بروکر وب مانی

کارگزاران فارکس وب مانی | بروکر وب مانی

زمان مطالعه 4 دقیقه

یکی از بزرگترین معایب بسیاری از کارگزاران فارکس امروزه، فرآیند دشوار تامین مالی در پلتفرم آنها است. بروکر وب مانی را در ادامه توضیح داده ایم.

به عنوان یک معامله گر، آخرین چیزی که می‌خواهید، یک کارگزار است که وقتی می‌خواهید حساب معاملاتی خود را تامین مالی کنید یا برداشت کنید، استرس زیادی به شما وارد کند.

به همین دلیل است که نهادهایی مانند کارگزاران فارکس Webmoney امروزه بسیار محبوب هستند.

وب مانی چیست و کارگزار فارکس وب مانی کیست؟

WebMoney اساساً یک سیستم کیف پول دیجیتال الکترونیکی است. در ابتدا در روسیه در سال 1998 توسعه یافت، کاربران می‌توانند تراکنش های خود را از طریق پلتفرم به روشی امن و مطمئن انجام دهند. واحد پول این پلتفرم WMZ است و در چندین کشور مبدل دارند.

کارگزاران فارکس که به وب مانی به عنوان یک کانال پرداخت اجازه می‌دهند، کارگزاران فارکس وب مانی نامیده می‌شوند. با چنین بروکری می‌توانید به راحتی پول را به حساب معاملاتی خود انتقال دهید یا از حساب معاملاتی خود به حساب وب مانی خود برداشت کنید.

بهترین بروکر وب مانی

این پلتفرم امن و مطمئن است زیرا چندین لایه احراز هویت دارند که به سختی می‌توان آنها را نقض کرد. اگر از تجربه تاخیر و استرس فقط برای برداشت یا تامین مالی حساب معاملاتی خود خسته شده اید، اکنون زمان تغییر است. در اینجا برخی از بهترین کارگزاران فارکس که انتقال وب مانی را می‌پذیرند، آورده شده است.

بروکر وب مانی Alpari

Alpari یکی از معدود کارگزارانی است که Webmoney را می‌پذیرد. این کارگزار مدت زیادی است که فعالیت می‌کند و طیف گسترده ای از محصولات و خدمات مالی را ارائه می‌دهد. به عنوان یک معامله گر، می‌توانید از کار با ابزارهای معاملاتی مختلف که مناسب استراتژی معاملاتی شما هستند، لذت ببرید.

Alpari دو پلتفرم معاملاتی یعنی MetaTrader4 و MetaTrader5 را به همراه مجموعه ای از ابزارها و نمودارهای جامع ارائه می‌دهد. کارگزار توسط کمیسیون خدمات مالی (FSC) تنظیم می‌شود.

چیزی که ما دوست داریم:

پشتیبانی عالی از مشتری برای واریز و برداشت Webmoney

طیف گسترده ای از ابزار

پلتفرم های معاملاتی پیشرفته

چیزی که ما دوست نداریم:

ابزار تحقیق محدود

بروکر وب مانی A Markets

A Markets یکی دیگر از کارگزاران فارکس Webmoney است. این یک کارگزار برنده جایزه است که به دلیل ابزارهای معاملاتی CFD و ابزارهای فارکس خود دارای رتبه بالایی است. آنها طیف گسترده ای از جفت ارزها، شاخص ها، فلزات، اوراق قرضه، سهام و موارد دیگر را ارائه می‌دهند. A Markets توسط CRFIN تنظیم می‌شود و برای شروع معامله نیازی به واریز زیادی به حساب خود ندارید. با 1 دلار در حساب خود، شما وارد بازی هستید.

میانگین اسپرد پیپ از 0.0 پیپ شروع می‌شود و حداکثر اهرم آن ها 1:500 است. علاوه بر این، هنگام برداشت از حساب Webmoney خود هیچ هزینه ای دریافت نمی‌کنید.

چیزی که ما دوست داریم:

بدون نیاز به سپرده

اهرم بالا در دسترس است

پشتیبانی مشتری عالی

چیزی که ما دوست نداریم:

تنظیم نشده است

بروکر وب مانی AvaTrade

شاید معروف ترین کارگزار فارکس Webmoney موجود در این لیست، AvaTrade باشد که یکی از نظارت شده ترین کارگزاران در صنعت نیز می‌باشد. این کارگزار تنظیم شده ردیف 1 دارای طیف گسترده ای از ابزارهای معاملاتی است و تا 60 جفت ارز می‌توانید در پلتفرم های آنها معامله کنید. AvaTrade اسپردهای محدودی را ارائه می‌دهد که از 0.9 پیپ شروع می‌شود و فرآیند انتقال وجه آنها یکی از کارآمدترین ها در صنعت است.

حداقل شرط واریز 100 دلار است و اگر نمی‌خواهید تاخیری نداشته باشید، می‌توانید فوراً انتقال خود را با Webmoney انجام دهید. دارایی های مختلفی مانند ارزهای دیجیتال، شاخص ها، CFD ها و هزاران دارایی وجود دارد که می‌توانید در هر یک از پلتفرم های آنها معامله کنید.

چیزی که ما دوست داریم:

منابع مالی مختلف در دسترس است

پلتفرم های MT4 و MT5 در دسترس هستند

طیف گسترده ای از مواد تحقیقاتی

بسیار تنظیم شده است

چیزی که ما دوست نداریم:

کارمزد عدم فعالیت برای معاملات EUR/USD

حداقل سپرده مورد نیاز 100 دلار

بروکر وب مانی easyMarkets

easyMarkets یکی دیگر از کارگزاران عالی برای ثبت نام است اگر به دنبال ابزاری انعطاف پذیر برای تامین مالی و برداشت پول از حساب خود هستید. easyMarkets از دفتر مرکزی آن در قبرس فعالیت می‌کند و وجوه معامله گر جدا از وجوه کارگزاران در یک حساب امن مطابق با مقررات CySEC نگهداری می‌شود.

این بروکر دو نوع پلتفرم معاملاتی یعنی MetaTrader4 و پلتفرم اختصاصی easyMarkets را ارائه می‌دهد. در پلتفرم های آنها، می‌توانید تا 200 ابزار را در شش کلاس دارایی مختلف، از جمله جفت ارزهای مختلف فارکس، معامله کنید. بیش از 100 جفت اصلی، فرعی و عجیب و غریب، 22 جفت فلز، 15 کالای سهام، 28 گزینه، 15 شاخص سهام، چندین دارایی رمزنگاری و موارد دیگر وجود دارد.

پیپ ها از 0.9 شروع می‌شوند و حداقل شرط سپرده 100 دلار و حداکثر اهرم 1:400 است.

چیزی که ما دوست داریم:

حساب های تجاری دمو عالی

پشتیبانی مشتری پاسخگو

طیف گسترده ای از دارایی های قابل معامله

چیزی که ما دوست نداریم:

هیچ ویژگی لغو معامله در پلتفرم MetaTrader4 آنها وجود ندارد

eToro

وقتی صحبت از تجارت آنلاین به میان می‌آید، eToro یکی از محبوب ترین کارگزاران فارکس Webmoney است که تا به حال پیدا کرده اید. این کارگزار یک غول صنعتی با شبکه گسترده در چندین منطقه است. eToro که توسط Yoni و Ronen Assia و David Ring در سال 2007 در اسرائیل تأسیس شد، به یکی از موفق ترین کارگزاران فارکس در 20 سال گذشته تبدیل شده است.

امروزه در 140 کشور با بیش از 13 میلیون معامله گر فعال فعالیت دارد. این پلتفرم کاربرپسند است و ویژگی معامله‌گر کپی آن یکی از بهترین‌های امروزی است. آنها هزاران دارایی قابل معامله از جمله چندین جفت ارز دارند. پیپ ها از 0.75 شروع می شوند و حداکثر اهرم آنها 1:30 است. آنها توسط CySEC، FCA و ASIC تنظیم می شوند.

چیزی که ما دوست داریم

طیف گسترده ای از دارایی ها

جفت ارز عمده، مینور و عجیب و غریب

آنها برای سپرده ها و برداشت ها هزینه می گیرند

خدمات مشتری چند زبانه

چیزی که ما دوست نداریم

هیچ ویژگی لغو معامله در پلتفرم MetaTrader4 آنها وجود ندارد

کمیسیون های بالاتر برای معاملات فارکس

نتیجه

یافتن بهترین معامله گران فارکس Webmoney کار سختی نیست. وقتی به صفحه پرداخت آن‌ها می‌روید، تمام گزینه‌های بودجه موجود به صورت جسورانه برای شما نمایش داده می‌شود.

سوالات متداول کارگزاران وب مانی

آیا وب مانی به کاربران پاداش می دهد؟

بله، آنها انجام می دهند. آنها به کاربران جدید مشوق های نقدی می دهند. این پول می تواند برای آزمایش پلت فرم بدون پول نقد واقعی شما استفاده شود.

آیا وب مانی در همه کشورها پذیرفته می شود؟

خیر فقط در 93 کشور پذیرفته شده است.

آیا همه کارگزاران فارکس وب مانی را می پذیرند؟

نه، نه همه آنها. برای اطمینان، به صفحه گزینه های پرداخت بروکری که قصد ثبت نام در آن را دارید، بروید.

آیا وب مانی با اکثر ارزها سازگار است؟

بله، با اکثر ارزها و ارزهای دیجیتال سازگار است.

آیا هزینه های وب مانی زیاد است؟

نه آنها نیستند. کارمزد 0.8 درصدی آنها در هر تراکنش یکی از کمترین ها در صنعت است.

امتیاز 4.6/5 - از 14 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT