آنالیز قیمت

آنالیز قیمت ارزهای مجازی تاریخ 27 فروردین 1398

زمان مطالعه 3 دقیقه

بازرسان مالی باینانس با بررسی داده های مالی طی سال های 2014 تا 2019 به این نتیجه رسیده اند که این بازار در حال افول است. به عقیده ی آن ها تنها 7 درصد از سرمایه گذاران در این بازار سرمایه گذاری کرده اند.
هر روز خبر های مختلفی منتشر می شود که بسیاری از آن ها در سیر صعودی و یا نزولی ارزهای مجازی تاثیر به سزایی دارند. آنالیز قیمت ارزهای مجازی هم نشانه هایی در جهت افزایش قیمت ارائه می کند و هم نشانه هایی از کاهش قیمت را نمایش می دهد.

طبق قولی که اول پرداخت در ابتدای سال به همراهان خود داد هرهفته با آنالیز قیمت ارزهای مجازی در خدمت شما هستیم. اول پرداخت هیچ مسئولیتی در قبال تحقق پیش بینی ها ندارد و تنها نظر مولف این مقاله را باز تاب می دهد.

آنالیز قیمت بیت کوین

بیتکوین مقاومت 4914.11 را پشت سر گذاشت اما حرکتی نداشته است. در دوروز گذشته این امر موجی از بدبینی را در بین طرفداران بیت کوین منتقل کرد. با این حال میانگین متحرک و RSI هر دو در محدوده ی بازپرداخت قرار دارند که این نشان دهنده ی بازار رو به رشد است.

آنالیز قیمت

اگر حرکت صعودی باشد می توانیم انتظار قیمت 5404.82 دلار را داشته باشیم در غیر این صورت باید انتظار قیمت 4900 دلار را داشته باشیم. دیدگاه صعودی ما در صورتی که جفت ارز به زیر EMA بیست روزه صقوط کند غیر معتبر می باشد.

آنالیز قیمت اتریوم

اتریوم بار دیگر سعی می کند تا مقاومت بالاسری خود در قیمت 167.32 دلار را بشکند. اگر این اتفاق رخ دهد و مثلث صعودی را تشکیل دهد هدف بعدی 251.64 دلار می باشد. البته ناگفته نماند که این افزایش قیمت ممکن است در 187.98 دلار دچار مقاومت و نوسان شود.

آنالیز قیمت

از سمت دیگر در صورتی که از مقاومت 167.11 نزول کند ممکن است با فشار فروش مواجه شود. بنابراین پیشنهاد می شود stop loss روی 150 دلار تنظیم شود.

تحلیل قیمت ریپل

ریپل SMA پنجاه روزه را حفظ کرده است اما در EMA بیست روزه دار مشکل است. خط مقاومت کانال نزولی نیز دقیقا بالای EMA بیست روزه قرار دارد. اگر گاو ها این مقاومت را بشکنند می توان امید داشت قیمت به 0.37835 برسد.

آنالیر قیمت

با این حال تصمیم گیری برای تحلیل ریپل هنوز مقداری زود است. پیشنهاد می شود تا تایید شدن نشانه هایی برای ورود به بازار شکیبا باشید.

تحلیل قیمت بیت کوین کش

بیت کوین کش از ریزشی که در تاریخ 11 آپریل داشت به سلامت عبور کرد و دوباره به محدوده ی 270 تا 330 دلار باز گشت. RSI و میانگین متحرک در محدوده ی مثبت قرار دارد و می توان بازار را رو به رشد دانست.

آنالیز قیمت

239 دلار مقاومت بسیار قوی در نزول می باشد که پیشنهاد می شود STOP LOSS روی این قیمت تبدیل شود.

آنالیز قیمت لایت کوین

لایت کوین سه شنبه EMA بیست روزه را پشت سر گذاشت. این امر را می توان باعث بهبود قیمت دانست. با این حال اگر قیمت به بالای 91 دلار برسد ممکن است با هجوم فروشندگان روبه رو شود. در این صورت می توانییم انتظار داشته باشیم که قیمت افت کند.

آنالیز قیمت

در صورتی که مقاومت 20 روزه را بشکند می توانیم انتظار قیمت 91 تا 100 دلار را داشته باشیم.

خرید بیت کوین

برای خرید بیت کوین می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. اول پرداخت، انتخاب اول در پرداخت های بین المللی همواره با شماست.

جهت خرید بیت کوین می توانید در قسمت ارزهای مجازی خرید خود را ثبت نمایید. کارشناسان مجموعه ی ما با سابقه ی چندین ساله در عرصه ی ارزهای مجازی شما را همراهی میکنند.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT