پرداخت سایت فاندد نکست (Funded Nex)

آیا پرداخت سایت فاندد نکست (Funded Nex) معتبر است ؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

Funded Next یک شرکت معاملاتی تاسیس شده در مارس ۲۰۲۲ است که با ارائه سرمایه به معامله‌گران و تقسیم سود تا ۹۰ درصد، معامله‌گران را در بازار فارکس تشویق به موفقیت می‌کند. معامله‌گران بر اساس انتخاب‌های خود، می‌توانند از چهار برنامه مختلف معاملاتی استفاده کنند. عبدالله جید، بنیان‌گذار Funded Next، یک کارآفرین معتبر در حوزه دیجیتال و معاملات خرد است که پیش از این پروژه‌های موفقی را به شرکت‌های بزرگ تبدیل کرده است. دفتر مرکزی فاندد نکست در امارات متحده عربی واقع شده است. اما یک سوال وجود دارد: آیا پرداخت سایت فاندد نکست (Funded Nex) معتبر است ؟

پرداخت سایت فاندد نکست (Funded Nex)

انواع برنامه‌های تامین مالی در پراپ Funded Next

پراپ Funded Next به معامله‌گران خود چهار برنامه معاملاتی مختلف را پیشنهاد می‌دهد:

  • حساب چالش دو مرحله‌ای استلار
  • حساب چالش تک مرحله‌ای استلار
  • حساب ارزیابی
  • حساب اکسپرس ( خود این حساب دو نوع سازگار و ناسازگار است)

حساب‌های چالش دو مرحله‌ای استلار

حساب چالش دو مرحله‌ای در Funded Next امکان معامله با اهرم ۱:۱۰۰ را فراهم می‌کند.

در مرحله اول چالش، معامله‌گر باید به تارگت سود ۸ درصد دست یابد، همچنین حداکثر افت ارزش مجاز روزانه باید در محدوده ۵٪ تا ۱۰٪ باقی بماند. در این مرحله، نیاز به حداقل روز معاملاتی مشخصی وجود ندارد، اما باید حداقل پنج روز معاملاتی را ثبت کنید تا به مرحله دوم بروید.
مرحله دوم چالش نیز از معامله‌گران می‌خواهد که به تارگت سود ۵٪ دست یابند و حداکثر افت ارزش مجاز روزانه نیز باید در محدوده ۵٪ تا ۱۰٪ باقی بماند. همچنین در این مرحله، نیاز به حداقل روز معاملاتی ندارید.
پس از اتمام هر دو مرحله چالش، یک حساب معاملاتی برای شما ایجاد خواهد شد که در آن تارگت سودی مشخصی تعیین نشده است و فقط باید قوانین حداکثر افت ارزش مجاز روزانه ۵٪ و حداکثر افت ارزش مجاز کلی ۱۰٪ را رعایت کنید. اولین تقسیم سود شما بر اساس سودی است که به دست آورده‌اید و ۸۰٪ از آن به شما تعلق می‌گیرد. همچنین پس از کسب بازدهی ۵٪ در این حساب، ۱۵٪ از سود به شما تعلق می‌گیرد و پس از اولین پرداخت، شما هر دو هفته یک‌بار سود خود را دریافت خواهید کرد.

پرداخت سایت فاندد نکست (Funded Nex)

پرداخت سایت فاندد نکست (Funded Nex)

در نظر داشته باشید که همه موارد اعلام شده در مقاله برای آگاهی شما عزیزان می باشد و تصمیم گیری در زمینه سرمایه گذاری بر عهده شما است.

طرح مقیاس‌بندی حساب چالش دو مرحله‌ای استلار

طرح مقیاس‌بندی حساب چالش دو مرحله‌ای استلار نیز وجود دارد که به شما امکان افزایش موجودی حساب خود تا سقف ۴ میلیون دلار را می‌دهد و تقسیم سود تا ۹۰٪ را برای شما فراهم می‌آورد. ابزارهای معاملاتی شامل: جفت‌ ارزهای فارکس، کالاها و شاخص‌ها هستند.

قوانین حساب کاربری چالش دو مرحله‌ای استلار

تارگت سود: در فاز ۱ برابر با ۸ درصد است و در فاز ۲ این مقدار به ۵ درصد کاهش می‌یابد. معامله‌گران در حساب‌های حمایت‌شده، هیچ تارگت سود مشخصی ندارند.
حداکثر افت ارزش مجاز روزانه: تمام اندازه‌های حساب دارای محدودیت حداکثر افت ارزش مجاز روزانه ۵٪ هستند.
حداکثر افت ارزش مجاز کلی: تمام اندازه‌های حساب حداکثر ۱۰ درصد افت ارزش مجاز دارند.
حداقل روزهای معاملاتی: هر دو فاز دارای حداقل ۵ روز معامله‌ای مورد نیاز هستند.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT