آموزش ساخت NFT در یوتیوب

آموزش ساخت NFT در یوتیوب: 10 کانال YouTube برای یادگیری ساخت NFT

زمان مطالعه 5 دقیقه

NFT ها هم از نظر محبوبیت و هم از نظر قیمت در حال رشد هستند. اگر می خواهید همه چیز را در مورد NFT ها و نحوه ساخت آنها بدانید، این کانال های آموزش ساخت NFT در یوتیوب را دنبال کنید.

NFT ها روز به روز محبوب تر می شوند و بسیاری از مردم از طریق تجارت در NFT پول خوبی به دست می آورند. بنابراین اصلا جای تعجب نیست که افراد بیشتری بخواهند در مورد NFT ها و نحوه ساخت آنها اطلاعات کسب کنند.

یوتیوب راه خوبی برای یادگیری هر چیزی از جمله NFT است. و می توانید با کمک این کانال هایی که کاملا به این موضوع اختصاص داده شده اند و بسیاری دیگر، کاملا به زیر و بم این حرفه مسلط شوید.

NFT چیست؟

NFT ها یا توکن های غیرقابل تعویض، در اشکال و اندازه های متعددی وجود دارند. اول اینکه آنها واحدهای داده ی ذخیره شده در یک بلاکچین هستند، به این معنی که هر کدامشان منحصر به فرد هستند. این NFT ها به شکل های مختلف، از هنر دیجیتال گرفته تا بازی، موسیقی، فیلم یا حتی میم های معروف وجود دارند.

مینت کردن NFT به معنای فرآیند تبدیل یک فایل به یک دارایی دیجیتال ذخیره شده در یک بلاکچین است. بدون عبور از مرحله فرآیند مینت کردن، نمی توانید NFT خود را بفروشید.

NFT ها می توانند با قیمت های بسیار کمی فروخته شوند و یا اینکه می توانند میلیون ها دلار به فروش برسند. همانطور که توسط Barron’s گزارش شده است، گران ترین NFT فروخته شده The Merge است که در سال 2021 91.8 میلیون دلار به دست آورد. The Merge یک اثر هنری تکه تکه شده متعلق به نزدیک به 29000 نفر است که این موضوع هزینه بالا را توضیح می دهد.

با این حال، در بیشتر موارد، NFT های رایج کمتر از معادل 1000 دلار در کریپتو هزینه دارند. به همین دلیل بهتر است شروع به ساخت NFT خود کنید و این کانال های یوتیوب میتوانند به شما در انجام این کار کمک کنند.

1.آموزش ساخت NFT در یوتیوب در کانال: Viral Kingdom

Viral Kingdom یک کانال عالی در یوتیوب است که تعداد زیادی ویدیو در زمینه NFT دارد. ویدیوهای این کانال موضوعات مختلفی از جمله نحوه ساخت NFT، نحوه فروش آنها، نحوه ساخت رایگان و نحوه بازاریابی آنها را پوشش می دهد.

این کانال بیش از 81 هزار سابسکرایبر دارد و محتوای آن برای ورود به دنیای NFT بسیار مفید است. ویدئوهای این کانال نه تنها بسیار دقیق و با جزئیات هستند، بلکه توصیه های عالی بسیاری نیز ارائه می دهند.

2. آموزش ساخت NFT در یوتیوب در کانال: Carl Hustle

کانال یوتیوب Carl Hustle ویدیوهای بسیار خوبی در مورد NFT ها ارائه می دهد. یکی از بهترین ویدیوهای این کانال به شما یاد می دهد که چگونه NFT های سه بعدی را به صورت رایگان بسازید، و بقیه ویدیوهای آن به شما کمک می کنند تا بفهمید چگونه کلکسیون های عظیم یا حتی NFT های متحرک ایجاد کنید.

اگر به خلق هنر سنتی روی کاغذ عادت دارید، در این کانال ویدیوهایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا حتی آن هنر را به یک NFT تبدیل کنید. با بیش از 40 هزار سابسکرایبر، این کانال پر از اطلاعات فوق العاده برای افراد مبتدی در زمینه NFT است.

3. کانال یوتیوب آموزش NFT ساختن: TommyBryson

TommyBryson یک یوتیوبر با ویدیوهای زیادی در مورد روش های مختلف کسب درآمد با استفاده از پلتفرم های آنلاین مختلف است. وقتی صحبت از NFT به میان می آید، او نیز چندین ویدیوی محبوب منتشر کرده است که در آنها به بینندگان خود آموزش می دهد که چگونه NFT ایجاد کنند و چگونه با فروش آنها درآمد کسب کنند. این کانال بیش از 430 هزار سابسکرایبر دارد، اما محبوب ترین ویدیوی NFT او تا به امروز بیش از 1 میلیون بازدید داشته است.

4. آموزش ساخت NFT در یوتیوب در کانال: Hustle Millennial

یکی دیگر از یوتیوبرهای خلاقی که ویدیوهای بسیار مفیدی درباره NFT منتشر کرده است Hustle Millennial است.

این کانال ده ها ویدیو در مورد NFT ارائه می دهد. ویدیوهای این کانال موضوعات مختلفی را شامل می شوند، مثل چگونه می توانید کلکسیون های NFT برای فروش ایجاد کنید، چگونه با فلیپینگِ (خرید اقلام با قیمت های پایین و فروش سریع) NFT ها سود کنید، و حتی چگونه می توانید کلکسیون های واقعا عالی را که محبوبیت بیشتری پیدا می کنند، را شناسایی کنید. حتی ویدیویی در مورد بازی های NFT در این کانال وجود دارد که به شما توضیح می دهد که چگونه می توانید با بازی کردن آنها درآمد کسب کنید.

5.آموزش NFT ساختن در: 3D Gladiator

3D Gladiator کانال دیگری است که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد NFT باید حتماً آن را بررسی کنید. ویدیوهای این کانال به شما آموزش می دهند که چگونه کلکسیون NFT خود را ایجاد و سپس مینت کنید، چگونه هنر خود را به NFT تبدیل کنید و موارد دیگری از این قبیل. این کانال نه تنها در مورد جنبه های مثبت ساخت و تجارت NFT، بلکه در مورد جنبه های منفی آن نیز بحث می کند، مانند اینکه چرا برخی از NFT ها به فروش نمی رسند.

این کانال اطلاعات فوق العاده ای در اختیارتان قرار می دهد که مطمئناً می تواند به شما کمک کند و انتظارات واقع بینانه ای به شما دهد.

6. کانال آموزشی: Franklin Hatchett

Franklin Hatchett رویکرد متفاوتی نسبت به موضوع NFT دارد. ویدیوهای او سعی می کنند به شما کمک کنند تا بهترین راه کسب درآمد با استفاده از NFT را پیدا کنید. ویدئوهای این کانال درباره موضوعات مختلفی بحث می کند، از جمله اینکه آیا باید NFT ها را فلیپ کنید، نحوه انتخاب بازار مناسب، و چگونه آن را به یک تجارت سودآور تبدیل کنید، حتی اگر به عنوان شغل دوم هم این کار را انجام می دهید.

7.آموزش NFT ساختن در: codeSTACKr

شما می توانید چیزهای زیادی در مورد NFT ها از codeSTACKr یاد بگیرید. این کانال ویدیوهایی در مورد بهترین راه ها برای ایجاد کلکسیون های NFT بی نقص، نحوه مینت کردن هزاران NFT در زمان کوتاه و همچنین نحوه انجام همه این کارها بدون داشتن هیچ نوع دانش کدنویسی ارائه می کند. حتی ویدیوهایی دارد که توضیح می دهند که چگونه می توانید متوجه شوید که آیا یک NFT کمیاب دارید یا خیر.

محتوای باکیفیت زیادی در این کانال وجود دارد که اگر به تازگی کار با NFT ها را شروع کرده اید برایتان بسیار مفید خواهد بود.

8. ساخت NFT با آموزش های کانال یوتیوب: Kapwing

یادگیری در مورد NFT و نحوه ساخت آنها در کانال Kapwing بسیار آسان است. این کانال متعلق به یک شرکت نرم افزاری ویرایش ویدیو است، اما تعداد زیادی ویدیو دارد که تماشای آنها برای شما خالی از لطف نیست. به جای اینکه نحوه ساخت NFT های تصویری را به شما آموزش دهد، مسیر دیگری را انتخاب کرده و نحوه ایجاد و فروش NFT های ویدیویی را به شما آموزش می دهد.

9. آموزش NFT ساختن در: Pugbits

نظرتان در مورد اینکه نکات و ترفندها را از یک هنرمند دریافت کنیم، چیست؟ به نظر ما ساخته های Pugbits بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند، احتمالاً به این دلیل است که پاگ های بامزه زیادی در آن نقش دارند. ویدیوهای او به شما می آموزد که چگونه NFT ها را ترسیم کنید، چگونه از نرم افزارهای ویرایشی مختلف استفاده کنید، چگونه خود را به عنوان یک هنرمند NFT بشناسید، و چگونه از رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید.

10. آموزش NFT ساختن در: NFT TIMES

نام کانال، NFT TIMES، نشان دهنده تمرکز اصلی این کانال است. ویدیوهای زیادی در این کانال وجود دارد که می توانید آنها را تماشا کنید و درباره NFT، ساخت هنر، و فروش و تبلیغ آنچه می سازید اطلاعات زیادی کسب کنید. همچنین ویدیوهای هیجان انگیزی در مورد پروژه های بزرگ NFT و نحوه ارائه آنها به بازار با پول بسیار کم نیز وجود دارد.

حال می دانید که چگونه ساخت NFT را شروع کنید

با توجه به علاقه روزافزون به NFT ها، درک اینکه چرا می خواهید به سراغ این حرفه بروید، بسیار آسان و منطقی است. با این حال، همه چیز همیشه به همین سادگی نیست، و قبل از فروش NFT های خود باید نکات بسیار زیادی را در نظر بگیرید.

علاوه بر کل فرآیند ایجاد و مینت NFT ها، یافتن بازاری برای فروش آنها و تبلیغ کار خود، باید قوانین را نیز در نظر بگیرید.

برای اجرای قوانین کپی رایت در مورد NFT ها بسیار سخت گیری می شود، ولی با این وجود چندین پرونده قضایی نیز در این زمینه وجود دارد، بنابراین همیشه بهتر است با احتیاط قدم بردارید و دقت بسیار زیادی داشته باشید.

امتیاز 4.6/5 - از 10 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT