اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی

اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی در سال 2020 و آشنایی با آن ها

زمان مطالعه 3 دقیقه

انگلیسی یک زبان پیچیده و محبوب در کل دنیا است و در بسیاری از کشورها به این زبان صحبت می کنند؛ زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی بسیاری از کشورها شناخته شده است. اپلیکیشن های بسیار مفید و فوق العاده ای برای آموزش زبان انگلیسی طراحی و ارائه شده است. در این مقاله بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی در سال 2020 را به شما عزیزان معرفی کرده ایم که برخی از آن ها رایگان و برخی پولی هستند. برای آشنایی با این برنامه های کاربردی تا پایان این مقاله با اول پرداخت همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی در سال 2020 را بشناسید

اگر شما دوست عزیز علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی هستید و شرایط شرکت در کلاس های آموزشی به هر دلیل برای شما وجود ندارد، می توانید از این برنامه های کاربردی استفاده کنید.

Busuu

Busuu یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی در سال 2020 و یکی از محبوب ترین برنامه های کاربردی آموزش زبان انگلیسی به حساب می آید. در این اپلیکیشن تا حدودی از روش های سنتی برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می شود. در واقع شما گرامر ، تلفظ ، کلمات ، عبارات و … را به روش سنتی یاد می گیرید. با استفاده از این برنامه لهجه شما نیز تقویت خواهد شد. برای شروع کار می توانید از نسخه رایگان این برنامه استفاده کنید. اما برای بهره مندی از تمامی امکانات این برنامه می توانید نسخه پولی آن را تهیه کنید. برای این منظور باید اشتراک داشته باشید و هزینه ای معادل 69.99 دلار در سال برای آن بپردازید.

Drops

Drops در واقع دو برنامه یادگیری زبان انگلیسی دارد. یکی برای انگلیسی بریتیش و دیگری برای انگلیسی آمریکایی است. انتخاب این اپلیکیشن یک انتخاب بسیار خوب است چرا که این اپلیکیشن، زبان انگلیسی را به صورت مکالمه ای آموزش می دهد و شما در حین آموزش مکالمه ، دستور زبان را نیز یاد خواهید گرفت. این برنامه همچنین شامل پشتیبانی آفلاین ، بازی ها و انواع مختلف اشتراک با قیمت های مختلف می باشد. Drops یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی در سال 2020 می باشد، به ویژه برای کسانی که روزانه وقت زیادی برای مطالعه ندارند.

قیمت اپلیکیشن Drops ، 7.49 دلار برای اشتراک ماهانه،  48.99 دلار برای اشتراک سالانه و 109.99 دلار برای یک بار استفاده از این اپلیکیشن می باشد.

Hello English

Hello English یک برنامه محبوب برای یادگیری زبان انگلیسی است که برای شما این امکان را فراهم می کند تا زبان انگلیسی را از طریق 22 زبان دیگر یاد بگیرید که این می تواند یک ویژگی بسیار خوبی باشد.. این برنامه شامل 475 درس ، پشتیبانی آفلاین ، دیکشنری 10،000 کلمه ای و … می باشد.

همچنین از برخی روش های سرگرم کننده آموزشی مانند اخبار روزانه ، کلیپ های صوتی و تصویری و حتی کتاب های الکترونیکی برای آموزش استفاده می شود.

قیمت این اپلیکیشن که یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی در سال 2020 می باشد حدود 8.99 دلار برای اشتراک ماهانه و 29.99 دلار برای اشتراک سالانه می باشد.

اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی

اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی

Memrise

Memrise یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین برنامه های یادگیری زبان است و دارای یک سایت اجتماعی است و از بسیاری از روش های مختلف آموزشی استفاده می کند. این اپلیکیشن شامل دروس اصلی واژگان و دستور زبان به همراه بازی ها ، انگلیسی مکالمه ای ، راهنمای تلفظ و … می باشد.

Memrise که یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی در سال 2020 می باشد، امکان پشتیبانی آفلاین را نیز برای کاربران فراهم کرده است. قیمت این اپلیکیشن 9 دلار و نیز 59.99 دلار برای اشتراک ماهانه می باشد؛ با توجه به میزان امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد.

Simply Learn American English

Simply Learn English English یک برنامه بسیار ساده است. با این حال ، بسیار مفید و پرطرفدار است. نسخه پریمیوم آن شامل بیش از 1000 کلمه و 30 عبارت است. این برنامه همچنین شامل تلفظ صوتی ، آزمون ها و فلش کارت ها برای مطالعه آسان تر می باشد.

قیمت نسخه پولی این اپلیکیشن 7.99 دلار می باشد.

پرداخت هزینه خرید اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی

دوستان عزیز در صورتی که برای پرداخت هزینه خرید و یا اشتراک هر کدام از این اپلیکیشن ها با مشکل مواجه هستید، می توانید پرداخت هزینه را به ما بسپارید. کافیست درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال کنید.

پرداخت هزینه خرید اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT