نمایشگاه جیتکس 2023 دبی

نمایشگاه جیتکس 2023 دبی

زمان مطالعه 2 دقیقه

نمایشگاه جیتکس دبی رویدادی بسیار مهم در زمینه تکنولوژی و کامپیوتر به شمار می‏ رود. نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس با قدمت حدود ۴۰ سال و از سال ۱۹۸۱ کار خود را آغاز کرده‌ است. پیشگامان حوزه تکنولوژی و بازدید کنندگان بسیاری هر ساله با رزرو تورهای نمایشگاهی دبی از این نمایشگاه دیدن می کنند. در این مطلب به معرفی نمایشگاه جیتکس 2023 دبی می پردازیم.

نمایشگاه جیتکس 2023 دبی

نمایشگاه GITEX (Gulf Information Technology Exhibition)، به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره کامپیوتر و آی‌سی‌تی در خاورمیانه به شمار می آید. نمایشگاه فناوری دبی در تاریخ ۱۶ الی ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۴ الی ۲۸ مهر ۱۴۰۲) در سالن مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود. نمایشگاه جیتکس مهم‌ترین هفته در تقویم سالانه فناوری است. اینجا جایی است که رهبران فناوری، شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های جهان گرد هم می‌آیند تا آینده هر کسب‌وکار و هر صنعتی را همانطور که اتفاق می‌افتد به شما نشان دهند. مباحثی که در نمایشگاه هفته فناوری دبی مورد بررسی قرار می‌گیرد، پیرامون موضوعاتی همچون شهرهای الکترونیک، انرژی و بازار دیجیتال و حمل و نقل نوین است.

نمایشگاه فناوری دبی این فرصت را در اختیار شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران می‎گذارد تا در خصوص ایده‌های جدید گفتگو کنند و با نمایش محصولات جدید خود، فرصت‌های تازه‌ای را در این حوزه برای خود به وجود بیاورند. مدیران ارشد و متخصصان شرکت‌های مختلف فناوری گرد هم جمع می‎شوند و تازه‌ترین تحولات جهانی در صنعت فناوری اطلاعات را ارائه می‎کنند. پس برای برخورداری از فرصت‌های جدید کسب و کار، شناسایی و ملاقات با تأمین کنندگان، خرید محصولات جدید، گرفتن سفارش و اخذ نمایندگی، در نمایشگاه جیتکس دبی شرکت کنید.

نمایشگاه جیتکس 2023 دبی

نمایشگاه جیتکس 2023 دبی

جیتکس ۲۰۲۳ تجربه ای منحصر به فرد را به توسعه دهندگان و جامعه برنامه نویسی ارائه می دهد و تأثیرگذارترین اکوسیستم های جهان را که کسب و کار، اقتصاد، جامعه و فرهنگ را از طریق قدرت محض نوآوری پیش می برند، متحد می کند. رویداد استارتاپ جهانی فناوری آینده، پذیرای بیش از ۵۰۰۰ غرفه‌دار از کشورهای مختلف خواهد بود تا آخرین محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند و دنیای دیجیتال جدیدی را شکل دهند.

اهمیت نمایشگاه جیتکس دبی با حضور شرکت‌ها و برندهای معروف و فعال در زمینه تکنولوژی بسیار بیشتر شده است. امکان ملاقات با برندهای معتبر دنیا که در زمینه کامپیوتر و موبایل حرف اول را می‎زنند. تبادل اطلاعات، توانمند سازی کسب و کار از جمله مزایای حضور در این نمایشگاه است. امکان دسترسی به شرکت‌های فناوری جهانی و استارت‌آپ‌ها نیز از مزایای مهم شرکت در نمایشگاه جیتکس می باشد.

امتیاز 4.1/5 - از 27 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT