درآمد ارزی از سایت TwoSigmas

کسب درآمد ارزی از سایت TwoSigmas | آموزش آنلاین انگلیسی

زمان مطالعه 5 دقیقه

بیشتر شرکت‌های بین المللی آموزش زبان در آسیا هستند مانند QKids ، VIPKid و … و تعداد کمی در قاره اروپا قرار دارند. اما بدون استثنا تمامی این شرکت‌ها بازار کارشان در آسیا قرار دارد؛ یکی از این شرکت‌ها، شرکت TwoSigmas است. مرکز این شرکت در شهر کمبریج انگلستان واقع شده است. در این مقاله می‌خواهیم درآمد ارزی از سایت TwoSigmas را بررسی کنیم.

سایت TwoSigmas ESL چیست؟

سایت TwoSigmas در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد و در اصل یک پلتفرم edTech بود که وایتبرد یا تخته سفید را گسترش می‌داد تا معلمان بتوانند به صورت آنلاین تدریس کنند. این فناوری دروس را به زبان آموزان سراسر جهان تدریس می‌کرد.

در سال ۲۰۱۸، این شرکت سیستم خود را برای استخدام معلمان و پیگیری متقاضیان برای مدارس راه اندازی کرد. در حال حاضر، آن را به عنوان یک واسطه بین معلمان واجد شرایط و مدارس نیازمند معلم عمل می‌‌کند. این باعث می‌شود مصاحبه و فرآیند درخواست برای آموزش آنلاین انگلیسی به تدریج برای معلم و مدرسه آسان‌تر شود.

الزامات کار در TwoSigmas چه مواردی است؟

درآمد ارزی از سایت TwoSigmas زبان

با اینکه Twosigmas معلمان را برای کار خود استخدام نمی‌کند و تنها آنها را به مدارس نیازمند معرفی می‌کند، اما باز هم شرایط و الزامات خاص خود را دارد و از میان معلمان گزینش انجام می‌شود. این الزامات به شرح زیر است:

  • مدرک لیسانس (رشته تحصیلی مهم نیست)
  • مدرک تدریس زبان انگلیسی یا گواهینامه‌های آموزشی ESL، مانند Tesol، TEFL یا Celta.
  • نداشتن لهجه‌های دشوار و غیرقابل تشخیص
  • علاقه به کار تدریس
  • ترجیحا زندگی در ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، کانادا و استرالیا (در اولیویت هستند)

گزینش و استخدام اصلی توسط شرکت‌ها و مدارس متقاضی معلم صورت می‌گیرد، پس الزامات فنی توسط Twosigmas بررسی نمی‌شود اما فراهم سازی امکانات زیر اجباری است:

  • کامپیوتر، لپتاپ، تبلت سورفیس ،macbook با دوربین باکیفیت
  • هدست Headset (هم Microphone و هم Headphon)
  • بعضی از مدارس نیازمند حساب اسکایپ برای ارتباط تصویری هستند.

پلتفرم Twosigmas چقدر حقوق می‌دهد؟

درآمد ارزی از سایت TwoSigmas تدریس

 

TwoSigmas به طور مستقیم به معلمان حقوق یا پولی نمی‌دهد. بلکه شرکت یا مدرسه استخدام کننده بابت خدمات معلم به او حقوق می‌دهد. حقوق معلمان به خاطر سطح آموزشی آنها بسیار متفاوت است، یعنی از ۵ دلار در ساعت تا ۴۰ دلار در ساعت می‌تواند تغییر کند.

پاداش و مزایا هم وجود دارد؟

بله پاداش‌های متفاوتی وجود دارند‌. شما به نسبت انگیزه و ساعات کاری و البته سطح متفاوت آموزشی خود پاداش از مدارس دریافت خواهید کرد. مدارس همکار دائمی در سایت Twosigmas شامل موارد زیر هستند:

  • Whales English
  • Mang ge
  • Multiglot
  • CoLanguage
  • ZebraEnglish

پرداخت حقوق‌ها چگونه است؟

پرداخت حقوق معلمان بستگی به شرایط قرارداد و محل کار معلم دارد. یعنی اگر در قرارداد پرداخت هفتگی،‌‌ هر دو هفته و یا ماهانه قید شده باشد به آن صورت پرداخت می‌شود. بنا به درخواست معلم، حقوق او می‌تواند از طریق بانک های چین و یا اروپا باشد و البته از طریق Paypal و Payoneer هم ممکن است.

برای نقد درآمد ارزی خود می‌توانید از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

آیا درآمد ارزی از سایت TwoSigmas مشمول مالیات می‌شود؟

زبان انگلیسی درآمد ارزی از سایت TwoSigmas

 

بله مالیات از حقوق کسر می‌شود. بعضی از مدارس این امکان را می‌دهند که قرارداد به صورت رسمی ثبت نشود و مالیات از آن کم نشود؛ اما معقولانه‌تر این است که قرارداد رسمی ثبت شود. البته بدون قرارداد یا با قرارداد، شما باید حداقل ۱۲ ماه برای این پلتفرم کار کنید و بعد از آن می‌توانید تصمیم به ادامه یا ترک این کار کنید.

فرآیند استخدام چگونه است؟

با وجود اینکه معلمان توسط شرکت‌های همکار و شریک Twosigmas استخدام می‌شوند، اما همچنان با شرکت در ارتباط هستند. روند استخدام به این صورت است:

۱) اول باید معلم انتخاب کند که به صورت آنلاین تدریس کند یا به صورت حضوری به محل مدرسه برود.

۲) پس از انتخاب محل کار توسط معلم، مدرسه‌های آن منطقه مشخص می‌شوند.

۳) در این زمان متقاضی کار باید رزومه خود را آپلود کند. سپس، TwoSigmas اطلاعات را به مدرسه شریک ارسال می‌کند.

۴) از آنجا، مدرسه شریک تصمیم می‌گیرد که آیا این فرد مناسب کار برای این شرکت هست یا خیر. اما TwoSigmas پشتیبانی و کمک های لازم را در حین انجام مصاحبه کاری انجام می‌دهد.

۵) طریقه‌ی انجام مصاحبه برای استخدام معلم یکسان است. یعنی چه در داخل ایران و چه در کشور های دیگر و شرکت های مختلف یکسان است. به این صورت که در یک کلاس آنلاین با حضور مصاحبه کننده‌ها شما یک درس را باید تدریس کنید و آنها نمراتی را به شما می‌دهند و بر اساس آن شما استخدام یا رد می‌شوید.

۶) اگر در این مرحله پذیرفته نشدید ناراحت نشوید زیرا در مصاحبه‌های بعدی باز هم می‌توانید شرکت کنید و از این تجربه استفاده نمایید.

نکاتی برای مصاحبه برای یک کار در یک مدرسه تدریس آنلاین انگلیسی به این معنی است که شما باید از تمام وقت خود استفاده کنید. بدون لکنت و روان صحبت کنید. توجه کنید در زمان انجام مصاحبه از شوخی و جوک صرف نظر کنید. یک هفته قبل از انجام مصاحبه از فیلم‌های مصاحبه استفاده کنید. دیدن نمونه‌های این کار به شما کمک می‌کند تا آمادگی کسب کنید. مطالب خود را آماده و چند بار مرور کنید. در ضمن برای یادآوری و فراموش نکردن مطالب به خاطر استرس، در برگه کوچکی عناوین انجام کار را یادداشت کنید.

مطمئن شوید که مقدمه و پیش زمینه شما خسته کننده و حاوی مطالب تکراری نباشد. مقدمه باید اطلاعات کافی برای شروع درس را ارائه دهد اما نباید مصاحبه کننده را خسته کند. اگر درس مصاحبه شما برای قشر کودک و نوجوان است باید حرکات دست بیشتری انجام بدهید.

برنامه کاری و زمانی چگونه است؟

درآمد ارزی از سایت TwoSigmas دلاری

برنامه کاری توسط مدرسه‌ای که شما را استخدام می‌کند تعیین می‌شود. اما بسیاری از مدارس شریک TwoSigmas در چین مستقر هستند. با توجه به این، شما ممکن است انتظار داشته باشید که برنامه کاری به شرح زیر باشد:

شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۶ صبح تا ۶ غروب باشد اما ممکن است شیوه کاری مدرسه استخدام کننده شما متفاوت باشد و یا اتفاقات غیر منتظره‌ای اتفاق بیافتد پس باید شما همیشه برنامه خود را در کامپیوتر تان داشته باشید و طبق آن عمل کنید.

تعداد ساعت‌های کاری هم به مدرسه بستگی دارد. برخی از مدارس ساعات مشخص روزانه را دارند و برخی دیگر میزان ساعت حد نصاب برای هفته یا ماه قائل هستند. میزان اختیار عمل و آزادی شما در مدارس مختلف متفاوت است. یعنی در بعضی از مدارس شما بتوانید ساعات کاری خود را تنظیم کنید. حتی بعد از استخدام شدن توسط مدارس، شما با Twosigmas در ارتباط هستید و بعد از مدتی میتوانید مدرسه محل کار خود را تغییر دهید و در مدرسه‌ای با شرایط مناسب تر برای خودتان تدریس کنید. اطلاعات بیشتر را از سایت Twosigmas می‌توانید دریافت کنید.

اگر شما به دنبال یک شرکت با پلتفرم خود هستید، سپس Dadaabc، Vipkids یا Gogokid را در نظر داشته باشید. شاید شرایط این پلتفرم ها مناسب شما باشد. اگر نظرات انتقادات و یا پیشنهاداتی دارید به Twosigmas بفرستید آنها از این نظرات استقبال میکنند.

حالا که با شرایط  جهت کسب درآمد ارزی از سایت TwoSigmas آشنا شدید، برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید. همچنین پیشنهاد می‌شود که برای تدریس مکالمه زبان به بزرگسالان، سایت italki را امتحان کنید.

خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی و دلاری

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT