سایت Hitleap رنک بازدید

سایت Hitleap آمار بازدید و رتبه سایت در ALEXA افزایش می‌دهد

زمان مطالعه 2 دقیقه

اگر صاحب وب سایت هستید حتما بارها این سوال برایتان پیش آمده است که برای افزایش ترافیک سایت، بالا بردن رتبه در ALEXA و یا افزایش آمار بازدید کاری انجام دهید. در این مقاله با سایت Hitleap آشنا می‌شویم.

Hitleap متخصص افزایش رتبه سایت شما می‌باشد. راه‌های زیادی برای افزایش بازدید سایت وجود دارد: استفاده از گوگل ادوردز، تبلیغات کلیکی و یا تبلیغ در سایت های معتبر را می‌توان نام برد. تمامی این روش‌ها هم هزینه‌های زیادی به دنبال دارد و هم در بسیاری از موارد نتیجه‌ی مطلوبی را به شما ارائه نمی‌دهد.

قصد داریم در این مقاله سایتی را معرفی کنیم که متخصص افزایش ترافیک و درنتیجه بازدید برای سایت یا وبلاگ شما است.

معرفی سایت Hitleap

ثبت نام در سایت Hitleap

هیت لیپ (Hitleap) یک سرویس تبادل ترافیک است که ترافیک را بین مشتریان متعدد خود به اشتراک می‌گذارد. این سایت در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. رنک این سایت در الکسا حدود ۵۰۰۰ می‌باشد. روزانه تعداد بسیار زیادی کاربر به وسیله‌ی این سایت ترافیک بیشتری را به سایت خود اختصاص می‌دهند.

ثبت نام در سایت Hitleap

  • برای ثبت نام کافیست به آدرس وبسایت این شرکت مراجعه نمایید و روی گزینه ی Sign up کلیک نمایید.
  • در صفحه ی بعد باید ایمیل، نام کاربری و پسورد را برای خود انتخاب کنید.
  • به همین راحتی می‌توانید در سایت ثبت نام شوید. کافیست وب سایت خود را به اکانتتان متصل کنید و از خدمات هیت لیپ استفاده نمایید.

مزایای استفاده از Hitleap

معرفی سایت Hitleap

هیت لیپ به دو صورت رایگان و پرداخت پول با مشتریان خود کار می‌کند. در شیوه‌ی رایگان می‌بایست نرم افزار اختصاصی این شرکت را نصب نمایید. سپس به وسیله‌ی این نرم افزار به مشاهده‌ی وب سایت‌های سایر مشتریان بپردازید. هیت لیپ با نرخ ۴۰% بازدید‌های شما را به شما بر می‌گرداند. به عنوان مثال اگر شما ۱۰۰ سایت را بازدید کنید ۴۰ بازدید به شما برگردانده می‌شود. اما نکته‌ی جالب تنظیماتی است که هیت لیپ ارائه می‌کند. شما می‌توانید اعلام کنید که هر بازدید کننده چند ثانیه در سایت شما باقی بماند و هرچه این زمان را بیشتر کنید تعداد بازدید شما کمتر می‌شود.

در سیستم پولی می‌توانید پکیج‌هایی را که این سایت به صورت بسته‌های ترافیکی یا بازدید ارائه می‌کند خریداری نمایید. با خرید این بسته ها بلافاصله بازدید‌ها به سمت وب سایتتان سرازیر می‌شود.

بازخورد‌هایی که از این سایت توسط مشتریان ما دریافت شده است بسیار عالی است و همگی از خدمات این سایت راضی بوده‌اند.

پرداخت به هیت لیپ با پیپال

برای پرداخت به سایت Hitleap و خرید بسته‌های موجود می‌بایست با استفاده از اکانت پی پال اقدام نمایید. نگران نباشید اول پرداخت با سابقه بسیار طولانی و درخشان در زمینه‌ی پرداخت های بین المللی در کنار شما است. کافیست در قسمت خرید با پیپال ثبت سفارش نمایید تا در کسری از ساعت سفارش شما به بهترین شکل انجام شود. 

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

 

امتیاز 5/5 - از 19 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. mojtaba گفت:

    سلام این سایت چگونه برای وب سایت ما ترافیک جذب میکنه؟؟
    یا وب سایت ما به چه صورت برای افراد به نمایش در میاد ؟ یعنی افراد که در نرم افزار مشغول به جمع آوری امتیاز هستند وب سایت ما براشون به نمایش در میاد؟ آیا به اینصورت هستش؟

    1. فرید امیری گفت:

      در بستر اين سايت، شما به ترتيب از يک سري سايت طبق زمان مشخص بازديد مي‌کنيد و براي جبران، ديگران از سايت شما بازديد خواهند کرد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT