ابزارهای جدید برای طراحان

ابزارهای جدید هیجان انگیز برای طراحان، آوریل 2023

زمان مطالعه 4 دقیقه

انقلاب هوش مصنوعی تأثیر زیادی بر انواع محصولاتی دارد که وارد بازار می شوند، تقریباً هر برنامه ای دارای ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی است. ابزارهای جدید برای طراحان را در ادامه معرفی کرده ایم.

در ابزارهای جدید هیجان انگیز برای طراحان و توسعه دهندگان این ماه، ابزارهای بهره وری، ابزارهای نوشتن و برنامه هایی وجود دارد که به شما در کدنویسی بهتر کمک می کنند. لذت ببرید!

ابزارهای جدید برای طراحان: گاما

Gamma یک برنامه جدید برای ایجاد ارائه های خیره کننده به سبک اسلاید با استفاده از قدرت هوش مصنوعی است. ارائه‌ای را که می‌خواهید توصیف کنید، و اجازه دهید گاما آن را به صورت فروش درآورد.

GrammarlyGO

GrammarlyGO یک مجموعه کاملاً جدید از ابزارهای سازندگان Grammarly است که از هوش مصنوعی برای کمک به نوشتن محتوای شما برای شما استفاده می کند. اکنون می توانید درخواست دسترسی زودهنگام کنید.

ابزارهای جدید برای طراحان: Relume Ipsum

Relume Ipsum یک پلاگین Figma و سریعترین راه برای نوشتن محتوا برای ماکت های وب سایت شما است. از هوش مصنوعی برای پر کردن سریع لایه های متنی با محتوای هوشمند استفاده کنید.

پس زمینه های فوری

Instant Backgrounds دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که از نام آن نشان می دهد: یک محصول یا شکل را از تصاویر شما جدا می کند و یک پس زمینه حرفه ای برای عکس های محصول سطح حرفه ای درج می کند.

ابزارهای جدید برای طراحان: تار کردن هوش مصنوعی

Warp AI ابزاری مفید برای هر کسی است که در ترمینال کار می کند. از هوش مصنوعی برای کمک به رفع اشکالات و یافتن آسان دستورات مورد نیاز خود استفاده می کند.

پلاسمو

Plasmo یک پلت فرم افزونه مرورگر است که به شما کمک می کند تا افزونه هایی را برای مرورگرهای وب مانند اج، کروم، سافاری و فایرفاکس بسازید، آزمایش کنید و اجرا کنید.

سوپروس

Superus ابزاری نوآورانه برای کمک به ترسیم ایده ها برای نوشتن یا به عنوان بخشی از داستان برند است. از هوش مصنوعی برای گسترش افق های مدل فکری فعلی شما استفاده می کند.(عکس)

ابزارهای جدید برای طراحان: تایپ کنید

Type یک ویرایشگر سند است که از هوش مصنوعی برای کمک به تولید متن بسیار سریع استفاده می کند. شروع به تایپ کنید و تماشا کنید که تایپ کنترل می کند و یک سند کامل از چند کلمه ایجاد کنید.

هکسوفی

Hexofy یک ابزار عالی برای هر کسی است که نیاز به انتقال محتوا از یک سایت به سایت دیگر دارد، به خصوص اگر به منبع دسترسی ندارید. داده ها را از هر صفحه بگیرید و سپس دوباره از آن استفاده کنید.

Chivvy

Chivvy یک برنامه عالی برای کسانی است که تلاش می کنند به برنامه ها پایبند باشند. این یک ابزار ضد اهمال کاری است که عادات شما را شبیه سازی می کند تا به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.

ابزارهای جدید برای طراحان: کلاسپو

Claspo یک سازنده پاپ آپ کشیدن و رها کردن برای بازاریابان است که توجه کاربران را جلب می کند و به شما کمک می کند فروش را افزایش دهید و تعامل را در سراسر سایت خود افزایش دهید.

فیبر

Fibery یک مرکز کار و دانش است که از هوش مصنوعی برای تولید متن، بهبود نوشتن و خودکارسازی وظایف استفاده می کند.

ابزارهای جدید برای طراحان: راوین

Ravyn یک ابزار فروش است که از هوش مصنوعی برای کمک به افزایش درآمد خود استفاده می کند. این کمک می کند فرصت هایی را که ندیده بودید باز کنید و روابط قوی تری با مشتری ایجاد کنید.

100 کاربر اول

100 کاربر اول یک دوره راه اندازی با 100 (عمدتا) ایده رایگان برای ایمن سازی 100 کاربر اول شما است. این یک کتاب بازی عالی برای شکست دادن رقبای آنلاین است.

ابزارهای جدید برای طراحان: Botsify

Botsify پلتفرمی برای ایجاد چت ربات های شخصی شماست. فروش را به صورت خودکار انجام دهید، خدمات مشتری را بهبود بخشید و درآمد خود را با یک سرویس ساده برای استفاده افزایش دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT