ارز متا شیبا (MSHIBA)

ارز متا شیبا (MSHIBA) | بررسی شرایط سرمایه گزاری در متا شیبا (MSHIBA)

زمان مطالعه 4 دقیقه

با توجه به افت قیمت بسیاری از سکه ها و توکن ها به نظر می رسد سرمایه گذاران در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در میم کوین ها برای کسب سود کلان در بازار ارزهای دیجیتال هستند. اگر شما هم به لیستی رسیدید که چند توکن پرطرفدار پیدا کردید، در اولین قدم جزییات پروژه آن را بررسی کنید تا از اعتبار آن اطمینان حاصل کنید.  در ادامه این مقاله به معرفی ارز متا شیبا (MSHIBA) می پردازیم که اخیرا سروصدای زیادی بپا کرده است و به عنوان یکی از شت کوین های محبوب شناخته می شود. . آیا این ارز اسکم است یا خیر ؟

ارز متا شیبا (MSHIBA)

ارز متا شیبا (MSHIBA) رویکرد جدیدی در بازار ارزهای دیجیتال در اواخر سال 2021 است که میم کوین و دنیای متاورس را با برنامه های حوزه Defi ترکیب می کند. ارز Meta Shiba اخیراً در شبکه اتریوم (توکن ERC20) و در شبکه بایننس اسمارت چین (BSC) راه اندازی شده است.

انسان و سگ رابطه همزیستی دارند. با انتقال انسان به فضای دیجیتالی، مهم است که همراهان خود را در کنارشان داشته باشند. از این رو متا شیبا اینجاست تا بهترین‌های دنیا را در فضای متاورس گرد هم آورد.

تیم متخصص متا شیبا بر روی پروژه های موفق متعددی کار کرده اند و آنها را به دانش و تجربه مجهز کرده است تا بتوانند از متا شیبا شاهکاری بسازند. هدف تیم توسعه این توکن این است که با معرفی Meta Shibas و استفاده از فناوری متاورس، فضای دیفای را به دنیای بهتر تبدیل کنند.

ارز متا شیبا (MSHIBA)

ارز متا شیبا (MSHIBA)

آن‌ها پیشرفت کرده‌اند تا مرزها را پشت سر بگذارند و ابزارهای مفیدی را برای جامعه و دوستداران متا شیبا در بازی کریپتو فراهم کنند. ماموریت متا شیبا ایجاد انقلابی در فضای ارزهای دیجیتال و متاورس از طریق ابزارهای کاربردی و توکنومیک آن است.

ویژگی هایی پروژه Meta Shiba 

متا شیبا در حال توسعه چندین ویژگی است تا در خدمات خود گنجانده شود که عبارت است از:

اول MetaSwap است. این یک صرافی غیرمتمرکز است که دوستداران متا شیبا برای مبادله ارزهای دیجیتال خود می آیند.

بعدی MetaTrader است، یک سیستم نموداری که به‌ روزرسانی‌های اطلاعات را به صورت زنده ارائه می‌کند و به کاربران ارز Meta Shiba اجازه می‌دهد تا سفارش‌های ارزهای دیجیتال خود را با سرعت بسیار زیاد انجام دهند.

سپس MetaTreats می آید که به عنوان دنیای دوج عمل می کند و قوانین برعکس می شوند. انسان ها به خاطر محافظت از متا شیبای خود شایسته رفتارشان هستند. سرمایه‌گذاران می‌توانند با استیکینگ متا شیبا، امتیازات خوبی به دست آورند.

ویژگی متا کیف پول بسیار هیجان انگیز است زیرا گفته می شود کیف پولی طراحی خواهد کرد که به دوستداران دوج اجازه می دهد توکن های خود را نگه دارند.

ارز متا شیبا (MSHIBA)

ارز متا شیبا (MSHIBA)

علاوه بر این، پلتفرم متا شیبا به دوستداران دوج کوین (Doge) این امکان را می دهد که توکن MSHIBA خود را در طول سفر نگه دارند.

از طرفی دارندگان توکن های غیر مثلی (NFT) متا شیبا می توانند به طور مستقل برای NFT شخصی سازی شده خود نام انتخاب کنند، تغییرات دلخواه را ایجاد کنند و برای دریافت پاداش به آنها غذا دهند.

همچنین، پروژه متاشیبا در Meta Merch خود، ابزارهای ضروری جهانی را با اجازه به انسان برای خرید کالا از فروشگاه انحصاری Meta Shiba به ارمغان می آورد.

در نهایت، بنیاد متا بستری را فراهم می کند که Meta Shiba می تواند عدالت و صلح را در متاورس یا دنیای فیزیکی ترویج دهد. بنیاد ارائه دهنده ارز Meta Shiba در فواصل زمانی معین به پناهگاه های سگ کمک می کند تا به ارائه سبک زندگی بهتر برای دوستان خود کمک کند.

تیم توسعه دهنده ارز متاشیبا (MSHIBA)

این تیم متشکل از توسعه دهندگان، بازاریابان و مدیران انجمن بسیار با تجربه است که برای ایجاد ارز Meta Shiba با هم متحد شده اند. در محیطی سریع کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که همیشه در همه جنبه های پروژه متا شیبا پیشرفت حاصل می شود.

بررسی اعتبار ارز Meta Shiba 

توکنومیک ارز Meta shiba نه تنها کامل است، بلکه به همه دارندگان پاداش می دهد و در عین حال اطمینان می دهد که جامعه با بودجه بازاریابی هدایت می شود.

همچنین بر اساس داده های وب سایت رسمی متا شیبا تیم توسعه دهنده آن 1٪ از کل MSHIBA عرضه شده را در اختیار خواهد داشت. توزیع توکن در میان دارندگان و دریافت پاداش 5 درصد MSHIBA از تمام تراکنش ها است.  9 درصد از هر معامله خرید و فروش توسط تیم MSHIBA برای بازاریابی و توسعه توکن حفظ می شود.

از طرفی بخشی از درآمد حاصل از هر تراکنش به طور منظم به پناهگاه های سگ اهدا می شود تا مکان بهتری برای آنها فراهم شود. 0.5 درصد از هر تراکنش خرید و فروش برای سوزاندن توکن در فواصل زمانی منظم حفظ می شود.

ارز متا شیبا (MSHIBA)

ارز متا شیبا (MSHIBA)

اگر وب سایت رسمی ارز Meta shiba را بررسی کنید، وایت پیپر و نقشه راه این پروژه را میتوانید مشاهده کنید که به صورت شفاف و واضح تمامی برنامه ها را در آینده و مسیر خود را شرح داده اند.

الکسا رنک این وب سایت 513,450 است که در می یابیم از اعتبار خوبی برخوردار نمی باشد.

آیا توکن MSHIBA شیبا اینو بعدی است؟

حقیقت این است که هیچ کس نمی داند شیبا اینو می تواند چه کاری انجام دهد. از طرفی دوج‌ کوین که سال‌ها مورد تمسخر در این صنعت قرار گرفت، در کوتاه مدت توانست به 20 ارز دیجیتال برتر با ارزش بازار چشمگیر راه پیدا کند و سرمایه گذاران را شگفت‌ زده کرد.از این رو نمی توان به طور قطع اظهار کرد که که ارز Meta Shiba می تواند شیبا اینو (Shib) بعدی باشد. چرا که در بازار میم کوین ها کلاهبرداری های پیچیده ای اتفاق می افتد. از این رو اگر شخصیت ریسک پذیری دارید می توانید در این پروژه سرمایه گذاری کنید.

همچنین لازم است بدانید در چنین پروژه هایی باید به اندازه ای سرمایه گذاری کنید که در صورت از دست رفتن آن لطمه جدی به زندگی شخصی وارد نشود و متحمل ضرر و زیان سنگین نشوید.

امتیاز 4.8/5 - از 30 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. احسان خداترس گفت:

    بسیار عالییی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT