گرفتن مدرک از سایت خارجی

گرفتن مدرک از سایت خارجی | گرفتن مدرک آنلاین

زمان مطالعه 7 دقیقه

آیا می خواهید از دیگر فارغ التحصیلان متقاضی شغل متمایز شوید؟ برای ارتقاء مهارت، گواهینامه آنلاین دریافت کنید.اگر به تازگی فارغ التحصیل شده اید، ممکن است تجربه کاری که کارفرمایان به دنبال آن هستند را نداشته باشید. بنابراین، یافتن راه دیگری برای متمایز شدن از کاندیداهایی که برای موقعیت مورد نظر شما درخواست می کنند، حیاتی است. در این مقاله به معرفی بهترین مکان ها برای گرفتن مدرک از سایت خارجی می پردازیم.

گرفتن مدرک از سایت خارجی

گواهینامه ها روشی عالی برای دادن برای متفاوت شدن هستند زیرا حاوی مهارت ها و بهترین شیوه ها در یک زمینه خاص هستند. بسته به مسیر شغلی که انتخاب می کنید، ممکن است گواهینامه ای وجود داشته باشد که میتواند به شما کمک کند تا در مقابل کارفرمایان بالقوه متمایز شوید.

در این مقاله هفت گواهینامه برتری که می توانید به عنوان فارغ التحصیل دنبال کنید آورده شده است:

سایت Meta Certification

گرفتن مدرک از سایت خارجی

گرفتن مدرک از سایت خارجی

متا یک گواهینامه عالی برای هر کسی است که به دنبال حرفه بازاریابی یا مدیریت رسانه های اجتماعی است. سطوح مختلفی از گواهینامه ها و دوره های مختلفی وجود دارد که می توانید در هر دسته بندی بگذرانید:

  • وابسته
  • همکار دیجیتال مارکتینگ معتبر متا: برای اینکه به عنوان یک همکار دیجیتال مارکتینگ معتبر متا انتخاب شوید، باید توانایی خود را در ایجاد، مدیریت و گزارش تبلیغات با استفاده از فیسبوک، اینستاگرام و مسنجر نشان دهید.
  • حرفه ای
  • Meta Certified Marketing Science Professional گواهینامه بازاریابی علمی پیشرفته متا: این گواهی توانایی شما را در استفاده از اطلاعات آماری و اندازه گیری برای ارائه توصیه های بازاریابی آگاهانه می سنجد.
  • گواهینامه متخصص برنامه‌ریزی خلاق متا: اگر به دنبال اثبات درک پیشرفته و استفاده استراتژی خود از مبانی تلفن همراه در برنامه ها و سرویس های متا هستید، ممکن است به دنبال این گواهینامه باشید.
  • Meta Certified Planning Professional گواهینامه برنامه ریزی پیشرفته متا: این گواهی توانایی شما را در ایجاد استراتژی های رسانه متا که با اهداف کسب‌وکار و برنامه‌های بازاریابی شما همراستا باشد، اندازه‌گیری می‌کند.
  • گواهینامه حرفه ای خریدوفروش متا: می توانید توانایی خود را در مدیریت کمپین ها برای دستیابی به اهداف تجاری مورد نیاز برای خرید تبلیغات در فیسبوک، اینستاگرام و مسنجر نشان دهید.
  • توسعه‌دهنده بازاریابی معتبر Meta: این گواهینامه توانایی شما را برای پیاده سازی راه‌حل های بازاریابی از نظر فنی (مانند Meta Pixel، تبدیل های سفارشی، و رویدادهای استاندارد) اندازه گیری می‌کند.
  • مدیر انجمن معتبر متا: تکمیل این گواهینامه، درک پیشرفته شما از استانداردها و بهترین شیوه ها برای تعامل آنلاین با جامعه را نشان می‌دهد.
  • Meta Certified Spark AR Creator: این گواهی توانایی پیشرفته شما را برای ترجمه ایده های پیچیده به مدیریت تجربه AR با وفاداری بالا تأیید می‌کند.

    سایت HubSpot Social Media Marketing Certification

گرفتن مدرک از سایت خارجی

گرفتن مدرک از سایت خارجی

HubSpot این گواهینامه را در صورت محدود بودن بودجه ارائه می دهد. گواهی بازاریابی رسانه های اجتماعی HubSpot برای بازاریابان مشتاق، مدیران بازاریابی و بازاریابان رسانه های اجتماعی است. این دوره بیش از چهار ساعت طول می کشد و دارای 29 آزمون، 38 ویدئو و هشت درس است.

این دوره به شما می آموزد که چگونه مکالمه در مورد کسب و کار خود را به صورت آنلاین توسعه دهید، وفاداری کسب کنید، شرکا و مشتریان جدید جذب کنید، آگاهی از برند ایجاد کنید و به صورت کلامی مشتریان را جذب کنید. کریستال کینگ، استاد آکادمی HubSpot، این دوره را رهبری می کند. در این گواهینامه، شما یاد خواهید گرفت که چگونه:

  • یک استراتژی رسانه اجتماعی موثر ایجاد کنید
  • گوش دادن اجتماعی و اعتدال را ایجاد کنید
  • محتوای اجتماعی را توسعه دهید
  • اکسل در تبلیغات دیجیتال
  • ROI را اندازه گیری کنید

    سایت Certified BlockChain Expert

گرفتن مدرک از سایت خارجی

گرفتن مدرک از سایت خارجی

فرض کنید می خواهید درک بهتری از برنامه های تجاری مبتنی بر بلاکچین داشته باشید. در آن صورت، ممکن است برنامه درسی جامعی را دنبال کنید که شما را با جنبه های مختلف فناوری بلاکچین و صنعت در حال توسعه پیرامون آن آشنا می‌کند.

این گواهینامه برای هر کسی است که می خواهد چیزهایی را که در مورد بلاکچین های سازمانی باید بداند و اینکه چگونه می‌توانید از آنها در بخشی که می خواهید در آن کار کنید استفاده کنید، بیاموزند. این دوره حدود هشت ساعت طول می کشد تا تکمیل شود.

مزایا، مهارت ها و درک بلاکچین را به دست آورید درک عمیقی از بلاکچین و پیاده سازی آن کسب کنید مهارت های پیاده سازی در هر برنامه کاربردی بلاکچین با دانش به دست آمده شرکت بلاکچین خود را بسازید. به عنوان یک: معمار بلاکچین، مدیر پروژه بلاکچین، مشاور بلاکچین شروع به کار کنید.

سایت Certified Professional Sales Person

گرفتن مدرک از سایت خارجی

گرفتن مدرک از سایت خارجی

گواهی فروشنده حرفه ای خبره برای هر کسی است که به دنبال مزیت در حرفه فروش است. چه قصد دارید یک کسب و کار یا مدیر عامل، مدیر فروش یا حرفه ای فروش باشید، ممکن است این گواهینامه ای باشد که به دنبال آن هستید.

پیگیری این گواهینامه می‌تواند به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه مشتریان خود را در مراحل مختلف سفر به راحتی جابجا کنید. پس از تکمیل این گواهی، ممکن است استفاده از تکنیک های فروش قدیمی را متوقف کنید و استراتژی های فروش مدرنی را که در برنامه یاد می گیرید جایگزین آنها کنید.

همچنین ممکن است یاد بگیرید که عادات مثبتی ایجاد کنید که باعث موفقیت در محیط فروش امروزی می شود. شما همچنین به تکنیک های فروش منحصربه‌فردی دسترسی خواهید داشت که 1 درصد از فروشندگان برتر در سراسر جهان از طریق مدل سازی، مصاحبه و مربیگری به اشتراک گذاشته‌اند. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد:

  • عادات فروش 500 تیم فروش برتر فورچون را ایجاد کنید
  • به طور ماهرانه در مورد فروش مدرن مذاکره کنید و مشتریان بالقوه را در مسیر خرید راهنمایی کنید
  • رفتارهایی را اعمال کنید که شما را از سایر متخصصان فروش متمایز می کند
  • از مهارت های ارتباطی مشتری محور برای بستن قرارداد استفاده کنید
  • اگر قصد دارید یک فروشنده در حال حرکت باشید، ممکن است بخواهید این پنج ابزار بهره‌وری را بررسی کنید.

سایت Certified Associate in Project Management

گرفتن مدرک از سایت خارجی

گرفتن مدرک از سایت خارجی

دریافت گواهینامه در مدیریت پروژه می تواند به شما کمک کند تا از مدیران استخدامی متمایز شوید. این گواهینامه می‌تواند برای هر کسی که علاقمند به مدیریت پروژه های بزرگ، مسئولیت بیشتر و به دنبال اضافه کردن مهارت های مدیریت پروژه به رزومه خود است، مفید باشد.

قبل از پیگیری گواهینامه خود به عنوان کاردان در مدیریت پروژه، باید پیش نیازهای زیر را داشته باشید:

دیپلم دبیرستان، معادل آن یا مدرک کاردانی

23 ساعت آموزش مدیریت پروژه قبل از تکمیل آزمون

شما سه ساعت فرصت دارید تا امتحان را کامل کنید و 150 سوال دارد. همکار خبره در مدیریت پروژه به 15 واحد توسعه حرفه ای (PDUs) هر سه سال برای حفظ گواهی شما نیاز دارد. دو نوع PDU برای تجدید وجود دارد: آموزش و پس دادن.

سایت AWS Certification

گرفتن مدرک از سایت خارجی

گرفتن مدرک از سایت خارجی

گواهینامه AWS تخصص و مهارت های فنی شما را برای رشد حرفه یا تجارت شما تأیید می کند. شما دو گزینه برای شرکت در آزمون دارید و می‌توانید آن را به صورت آنلاین یا در مرکز آزمون انجام دهید. چهار دسته مختلف وجود دارد که گواهینامه ها تحت آن قرار می گیرند:

  1. بنیادین
  2. وابسته
  3. حرفه ای
  4. تخصص

بنیادین:

AWS Certified Cloud Practitioner: سطح پایه گواهینامه شامل شش ماه دانش اساسی صنعت و AWS است.

وابسته:

یک سال تجربه در پیاده سازی راه حل ها و حل مشکلات با استفاده از ابر AWS برای پیگیری صدور گواهینامه در این سطح مورد نیاز است.

  • معمار راه حل های دارای گواهی AWS
  • توسعه دهنده گواهی AWS
  • مدیر SysOps دارای گواهی AWS

حرفه ای:

شما به دو سال آموزش راه حل های عملیاتی، طراحی و عیب یابی با استفاده از ابر AWS نیاز دارید.

  • گواهینامه مهندس AWS DevOps
  • معمار راه حل های AWS

تخصص:

برای دستیابی به سطح تخصصی گواهینامه، به AWS فنی نیاز دارید که بتواند در این دسته تجربه کسب کند.

  • SAP دارای گواهی AWS
  • امنیت گواهی AWS
  • آموزش ماشین گواهی AWS
  • پایگاه داده گواهی AWS
  • تجزیه و تحلیل داده های تایید شده AWS
  • شبکه پیشرفته دارای گواهی AWS

اگر نمی‌دانید کدام گواهینامه را باید دنبال کنید، باید قبل از انتخاب به خوبی تحقیق کنید.

سایت Microsoft Certified Professional

گرفتن مدرک از سایت خارجی

گرفتن مدرک از سایت خارجی

کسب گواهینامه به عنوان یک کاربر حرفه ای مایکروسافت، شما را در مورد ارزش پیاده سازی خدمات ابری Microsoft 365، اصول اولیه SaaS و مزایای استفاده از سرویس های ابری نشان می دهد. این گواهینامه برای کسانی است که می خواهند:

  • دانش در سطح پایه از خدمات ابری، شیوه های استاندارد، ملاحظات و مزایا را نشان دهید
  • در راه حل های SaaS، به ویژه پیشنهادات MS 365 تسلط نشان دهید
  • آشنایی با گزینه های سرویس ابری مایکروسافت 365 که در حال حاضر در دسترس است برجسته کنید

این گواهینامه مهارت های شما را اندازه گیری می کند، مانند توانایی شما در توصیف:

  1. قیمت گذاری و پشتیبانی مایکروسافت 365
  2. امنیت، انطباق، حریم خصوصی و اعتماد در Microsoft 365
  3. خدمات و مفاهیم اصلی مایکروسافت 365
  4. مفاهیم ابری

می‌توانید مطالب مربوط به گواهینامه Microsoft 365 خود را به صورت آنلاین مطالعه کنید یا برای آموزش حضوری با یک مربی ثبت نام کنید. علاوه بر این، اگر می خواهید قبل از شرکت در آزمون آماده شوید، یک امتحان عملی نیز وجود دارد.

از گواهینامه خود بهترین استفاده را ببرید

این گواهینامه ها کمک خواهد کرد که مسیر شغلی آینده خود را هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام گواهینامه را دنبال کنید، در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که به موضوعی که به دنبال دریافت گواهینامه هستید علاقمند هستید. اگر این کار را انجام می دهید به این دلیل که علاقمند هستید و نه فقط برای ارتقای درآمد خود.

به یاد داشته باشید، شما در زمینه ای گواهی می گیرید که امیدوارید به پیشرفت شغلی شما کمک کند، بنابراین باید موضوعی باشد که در آینده با آن کار می کنید.

منبع : makeuseof

امتیاز 2.3/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.