سایت طراحی لوگو 99designs

بررسی سایت طراحی لوگو 99designs | کسب درآمد از سایت 99designs

زمان مطالعه 6 دقیقه

سایت طراحی لوگو 99designs یکی از بهترین خدمات طراحی لوگو از نظر تجربه مشتری است، اما گران است. با این حال اگر به یک سرویس طراحی برای طولانی‌مدت نیاز دارید، ارزش هزینه کردن را دارد.

لوگوهای خود را با 99designs دریافت کنید

به زبان ساده، 99designs برای شما طراحی می کند. در این سایت خدمات غیر مرتبط با طراحی مانند توسعه وب سایت وجود ندارد، و فقط در طراحی تخصص دارد. شما می‌توانید تقریباً هر چیزی از علامت‌ ها گرفته تا ایمیل‌های بازاریابی را برای طراحی سفارش دهید. در این مقاله ما بر روی لوگوها تمرکز کرده ایم.

سایت طراحی لوگو 99designs به زبان های مختلفی از جمله انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، پرتغالی، چندین زبان اروپایی دیگر و ژاپنی در دسترس است. اگر طراحان طرف دیگر فونت های مناسبی را نصب کرده باشند، می توانید از هر زبانی در لوگوی خود استفاده کنید. قیمت بسته‌ها و طرح‌های 99designs مناسب هستند و بسته های با قیمت بالاتر نیز برای کارهای حرفه ای در دسترس است.

99designs فقط طراحی می کند

خدمات طراحی سایر پلتفرم شامل طراحی، چاپ، میزبانی وب، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است. از سوی دیگر 99designs یک تجربه متمرکزتر را ارائه می دهد. 99designs دو خدمات اصلی مسابقات و استخدام فردی را برای مشتریان طراحی ارائه می دهد. با وجود تعداد زیادی طراح در وب سایت، سبک های طراحی بسیار متنوعی نیز وجود دارد، همانطور که می توانید در نمونه های لوگو مشاهده کنید.

مسابقه لوگو سه روز طول می کشد و معمولاً حدود یک هفته طول می کشد تا طرح خود را کامل کنید. در طول آن دور نهایی، شما اساساً می‌توانید به همان تعداد بازنگری که طراحان شما مایل به انجام آن هستند درخواست کنید. پس از دور نهایی طراح ممکن است مایل باشد چند تنظیم کوچک را به صورت رایگان انجام دهد. تغییرات زیاد در طرح ها هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

هنگامی که لوگوی مورد نظر را برای شرکت خود انتخاب کردید می توانید لوگوی خود را در فرمت های JPG، PNG، PDF و AI دریافت کنید. شما می‌توانید بازخوردها و گواهی‌های مربوط به طراحان، رتبه‌بندی‌ها، کارهای گذشته، توضیحات دیگر و فهرستی از تمام پروژه های انجام شده مشاهده کنید.

همچنین می توانید آماری در مورد اینکه طراحان مورد نظر چند مسابقه برنده شده اند، چند مسابقه تقریباً برنده شده اند، چند پروژه داشته اند، چند مشتری تکراری داشته اند، و تعداد دفعات پاسخ دادن آن ها را ببینید.

ویژگی های 99designs

99designs چیزهای بیشتری از لوگوها را ارائه می دهد. می‌توانید وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها، انواع پکیجینگ، جلد کتاب و مجلات، لباس و تقریباً هر چیز دیگری را که تصور کنید، سفارش دهید.

99designs افزونه های خوبی دارد

برای دسترسی به این افزونه ها باید هزینه بیشتری بپردازید، اما می توانید برای خصوصی نگه داشتن مسابقه خود هزینه کنید. همچنین می‌توانید هزینه‌های بیشتری برای طراحی راهنمای برند، گرافیک رسانه‌های اجتماعی و غیره پرداخت کنید.

انجمن فعال

تالار گفتمان 99designs جایی است که می توانید از پشتیبانی انجمن برخوردار شوید، آخرین اخبار 99designs را بررسی کنید و در مورد موضوعات طراحی صحبت کنید. توجه داشته باشید که به نظر می رسد انجمن بیشتر طراحان را هدف قرار داده است، اما مشتریان نیز از آنها استقبال می کنند. اگر به طور منظم از 99designs استفاده می کنید، اطلاعاتی مفیدی را دریافت می کنید.

سایت طراحی لوگو 99designs می تواند برای شما طراح پیدا کند

برای آژانس هایی است می خواهند سریع یک طراح خوب پیدا کند این ویژگی مفید است. 99designs در اسرع وقت یک طراح را پیدا می کند تا با شما کار کند. اما تا زمانی که بودجه لازم را دارید، در واقع نیازی به خرید این سرویس ندارید.

99designs چگونه کار می کند؟

در ابتدا تنها کاری که باید انجام دهید این است که از بین چندین لوگوی مختلف انتخاب کنید تا سبک دلخواه خود را ایجاد کنید. انتخاب لوگوهایی که دوست دارید به طراحان در ایجاد طرحی که واقعاً می خواهید کمک می کند. گام بعدی این است رنگ های دلخواه خود را انتخاب کنید.

پس از آن مسابقه مورد نظر خود را انتخاب کرده و هزینه آن را پرداخت می کنید. برای دسترسی به طراحان دارای رتبه برتر هزینه اضافی باید بپردازید.

استفاده از سایت طراحی لوگو 99designs چقدر آسان است؟

99designs مجموعه‌ای از ویژگی‌های محدود (در مقایسه با سایر سرویس‌ها) را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود کل تجربه استفاده ساده و متمرکز به نظر برسد. کافی است وارد سایت شوید، یک طراح پیدا کنید و طرح خود را انتخاب کنید. با این وجود سرویس های دیگر خدمات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یا خدمات چاپ داخلی ارائه نمی‌دهد.

رابط کاربری این پلتفرم واضح و تمیز است و به طور کلی بصری است. راه اندازی یک مسابقه به لطف رابط کاربری 99designs بسیار آسان است، زیرا کل فرآیند هدایت می شود. استفاده از آن حتی با اتصال اینترنت 5 مگابایتی نیز سریع است.

تنها مشکل این برنامه این است که شما نمی توانید زبان مورد نظر خود را برای وب سایت انتخاب کنید. شما همیشه به یک نسخه محلی از وب سایت هدایت می شوید و سپس این گزینه به شما داده می شود که از وب سایت به زبان انگلیسی یا زبان محلی استفاده کنید. اگر مثلاً یک فروشنده آلمانی در اسپانیا هستید، زبان انگلیسی و اسپانیایی را به عنوان زبان خود انتخاب خواهید کرد.

شما می توانید پروژه های خود را قبل از خرید ذخیره کنید

در این پلتفرم شما قابلیت ذخیره یک مسابقه یا پروژه طراحی قبل از خرید را دارید.

ابزارهای پردازش ورودی عالی

اگر مسابقه‌ای را اجرا می‌کنید و ورودی‌های زیادی دریافت می‌کنید، 99designs رتبه‌بندی سریع، پردازش، علاقه‌مندی یا رد کردن آن‌ها و ارائه بازخورد را بسیار آسان می‌کند. پلتفرم‌های دیگر ویژگی‌های مشابهی دارند، اما در سرعت کند بودند. در مورد سایت طراحی لوگو 99designs اینطور نیست و این روند سریع است.

مدیریت مخاطبین

بخش خاصی از وب سایت وجود دارد که به شما امکان می دهد با طراحانی که در گذشته استخدام کرده اید در تماس باشید. شما می‌توانید طراحانی را که با آنها کار کرده‌اید، امتیاز آن‌ها، اطلاعات تماس، پروژه‌هایی که با آنها کار کرده‌اید و این که در چه مسابقاتی برنده شده‌اند، ببینید.

همچنین لازم نیست برای شروع پروژه بعدی خود ثبت نام کنید یا وارد شوید. همچنین یک گزینه وجود دارد که به شما امکان می دهد بر اساس دسته بندی طراحی، صنعت، سطح طراح، زبان و طراحانی که اخیراً فعال بوده اند طراحان را مرتب کنید.

مدیریت مسابقات نیز آسان است. شما فقط باید یک خلاصه کلی، ایده ای از سبک لوگو و رنگ های مورد نظر خود و تصویر مرجع را ارائه دهید. قبل از شروع باید یک ایده کلی از آنچه می خواهید ارائه دهید و حتما تحقیق کنید.

پشتیبانی 99designs خوب و به آسانی در دسترس است

99designs چند راه پشتیبانی دارد که می توانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. پشتیبانی ایمیل (که یک سیستم تیکت است) و پشتیبانی تلفنی برای کشورهای زیر وجود دارد.

  • آرژانتین
  • استرالیا
  • اتریش
  • بلژیک
  • برزیل
  • کلمبیا
  • دانمارک
  • فرانسه
  • آلمان
  • ایرلند
  • ایتالیا
  • ژاپن
  • مکزیک
  • هلند
  • کشور پرتغال
  • سنگاپور
  • اسپانیا
  • سوئیس
  • انگلستان
  • ایالات متحده

توجه داشته باشید که در حالی که پشتیبانی ایمیل 24 ساعته است، پشتیبانی تلفنی به ساعات کاری استاندارد برای منطقه ای که تماس می گیرید محدود می شود. همچنین یک پایگاه ویکی/دانش نسبتاً گسترده و مفید وجود دارد. می‌توانید مستقیماً به آن مراجعه کنید. در هر صفحه‌ای می‌توانید با دکمه کوچک Help در گوشه سمت چپ پایین به اطلاعات مور نظر دسترسی پیدا کنید و همه مقالات در آن زمینه جستجو کنید. یک وبلاگ نیز وجود دارد، اما بیشتر بر طراحی کلی و مشاوره بازاریابی تمرکز دارد.

99designs چقدر هزینه دارد؟

در مقایسه با استخدام یک طراح یا آژانس معروف 99designs نسبتاً ارزان است. در مقایسه با خدمات مشابه در اینترنت اینطور نیست. بسته های آن ها دو برابر یا بیشتر از برخی از رقبا بسته به خدمات و افزونه ها قیمت دارند.

ارزانترین طرح مسابقه لوگوی 30 طرح را ارائه می دهد. طرح‌های گران‌تر دسترسی به طراحان با رتبه‌بندی بیشتر، طرح‌های بیشتری برای انتخاب و پشتیبانی بیشتری را ارائه می‌دهند. هیچ نمونه رایگان و هیچ طرح ارزان تری برای استفاده غیرتجاری وجود ندارد. اگر بودجه دارید و قصد دارید به طور مرتب از سرویسی مانند 99designs استفاده کنید، طرح پریمیوم را خریداری کنید.

از سوی دیگر اگر بودجه کمی دارید و فقط به یک یا دو لوگو نیاز دارید، بهتر است از سایر سرویس ها استفاده کنید. اگر ایده مسابقه طراحی لوگو را دوست دارید، اما پول زیادی ندارید، می توانید چ بخش طراحی لوگو را در Fiverr جستجو کنید، چند طراح را که دوست دارید پیدا کنید، هر کدام را برای ایجاد یک لوگو استخدام کنید.

برای پرداخت می توانید از اکثر کارت‌های اعتباری اصلی، پی پال و SOFORT استفاده کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، شما می توانید پس از دریافت نسخه نهایی لوگوی خود، برخی اصلاحات کوچک را دریافت کنید، اما قطعاً به طراح بستگی دارد. البته ضمانت بازگشت پول نیز وجود دارد.

حق استفاده

حقوق استفاده

طرحی که دریافت می‌کنید کاملا برای شما است و می توانید از آن استفاده و کسب درآمد کنید.

جمع بندی

اگر می‌خواهید طرح‌های لوگوی زیادی را دریافت کنید، 99designs را توصیه می‌کنیم. اگر به یک ارائه دهنده طراحی بلندمدت نیاز دارید، می توانید بسته های مختلف این پلتفرم با قیمت بالاتر را امتحان کنید. برای اطمینان از دریافت بهترین قیمت، صفحه تخفیف طراحی لوگو این سایت را همیشه چک کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT