خرید دامین از سایت Versio

امکان خرید دامین از سایت Versio | یک ارایه دهنده هلندی

زمان مطالعه 2 دقیقه

دامین اینترنتی اسم و مشخص کننده وب سایت شما در محیط اینترنتی و مجازی است، به این منظور که دامنه اینترنتی شما معرف نام تجارت و یا موسسه شما است. دامین‌ها می‌توانند با پیشوند www شروع شوند و با پسوند‌های متفاوت همچون com و org به اتمام رسند. در میان ارایه کنندگان نام دامنه، خرید دامین از سایت Versio یکی از گزینه‌های عالی برای ایرانی‌ها می‌باشد.

معرفی سایت Versio

دیگر خدمات خرید از سایت Versio

Versio یک سایت هلندی در زمینه ثبت دامین و ارایه خدمات هاست و VPS می‌باشد که با ۱۴۰ هزار کاربر و ۶۰۰ هزار دامین ثبت شده، امتیاز ۴/۲ از ۵ نمره را از مشتریان خود دریافت کرده است. بنا به گفته این سایت، ۶۰۰ هزار وب سایت روی ۱۰ هزار سرور مجازی و فیزیکی این شرکت در حال فعالیت می‌باشد.

این شرکت هلندی در سال ۲۰۰۸ راه‌اندازی شد و هم اکنون در سه کشور هلند، آلمان و انگلستان دفتر فیزیکی دارد.

خرید دامین از سایت Versio

شرایط خرید دامین از سایت Versio

برای خرید دامین از Versio، تنها کافی است که نام دامین مد نظر خود را در باکس سرچ صفحه اول این سایت جستجو کنید. اگر سایت برای خرید باز بود می‌توانید گزینه buy را کلیک کنید تا دامین به سبد خرید اضافه شود. برای پرداخت لازم است که از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

اگر شما دامینی دارید که قبلا از سایتی خریداری کرده‌اید، می‌توانید پس از سرچ، روی گزینه Transfer کلیک کنید و به طور رایگان دامین خود را به سایت Versio انتقال دهید. لازم به ذکر است که اگر سایتی قبلا فروش رفته باشد می‌توانید روی گزینه Who is کلیک کرده تا به مشخصات فروشنده دست یابید.

دیگر خدمات سایت Versio

فرایند خرید دامین از سایت Versio

سایت Versio داری سه نوع خدمت دیگر به مشتریان خود است:

۱) خدمات هاستینگ: خدمات هاستینگ سرور واقع در هلند بسیار ارزان قیمت و البته کارآمد می‌باشد. قیمت‌ها از ۰/۵ یورو در ماه شروع می‌شود.

۲) خدمات VPS: بسیاری از کاربران برای ثبت نام در برخی سایت‌ها و برخی فعالیت‌ها نیاز به VPS کارآمد دارند. این سایت بهترین VPS‌های هلندی را به کاربران خود ارایه می‌دهد.

۳) خدمات ساخت وب سایت و زیر بنای آن: در سال اول کاملا این خدمات رایگان است و شامل ایجاد رایگان سایت به همراه ایمیل شرکتی نامحدود می‌شود.

۴) خدمات امنیتی: بهترین SSLها و پیش دامنه WWW توسط این شرکت ارایه می‌شود.

اگر قصد خرید دامین از سایت Versio دارید، پیشنهاد می‌شود که از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT