ساخت موسیقی رایگان هوش مصنوعی

4 ساخت موسیقی رایگان هوش مصنوعی برای ایجاد آهنگ های منحصر به فرد

زمان مطالعه 6 دقیقه

ساخت موسیقی رایگان هوش مصنوعی را در ادامه بررسی می کنیم برای ارکستری از ربات‌ها بتهوون شوید.

به نظر می رسد هر روز چیزهای جالب جدیدی را یاد می گیریم که هوش مصنوعی می تواند انجام دهد. در حال حاضر یک لیست طولانی از کاربردهای جالب ChatGPT وجود دارد، از برنامه های سفر گرفته تا حل مسائل ریاضی. کاری که هنوز نمی تواند انجام دهد این است که از یک پیام متنی موسیقی بسازد. اما این بدان معنا نیست که دیگر ابزارهای هوش مصنوعی در این کار نیستند.

این مولدهای موسیقی رایگان هوش مصنوعی یک آهنگ جدید را بر اساس چند ورودی از شما ایجاد خواهند کرد. هر آهنگ برای انتخاب های شما منحصر به فرد است، و هر برنامه راه های مختلفی دارد که می توانید آن را سفارشی کنید تا مطمئن شوید که شما احساس می کنید. آماده اید رهبر ارکستر ربات ها شوید؟

1. Beatoven.ai (وب): ساده ترین مولد موسیقی رایگان هوش مصنوعی

Beatoven یکی از ساده ترین برنامه های هوش مصنوعی رایگان برای تولید موسیقی است. ثبت نام کنید و با دادن عنوان آهنگ، طول (حداکثر 15 دقیقه) و سرعت (آهسته، متوسط ​​یا سریع) آهنگ جدیدی بسازید. سپس یک ژانر یا صدای منطقه ای را انتخاب کنید. بعد، یک احساس را انتخاب کنید. می‌توانید موس را روی هر کارت نگه دارید تا پیش ‌نمایش نوع موسیقی مورد انتظارتان را پخش کنید. Beatoven چند دقیقه طول می کشد تا هوش مصنوعی یک آهنگ جدید از نمونه های موجود خود ایجاد کند تا با انتخاب های شما مطابقت داشته باشد.

سپس وارد ویرایشگر خط زمانی اصلی می‌شوید، جایی که می‌توانید آهنگ تولید شده توسط هوش مصنوعی را پخش کنید و آن را ویرایش کنید. شما می توانید ابزارهای آهنگ را به دلخواه فعال یا غیرفعال کنید. کل آهنگ را می توان به بخش هایی تقسیم کرد، جایی که می توانید حال و هوا را تغییر دهید تا احساس متفاوتی داشته باشید. همچنین می‌توانید گزینه‌های آهنگ مختلف را برای هر بخش بشنوید و ترکیب و مطابقت دهید.

شما باید به صورت دوره ای آهنگ را دوباره با هوش مصنوعی Beatoven بسازید تا آن را منسجم کنید. هنگامی که از محصول نهایی راضی بودید، می توانید آن را به صورت رایگان دانلود کرده و در هر مکانی از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که باید به Beatoven انتساب دهید، و آنها مالک حق چاپ هستند. اما می توانید از آن برای پروژه های تجاری نیز استفاده کنید.

سطح رایگان شما را به حداکثر 15 دقیقه دانلود در ماه محدود می کند. سطح پولی این مدت را به 60 دقیقه دانلود و امکان همکاری با کاربر دیگر را افزایش می دهد. و کاربران ممتاز مجبور نیستند Beatoven را نسبت دهند.

2. Soundful (وب): موسیقی هوش مصنوعی با کلید سفارشی، نت‌ها و بیت در دقیقه

مانند سایر سازندگان موسیقی هوش مصنوعی، Soundful همچنین آهنگ هایی را بر اساس دو معیار اصلی تولید می کند: ژانر و حالت. حالات در این امر کمی انتزاعی است و بر اساس ژانری که انتخاب می کنید تغییر می کند. ممکن است لازم باشد چند جایگشت و ترکیب را قبل از رسیدن به منطقه مناسبی که به دنبال آن هستید امتحان کنید.

هنگامی که در منطقه هستید، Soundful از شما می خواهد که آهنگ را بر اساس دو عامل سفارشی کنید. اولین مورد ضربان در دقیقه (BPM) است که سرعت آهنگ را تعیین می کند. عامل دوم یادداشت ها و کلیدها هستند. می‌توانید نت اصلی آهنگ (C، D، E، F، G، A، B) را انتخاب کنید و تنظیم کنید که آیا آن را در کلیدهای اصلی یا مینور می‌خواهید. این گزینه ای نیست که اغلب می بینید، و برای افرادی که تئوری پایه موسیقی را می دانند مفیدتر است. اما این می تواند تفاوت را در شخصی سازی صدای آهنگ ایجاد کند و به شما احساس مالکیت بدهد.

Soundful همچنین به شما امکان می‌دهد برای آن آهنگ‌های کوچک حلقه‌هایی ایجاد کنید که به عنوان موسیقی پس‌زمینه عالی برای ویدیوهای کوتاه عمل می‌کنند. می‌توانید کتابخانه الگوهای آنها را برای الهام گرفتن یا آهنگ‌های جهانی اضافه شده توسط دیگران بررسی کنید.

نسخه رایگان Soundful به شما امکان می دهد ده آهنگ ساخته شده را در ماه دانلود کنید. با این حال، باید Soundful را برای حق نسخه‌برداری موسیقی در هر جایی که از آهنگ استفاده می‌کنید نسبت دهید.

3. Ecrett (وب): کنترل هر ابزار در آهنگ های تولید شده توسط هوش مصنوعی

Ecrett کنترل دقیقی را بر روی آهنگ های موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی ارائه می دهد که در بسیاری از مکان های دیگر نخواهید یافت. در واقع، تقریباً شما را به سازندگان موسیقی رایگان دستی نزدیک می‌کند تا آهنگ‌های خود را بدون کمک هوش مصنوعی بسازید.

برای شروع یک آهنگ جدید، صحنه (ماجراجویی، مد، سفر، سبک زندگی، شبیه‌سازی و غیره)، حالت (شاد، تاریک، خنک، نشاط‌آور و غیره) و ژانر موسیقی را انتخاب کنید. بر اساس انتخاب‌ها، Ecrett یک آهنگ پایه را آماده می‌کند که در آن می‌توانید سرعت و حجم صدا را در پرواز کنترل کنید و طول را با افکت‌های فوری تغییر دهید.

اینجاست که جالب می شود. هر ابزار موسیقی در آهنگ آهنگ مخصوص به خود را دارد و شما جدول زمانی نحوه نواختن آن را خواهید دید. می‌توانید روی این بلوک‌ها کلیک کنید تا ابزار را از طریق آهنگ کنترل کنید، و فراتر از آنچه که هوش مصنوعی ارائه می‌دهد، سفارشی کنید. خیلی جالب و سرگرم کننده است که با انتخاب ها سر و کله بزنید.

Ecrett همچنین به شما این امکان را می دهد که یک ویدیو را در پنجره ویرایشگر آپلود کنید تا بتوانید پیش نمایشی از نحوه ظاهر آهنگ اگر آن را به امتیاز پس زمینه تبدیل کنید، مشاهده کنید. در طرح رایگان، می توانید پیش نمایش موسیقی را دانلود کنید و آهنگ های خود را ذخیره و مدیریت کنید. اما اگر می خواهید از آن برای پروژه های خود استفاده کنید، باید برای برنامه های پولی ثبت نام کنید. به اعتبار خود، Ecrett یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها برای تولیدکنندگان موسیقی هوش مصنوعی است.

4. Boomy (وب): آوازهای سفارشی را به آهنگ های تولید شده توسط هوش مصنوعی اضافه کنید و یک “تک” منتشر کنید

Boomy شما را با ارائه انتخابی از سبک‌های موسیقی شروع می‌کند: رقص الکترونیک، ضرب‌های رپ، Lo-Fi، شیار جهانی، مدیتیشن آرامش‌بخش، یا ایجاد چیزی سفارشی. بر اساس انتخاب خود گزینه های خلق و خوی دریافت خواهید کرد و سپس هوش مصنوعی Boomy مسیر پایه شما را ایجاد می کند. این زمانی است که چندین روش برای ویرایش آهنگ خود خواهید داشت، مانند:

. آواز: می‌توانید با خواندن مستقیم در برنامه یا آپلود یک فایل WAV، آواز را به آهنگ اضافه کنید. گزینه “auto-vocal” به طور جادویی هر صدای گفتاری را به یک آهنگ کامل تبدیل می کند. گزینه “صدایی سفارشی” از آهنگ صوتی اصلی که آپلود کرده اید برای ضبط روی آهنگ خود استفاده می کند.

. بازنویسی: سرعت یا تراکم آهنگ هایی مانند لید، باس، آکورد و درام را تغییر دهید.

. تنظیم مجدد: کل آهنگ تولید شده توسط هوش مصنوعی به بخش هایی تقسیم می شود. سپس می توانید این بخش ها را بکشید و حرکت دهید تا ترتیبات جدیدی ایجاد کنید یا حتی آنها را کپی یا حذف کنید.

. سازها و صداها: همچنین می‌توانید سازهای مورد استفاده در آهنگ را تغییر دهید و هر صدایی را که نمی‌خواهید هوش مصنوعی هنگام تولید آهنگ در نظر بگیرد، فیلتر کنید. Boomy همچنین به شما امکان می دهد با میکس بازی کنید تا احساس کنید که در یک گاراژ، خارج از منزل یا در یک استودیو حرفه ای ضبط شده است.

عکس

هر بار که تغییرات قابل توجهی ایجاد می کنید، Boomy آهنگ را بازسازی می کند و می توانید پیش نمایش آن را مشاهده کنید. هنگامی که از محصول نهایی راضی شدید، آن را در پروفایل خود ذخیره کنید. Boomy می‌گوید که می‌توانید آهنگ‌ها را برای اکثر اهداف غیرتجاری و برخی از اهداف تجاری دانلود و استفاده کنید.

Boomy به کاربران این امکان را می دهد که آهنگ های خود را “آزاد” کنند، که به طور خودکار آهنگ را برای افرادی مانند Spotify، Apple Music، YouTube و غیره ارسال می کند. کاربران سطح رایگان می توانند پنج آهنگ منتشر کنند، کاربران سطح برتر می توانند 20 آهنگ منتشر کنند و کاربران سطح حرفه ای می توانند آهنگ های نامحدود را منتشر کنند.

مراقب باشید: با AI Music، حق نسخه برداری مشکل است

هنگامی که آهنگ موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی خود را ساختید، می خواهید آن را دانلود کنید و از آن در پروژه های خود استفاده کنید. بسته به برنامه ای که انتخاب کرده اید و طرحی که خریداری کرده اید، باید تحت پوشش شرایط و خدمات آنها باشید. اما همانطور که گوگل اخیرا متوجه شده است، کپی رایت می تواند با موسیقی ساخته شده توسط هوش مصنوعی دشوار باشد.

MusicLM Google نوتیفیکیشن‌های متنی را مانند نسخه‌ای متفاوت از ChatGPT به موسیقی تبدیل می‌کند. اما محققان دریافتند که حداقل 1 درصد از هر آهنگ تولید شده توسط هوش مصنوعی با موسیقی ای که نرم افزار روی آن آموزش داده شده است، یکسان است. این خطر حذف خودکار در مکان‌هایی مانند YouTube را به همراه دارد. تقصیر هیچ کس خاصی نیست، اما این چیزی است که باید هنگام استفاده از موسیقی هوش مصنوعی از آن آگاه باشید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT