Google Adwords (گوگل ادوردز) پرداخت ارزی

Google Adwords (گوگل ادوردز) و مراحل ساخت اکانت

زمان مطالعه 3 دقیقه

گوگل در سال ۲۰۰۰ برنامه Google Adwords (گوگل ادوردز) را راه اندازی کرد؛ در ابتدا، تبلیغ کنندگان AdWords به صورت ماهانه پرداخت می‌کردند و گوگل می‌توانست کمپین خود را تنظیم و مدیریت کند. گوگل خیلی زود پورتال خودآموز AdWords را به نمایش گذاشت. در سال ۲۰۰۵، گوگل یک سرویس مدیریت تبلیغات با نام Jumpstart را آغاز کرد.

Google Adwords گوگل ادوردز چیست؟

Google Adwords (گوگل ادوردز) یا تبلیغات گوگل یک پلت فرم تبلیغاتی آنلاین است که توسط Google ایجاد شده است. خدمات آن شامل تبلیغات، ارائه لیست محصولات، محتوای ویدئویی و نصب برنامه های کاربردی تلفن همراه در شبکه تبلیغاتی گوگل به کاربران می‌باشد. در این سرویس تبلیغ‌کنندگان و کاربران برای نمایش تبلیغات برای خود و یا کاربران هزینه‌ای پرداخت می‌کنند.

Google Adwords (گوگل ادوردز) خدمات

روش گوگل ادوردز به زبان ساده تا حدی بر پایه کلید واژه‌های مشخص شده توسط تبلیغ‌کنندگان است. تبلیغات Google به منبع اصلی درآمد گوگل تبدیل شده است و مجموع درآمدهای تبلیغاتی گوگل در سال ۲۰۱۷ به میزان ۹۵/۴ میلیارد دلار رسید.

AdWords خدماتی را تحت یک مدل قیمت گذاری برای هر کلیک (PPC) ارائه می‌دهد. به عبارتی با تبلیغات گوگل صاحبان سایت‌ها می‌توانند به راحتی با پرداخت هزینه‌های اندک سایت خود را در معرض دید مخاطبان حوزه فعالیتی خود قرار دهند.

دفاتر Google Adwords 

فروش و پشتیبانی بخش Google AdWords در ایالات متحده در Mountain View کالیفرنیا با دفاتر اصلی عمده در حیدرآباد، دوبلین، سنگاپور، آن آربور و نیویورک می‌باشد. سومین مرکز بزرگ ایالات متحده، Googleplex دفتر مرکزی گوگل است که در Mountain View کالیفرنیا واقع شده است. مهندسی گوگل AdWords در Googleplex با دفاتر اصلی در لس آنجلس و نیویورک مستقر است.

ساخت و شارژ Google Adwords (گوگل ادوردز)

۱) در ابتدا وارد سایت گوگل ادوردز Google AdWords شوید. همانند تصویر زیر بر روی گزینه Star now کلیک نمایید.

امکانات Google Adwords (گوگل ادوردز)

 

۲)‌ در صفحه جدید پیش رو بر روی گزینه Skip the guided setup کلیک نمایید تا بدون نیاز به پرکردن فیلدها به مرحله بعد وارید شوید.

Google Adwords (گوگل ادوردز)  پرداخت

 

۳)‌ در مرحله بعد یا باید یک حساب گوگل ایجاد نمایید و یا در صورت داشتن یک حساب گوگل، اطلاعات آن را وارد نمایید. پس از وارد کردن ایمیل خود می‌بایست، در مرحله بعد، باید منطقه زمانی و کشور خود را انتخاب نمایید وبر روی گزینه save and continue کلیک نمایید.

Google Adwords (گوگل ادوردز)  فرم


۴) بعد از این مرحله اگر ایمیل شما یک ایمیل جدید باشد لازم است که تمامی اطلاعات خود را تکمیل نمایید و اگر ایمیلی را وارد کرده‌اید که قبلا ساخته شده بوده در این مرحله گوگل برای شما یک کد تاییده ارسال می‌کند.

نکته قابل توجه این است که در این مرحله نباید هیچ گونه اطلاعاتی از ایران وارد شود. زیرا این اطلاعات غیر قابل تغییر هستند و بعدها در تمام ریز تراکنشهای شما همین اطلاعات ثبت می شود.

Google Adwords (گوگل ادوردز)  خدمات

۵) بعد از انجام این مراحل شما دارای یک اکانت گوگل شده‌اید که می‌توانید آن را شارژ کرده و برای تبلیغات خود از آن استفاده نمایید.

۶) پس از اتمام تمام مراحل شما می‌بایست که یک کارت را برای شارژ اکانت خود تهیه نمایید. در این زمینه و برای انجام پرداخت‌های ارزی مانند شارژ اکانت گوگل می‌توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

شما می توانید با سفارش مسترکارت از مجموعه اول پرداخت، حساب خود را شارژ نمایید یا بدون نیاز به تهیه کارت، پرداخت Google Adwords (گوگل ادوردز) را به کارشناسان پرداخت ارزی در مجموعه اول پرداخت بسپارید.

 

امتیاز 4.9/5 - از 26 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT