هک شدن پروژه توکن سوزی لونا کلاسیک

هک شدن پروژه توکن سوزی لونا کلاسیک

زمان مطالعه 2 دقیقه

امیدوارکننده ترین پروژه تبادل ارز حوزه دیفای، Terraport Finance هک شد و 15 میلیارد توکن لونا کلاسیک تخلیه شد. در این پست به هک شدن پروژه توکن سوزی لونا کلاسیک می پردازیم.

هک شدن پروژه توکن سوزی لونا کلاسیک

پروژه تبادل ارز حوزه دیفای، Terraport Finance روز دوشنبه گزارش داد که کیف پول Terraport Liquidity آن هک شده است. اینفلوئنسرهای لونا کلاسیک (LUNC) و جامعه نارضایتی خود را از Terraport ابراز کرده اند.

Terraport Finance در توییتی در تاریخ 10 آوریل فاش کرد که یک نقض در کیف پول Terraport Liquidity شناسایی کرده است. تیم در حال کار برای حل مشکل و ایمن سازی پروتکل است. این تیم حتی قصد دارد یک بیانیه مطبوعاتی در مورد جزئیات هک و اقدامات انجام شده برای افزایش امنیت منتشر کند.

Classy Crypto، طرفدار لونا کلاسیک و بخشی از تیم بازاریابی Terraport، فاش کرد که یک هکر نقدینگی توکن بومی لونا کلاسیک Terraport را تخلیه کرده است. او موافق است که تیم Terraport باید قبل از راه‌اندازی به LUNCDAO در ممیزی پلتفرم دقت داشتند.

نزدیک به 9.5 میلیون ترا، 15 میلیارد لونا کلاسیک و 5.5 میلیون USTC توسط هکرها خارج شده است.

Terraport توسط گروه توسعه دهنده TerraCVita برای احیای شبکه ترا و افزایش نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک توسعه یافته است. این پلتفرم در ژانویه 2 میلیون دلار بودجه دریافت کرد که نشان دهنده تعهد به احیای شبکه Terra Classic و پشتیبانی از توکن سوزی LUNC است. این تیم با موفقیت 100 میلیون توکن LUNC را در هفته اول سوزاند.

انتقال وجوه سرقت شده به صرافی بایننس و MEXC

این تیم از بایننس و MEXC Global خواسته است که دارایی های رمزنگاری شده را فورا به عنوان توکن هایی به ارزش میلیون ها به این صرافی ها مسدود کنند.
مدیر عامل بایننس “CZ” پاسخ داد که یک مورد CS را به تیم امنیتی ارسال کند، که سریعتر از CZ عمل کند.

صرافی کریپتو MEXC Global نیز واریزی های LUNC را بسته است. این تیم به صرافی های دیگر اطلاع داده است تا تراکنش های LUNC را به طور موقت مسدود کند.

مدیرعامل بایننس بعداً فاش کرد که تیم او تراکنش ها را بررسی کرده و هیچ وجهی به بایننس ارسال نشده است. برخی از وجوه هک شده به MEXC و کوکوین واریز شده است.

قیمت LUNC در حال حاضر در 0.0001243 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 1% کاهش یافته است. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.000123 دلار و 0.000125 دلار است. علاوه بر این، حجم معاملات 50 درصد کاهش یافته است.
coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT