قیمت بیت کوین از 15 هزار دلار عبور کرد

زمان مطالعه 2 دقیقه

در روز جمعه (۱۶ آبان ماه) قیمت بیت کوین از 15 هزار دلار عبور کرد و دلایل مختلفی می‌تواند عامل این رشد سریع باشد.

Cointelegraph اعلام کرد که قراردادهای اختیار باز بیت کوین به ۲/۹ میلیارد دلار رسیده است که خود رکوردی جالب محسوب می‌شود.

داده‌های تازه نشان می‌دهد که میزان تراکنش‌ها و حجم قراردادهای آتی بیت کوین هم به نسبت اواخر ماه اکتبر با جهش همراه بوده است.

عوامل عبور قیمت بیت کوین از 15 هزار دلار

قیمت بیت کوین از 15 هزار دلار 

در این چند روز گذشته اتفاقات زیادی افتاده است که منجربه افزایش قیمت بیت کوین شده است:

۱) انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

همانطور که قبلا گفته شد انتخابات آمریکا بر قیمت ارزهای دیجیتال تاثیر دارد، از سیاست‌های مالی احتمالی جو بایدن گرفته تا احتمالات آشوب در آمریکا پس از فرایند راگیری را می‌توان مثال زد.

نگرانی‌های زیادی در مورد احتمال ایجاد آشوب توسط حامیان آقای ترامپ در صورت برد جو بایدن وجود دارد. ابهامات مربوط به درازا کشیدن فرایند شمارش آرا و ریسک به‌هم‌ریختن و کنترل داخلی آمریکا باعث افت قیمت دلار و افزایش تقاضای طلا یا ارزهای مطمئن‌تری مانند بیت‌کوین و اتریوم شده است.

۲) خبر مربوط به جابجایی‌های بیت کوین توسط راه ابریشم

گروه Silkroad (راه ابریشم) یکی از مطرح‌ترین مارکت پلیس‌ها در دنیای Dark Web برای مواد مخدر محسوب می‌شد که اگرچه از کار افتاد، اما به نظر می‌رسد روح آن هنوز باقی مانده است و میزان بالایی بیت کوین را منتقل می‌کند.

طبق اعلام شرکت دنبال‌کننده ردیاب «Elliptic» و گزارش بلومبرگ، بیت کوین به ارزش ۱ میلیارد دلار با منشا سیلک‌رود در حال انتقال است. به طور خاص، نزدیک به ۶۹/۳۶۹ بیت کوین از کیف پولی که می‌تواند مربوط به این سایت باشد، منتقل شده است. هنوز معلوم نیست چه نهاد یا افرادی در حال انتقال ۶۹ هزار بیت کوین هستند، این امکان وجود دارد که مقامات قانونی دولت آمریکا مشغول چنین کاری باشد. پس احتمال دارد دولت آمریکا برای بیت کوین به عنوان یک سرمایه برنامه‌هایی دارد که خود نوید بخش آینده بهتر بیت کوین است.

در حال حاضر فرضیه‌های عبور قیمت بیت کوین از 15 هزار دلار این دو مورد می‌باشد. جهت فعالیت در حوزه ارز دیجیتال پیشنهاد می‌شود برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT