آشنایی با خدمات ویپ (VoiP) سایت GoToConnect و ویژگی های آن

آشنایی با خدمات ویپ (VoiP) سایت GoToConnect و ویژگی های آن

زمان مطالعه 2 دقیقه

به دنبال بهترین خدمات ویپ (VoiP) برای کسب و کار خود هستید؟ سایت GoToConnect، جانشین پلتفرم محبوب Jive VoiP ارزش نگاه کردن را دارد. سایت GoToConnect قیمت ارزان برای مشاغل کوچک و متوسط​​، سازگاری با طیف وسیعی از دستگاه‌ها و بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته برای مدیریت و هدایت تماس‌های شما را ارائه می‌دهد. در ادامه به خدمات ویپ سایت GoToConnect می‌پردازیم.

GoToMeeting شامل نرم افزار کنفرانس ویدیویی نیز می‌باشد، بنابراین می‌توانید جلسات ویدیویی را با حداکثر ۲۵۰ شرکت کننده میزبانی کنید.

طرح ها و قیمت گذاری

01 آشنایی با خدمات ویپ (VoiP) سایت GoToConnect و ویژگی های آن

GoToConnect یک ساختار قیمت گذاری ساده ارائه می‌دهد که بر اساس تعداد کاربرانی است که دارید، نه ویژگی‌هایی که می‌خواهید.

اگر چهار کاربر یا کمتر دارید، این سرویس ۲۹/۹۵ دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد. اگر ۵ تا ۹ کاربر دارید، ۲۵/۹۵ دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد. برای ۱۰ تا ۲۴ کاربر، قیمت ۲۳/۹۵ دلار برای هر کاربر در ماه است. برای ۲۵ تا ۴۹ کاربر، ۲۱/۹۵ دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد. و برای ۵۰ کاربر یا بیشتر، ۱۹/۹۵ دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد.

اگر بیش از ۱۰۰ کاربر دارید، می‌توانید با تیم فروش GoToConnect تماس بگیرید تا یک پیشنهاد سفارشی دریافت کنید.

امکانات سایت GoToConnect

1 آشنایی با خدمات ویپ (VoiP) سایت GoToConnect و ویژگی های آن

سایت GoToConnect از بیش از ۱۸۰ مدل مختلف تلفن‌های رومیزی و سیستم‌های بلندگوی اتاق کنفرانس پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید از برنامه‌های دسکتاپ و تلفن همراه GoToConnect برای برقراری تماس مستقیم از رایانه یا تلفن هوشمند خود استفاده کنید. قابل ذکر است که این سرویس همچنین از پیام‌های SMS در ایالات متحده و کانادا پشتیبانی می‌کند.

نرم افزار GoToConnect شامل ویژگی‌های ضروری مانند شناسه تماس گیرنده، انتقال تماس و ضبط تماس است. با این حال، این پلتفرم فضای ذخیره سازی مخصوص به خود را برای تماس‌های ضبط شده شما ندارد. شما باید یک سرویس ذخیره سازی ابری شخص ثالث را خریداری و متصل کنید.

GoToConnect همچنین چندین حالت مختلف برای نظارت بر تماس‌ها برای سرپرستان دارد. به عنوان مثال، می‌توانید از حالت جاسوسی برای نظارت بر مکالمه موجود بدون شنیدن استفاده کنید یا از حالت نجوا برای شنیدن فقط توسط کارمند خود و نه تماس گیرنده دیگر استفاده کنید. البته، شما همچنین می‌توانید به عنوان یک کنفرانس صوتی سه طرفه معمولی به یک تماس در حال انجام بپرید.

حال که با سایت GoToConnect آشنا شدید، می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT