اشتراک و استفاده از EA Play در PS5

نحوه اشتراک و استفاده از EA Play در PS5

زمان مطالعه 4 دقیقه

یکی از راه هایی که می‌توانید در هزینه بازی های Xbox یا PS5 صرفه جویی کنید، اشتراک آن است. سونی به غیر از پلی استیشن پلاس، اشتراک هایی را در فروشگاه پلی‌استیشن ارائه می‌کند و EA Play از نظر ارزش برای پول در میان بهترین ها قرار دارد. اشتراک و استفاده از EA Play در PS5 را در ادامه یاد بگیرید.

EA عناوین متعددی از جمله Need for Speed، The Sims، FIFA، UFC، Star Wars و بسیاری دیگر را منتشر و توسعه داده است. EA Play راهی برای استفاده از بازی های PS4 و PS5 EA ارائه می‌کند بدون اینکه همه آنها را به صورت جداگانه خریداری کنید.

EA Play چیست؟

اساسا، EA Play (که زمانی به نام EA Access شناخته میشد) یک سرویس اشتراک برای پلی استیشن و ایکس باکس است که عناوین منتخب EA را برای «اجاره» در زمانی که اشتراک شما روشن است، ارائه می‌دهد. همچنین برای برخی از عناوین غیر رایگان، پاس های فصلی، بسته های امتیازی و DLC ها 10 درصد تخفیف به شما می‌دهد. در نهایت، عضویت EA Play به شما یک آزمایش دسترسی زودهنگام 10 ساعته رایگان به برخی از بازی های EA می‌دهد و در صورت انتخاب خرید بازی، پیشرفت شما همگام سازی می‌شود.

می‌توانید EA Play را روی رایانه شخصی از طریق Xbox Game Pass دریافت کنید. اما اشتراک شما به پلی استیشن منتقل نمی‌شود. EA Play در ایکس باکس و پلی استیشن یکسان نیست و بازی های مختلفی را ارائه می‌دهد.

EA Play در PS5 ۴.۹۹ دلار در ماه یا 29.99 دلار در سال است و به شما امکان دسترسی به بیش از 50 بازی را می‌دهد. این باعث می‌شود که نسبت به هر کدام از سطوح اشتراک پلی‌استیشن پلاس ارزان تر باشد. با قضاوت صرفاً بر اساس تعداد بازی های موجود، EA Play ارزش بیشتری نسبت به PlayStation Plus Essential (9.99 دلار در ماه) به شما می‌دهد.

به هر حال، EA Play یکی از راه هایی است که می‌توانید سیم 4 را به صورت رایگان دریافت کنید.

نحوه اشتراک در EA Play در PS5

تلاش در PS5 برای پرداخت هزینه EA Play ممکن است کمی مشکل باشد. قبل از شروع، باید یک کارت را به عنوان روش پرداخت در PS5 خود اضافه کنید (EA Play اصرار دارد که شما یک کارت دارید، تا کیف پول شما را شارژ کند). بنابراین، ما تمام مراحلی را که باید برای ثبت نام موفقیت آمیز در آن دنبال کنید، شرح داده ایم:

به فروشگاه PlayStation از خانه PS5 خود بروید و آن را انتخاب کنید.

روی R1 ضربه بزنید تا به برگه اشتراک ها برسید.

 اشتراک و استفاده از EA Play در PS5

اشتراک و استفاده از EA Play در PS5

به پایین اسکرول کنید تا بنر EA Play را ببینید و Learn More را انتخاب کنید.

4.99 دلار را انتخاب کنید و سفارش و پرداخت را انتخاب کنید.

در تصویر بالا، خواهید دید که EA Play با قیمت 0.99 دلار به فروش می‌رسد. این یک پیشنهاد محدود است و منعکس کننده قیمت معمولی نیست.

اگر در کیف پول خود پول دارید، EA Play قبل از هر روش پرداخت دیگری حتی در صورت تمدید بعدی، کیف پول را نقد می‌کند.

نحوه استفاده از عضویت EA Play در PS5

بازی های EA Play را به طور خودکار در کتابخانه تان پیدا نخواهید کرد. برای یافتن و دانلود بازی ها باید به Play List بروید. در اینجا نحوه یافتن آنها آمده است:

به فروشگاه PlayStation > Subscriptions بروید و به پایین بنر EA Play بروید.

View Games را انتخاب کنید، و خود را در لیست Play Play EA خواهید دید.

به بازی مورد نظر برای دانلود بروید، کاور آرت را انتخاب کنید و دکمه دانلود یا تخفیف قیمت بازی را انتخاب کنید.

بازی از آنجا دانلود و بر روی دستگاه شما نصب می‌شود. اگر بازی را رایگان دریافت کردید، پس از پایان عضویت EA Play، دیگر به آن دسترسی نخواهید داشت. با این حال، اگر آن را با 10٪ تخفیف خریداری کرده باشید، بازی را برای همیشه خواهید داشت.

می‌توانید بگویید کدام بازی های موجود در کتابخانه شما بازی های EA Play هستند. وقتی بازی را هایلایت می‌کنید فقط به دنبال لوگوی دایره ای قرمز ریز EA باشید.

نحوه لغو عضویت EA Play در PS5

 اشتراک و استفاده از EA Play در PS5

اشتراک و استفاده از EA Play در PS5

ممکن است پس از پرداخت یک ماه دیگر EA Play را نخواهید. اگر فقط می‌خواهید از عضویت برای دریافت تخفیف استفاده کنید، این تصمیم می‌تواند بهترین اقدام باشد. در این صورت، به Settings > Account > Payment and Subscriptions > Subscriptions > EA Play > Cancel Subscription بروید.

عضویت شما پس از لغو ادامه خواهد یافت، اما تمدید نخواهد شد. برای تمدید اشتراک با انتخاب دکمه اشتراک می‌توانید در تنظیمات به این صفحه بازگردید.

EA Play در هزینه های شما صرفه جویی می‌کند

EA Play یکی از تکنیک های صرفه جویی در هزینه است که می‌توانید از آن برای کاهش هزینه بازی های کنسولی استفاده کنید. این یکی از راه هایی است که می‌توانید تخفیف ها را استفاده کنید، بازی ها را رایگان دریافت کنید، و به سرعت متوجه شوید که آیا از عناوین لذت می‌برید، به‌جای اینکه ابتدا ده‌ها دلار برای آن‌ها هزینه کنید.

با این حال، این تنها یکی از راه هایی است که می توانید در پول خود صرفه جویی کنید. هنوز راه‌های مختلفی برای ارزان‌تر کردن بازی‌های PS4 یا PS5 وجود دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT