از کجا تتر بخریم ؟

از کجا تتر بخریم ؟

زمان مطالعه < 1 دقیقه

تتر (Tether) یک ارز دیجیتال پایدار یا استیبل کوین (stablecoin) است که معمولا از آن برای حفظ ارزش دارایی‌ها استفاده می‌شود. ارزش یک تتر همیشه معادل با یک دلار است. اصطلاحا گفته می‌شود ارزش آن به دلار متصل (peg) است. معمولا معامله‌گران برای دوری از نوسانات بازار (حفظ ارزش دارایی) رمزارزهای خود را به تتر تبدیل می‌کنند و منتظر فرصت‌های مناسب برای ورود مجدد به بازار می‌مانند. این رمزارز بالاتر از بیت کوین و اتریوم، بالاترین حجم معاملات روزانه را دارد. اما سوالی که ممکن است برای همه وجود داشته باشد: از کجا تتر بخریم ؟ برای پیدا کردن پاسخ سوال با ما همراه باشید.

از کجا تتر بخریم ؟

تتر بلاکچین خود را ندارد و بر روی بلاکچین‌های (شبکه‌های) معروف دیگر از جمله اتریوم و ترون نصب شده است. هر کدام از این بلاکچین‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و افراد، وابسته به آنکه چه چیزی نیاز دارند به سراغ یکی از آن‌ها می‌روند.

کیف کیف پول تتر

تتر از نوع ERC 20 بر روی هر کیف پولی که از توکن با این پروتکل پشتیبانی می‌کند، قابل ذخیره است. تتر بر روی شبکه‌های دیگر نیز همچنین ویژگی‌ای را دارند.

کیف پول نرم‌افزاری: Tether Walle، کیف پول رسمی USDT است و به طور اختصاصی برای نگه‌داری تتر، طراحی شده است. کیف پول MyEtherWallet نیز از تمام توکن‌های ERC 20 پشتیبانی کرده و به همین دلیل می‌توانید تترهای شبکه اتریوم خود را بر روی آن ذخیره کنید. کیف پول کوینومی و کیف پول تراست والت نیز از دیگر گزینه‌های در دسترس هستند.

کیف پول سخت‌افزاری: لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) بیش از 1000 رمزارز را پشتیبانی می‌کند که تتر نیز یکی از آن‌هاست. شاید امن‌ترین راه برای نگه‌داری استیبل‌‌ کوین‌هایتان، همین کیف پول سرد باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT