درآمد دلاری از سایت Reedsy

آموزش کسب درآمد دلاری از سایت Reedsy

زمان مطالعه 4 دقیقه

امروزه سایت‌های فریلنسری که می‌توان با کمک آن به درآمدهای ارزی و دلاری خوبی رسید، بسیار زیاد هستند و هر یک در حوزه‌های خاص و متنوعی فعال می‌باشند. برخی از این سایت‌ها، فعالیت‌هایی خالقانه و جالبی را از شما می‌‌خواهند که از کار کردن با آنها لذت خواهید برد. در این میان به آموزش کسب درآمد دلاری از سایت Reedsy می‌پردازیم که همکاری با این سایت را جذاب خواهید یافت.

سایت Reedsy چیست؟

آموزش درآمد دلاری از سایت Reedsy

سایت Reedsy در سال ۲۰۱۴ توسط Emmanuel Nataf و Richard Fayet و Matthew Cobb و Vincent Durand در شهر لندن شکل گرفت. هدف سایت ایجاد بستری برای نویسندگان کتاب است که بتوانند خودشان تمام کارهای چاپ کتاب را از راه دور با کمک فریلنسرها انجام داده و توزیع کنند. این کار باعث می‌شود که نوسینده‌ها سود بیشتری عایدشان شود و نیازی به همکاری با شرکت‌های انتشاراتی نداشته باشند.

سایت Reedsy در همان سال اول راه‌اندازی توانست ۱/۲۵ میلیون دلار سرمایه جذب کند. تا اواخر سال ۲۰۱۹ بالغ بر ۱۰ هزار کتاب از طریق این سایت به چاپ رسیده است و بالغ بر ۱۵۰ هزار نویسنده و ۱۵۰۰ فریلنسر با این سایت همکاری داشته‌اند.

خدمات سایت Reedsy به نویسندگان کتاب چیست؟

معرفی درآمد دلاری از سایت Reedsy

تمامی خدماتی که یک نویسنده کتاب برای چاپ نیاز دارد در این سایت در اختیارش قرار داده می‌شود و برای هر بخش تعداد زیادی فریلنسر برای همکاری وجود دارد. یک نویسنده می‌تواند بسته به نیاز خود تنها برخی بخش‌ها را برای همکاری انتخاب کند یا اینکه تمامی مراحل را گزینش نماید.

ویراستار: در این بخش اشتباهات نوشتاری و گرامری یا تاپپی متن کتاب را رفع کرده و بیشترین کاربرد را برای نویسندگان کتاب دارد.

طراحان: در این بخش طراحی جلد کتاب و همچنین در صورت نیاز طراحی داخل کتاب و کارکترهای داستانی و نقاشی‌های دیجیتال را بر عهده می‌گیرند.

تبلیغات: برای فروش بهتر کتاب، نیاز به تبلیغات تخصصی آن و اعلام عمومی انتشار و توزیع آن در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌های خاص که مخاطبان کتابخوان دنبال می‌کنند را بر عهده می‌گیرد.

بازاریابی: بحث توزیع و بازاریابی کتاب در فروشگاه‌های کتاب در کشورهای مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است که اینکار را بر عهده می‌گیرد.

تایپیست‌ها: بسیاری از نویسندگان، نوشته‌های خود را به صورت دستی نوشته‌اند یا فایل صوتی از آن تهیه کرده‌اند و نیاز به تایپیستی حرفه‌ای دارند که در اینکار به آنها کمک کند.

طراحان سایت: در فرهنگ کشورهای خارجی، بسیاری از نویسندگان ترجیح می‌دهند که وبسایتی ساده از خود داشته باشند که به معرفی آنها پرداخته و حتی امکان فروش کتاب را هم به صورت اینترنتی فراهم سازد.

مترجم: خیلی از نویسندگان ترجیح می‌دهند که کتابشان به چند زبان زنده دنیا منتشر شود که گستره وسیعتری از مخاطبان را جذب کنند که می‌توانند از این بخش کمک بگیرند.

کسب درآمد دلاری از سایت Reedsy چگونه است؟

کسب درآمد دلاری از سایت Reedsy

همانطور که متوجه شدید، شما می‌توانید به عنوان یک فریلنسر در یکی از بخش‌های مرتبط با چاپ کتاب همکاری نمایید. به نظر می‌رسد که برای کسانی که در ایران هستند و قصد فعالیت دارند، گزینه‌های فعالیت به عنوان طراح گرافیست و طراح وب سایت، گزینه‌های بسیار مناسبی برای همکاری باشد.

۱) وارد سایت Reedsy شوید و در بخش فوتر سایت روی گزینه Became a freelancer کلیک کنید.

۲) سپس ایمیل خود را وارد کنید و گزینه Get started را کلیک کنید.

۳) وارد ایمیل خود شده و آن را وریفای نمایید.

۴) در مرحله بعد از شما می‌خواهد که نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید و پسورد خود را تعیین کنید.

۵) در این مرحله از شما می‌خواهد شهر و کشور محل زندگی (امارات را انتخاب کنید) تعیین نمایید و توضیحاتی در مورد خودتان دهید و سپس عکس پروفایل خود را مشخص کنید.

مراحل درآمد دلاری از سایت Reedsy

۶) در مرحله بعد باید پروفایل خود را تکمیل کنید که شامل تعیین زمینه کاری و تخصصی خودتان است و همچنین  و بهترین نمونه کارهای خود را در اکانت خود آپلود نمایید.

۷) زمانی که تمامی موارد پروفایل خود را کامل کردید، گزینه Submit for review کلیک کنید تا کارشناسان سایت تصمیم بگیرند که آیا صلاحیت فعالیت و همکاری دارید یا خیر.

نمونه درآمد دلاری از سایت Reedsy

۸) در صورت تایید شما، اطلاعاتتان به متقاضیان چاپ کتاب ارسال می‌شود و در بستر سایت می‌توانید با آنها همکاری کنید.

۹) پس از کسب درآمد دلاری از سایت Reedsy ، برای نقد کردن درآمد دلاری خود می‌توانید از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT