کارمزد تراکنش بیت کوین

کارمزد تراکنش بیت کوین به میزان میانگین 200 درصد افزایش یافت

زمان مطالعه < 1 دقیقه

شرکت تحقیقات رمزارزی دیار گزارشی در تاریخ 6 می ارایه داد که نشان می دهد میانگین کارمزد تراکنش بیت کوین در ماه آوریل، در مقایسه با ماه مارس، تقریبا 200 درصد افزایش یافته است.

طبق این گزارش درامد کل استخراج در ماه آوریل 291 میلیون دلار بوده که نسبت به ماه مارس با افزایش تقریبا 30 درصدی روبرو شده است.

درامد ماینرها پس از افزایش کارمزد تراکنش

هم چنین درامد از دریافت کارمزد تراکنش برای ماینرهای بیت کوین 13.7 میلیون دلار بوده است که نسبت به 3.9 میلیون دلار در ماه گذشته، بیش از 200 درصد افزایش یافته است.

درماه آوریل، تعداد تراکنش های درون زنجیره ای بیت کوین به 11.2 میلیون تراکنش (بالاترین میزان ماه دسامبر2017) نزدیک شده است. این در حالی است که میزان بیت کوین هایی که به صورت درون زنجیره ای منتقل شدند، هم چنان یک سوم بیشترین میزان ثبت شده است. هم چنین زمان تایید یک تا دو بلاک، 84درصد کمتر در مقایسه با بالاترین میزان ثبت شده است.

حجم تراکنش های درون زنجیره ای

در طی ماه آوریل، حجم تراکنش های درون زنجیره ای 43 درصد افزایش داشته که به پر شدن بلاک ها منجر شده است. با این حال تراکنش های سگویت (SegWit)، در 40درصد از کل تراکنش ها حضور داشته اند و اندازه ی بلاک ها از حد مجاز 1 مگابایت بیشتر شده است. میزان استفاده از سگویت در سال 2018، 26درصدکل تراکنش ها بوده است.

منبع:cointelegraph

 

امتیاز 4.2/5 - از 60 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت