سایت برای معماری

بررسی هفت سایت برای معماری | معرفی بهترین وب سایت ها برای معماری و دیزاین

زمان مطالعه 5 دقیقه

 اگر به دنبال طراح های جدید و ایده های معماری برای پروژه های بازسازی یا ساخت و ساز بعدی خود هستید، وب سایت های زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها کمک بگیرید. اگر قصد دارید در یک قطعه زمین ساخت و سازی را شروع کنید، یا میخواهید خانه خود را بازسازی کنید، ایده های خلاقانه ای وجود دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید. در ادامه با معرفی 7 وب سایت عالی دیزاین و معماری با ما همراه باشید.

هفت سایت برای معماری

 

سایت Designboom

سایت برای معماری

سایت برای معماری

 

وب سایت Designboom یکی از محبوب ترین مجلات در حوزه معماری و دیزاین است و طرح ها و پروژه های نوآورانه از بسیاری از صنایع را به نمایش می گذارد.  Designboom فقط شامل ساختمان های مجلل نیست بلکه دیزاین های جدید برای خانه های کوچک و ساده را نیز به نمایش می گذارد. در این وب سایت همچنین میتوانید اخبار، داستان‌ و مصاحبه‌هایی با متخصصان معماری دنبال کنید.

Designboom در سال 1999 تاسیس شد. این وب سایت با ماهانه بیش از 3.5 میلیون مخاطب بین المللی، یک پلتفرم عالی برای یافتن طرح های و دیزاین های جدید است.

 

 ArchDaily

سایت برای معماری

سایت برای معماری

 

Archdaily یکی از بزرگترین منابع برای معماران، دیزاینرهایی است که به دنبال خلاقیت هستند. از صحبت درباره بهترین و جدیدترین شیوه های معماری تا جزئیات معماری تاریخی، Archdaily مجله ای است که اطلاعات زیادی را در خود جای داده است.

Archdaily برای معماران گنجینه ای از ایده های دیزاین است.  Archdaily پروژه‌هایی را از سرتاسر جهان به نمایش گذاشته است، از جمله میتوان به جزئیات جامع در مورد متریال مورد استفاده، منطقه تحت پوشش و ایده های پشت طرح اصلی اشاره کرد.

اگر میخواهید اتاق نشیمن خود را بازسازی کنید یا یک پاسیو و حیاط کوچک برای خانه خود بسازید، میتوانید در وب سایت Archdaily طرح ها و ایده های مختلف را پیدا کنید. بسیاری از طرح های موجود در این وب سایت توسط معماران مشهور طراحی شده اند، بنابراین می‌توانید دیدگاه‌های منحصربه‌فردی را از متخصصان این صنعت دریافت کنید.

 

Houzz

سایت برای معماری

سایت برای معماری

 

Houzz یکی از بهترین مکان ها برای کشف ایده های دیزاین، محصولات جدید و حتی یافتن متخصصان محلی در منطقه شما برای ساخت و ساز یا بازسازی است.  Houzz را به عنوان یک مرکز آنلاین همه کاره برای یافتن طرح های زیبای خانه و محصولات نوآورانه در نظر بگیرید. همچنین مکانی عالی برای معماران و طراحی های داخلی است.

محبوبیت این پلتفرم باعث شد تا بنیانگذاران این وب سایت Adi و Alon Houzz Pro را ایجاد کنند که یک ابزار بازاریابی برای متخصصان طراحی خانه است. این وب سایت شامل یک ابزار مدیریت پروژه و یک CRM نیز می باشد.

Houzz همچنین دارای بازار مبلمان مخصوص به خود است که در آن می توانید انواع کالاها از جمله مبل، صندلی، چراغ، تخت، کمد، فرش، لوازم آشپزخانه و موارد دیگر را خریداری کنید.

 

Apartment Therapy

سایت برای معماری

سایت برای معماری

 

Apartment Therapy یک سایت عالی برای دکوراسیون خانه است که دو دهه پیش توسط مکسول رایان راه اندازی شد. این وب سایت در ابتدا به عنوان یک خبرنامه هفتگی شروع به کار کرد و در نهایت در سال 2004 به یک شرکت رسانه ای تبدیل شد. در حال حاضر Apartment Therapy چیزی بیشتر یک خبرنامه است. در این وب سایت می‌توانید درباره طراحی خانه از کارشناسان مشاوره‌ بگیرید و راهنماهای DIY، توصیه‌های خرید، و هزاران عکس از فضاهای مختلف زندگی را پیدا کنید.

Apartment Therapy هر روز یک تور از خانه ای جدید را در وب سایت آپلود می کند که توسط مخاطبان سایت ارسال می شود. تصاویر کاملا واقعی هستند (حتی به سبک حرفه ای نیستند) و شامل انواع خانه ها از عمارت های چند طبقه بزرگ گرفته تا آپارتمان های کوچک با دیزاین های زیبا میشود.

Apartment Therapy اطلاعات مفیدی در مورد چیدمان خانه و تمیز کردن خانه و طراحی فضای داخلی را ارائه میدهد. 

 

Curbed

سایت برای معماری

سایت برای معماری

 

Curbed در ابتدا به عنوان یک وبلاگ طراحی شهری در سال 2006 توسط Lockhart Steele راه اندازی شد و در عرض چهار سال، در بین علاقه مندان به یک وب سایت طراحی خانه محبوب تبدیل شد. این برند به دلیل مسابقه سالانه Curbed Cup خود مشهور است که در این مسابقه بهترین محله را در شهرهای مختلف انتخاب می کند. Curbed در سال 2013 توسط Vox Media خریداری شد و در سال 2020 با مجله نیویورک ادغام شد.

اگر به دنبال طرح های دیزاین هستید یا میخواهید در مورد معماری و طرح های جدید اطلاعات کسب کنید Curbed شامل همه ی این موارد میشود. از صحبت در مورد طرح‌های معماری خرده‌فروشی ها گرفته تا بررسی نمایشگاه‌های هنری، مقاله‌ها و پست‌های جالب وبلاگ را در این پلتفرم خواهید یافت.

 

Dezeen

سایت برای معماری

سایت برای معماری

 

Dezeen یکی از محبوب ترین مجلات اینترنتی است که بر روی دکوراسیون داخلی، معماری و طراحی تمرکز دارد.  Dezeen با تعداد مخاطبان ماهانه سه میلیون و شش میلیون فالوور در رسانه های اجتماعی، یکی از بزرگترین منابع برای معماران و طراحان داخلی است.

این مجله آنلاین برخی از بهترین پروژه‌های طراحی داخلی و معماری را از سراسر جهان ارائه می‌دهد. Dezeen Jobs و Dezeen Awards فرصت ها و شناختی را برای بهترین پروژه های معماری و طراحی جهان ارائه می دهند.

اگر به دنبال ایده های جدید برای بازسازی فضای اداری خود هستید یا میخواهید کلبه کوهستانی خود را دیزاین کنید با Dezeen میتوانید اینکار را انجام دهید. این وب سایت همچنین سالانه برخی از بهترین ساختمان‌ها و خانه‌های تجاری را از سراسر جهان به نمایش میگذارد.

 

Architectural Digest

سایت برای معماری

سایت برای معماری

 

Architectural Digest در سال 1920 تأسیس شد و یکی از قدیمی ترین مجلات است که عمدتاً بر روی طراحی نما و دیزاین داخلی تمرکز دارد. این مجله به دو صورت چاپی و دیجیتال موجود است.

Architectural Digest اطلاعات زیادی از سراسر جهان را ارائه میدهد، که شامل گشت و گذار در خانه های افراد مشهور تا نکات و توصیه های مربوط به سبک زندگی است.

Architectural Digest با 9 نسخه بین المللی منتشر شده در نقاط مختلف جهان، یکی از وب سایت های عالی برای ایده گرفتن طرح های معماری است.

اگر به دنبال ایده ای جدید برای طراحی خانه هستید، میتوانید به یکی از این وب سایت ها مراجعه کنید. در این پست فقط یک لیست کوچک از این وب سایت ها را معرفی کردیم و قطعا وب سایت های مختلفی در زمینه معماری و دیزاین وجود دارد که بسته به نیاز خود میتوانید به آن ها مراجعه کنید. این منابع به شما ایده های مختلفی برای دیزاین خانه و طراحی ساختمان ها به شما میدهد.

اول پرداخت همراه در کنار شما معماران عزیز می باشد و می توانید پرداخت های خود در سایت های بین المللی را با بهترین نرخ به ما بسپارید.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT