گرفتن کار در Fiverr

گرفتن کار در Fiverr (فایور) | آموزش ثبت نام در سایت Fiverr

زمان مطالعه 6 دقیقه

Fiverr مکانی عالی برای شروع یک شغل آزاد (freelance) جدید است. یاد بگیرید که چگونه حساب خود را راه اندازی کنید، اولین گیگ خود را لیست کنید و در Fiverr پول دریافت کنید. در این مقاله به آموزش گرفتن کار در Fiverr (فایور) می پردازیم.

پرداخت در سایت Fiverr

گرفتن کار در Fiverr

آیا شما فردی خلاق هستید که دوست دارید وب سایت طراحی کنید اما به جای آن به شغل 5-9 شرکتی خود متعهد هستید؟ یا آیا بیش از یک زبان مانند انگلیسی و اسپانیایی می دانید؟ شاید دوست دارید محتوا بنویسید اما هرگز به آن توجه نکردید؟

خوب، Fiverr به شما این امکان را می دهد که با تبلیغات مهارت های خود و یافتن خریداران برای آنها درآمد کسب کنید. بیایید بررسی کنیم که چگونه می‌توانید از Fiverr برای راه‌اندازی حرفه‌ای به عنوان یک فریلنسر استفاده کنید.

چگونه از Fiverr کسب درآمد می کنید؟

گرفتن کار در Fiverr

گرفتن کار در Fiverr

Fiverr به شما امکان می دهد “گیگ” بسازید و آنها را در وب سایت خود فهرست کنید. گیگ تبلیغاتی است که ایجاد می‌کنید و توضیح می‌دهد که در ازای مقداری پول چه چیزی ارائه می‌دهید. افرادی که خدمات شما را می خواهند با شما تماس خواهند گرفت و مبلغی را که درخواست می کنید به شما پرداخت می کنند.

برای مثال، همانطور که در بالا ذکر کردیم، اگر زبان مادری شما انگلیسی است، می‌توانید یک آگهی (یک برنامه) برای «ترجمه از اسپانیایی به انگلیسی» یا بالعکس فهرست کنید.» .این یک راه عالی برای شروع جهش حرفه ای خود به عنوان شغل آزاد یا به سادگی به دست آوردن پول نقد اضافی است.

چگونه در Fiverr شروع کنیم

برای شروع آماده اید؟ در اینجا مراحلی وجود دارد که باید قبل از اینکه بتوانید حرفه آزاد (freelance) خود را در Fiverr شروع کنید و شروع به کسب درآمد کنید دنبال کنید:

  1. در Fiverr ثبت نام کنید

شما باید با استفاده از یکی از روش های زیر یک حساب کاربری (اکانت) در Fiverr ایجاد کنید:

  1. با فیس بوک ادامه دهید

2.با گوگل ادامه دهید

3.با اپل ادامه دهید

4.شناسه ایمیل و رمز عبور جدید خود را وارد کنید

پس از آن، می توانید شروع به تنظیم پروفایل خود کنید.

  1. پروفایل Fiverr خود را تنظیم کنید
گرفتن کار در Fiverr

گرفتن کار در Fiverr

به گوشه سمت راست بالای صفحه دسکتاپ/لپ تاپ خود بروید و روی دایره کلیک کنید. شما “پروفایل” خود را به عنوان اولین گزینه در منوی کشویی پیدا خواهید کرد. پس از باز کردن پروفایل خود، چند گزینه را در سمت چپ مشاهده خواهید کرد. جزئیات را پر کنید و این بخش ها را به روز کنید. بخش های زیر را خواهید دید:

  1. شرحی از خودتان وارد کنیدشرح مختصری از خودتان بنویسید. خریداران بالقوه شما این مطلب را می خوانند و تصمیم می گیرند که آیا شما و آنها مناسب یکدیگر هستید یا خیر.

نکته حرفه ای: در مورد تجربه و مهارت های خود در اینجا بنویسید. به مردم بگویید چرا باید شما را برای انجام کاری که فهرست کرده اید انتخاب کنند.

  1. زبان های خود را فهرست کنید
گرفتن کار در Fiverr

گرفتن کار در Fiverr

زبان‌هایی را که صحبت می‌کنید در اینجا فهرست کنید. شما می توانید سطح مهارتی که در هر زبانی دارید را انتخاب کنید. Fiverr به شما این امکان را می دهد که تا چهار زبان را در این بخش اضافه کنید.

نکته حرفه ای: تمام زبان هایی را که می دانید فهرست کنید. سطوح مهارت به ما کمک می کند تا زبان هایی را که به آنها مسلط نیستیم نیز فهرست کنیم. سطوح مهارت:

.پایه ای

.محاوره ای

.روان، سلیس

.بومی/دو زبانه

  1. حساب های دیگر خود را لینک (پیوند) دهید

در این بخش می‌توانید سایر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را متصل یا لینک (پیوند) دهید. شما باید تمام حساب های دیگر خود را به هم متصل کنید زیرا این نشان دهنده اثبات اجتماعی است و به شما به عنوان فروشنده اعتبار می بخشد. Fiverr به شما گزینه ای برای اتصال حساب های زیر می دهد:

  1. فیس بوک

2.گوگل

3.دریبل

  1. Stack Overflow
  2. Github
  3. Vimeo

7.توییتر

  1. مهارت های خود را وارد کنید

می‌توانید تمام مهارت‌های خود را که ممکن است به طور طبیعی در طول دوره‌های شغلی قبلی‌تان آموخته‌اید، در اینجا فهرست کنید.

نکته حرفه ای: هر مهارتی را که فکر می کنید اضافه کنید. شما می توانید حداکثر پانزده مهارت را لیست کنید و باید تمام اسلات های داده شده را پر کنید. به عنوان مثال، اگر به معنای تکمیل اسلات های موجود باشد، می توانید یک مهارت تبدیل pdf ساده اضافه کنید. می توانید مهارت هایی مانند وردپرس، بازاریابی، نوشتن محتوا و غیره را اضافه کنید.

  1. آموزش خود را اضافه کنید

در این بخش باید سوابق تحصیلی خود را تکمیل کنید. خوب است این بخش را پر کنید و خریداران بالقوه را از مدارک تحصیلی خود مطلع کنید.

  1. هر گونه گواهینامه را فهرست کنید

اگر افتخارات یا گواهینامه هایی دارید، می توانید آن ها را در این قسمت فهرست کنید. این به شما کمک می کند تا در میان جمعیت متمایز شوید.

چگونه یک Gig را در Fiverr لیست کنیم

گرفتن کار در Fiverr

گرفتن کار در Fiverr

گزینه “Gig” را در نوار بالای وب سایت Fiverr خواهید دید. روی آن کلیک کنید و در سمت راست همان صفحه « Create a New Gig ایجاد گیگ جدید» را خواهید دید.

هنگامی که شروع به ایجاد گیگ خود کردید، می توانید تمام گزینه هایی را که Fiverr از شما می خواهد انتخاب کنید. این بسیار ساده و بسیار کاربر پسند است. در درک رابط و تنظیم گیگ خود در ده دقیقه مشکلی نخواهید داشت.

شما باید این مراحل را دنبال کنید:

  1. عنوان گیگ خود را انتخاب کنید. (چه پیشنهادی خواهید داشت؟)
  2. دسته بندی خود را انتخاب کنید (خریداران شما کجا می توانند شما را پیدا کنند؟)
  3. افزودن تگ (برچسب). (این به خریداران کمک می کند تا شما را در دسته بندی صحیح بیابند.)
  4. توضیحات و قیمت گیگ خود را پر کنید. (جزئیات گیگ خود را اضافه کنید، مثلاً چه چیزی را با چه قیمتی ارائه می دهید. Fiverr لیستی از چیزهایی دارد که می توانید به مشتری خود ارائه دهید.)
  5. توضیحاتی برای گیگ خود اضافه کنید و به سوالات متداولی که ممکن است پیش بیاید پاسخ دهید. (سؤالات متداول شامل پرسش و پاسخ خواهد بود.)
  6. شرایط مورد نیاز برای گیگ خود را اضافه کنید. (برای تکمیل گیگ از مشتری خود چه نیازی دارید؟ به عنوان مثال، برای ترجمه، به مطالب نوشتاری برای ترجمه نیاز دارید.)
  7. چند عکس و ویدیو از گیگ خود اضافه کنید. شما می توانید کارهای قبلی خود را در اینجا به نمایش بگذارید.

8.آخرین مرحله این است که گیگ خود را منتشر کنید و منتظر اولین سفارش خود باشید.

دریافت پول در Fiverr

گرفتن کار در Fiverr

گرفتن کار در Fiverr

نقد درآمد Fiverr

هنگامی که یک خریدار گیگ شما را انتخاب کرد، Fiverr را پرداخت می کند و Fiverr پس از چهارده (14) روز مبلغ را در اختیار شما قرار می دهد. به خاطر داشته باشید که Fiverr از مبلغی که برای استفاده از پلتفرم آنها و کسب درآمد دریافت می کنید کمیسیون دریافت می کند.

شما می توانید به دلار، یورو، پوند انگلیس، دلار استرالیا، دلار کانادا و شیکل اسرائیل پرداخت کنید. روی دایره سمت راست در گوشه سمت راست بالای صفحه Fiverr در دسکتاپ/لپ‌تاپ خود کلیک کنید و در منوی کشویی، می‌توانید ارز خود را انتخاب کنید.

شغل آزاد(Freelance) خود را با Fiverr تقویت کنید

اکنون این شانس را دارید که از مهارت های خود استفاده کنید و برای آنها پول دریافت کنید. شما می توانید شغل خود را حفظ کنید و سعی کنید به عنوان یک سرگرمی جانبی یا سرگرمی (که به شما پول می دهد) این کار را انجام دهید، یا می توانید به اندازه کافی از Fiverr درآمد کسب کنید و از شغلی که شما را خوشحال نمی کند، دست بکشید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT