احتمال سقوط لونا کلاسیک هفته آینده

احتمال سقوط لونا کلاسیک هفته آینده

زمان مطالعه 2 دقیقه

پیشنهاد کلیدی Terra Rebels پس از رای “نه” Allnodes به دلیل اختلافات مداوم، تایید نشد و قیمت لونا کلاسیک (LUNC) کاهش یافت. در این پست به بررسی احتمال سقوط لونا کلاسیک هفته آینده می پردازیم.

احتمال سقوط لونا کلاسیک هفته آینده

جامعه Terra Classic شاهد یک مخالفت در رای گیری مربوط به Proposal 11459 توسط گروه توسعه دهندگان Terra Rebels بود. پیشنهاد گروه توسعه دهندگان برجسته تقریباً تصویب شد، اما اعتباردهنده Allnodes، با 15٪ قدرت رای، به این پیشنهاد رای “نه” داد و تصمیم گیری را برای Terra Rebels تغییر داد.

برخی معتقدند که این اتفاق به دلیل اختلافات اخیر بین Allnodes و Terra Rebels رخ داده است. این پیشنهاد به دلیل اینکه تنها 30 درصد رای موافق و بیش از 60 درصد رای “نه” و “بی طرف” دادند، به تصویب نخواهد رسید.

Allnodes در یک توییت در 15 آوریل فاش کرد که به پیشنهاد 11459 به دلیل عدم شفافیت در گره‌های مستقر شده و درخواست‌هایی که توسط Terra Rebels رسیدگی می‌شود، رای منفی داده است. گروه توسعه‌ دهنده جزئیات مربوط به گره‌ها و سرورهایی را که مقیاس‌ پذیری و فضای ذخیره‌ سازی توزیع شده را مدیریت می‌کنند، به اشتراک گذاشت. با این حال، Allnodes پاسخ داد که پس از “تست تیم TFL و تایید مقیاس پذیری” از این پیشنهاد پشتیبانی می کند.

Terra Rebels به دنبال توکن های LUNC به ارزش 37,593 دلار از استخر جامعه است که 7,593 دلار برای هزینه های جاری و 30,000 دلار برای دستمزد در نظر گرفته شده است. این بودجه به هزینه های جاری و پشتیبانی زیرساخت Rebel Station Infrastructure به مدت 3 ماه کمک خواهد کرد.

چندین تایید کننده از جمله Allnodes، StakeBin، LUNC DAO، TerraCVita و Luna Station 88 به این پیشنهاد رای منفی دادند. در همین حال، Orion، NITAWA، JESUSisLORD، MAX و Stakley.io به این پیشنهاد رای مثبت دادند.

جامعه Terra Luna Classic با یک بحران جزئی روبرو شد زیرا توسعه دهندگان اصلی Ed Kim و Tobias “Zaradar” Andersen تیم توسعه دهنده Joint L1 Task Force را ترک کردند. گروه توسعه‌ دهنده و بنیاد گرانتز ترا (TGF) در حال از هم پاشیدن هستند.

جامعه به آخرین پیشنهاد 11463 «Expanded & Finalized L1 Task Force» که به دنبال تامین بودجه برای ادامه توسعه، به‌ روزرسانی و نگهداری بلاک چین Terra Classic با تیمی متفاوت است، رأی داده است.

قیمت LUNC در 24 ساعت گذشته 2 درصد کاهش یافت و قیمت در حال حاضر 0.000125 دلار معامله شد. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.000125 دلار و 0.000128 دلار است. همچنین حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 25 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش علاقه معامله گران است.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT