کسب درآمد ارزی از سایت Easyrender برای رشته های معماری

زمان مطالعه 4 دقیقه

همانطور که می‌دانید، برای رشته‌های معماری شاخه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانند به صورت فریلنسری کار کنند. در این مقاله به کسب درآمد ارزی از سایت Easyrender برای رشته‌های معماری می‌پردازیم که می‌تواند برای طراحان سه بعدی این حوزه جذاب باشد.

سایت‌هایی که طراحان 3D در رشته معماری می‌توانند به فعالیت بپردازند بسیار متنوع است. برخی از این سایت‌ها، خدمات مختلفی در رشته‌های مختلف ارایه می‌دهند و معماری و دکوراسیون داخلی بخشی از این شاخه حساب می‌شود: مانند سایت‌های Fiverr یا UpWork یا Guru و …

برخی دیگر از سایت‌هایی که معماران می‌توانند در آنها به درآمد ارزی برسند، سایت‌های تخصصی فروش مدل‌های 3D است: مانند سایت‌های TurboSquid یا CGTrader و …

سایت Easyrender، سایتی‌ است که کاملا تخصصی برای ساخت طرح‌های 3D رشته معماری به کار می‌رود.

معرفی سایت Easyrender

درآمد ارزی از سایت Easyrender چیست

این سایت در کشور انگلیس در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد. هدف این سایت این است که به عنوان یک واسط و ناظر، همکاری کارفرما و طراحان فریلنسر را فراهم آورد. تا‌کنون طراحان زیادی از سرتاسر دنیا (از ۱۳۹ کشور دنیا) با این سایت همکاری داشته‌اند و صدها طرح 3D توسط کارفرمایان سفارش داده شده است.

 بزرگترین مزیت این سایت، گارانتی شدن پروژه هم برای کارفرما و هم برای طراح می‌باشد. زمانی که کارفرما بخواهد به صورت آنلاین و قبل از دریافت پروژه پول را پرداخت کند، به شدت با این نگرانی مواجه است که ممکن است پس از پرداخت هزینه، فریلنسر پروژه را تحویل ندهد یا با کیفیت لازم به انجام نرساند. از طرف دیگر، فریلنسر هم نگران است که اگر بخواهد قبل از دریافت پول طرح را تحویل دهد، هیچ تضمینی مبنی بر اینکه کارفرما پول را واریز کند وجود ندارد.

سایت Easyrender برای یک پروژه، پول را از کارفرما می‌گیرد و نزد خود نگه می‌دارد و به کارفرما اطمینان را می‌دهد تا زمان تکمیل پروژه، هزینه را به حساب فریلنسر واریز نمی‌کند و از آن طرف این سایت به فریلنسر این اطمینان را می‌دهد که پول پروژه را از کارفرما گرفته است و به محض تکمیل پروژه، مبالغ پرداخت شده را به حساب فریلنسر واریز می‌نماید.

کسب درآمد ارزی از سایت Easyrender

اگر شما شخصی هستید که رشته معماری را گذرانده است و همچنین با اصول حرفه‌ای طراحی های سه بعدی و طراحی داخلی آشنایی کامل دارید، این سایت می‌تواند برای شما مناسب باشد.

برای شروع وارد سایت شده و روی گزینه register واقع در منوبار کلیک نمایید.

در این مرحله، مطابق تصویر زیر، باید فرم ثبت نام را پر کنید. ابتدا نام کاربری و پسورد خود را در فیلد مد نظر وارد نمایید و سپس روی گزینه 3D Artist – looking for job opportunities کلیک نمایید و ثبت نام را انجام دهد.

درآمد ارزی از سایت Easyrender

ایمیلی برای شما ارسال می‌شود که باید آن را تایید کنید.

در ادامه باید اطلاعات خود را تکمیل نمایید. از جمله عکس پروفایل‌تان، آدرس محل زندگی (جایی غیر از ایران را انتخاب کنید)، همچنین اطلاعات حساب بانکی را باید وارد کنید.

برای وارد کردن حساب بانکی، شما می‌توانید مطابق شکل زیر روی گزینه I have a paypal account کلیک کنید. سپس ایمیل متصل به حساب پی پال را وارد نمایید. اگر حساب پی پال ندارید، می‌توانید با مراجعه به سایت اول پرداخت، از خدمات افتتاح حساب پی پال استفاده کنید.

درآمد ارزی از سایت Easyrender نقد

خدمات اقتتاح حساب پی پال

پس از اینکه این اطلاعات را پر کردید، شما باید حداقل ۹ نمونه کار خود را در پنل کاربری خود آپلود کنید. این نمونه کارها برای داوری بررسی می‌شوند و در صورت تایید، شما اجازه فعالیت دارید.

درآمد ارزی از سایت Easyrender نمونه

برای شروع کار، یک مدل کاری وجود دارد؛ مشتریان نیاز خود را مطرح می‌کنند و از فریلنسرها می‌خواهند که تا ۵ روز مهلت داده شده، پیشنهادات قیمتی خود را ارایه دهند.

درآمد ارزی از سایت Easyrender پروژه

در صورت گرفتن پروژه، برای فرایند ادیت، مشتریها یا فریلنسر می‌توانند به صورت آنلاین روی هر نقطه عکس کامنت بگذارند.

پس از کسب درآمد ارزی از سایت Easyrender ، برای نقد کردن درآمد ارزی خود می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید تا دلار یا یورو کسب شده به ریال تبدیل شود.

خدمات نقد کردن درآمد ارزی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT