قوانین جدید برای ارزهای دیجیتال

اعمال قوانین جدید برای ارزهای دیجیتال در انگلستان

زمان مطالعه 2 دقیقه

وزارت دارایی انگلستان در هفته‌های آینده چارچوب نظارتی جدیدی را برای ارزهای دیجیتال با تمرکز بر استیبل کوین‌ها اعلام خواهد کرد. در این خبر به بررسی قوانین جدید برای ارزهای دیجیتال در انگلستان می پردزایم.

قوانین جدید برای ارزهای دیجیتال

به گفته افرادی که با این موضوع آشنا هستند، مقررات جدید برای صنعت کریپتو دوستانه خواهد بود و برای مبارزه با عدم شفافیت قوانین موجود، شفافیتی را ارائه می دهد. بر اساس گزارش‌ها، مقامات وزارت خزانه‌داری تمایل خود را برای کسب اطلاعات در مورد بازار کریپتو، مشاوره با شرکت‌های ارز دیجیتال و گروه‌های تجاری، از جمله صرافی جمینای(Gemini) نشان داده‌اند.

جمینای استیبل کوین خود را صادر می کند که ارزش خود را از دلار آمریکا می گیرد. استفاده از استیبل کوین با مسیر گسترده تر بازار ارزهای دیجیتال همزمان شده است، به طوری که تتر، بزرگترین استیبل کوین در سطح جهان، بیش از 80 میلیارد دلار عرضه دارد که 76 میلیارد دلار نسبت به دو سال قبل افزایش یافته است. علی‌رغم محبوبیت استیبل کوین‌ها، قانونگذاران این نگرانی را مطرح کرده‌اند که ذخایر ارز فیات کافی ممکن است از کوین ها پشتیبانی نکند و مجرمان از آنها برای پولشویی و مشارکت در سایر فعالیت‌های مجرمانه استفاده کنند.
همچنین بانک انگلستان از قانون‌گذاران خواست تا خطرات ارزهای دیجیتال برای ثبات مالی را به حداقل برسانند. معاون رئیس بانک انگلستان نامه هایی به چندین مدیر عامل بانک نوشت و به دلیل افزایش علاقه بانک ها و شرکت های سرمایه گذاری که به دنبال ورود به بازارهای رمزارزی هستند، اشاره کرد. این امر پس از آن صورت می‌گیرد که جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، از آژانس‌های مختلف فدرال ایالات متحده خواست تا تلاش‌ها را در زمینه مقررات ارزهای دیجیتال، اختصاص بخش‌هایی از خزانه‌داری به پروژه‌های تحقیقاتی بازرگانی در مورد موضوعات مختلف، از جمله راه‌اندازی یک استیبل کوین تحت حمایت دولت، هماهنگ کنند.

به نظر شما قوانین پیش رو می توانند بر روند کلی بازار تاثیر گذار باشند؟ 

منبع:beincrypto

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT