شرکت Paxos چیست

شرکت Paxos چیست | شرکت فین تک بلاکچین

زمان مطالعه 3 دقیقه

در این مقاله متوجه خواهید شد که شرکت Paxos چیست و چه خدماتی در حوزه مالی در سطح جهانی ارایه می‌دهد.

Paxos یک شرکت فناوری مالی آمریکایی “fintech” است که در سپتامبر ۲۰۱۲ تاسیس شد. مقر اصلی شرکت در شهر نیویورک است ولی در لندن و سنگاپور هم شعبه دارد؛ وضعیت تجارت شرکت توسعه طلبانه است. از کار‌های شرکت ارائه خدمات بلاکچین در حوزه فناوری می‌توان نام برد.

 تاریخچه شرکت Paxos

شرکت Paxos چیست بلاک چین

 از زمان تاسیس در سال ۲۰۱۲ ، Paxos همیشه در تلاش بوده تا راهی برای جابجایی دارایی و پول را ممکن کند و با شروع صرافی ارز دیجیتال itBit در کشور سنگاپور، فعالیتش در حوزه ارزهای دیجیتال آغاز می‌شود.

در سال ۲۰۱۵ سازمان خدمات مالی امور خارجه ایالت یورک آمریکا به شرکت Paxos منشور صداقت و راست گویی اعطا کرد، بنابراین آن را به عنوان اولین شرکت تأیید شده و پذیرفته شده در زمینه صنعت بلاکچین و رمز گذاری معرفی کردند.

 Paxos از آن زمان به فعالیت خود در چارچوب‌های قانونی تنظیم شده ادامه داده است و به دنبال ایجاد محصولات جدید و نوآورانه مبتنی بر فناوری می‌باشد. این خدمات و محصولات شامل tokenization (توکن سازی)، اوراق بهادار، فلزات گرانبها و مهم‌ترین محصول این شرکت Paxos Standard token است که نوعی دلار دیجیتال است و از سال ۲۰۱۸ در حال عرضه است.

در این راه ، شرکت Paxos بیش از ۹۳ میلیون دلار در این بخش‌های مختلف مالی سرمایه گذاری کرده است. از مهم‌ترین افراد شرکت Sheila Bair و سناتور Bill Bradly را می‌توان نام برد. همچنین لازم به ذکر است تعداد کارمندان شرکت به ۱۱۰ نفر در سه شعبه شرکت رسیده است.

 محصولات شرکت Paxos چیست ؟

شرکت Paxos چیست پی پال

محصول اصلی این شرکت Bankchain و یک پلتفرم فضای ابری به عنوان یک خدمات (PaaS) است که راه حلی برای تسویه بلاکچین‌ها در بازار‌های بین المللی می‌باشد و از سال ۲۰۱۲ در حال ارایه است. این شرکت دفاتری در شهرهای مختلف ایالت نیویورک، خود شهر نیویورک، سنگاپور و لندن را در حوزه‌های مالی به صورت فعال دارد.

در سال ۲۰۱۶ شرکت برای تهیه بلاکچین بازار شمش طلای لندن، با شرکت Euroclear وارد شراکت شد‌ و شراکت تا ژوئیه ۲۰۱۷ ادامه داشت.

این شرکت در حال ارائه رمز ارز‌های استاندارد خود یعنی ارزدیجیتال PAX است، از دیگر خدمات صرافی itBit محسوب می‌شود. شرکت ارز رمزنگاری شده‌ای با پشتوانه طلا به نام طلای Paxos یا (PAXG) را ایجاد کرده است. همچنین یک سکه پایدار ارز رمزنگاری شده بنام Binance USD که به دلار آمریکا متصل است را دارد. ار دیگر خدمات و فعالیت‌های مالی این شرکت به فعالیت در بازار فلزات اساسی و بورس فلزات گرانبها می‌توان اشاره کرد.

طبق خبری که در بازارهای مالی اعلام شد، شرکت پی پال امکان خرید و فروش ارز‌های دیجیتال با حساب پی پال را فراهم ساخته است. برای اجرای چنین پروژه بزرگی، شرکت پی پال با شرکت Paxos Trust همکاری کرده است.

حالا که متوجه شدید شرکت Paxos چیست و چه خدمات گسترده‌ای ارایه می‌کند، می‌توان آینده چنین بازارهایی را بسیار مثبت در نظر گرفت. شما می‌توانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT