت کامل بدون دخالت انسان ایجاد کند؟

خیر. هوش مصنوعی می‌تواند یک الگوی وب‌سایت سفارشی را به سرعت طبق درخواست شما ایجاد کند. با این حال، کاربران باید ساختار وب‌سایت را برنامه‌ریزی کنند و عناصر بصری مانند طرح‌های رنگی، تنظیمات طرح‌بندی و برنامه‌ریزی محتوا را برای تکمیل فرآیند ایجاد وب‌سایت یادگیری ماشین تعیین کنند.

چه نوع ویژگی هایی را می توانم با هوش مصنوعی به وب سایت خود اضافه کنم؟

ویژگی های رایج وب سایتی که می توانید با هوش مصنوعی اضافه کنید شامل چت ربات و دستیارهای مجازی است. با این حال، در حالی که این ویژگی های اضافی می توانند تجربه کاربری بهتری را ارائه دهند، ممکن است برای سفارشی کردن این عناصر وب سایت به دانش فنی نیاز داشته باشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. کریم حیدری گفت:

    ممنون از مقاله خوبتون

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT