گزارش PayPal به IRS

آیا گزارش PayPal به IRS حقیقت دارد؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

همه پردازشگرهای پرداخت ایالات متحده، از جمله پی پال، ملزم به ارائه اطلاعات به خدمات درآمد داخلی ایالات متحده (IRS) در مورد مشتریانی هستند که برای فروش کالاها و خدمات بالاتر از آستانه گزارش در یک سال تقویمی پرداختی دریافت می‌کنند. در ادامه شرایط گزارش PayPal به IRS را بدانید.

شارژ حساب پی پال

آیا هنگام ارسال و دریافت پول در PayPal باید مالیات بپردازم – دقیقاً چه چیزی در حال تغییر است؟

از اول ژانویه 2023، سرویس درآمد داخلی (IRS) الزامات گزارش دهی جدیدی را برای پرداخت های دریافتی برای کالاها و خدمات اعمال کرد که آستانه گزارش دهی را برای فصل مالیاتی 2023 از آستانه 20000 دلار آمریکا و 200 تراکنش در سال 2022 به 600 دلار کاهش می‌دهد. در اینجا جزئیات بیشتری وجود دارد:

تغییر آستانه 1099-K:

این تغییر آستانه جدید فقط برای پرداخت های دریافتی برای تراکنش های کالا و خدمات است، بنابراین شامل مواردی مانند هدیه به خانواده یا دوستانتان با استفاده از PayPal برای شام، هدایا، سفرهای مشترک و غیره نمی‌شود.

این تغییر در قانون طرح نجات آمریکا در سال 2021 ارائه شد، که برخی از بخش های کد درآمد داخلی را اصلاح کرد تا سازمان های تسویه حساب شخص ثالث (TPSOs) مانند PayPal را ملزم کند که تراکنش های کالا و خدمات پرداخت شده به مشتریان را با مبلغ 600 دلار آمریکا یا بیشتر را در گزارش سالانه 1099-K گزارش کنند. قبلاً،1099-K فقط زمانی مورد نیاز است که کاربر بیش از 20000 دلار آمریکا در تراکنش کالا و خدمات و بیش از 200 تراکنش کالا و خدمات در یک سال تقویمی دریافت کند.

گزارش مالیات PayPal زمانی لازم است که فرستنده محصول را به عنوان کالا و خدمات به سازمان امور مالیاتی شناسایی کند، حتی اگر اشتباه باشد. این الزام زمانی اعمال می‌شود که 600 دلار آمریکا یا بیشتر از این نوع پرداخت دریافت کنید. اگرچه این تراکنش توسط PayPal قابل گزارش است، اما ممکن است این تراکنش مشمول مالیات نباشد. برای هر گونه نگرانی خاصی که ممکن است داشته باشید، همیشه بهتر است با یک متخصص مالیات صحبت کنید.

  Tax Year     Year Form Available     Federal Reporting Threshold  
2022 2023   More than $20,000 USD in gross sales from goods or services AND more than 200 transactions in the calendar year.
2023 2024   $600 USD or more in gross sales from goods or services in the calendar year.

اگر در ایالت های زیر زندگی می‌کنید، در معرض آستانه گزارش پایین تری قرار دارید:

ورمونت، ماساچوست، ویرجینیا، مریلند: 600 دلار در حجم ناخالص پرداختی از فروش کالاها یا خدمات در یک سال تقویمی، صرف نظر از تعداد تراکنش ها.

فرم 1099-K که دریافت می‌کنید بر اساس آدرس اصلی شما در آخرین روز سال مالیاتی قبلی است. اگر بعد از آن تاریخ آدرس اصلی خود را به یکی از این ایالت ها تغییر دهید، فعالیت حساب شما در گزارش فرم 1099-K برای سال مالیاتی بعدی ثبت می‌شود.

پرداخت کالا و خدمات با PayPal چیست؟

هر دو PayPal و Venmo راهی را برای مشتریان ارائه می‌دهند تا با انتخاب دسته بندی مناسب برای هر تراکنش، تراکنش های همتا به همتا (P2P) خود را به عنوان شخصی/دوستان و خانواده یا کالاها و خدمات برچسب گذاری کنند. کاربران باید هر زمان که برای خرید کالایی به کاربر دیگری پول می‌فرستند، کالاها و خدمات را انتخاب کنند، مانند کاناپه از فهرست آگهی های محلی یا بلیت های کنسرت، یا پرداخت هزینه خدمات. این تراکنش ها همچنین واجد شرایط پوشش PayPal و برنامه محافظت از خرید Venmo هستند. پرداخت های کالاها و خدمات به گونه ای طراحی شده‌اند که هم خریداران و هم فروشندگان را با آگاهی از اینکه اگر معامله مطابق انتظار پیش نرود، تحت پوشش قرار گیرند، ایجاد می‌کنند.

اگر دارایی شخصی، مانند کاناپه یا کالایی را در یک گاراژ، به قیمت 600 دلار یا بیشتر بفروشم، اگر به قیمت کمتر از ارزش اصلی فروخته شود، تغییر آستانهآ1099-K به روز شده اعمال خواهد شد؟ آیا برای من فرم 1099-K صادر خواهد شد؟

فرم 1099-K یک فرم مالیات اطلاعاتی IRS است که برای گزارش پرداخت های کالاها و خدمات دریافتی توسط یک شرکت یا فرد در سال تقویمی استفاده می‌شود. در حالی که ارائه دهندگان خدمات پرداخت، مانند PayPal و Venmo، توسط IRS ملزم به ارسال فرم 1099-K به مشتریان در صورت رسیدن به مبلغ آستانه 600 دلاری هستند، مبالغ خاصی در فرم گنجانده شده است که ممکن است مشمول مالیات نباشد. PayPal ملزم به گزارش کل مبلغ ناخالص پرداخت های دریافتی برای کالاها و خدمات است که می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • مبالغ ناشی از فروش اقلام شخصی با ضرر
  • مبالغ بازپرداخت شده
  • هزینه های پردازش

با این حال، مبالغ خاصی ممکن است برای شما درآمد مشمول مالیات در نظر گرفته نشود. ما مشتریان را تشویق می‌کنیم که هنگام بررسی 1099-K خود با یک متخصص مالیات صحبت کنند تا مشخص کنند آیا مبالغ خاصی به عنوان درآمد مشمول مالیات طبقه بندی می‌شوند یا خیر.

فرم 1099-K چیست؟

فرم 1099-K یک فرم مالیات اطلاعاتی IRS است که برای گزارش پرداخت های دریافتی توسط یک کسب‌وکار یا فرد برای فروش کالاها و خدماتی که از طریق یک شبکه شخص ثالث پرداخت شده است، استفاده می‌شود، که اغلب به عنوان تراکنش TPSO یا کارت اعتباری/دبیت نامیده می‌شود. IRS از TPSO ها مانند PayPal و Venmo می‌خواهد که فرم 1099-K را صادر کنند که کل مبلغ پرداختی از یک TPSO را در سال تقویمی نشان می‌دهد. مالیات دهندگان باید این مبلغ را با مشاور مالیاتی خود در هنگام محاسبه دریافتی ناخالص برای اظهارنامه مالیات بر درآمد خود در نظر بگیرند. برای اطلاعات بیشتر، از وبسایت IRS دیدن کنید. اگر آستانه IRS را در یک سال تقویمی معین برآورده کنید، PayPal یک فرم 1099-K را در ژانویه سال بعد برای شما ارسال می‌کند و این فرم را در تاریخ مقرر در IRS ارسال می‌کند.

اگر فکر می‌کنید به طور بالقوه مسئول مالیات کالا و خدمات هستید، می‌توانید از 31 ژانویه از حساب PayPal به فرم 1099-K خود و از 15 فوریه به صورت حساب سود و زیان Crypto خود دسترسی داشته باشید. لطفاً به مرکز مالیات و بیانیه های PayPal جدید بروید. بازرگانان، لطفاً به صفحه صورت حساب مالیاتی خود بروید. همچنین می‌توانید «فرم 1099-K» را به صورت آنلاین تا 31 ژانویه سالانه مشاهده و دانلود کنید. اگر شرایط گزارش دهی سال مالیاتی را برآورده نکرده باشید، فرم 1099-K را دریافت نخواهید کرد.

وقتی تغییر آستانه 1099-K اعمال شد، چه کاری باید انجام دهم؟

PayPal و Venmo از مشتریان می‌خواهند که اطلاعات مالیاتی مانند شماره شناسایی کارفرما (EIN)، شماره شناسه مالیاتی فردی (ITIN) یا شماره تامین اجتماعی (SSN) را ارائه دهند، در صورتی که قبلاً این کار را نکرده باشند، زیرا به آستانه گزارش نزدیک می‌شوند. آنها ممکن است به استفاده از حساب خود برای پذیرش پرداخت های فروش کالا و خدمات بدون هیچ مشکلی ادامه دهند. اگر TIN شما تأیید نشد، باید فرم مالیاتی معادل W-9 را پر کنید. اگر بین آنچه که IRS برای TIN و نام شما گزارش می‌کند و آنچه PayPal در پرونده دارد و برای فرم 1099-K استفاده می‌کند، مغایرت وجود داشته باشد، ممکن است یک اخطار B IRS دریافت کنید.

این تغییر آستانه 1099-K چگونه بر نحوه استفاده من از PayPal تأثیر می‌گذارد؟

این تغییر نباید بر نحوه استفاده شما از PayPal و Venmo تأثیر بگذارد. می‌توانید به استفاده از پلتفرم های PayPal و Venmo همانطور که در حال حاضر انجام می‌دهید، و مزایایی که با ارسال پول از طریق ویژگی P2P کالاها و خدمات آنها ارائه می‌شود – از جمله محافظت از خریدار و فروشنده در تراکنش های واجد شرایط برای PayPal و Venmo دریافت کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT