اهمیت مکان VPS

اهمیت مکان VPS

زمان مطالعه 2 دقیقه

اگرچه ممکن است سریعترین گزینه میزبانی VPS را که نوید امنیت ، فضا ، سرعت و ویژگی ها را انتخاب می کند ، وسوسه انگیز باشد ، بسیار مهم است که مکان فیزیکی سرور خود را نیز در نظر بگیرید. اگرچه ممکن است موقعیت جغرافیایی سرورهای شما برای موفقیت وب سایت شما بسیار مهم به نظر نرسد ، اما در واقع از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

خرید هاست خارجی

اتصالات پیشرفته برای رتبه بندی های بهبود یافته

اگر مخاطب اصلی یا پایگاه مشتری شما در ایالات متحده ساکن باشد ، انتخاب سرور واقع در جنوب شرقی آسیا یا اروپا ممکن است عاقلانه ترین انتخاب نباشد. مشکلات اتصال در کابل های اقیانوس می تواند به طور مستقیم بر عملکرد سرور شما تأثیر بگذارد. علاوه بر این ، ترافیک محلی اینترنت در محل سرور احتمالاً نسبت به اتصالات بین المللی اولویت خواهد داشت. این می تواند منجر به بارگذاری آهسته ، زمان های مکرر و خطاهای ناامید کننده “به صفحه شود” برای کاربران شما. این نه تنها بازدید کنندگان شما را ناامید می کند ، بلکه موتورهای جستجو مانند Google سایت شما را برای چنین مواردی مجازات می کنند. این به طور مستقیم بر رتبه های موتور جستجوی شما تأثیر می گذارد ، زیرا بخشی از الگوریتم رتبه بندی در نظر می گیرد که محتوای شما به سرعت برای کاربران بارگیری می شود.

اثرات مضر از یک مکان نامطلوب بر روی سئو

موفقیت تلاشهای دقیق سئو شما نیز به محل سرور شما بستگی دارد. یک صفحه وب میزبان VPS در یک دیتاسنتر فلوریدا اما در نظر گرفته شده برای کاربران کالیفرنیا احتمالاً در مقایسه با یکی از میزبان های مسکو به رتبه موتور جستجوی بالاتری می رسد. الگوریتم های موتور جستجو همبستگی بین مکان های آدرس IP و کلمات کلیدی خاص جغرافیایی مانند “کالیفرنیا سوشی” و “هتل ها در انگلیس و اسکاتلند” را در نظر می گیرند. جالب اینجاست که تأثیر موقعیت مکانی در رتبه صفحه اغلب دست کم گرفته می شود ، اما به دلیل شیوع فعالیت های هرزنامه و بدافزار در مناطق خاصی از جهان به عاملی تبدیل شده است.

بسیاری از وب سایت های مخرب و سرورهای ایمیل اختصاص داده شده به SPAM ، که مخاطبان آمریکایی یا اروپایی را هدف قرار می دهند ، در خاورمیانه ، اروپای شرقی یا مناطق آسیا و اقیانوسیه واقع شده اند. در مقابل ، این پدیده نیز اعمال می شود: عملیات اسپم و بدافزار به طور معمول از راه اندازی در همان کشورها یا مناطقی که آنها هدف قرار می دهند ، خودداری می کنند. صرف نظر از اینکه کلمات کلیدی شما چقدر خوب ساخته شده است یا محتوای شما چقدر مرتبط است ، اگر موقعیت جغرافیایی سرور شما با موقعیت مخاطبان شما مطابقت نداشته باشد ، رتبه بندی شما ممکن است به پتانسیل کامل آنها نرسد.

در حالی که انتخاب سرور در یک کشور دیگر ممکن است منجر به صرفه جویی در هزینه های کوتاه مدت شود ، می تواند در طولانی مدت مضر باشد. رتبه بندی شما ممکن است به دلیل عدم تطابق بین IP سرور و کلمات کلیدی هدفمند ، رکود یا به طور مداوم کاهش یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT