کیف پول دیجیتالی eBay

کیف پول دیجیتالی eBay به زودی عرضه خواهد شد

زمان مطالعه 2 دقیقه

شرکت eBay کیف پول دیجیتال خود را عرضه خواهد کرد. یکی از اهداف این شرکت، پذیرش بیشتر توکن‌های غیرقابل تعویض NFT است. در این خبر با اول پرداخت همراه باشید.

کیف پول دیجیتالی eBay

در ادامه خبر عرضه کیف پول دیجیتال، eBay همچنین اشاره‌ای به توکن‌های غیرقابل تعویض هم داشته است. مدیر اجرایی شرکت eBay در رویداد Investor Day اعلام کرد که این شرکت خود را در روش‌های جدید تجاری ترویج خواهد کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به یک پلتفرم دیجیتال به نام eBay Vault اشاره کرد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص این کیف پول دیجیتال منتشر نشده،‌ با این حال به نظر می‌رسد NFTها در این پلتفرم نقش مهمی ایفا کنند.

زمان عرضه کیف eBay

سال گذشته، شرکت eBay شرایط معاملات NFT را برای کاربران خود فراهم کرد. به نظر می‌رسد این شرکت با عرضه کیف پول دیجیتال خود قصد دارد فضایی امن برای اطلاعات کارت‌های اعتباری کاربران فراهم کند. همچنین احتمالا یکی دیگر از ویژگی‌های این کیف پول، ذخیره و نمایش NFT کاربران باشد. eBay این کیف پول را با انتشار یک ویدیو در یوتیوب معرفی کرد.

با این که در این ویدیو به صورت مستقیم به ارزهای دیجیتال یا NFTها اشاره‌ای نشده است، اما در یک صحنه اشاره‌ای به پذیرش دارایی‌های Fractionalization (تقسیم بندی) شده است. در زمینه NFT، این کلمه اشاره به مالکیت دیجیتال یک توکن دارد، جایی که حق مالکیت یک NFT می‌تواند به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم شود.

در فضای رمزارزها و NFT، کیف پول‌های دیجیتال به وسیله‌ای برای ذخیره و امن‌سازی کلید‌های خصوصی اشاره دارند. اما شرکت eBay هیچ اشاره مستقیمی به ارزهای دیجیتال نداشته‌ است. به نظر می‌رسد eBay می‌‌خواهد مستقیما پذیرش ارزهای دیجیتال را در پلتفرم خود ممکن سازد، با این حال هنوز آمادگی معرفی کامل آن را ندارد. به همین دلیل این شرکت سعی کرده به یک سری اشاره کوچک به این موضوع بسنده کند.

منبع: Cryptonews

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT