انجمن نویسندگی آنلاین برای زنان

8 بهترین انجمن نویسندگی آنلاین برای زنان

زمان مطالعه 6 دقیقه

جوامع نویسندگی آنلاین به ایجاد یک گروه حمایتی برای نویسندگان از هر طبقه کمک می کنند. این گزینه ها بر حمایت از نویسندگان زن متمرکز است. انجمن نویسندگی آنلاین برای زنان را بشناسید.

جوامع نویسندگی آنلاین به عنوان فضایی امن برای نویسندگان مشتاق و موفق از همه اقشار زندگی می کنند. اگر به دنبال یک انجمن نویسندگی آنلاین برای پیوستن هستید، بیشتر از این به دنبال آن نباشید.

چه بخواهید شبکه سازی کنید، فرصت های بیشتری پیدا کنید، تجربیات خود را با سایر نویسندگان زن به اشتراک بگذارید، یا به سادگی یاد بگیرید که مهارت های نوشتاری خود را بهبود ببخشید، به راحتی می توانید در کمترین زمان وارد دنیای نویسندگی شوید.

1.انجمن نویسندگی آنلاین برای زنان She Writes

اگر می خواهید با زنانی که در مراحل مختلف حرفه نویسندگی خود هستند و از همه اقشار زندگی می کنند ارتباط برقرار کنید، این انجمن آنلاین عالی برای شماست. She Writes بستری است که فضای دلگرم کننده ای را برای نویسندگان زن فراهم می کند. این انجمن میزبان بیش از 35000 نویسنده است که در بیش از 350 گروه پراکنده شده اند.

شما می توانید بدون توجه به سن شما به She Writes بپیوندید، زیرا این انجمنی است که زنان را در نسل های مختلف دور هم جمع می کند. در وب‌سایت، می‌توانید پروفایل‌های نویسندگان مختلف را مرور کنید و با نگاهی اجمالی به صفحه درباره آنها و همچنین با مرور مقالاتی که منتشر کرده‌اند، احساس کنید که آنها چه کسانی هستند.

اگر می‌خواهید در گفتگو شرکت کنید، می‌توانید گروه‌های مختلف را مرور کنید و در بحث‌ها شرکت کنید.

2. Clever Girl Author

اگر نویسنده مشتاقی هستید و به دنبال راه‌هایی برای بهبود نوشتار خود هستید، به دنبال آن نباشید. نویسنده دختر باهوش پلتفرمی است که قصد دارد به طرق مختلف شما را در تبدیل شدن به بهترین نویسنده ای که می توانید باشید راهنمایی کند.

اگر به این انجمن بپیوندید، می‌توانید یاد بگیرید که در مورد قراردادهای نویسندگی مذاکره کنید، طرح‌هایی برای کتاب‌ها ایجاد کنید، بر موانع نویسنده غلبه کنید، حرفه خود را به عنوان یک نویسنده ایجاد کنید و موارد دیگر. پس از بازدید از وب سایت، با طیف وسیعی از ابزارهای مفید مواجه خواهید شد که شامل مقالات، فیلم ها، کارگاه ها و پادکست می شود.

3.انجمن نویسندگی آنلاین برای زنان Girls Write Now

Girls Write Now انجمنی است که هدف آن حذف موانع جنسیتی، سنی و نژادی برای توانمندسازی زنان برای گفتن داستان از طریق نوشتن و برنامه های راهنمایی است.

هنگامی که عضوی از انجمن Girls Write Now هستید، در معرض شبکه گسترده و ابزارهای مختلفی قرار می گیرید که شامل نکات و راهنماها، اعلانات و الهامات نوشتن، و همچنین منابع دانشگاهی و شغلی است. همچنین می‌توانید مجموعه‌ای از داستان‌های نویسندگان جامعه‌ای متنوع را بیابید. جامعه همچنین مجموعه ای از مربیان، هنرمندان و غیره را فراهم می کند.

4. Women Who Write

Women Who Write, Inc. به عنوان یک گروه نویسندگی به نام Mothers Who Write شروع به کار کرد و به یک سازمان نویسندگان زن غیرانتفاعی با حضور حضوری و آنلاین در سراسر نیوجرسی تبدیل شد.

اهداف آنها شامل کمک به نویسندگان زن در تمام مراحل سفر نویسندگی آنها از طریق گروه های نقد، کارگاه ها و بحث است. هدف آنها ترویج کار ادبی زنان در جامعه از طریق ایجاد یک جامعه حامی، اجازه دادن به نویسندگان برای ارسال مقالات به خبرنامه و نمایش آثار خود است.

عضویت برای هر زنی که می نویسد، صرف نظر از سطح تخصص یا ترجیح ژانر آزاد است. با هزینه سالانه 50 دلار، اعضا می توانند در گروه های مختلف نویسندگی شرکت کنند، آثار خود را به سفر ادبی سالانه ارسال کنند و از طریق یک گروه بسته فیس بوک به فعالیت های جامعه سازی آنلاین بپردازند. پیوستن به زنانی که می نویسند به زنان این فرصت را می دهد که اعتماد به نفس خود را به دست آورند و مهارت های نوشتاری خود را افزایش دهند.

5.انجمن نویسندگی آنلاین برای زنان Women’s Fiction Writers Association

اگر به دنبال منابعی برای کمک به شما به عنوان یک نویسنده داستان هستید، این انجمن برای شما مناسب است. این انجمن ابزارها و منابعی را برای کمک به توسعه حرفه خود به عنوان یک نویسنده فراهم می کند. شما این فرصت را خواهید داشت که روابط خود را با سایر نویسندگان تقویت کنید تا شما را در کسب مهارت ها و ابزارهایی که به عنوان نویسنده نیاز دارید راهنمایی کنند.

برای عضویت در این انجمن، باید ثبت نام کنید و هزینه سالانه 58 دلار بپردازید. هنگامی که درخواست دادید و عضویت شما پردازش شد، دعوتنامه ای برای یک صفحه خصوصی انجمن WFWA در فیس بوک دریافت خواهید کرد.

6. Women Writing for (a) Change

اگر به دنبال یک انجمن آنلاین فقط برای زنان هستید که تمام ابزارهای لازم را برای تبدیل شدن به بهترین نویسنده‌ای که می‌توانید داشته باشید فراهم می‌کند، دیگر به دنبال آن نباشید. Women Writing for (الف) تغییر یک پلتفرم حمایتی است که از نویسندگان در همه سطوح استقبال می کند تا استعدادهای خلاقانه خود را پرورش دهند و صداها و سبک های نوشتاری منحصر به فرد خود را کشف کنند.

این جامعه بر بیان خود از طریق نوشتن تاکید دارد. این انجمن همچنین به شما امکان می دهد با سایر اعضا ارتباط برقرار کنید. این برنامه ها رشد شخصی و توسعه نویسندگان را تشویق می کند.

برنامه‌هایی که می‌توانید در این برنامه بیابید شامل کلاس‌های نوشتن، دوره‌های تخصصی، برنامه‌های اجتماعی، جلسات نمونه رایگان و نشست‌های نویسندگی است. همچنین برنامه هایی را خواهید دید که برای کمک به جوانان در ایجاد عزت نفس طراحی شده اند.

7.انجمن نویسندگی آنلاین برای زنان Women Writers, Editors, Agents, and Publishers

در فیس بوک، می توانید مجموعه ای از گروه ها را پیدا کنید که برای نویسندگان طراحی شده اند. نویسندگان، ویراستاران، عوامل و ناشران زن یک گروه شبکه ای فقط برای زنان است که هدف آن فضایی است که می توانید از افراد همفکر خود حمایت پیدا کنید و از بینش های مشترک برای ایجاد حرفه خود استفاده کنید.

این گروه بیش از 80000 عضو دارد. در این گروه، اعضا درگیر بحث های پر جنب و جوش می شوند، محتوای ارزشمندی ارائه می دهند و از یکدیگر تجلیل می کنند. این گروه خصوصی است و برای پیوستن به آن ها باید به سادگی درخواست عضویت کنید و منتظر ارتباط بیشتر باشید.

8. Tall Poppy Writers

Tall Poppy Writers جامعه ای متشکل از نویسندگان زن در صنعت نشر است. هدف این پلتفرم برقراری ارتباط با زنان و کمک به شما برای تثبیت خود به عنوان یک نویسنده است.

این مجموعه نویسندگان انواع مختلف کتاب و همچنین ناشران مختلف را در سراسر جهان تبلیغ می کند.

با یک استراتژی موثر رسانه های اجتماعی برای ارتباط با خوانندگان، و جامعه گسترده ای از نویسندگان، مطمئناً ارزش مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد.

در وب‌سایت، با طیف وسیعی از نویسندگان برجسته و لینک هایی به آثار آنها مواجه خواهید شد. برای شرکت در انجمن تعاملی، می‌توانید به گروه بلوم فیس‌بوک بپیوندید که زیر مجموعه Tall Poppy Writers قرار می‌گیرد.

به انجمن نویسندگی برای زنان بپیوندید

با تنوع گسترده ای از جوامع برای انتخاب، اکنون می توانید سفر خود را برای تبدیل شدن به بهترین نویسنده ای که می توانید باشید آغاز کنید. چه هدف شما این باشد که توانایی های نویسندگی خود را بهبود بخشید یا با نویسندگان زن دیگر ارتباط برقرار کنید، این پلتفرم ها دستیابی به اهداف خود را آسان می کنند.

امتیاز 1/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT