مسدود شدن پی پال در اندونزی

اندونزی پی پال ، یاهو و وب سایت های بازی را مسدود می کند

زمان مطالعه 2 دقیقه

یک مقام رسمی روز شنبه گفت که اندونزی وب سایت موتور جستجوی یاهو، شرکت پرداخت پی پال و چندین وب سایت بازی را به دلیل رعایت نکردن قوانین مجوز مسدود کرده است که با واکنش شدید رسانه های اجتماعی مواجه شد. در این خبر به بررسی مسدود شدن پی پال در اندونزی می پردازیم.

مسدود شدن پی پال در اندونزی

ثبت مجوز طبق قوانین منتشر شده در اواخر نوامبر 2020 الزامی است و به مقامات اختیارات گسترده ای می دهد تا پلتفرم ها را مجبور به افشای داده های کاربران خاص کنند و محتوایی را که غیرقانونی تلقی می شود یا “نظم عمومی را برهم می زند” در صورت اضطرار ظرف چهار ساعت و در غیر این صورت 24 ساعته حذف کنند.

چندین شرکت فناوری برای ثبت مجوز در روزهای منتهی به پایان این مهلت عجله کرده بودند که تا جمعه تمدید شده بود، از جمله Alphabet (NASDAQ:GOOGL) Inc’s، Meta Platforms Inc’s Facebook (NASDAQ:META)، Instagram و WhatsApp و Amazon.com Inc (NASDAQ). :AMZN).

سموئل آبریجانی پانگراپان، یکی از مقامات ارشد وزارت ارتباطات اندونزی، در پیامی گفت: وب‌سایت‌هایی که مسدود شده‌اند شامل یاهو، پی پال و سایت‌های بازی مانند استیم، Dota2، Counter-Strike و EpicGames و غیره هستند.

پی پال، شرکت خصوصی مادر یاهو Apollo Global Management (NYSE:APO) و شرکت آمریکایی توسعه دهنده بازی Valve Corporation که Steam، Dota و Counter-Strike را اجرا می کند، بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند. EpicGames برای اظهار نظر در دسترس نیست.

هشتگ‌هایی مانند «BlokirKominfo» (جلوی وزارت ارتباطات را بگیرید)، Epic Games و Paypal در توییتر اندونزی (NYSE:TWTR) ترند شدند، به همراه بسیاری از پیام‌های کتبی که از این اقدام دولت انتقاد می‌کردند زیرا به صنعت بازی‌های آنلاین اندونزی و فریلنسرهایی که از Paypal استفاده می‌کنند آسیب می‌رساند.

Pangerapan به یک درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

این کشور آسیای جنوب شرقی با حدود 191 میلیون کاربر اینترنت و جمعیت جوان و آگاه در زمینه رسانه های اجتماعی، بازار قابل توجهی برای میزبانی از پلتفرم های فناوری است.

منبع:investing

امتیاز 5/5 - از 13 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT