تدریس زبان به کودکان چینی

درآمد دلاری از تدریس زبان به کودکان چینی در سایت QKids

زمان مطالعه 2 دقیقه

طی این سالهای گذشته، به واسطه رشد سریع اقتصادی چین، بسیاری از صنایع و شرکت‌های خصوصی هم رشد کردند و جمعیت بسیار زیادی از چینی‌ها در همین چند سال ثروتمند شدند (پیشنهاد می‌شود مقاله «معرفی شهر Yiwu» را مطالعه کنید). به همین دلیل مسافرات‌ها، رفت و آمد و توسعه کسب و کار جمعیت بسیار زیادی از چینی‌ها با کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی افزایش چشمگیری داشته است. در همین راستا تقاضا برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان چینی بسیار زیاد شده است به نحوی که سایت‌هایی مانند سایت QKids یا سایت VIPKid برای تدریس زبان به کودکان چینی راه‌اندازی شده است.

تدریس زبان به کودکان چینی در سایت QKids

Qkids تدریس زبان به کودکان چینی

همانطور که گفته شد، این سایت برای تدریس زبان انگلیسی به کودکان ساخته شده است و مدرسان داخل کشور چین توانایی تامین این حجم از تقاضا را ندارند. سایت QKids ، مدرسان زبان انگلیسی را از سرتاسر دنیا استخدام کرده تا به صورت آنلاین و دورکاری به کودکان چینی تدریس کنند.

به طور معمول کلاس‌ها ۳۰ دقیقه‌ای است و برای معلمان تازه کار هر کلاس بین ۸ تا ۱۰ دلار و معلمان با سابقه‌تر بین ۱۶ تا ۲۰ دلار پرداخت می‌شود و کلاس‌های آنلاین بین یک تا چهار کودک چینی را شامل می‌شود. خود سایت بسترهای نرم افزاری برای آموزش فراهم کرده است تا معلمان بتوانند با انواع تصاویر مختاف به به کودکان آموزش دهند.

مواردی که معلمان باید در زمان تدریس توجه کنند

تدریس زبان به کودکان چینی Qkids

  • معلمان باید ابتدا در این سایت ثبت نام کرده و مدارک خود را ارسال کنند. (اولویت با دارندگان مدرک دانشگاهی است)
  • ساعت‌ها در سایت بر اساس تایم محلی شهر پکن محاسبه می‌شود، به همین دلیل معلمان باید ساعت‌های خود را از هر کشوری که هستند با آنجا تنظیم کنند.
  • داشتن یک وب کم و اینترنت پر سرعت لازم خواهد بود.
  • یک معلم پس از استخدام، باید حداقل ۶ ساعت در هفته کار کند، در غیر این صورت مجاز به همکاری‌های آینده نخواهد بود.
  • در صورتی که هر معلمی رضایت‌مندی قابل توجهی را در طول یکسال داشته باشند، ممکن است سایت آنها را برای تدریس یک ماهه به کشور چین دعوت کند.
  • این سایت هر یک ماه با معلمان تسویه حساب می‌کند.
  • پس از تدریس زبان به کودکان چینی در سایت QKids ، برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید. همچنین پیشنهاد می‌شود که برای تدریس مکالمه زبان به بزرگسالان، سایت italki را امتحان کنید.
امتیاز 1.7/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT