بازگشت انتقال اشتباه ارز دیجیتال

بازگشت انتقال اشتباه ارز دیجیتال

زمان مطالعه < 1 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس (Coinbase) ابزاری را برای بازیابی توکن‌های «به اشتباه ارسال شده» ERC-20 راه‌اندازی کرد. در این خبر به بررسی بازگشت انتقال اشتباه ارز دیجیتال می پردازیم.

بازگشت انتقال اشتباه ارز دیجیتال

کوین‌بیس در این باره گفت:

ابزار بازیابی ما می‌تواند دارایی‌هایی را که به اشتباه ارسال شده‌اند، مستقیماً از آدرس ورودی به کیف پول شخصی شما بدون افشای کلیدهای خصوصی منتقل کند.

بر اساس اطلاعیه کوین بیس، به این ترتیب، کاربرانی که تقریباً 4000 توکن ERC-20 را به آدرس این صرافی ارسال کرده‌اند، می‌توانند وجوه غیرقابل بازیابی قبلی خود را با ارائه شناسه تراکنش (TXID) اتریوم و آدرس قرارداد آن بازیابی کنند. البته این صرافی اعلام کرده که برخی از این توکن‌ها، از جمله ترو یواس‌دی (TUSD)، رپد اتریوم (wETH) و اتریوم استیک‌شده (STETH)، با 5 درصد هزینه برای تراکنش‌های بیش از 100 دلار قابل‌بازیابی خواهند بود.
بسیاری از کاربران تقریباً از ابتدای آغاز به کار صنعت کریپتو با وجوهی که اشتباهاً ارسال می‌شوند، سروکار داشته‌اند و به نظر می‌رسد این ابزار برای دنیای کریپتو بسیار کارآمد باشد. به نظر می‌رسد سایر صرافی‌های بزرگ نیز بازیابی معاملات مشابه را به صورت موردی ارائه می‌دهند. برای مثال، بایننس در صفحات پشتیبانی خود اعلام کرده که ممکن است «صرفاً بنا به صلاحدید خود» به این گروه از کاربران کمک کند. صرافی Crypto.com نیز از کاربران خواسته تا برای این منظور، با بخش خدمات مشتریان تماس بگیرند.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT