بهبود رتبه در نقشه گوگل

10 نکته کلیدی برای بهبود رتبه در نقشه گوگل

زمان مطالعه 9 دقیقه

لازم است کسب و کار خود را روی نقشه قرار دهید و مشتریان بیشتری را برای سایت خود کسب کنید. این 10 نکته برتر آورده شده در این مقاله را دنبال کنید تا در Google Maps بیشتر دیده شوید. بهبود رتبه در نقشه گوگل را در ادامه یاد میگیریم.

اگر شما به دنبال یک مکان ناهار در یک محله نا آشنا هستید، یا به یک مکانیک نیاز دارید که در مورد یک تایر پنچر شده غیر منتظره در محیطی نا آشنا به شما کمک کند.

خرید با پی پال

کجا را نگاه می کنید؟

اگر پاسخ شما Google Maps است، شما تنها نیستید.

این روزها، بسیاری از ما برای کشف مشاغل محلی و تصمیم گیری آگاهانه تر برای خرید، به Google Maps روی می آوریم.

بنابراین چگونه کسب و کارهای محلی می توانند در مکانی که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به دنبال خرید محصولات و خدمات محلی هستند رتبه بالاتری کسب کنند؟

در این مقاله ده گام برای کسب رتبه خوب، افزایش ترافیک و ایمن سازی مشتریان بیشتر از طریق Google Maps برای شما آورده شده است.

1. یک نمایه کسب و کار Google را ایجاد و تکمیل کنید

اولین گام مهم در ایجاد نمایان شدن در Google Maps، ادعای مالکیت و بهینه سازی نمایه کسب و کار Google شما (GBP – که قبلاً به عنوان Google My Business یا GMB شناخته می شد) است.

اگر قبلاً این کار را نکرده ‌اید، می ‌توانید این کار را به سادگی با جستجوی نام کسب ‌و کار خود در Google یا Google Maps انجام دهید و فهرست خود را در این پلتفرم تأیید کنید.

بهبود رتبه در نقشه گوگل

بهبود رتبه در نقشه گوگل

هنگامی که یک لیست دارید و به حساب Google خود وارد شدید، اکنون می توانید آن را حتی مستقیماً از داخل نتایج جستجو نیز ویرایش کنید.

GBP به عنوان یک دارایی Google، سیگنال اصلی وجود کسب و کار شما را به Google ارائه می دهد و به طور کلی فرض می شود اطلاعات درج شده در اینجا دقیق و به روز است.

Google این جزئیات را با مواردی که در وب سایت شما و سایر فهرست ها و منابع محلی پیدا می کند، ارجاع می دهد. البته بیشتر در مورد اهمیت اینها در یک لحظه است.

2. ارسال محتوای پیوندی (مانند عکس)

پس از اینکه لیست GBP خود را ایجاد کردید، کار شما فقط تا بخشی انجام شده است.

Google به کسب‌ و کار های فعال با دید بالاتر در Google Maps پاداش نیز می ‌دهد، بنابراین مهم است که به‌ روزرسانی ‌های منظم را در نمایه GBP خود حتما پست کنید.

این به ‌روزرسانی ‌ها ممکن است شامل پیشنهادات ویژه، رویداد های میزبانی ‌شده، پیوند هایی به پست ‌های وبلاگ مربوطه، یا به ‌روزرسانی‌ های عمومی تجاری باشد.

بهبود رتبه در نقشه گوگل

بهبود رتبه در نقشه گوگل

در صورت امکان، گنجاندن عکس ‌ها در به ‌روزرسانی ‌هایتان نیز پیشنهاد می ‌شود، زیرا تصاویر بصری احتمالاً تعامل بیننده را از نظر اشتراک ‌گذاری یا کلیک افزایش می ‌دهند.

همچنین باید پیوند هایی را در پست ‌های خود بگنجانید، که در حالت ایده ‌آل بهتر است به صفحات محصول یا خدمات اولیه در وب‌سایت شما باشد.

3. حضور وب خود را برای جستجوی ارگانیک محلی بهینه کنید

اگر می‌ خواهید در Google Maps رتبه خوبی کسب کنید، باید اطمینان حاصل کنید که حضور وب شما، از جمله وب‌ سایت و محتوای خارجی شما، برای مخاطبان محلی شما بهینه شده است.

می ‌توانید با انجام ممیزی سئوی محلی شروع کنید تا شناسایی کنید که باید توجه خود را از دیدگاه کلمه کلیدی، محتوا و پیوند متمرکز کنید، زیرا اینها سه مؤلفه اصلی هستند که حضور بر اساس آنها ساخته می ‌شود.

وب سایت شما باید ساختار مناسبی داشته باشد تا Google بتواند به راحتی محتوای شما را پیمایش و فهرست کند، و محتوای سایت شما باید غنی از کلمات کلیدی مرتبط، محلی محور، مبتنی بر هدف و لینک های داخلی و خارجی منطقی به پاسخ های مخاطبان باشد. که این موارد مرتبط با جستجو است.

گوگل به وب‌ سایت ‌هایی که جستجوگران را با کمترین کلیک ممکن به پاسخ‌ ها سوق می ‌دهند، پاداش نیز می‌ دهد.

وب سایت ها نیز باید به سرعت بارگیری شوند و بدون در نظر گرفتن دستگاه، ناوبری یکپارچه را ارائه دهند.

این امر به ویژه در سطح محلی مهم است، زیرا جستجوگران به طور فزاینده ای جستجو های خود را در تلفن های خود آغاز می کنند و صفحه ی سایت بایستی در تلفن همراه نیز به درستی بارگیری شود.

4. از طرح کسب و کار محلی استفاده کنید

وقتی صحبت از ساختار محتوا و به ویژه جزئیات کسب و کار می شود، گوگل و سایر موتور های جستجو استاندارد سازی را ترجیح می دهند، که منجر به توسعه طرح واره شده است.

طرح ‌واره محلی به کسب ‌و کارها امکان می ‌دهد تا کد را در اطراف محتوای خود بپیچند تا پیمایش و فهرست ‌بندی برای Google آسان ‌تر شود.

طرح کسب و کار محلی بسیاری از جزئیات کسب و کار مشابه در نمایه کسب و کار Google را پوشش می دهد، که Google طبیعتاً جست و جو ها را به آنها ارجاع می دهد.

هرچه اعتبارسنجی موقعیت مکانی شما برای Google آسان تر باشد، احتمال اینکه کسب و کار شما به طور برجسته در Google Maps نمایش داده شود نیز بیشتر است.

5. نقشه گوگل را در صفحه تماس با ما ی سایت خود تعبیه کنید

در حالی که به صراحت بیان نشده است که قرار دادن نقشه گوگل در وب سایت شما از نظر رتبه بندی شما در نقشه های گوگل تفاوت ایجاد می کند، تصور اینکه این قالب مورد نظر گوگل است، دور از ذهن نیست.

در اینجا مجدداً، Google می ‌تواند از تجربه کاربری ثابتی برای جستجوگران خود اطمینان حاصل کند، که به همین ترتیب باید هدف هر کسب‌ و کاری که به دنبال جلب رضایت مشتریان خود است، نیز باشد.

6. به نظرات درج شد در سایت خود توجه کنید

هر کسب ‌و کاری می‌ تواند یک فهرست GBP ایجاد کند، اطمینان حاصل کند که اطلاعات کسب ‌و کار اولیه ‌اش به ‌روز است، و محتوای محلی و مرتبط زیادی را پست کند.

با این حال، یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در تعیین اینکه آیا، و کجا، یک کسب و کار محلی در Google Maps نمایش داده می شود یا خیر، نظرات مشتریان است.

بهبود رتبه در نقشه گوگل

بهبود رتبه در نقشه گوگل

Google به تعداد بازبینی ‌های کسب ‌و کار شما و میزان فعال بودن آن در پاسخ به این نظرات، صرف نظر از مثبت یا منفی بودن آن ‌ها، توجه زیادی دارد.

هر کسب ‌و کاری طبیعتاً می ‌خواهد تعداد بررسی ‌های منفی را که دریافت می ‌کند محدود کند و باید با تمام نقد های منفی به سرعت برخورد شود.

این در واقع می تواند راهی ارزشمند برای نشان دادن تعهد کسب و کار شما به خدمات مشتری باشد.

در حالی که مکان‌های زیادی وجود دارد که مشتریان می ‌توانند به صورت آنلاین نظر بدهند، از جمله فیس‌بوک، Yelp، و سایر سایت‌ های بررسی خاص صنعت، بررسی ‌ها در نمایه‌های GBP در رتبه ‌بندی Google Map وزن بیشتری برای سایت شما خواهند داشت.

سریعا پس از ارائه موفقیت ‌آمیز محصول یا خدمات، زمانی که تجربه‌ ای احتمالاً مثبت برای مشتریانشان مهم است، به‌طور فعالانه از مشتریان خود بخواهید بخش نظرات شما را بررسی کنند.

خدماتی برای کمک به بازبینی خودکار درخواست‌ ها (از طریق ایمیل یا متن) پس از انجام برخی اقدامات مشتری آنلاین یا آفلاین (مانند تکمیل قرار ملاقات، پرداخت فاکتور و غیره) و بررسی مدیریت در منابع متعدد از طریق داشبورد مرکزی نیز وجود دارد.

اتوماسیون می ‌تواند زمان زیادی را برای کسب ‌و کار های محلی پر مشغله صرفه ‌جویی کند و اطمینان حاصل کند که نظرات مثبت به طور منظم وارد می‌ شوند.

7. فهرست ها و نقل قول های محلی خود را با NAP خود به روز کنید

سه بخش مهم از اطلاعات جهت دار در GBP، وب سایت و در سراسر وب، نام، آدرس و شماره تلفن یا NAP شما هستند.

هم برای Google و هم برای مخاطبان شما بسیار مهم است که NAP شما در همه این منابع یکسان و دقیق باشد.

به این ارجاعات به کسب و کار شما از سایت های شخص ثالث، نقل قول نیز گفته می شود.

برای یافتن و اطمینان از به روز بودن NAP خود، می توانید با جستجوی ساده نام کسب و کار خود و یادداشت همه مکان هایی که جزئیات کسب و کارتان را می توانید پیدا کنید، شروع کنید.

هر نمونه را بررسی کنید و با هر دایرکتوری یا مالک وب سایت تماس بگیرید تا این اطلاعات تماس مهم را در صورت نیاز به روز کنید.

همچنین خدمات فهرست ‌های محلی خودکار رایگان و پولی نیز وجود دارد که به شما این امکان را می ‌دهد NAP خود را به همراه سایر اطلاعات مهم تجاری مانند URL وب سایت، خدمات یا حتی تصاویر مرتبط از یک مکان مرکزی شناسایی و به روز کنید.

8. بک لینک های محلی بسازید

بک لینک ها یا لینک های ورودی به طور موثر توسعه ای از استراتژی NAP ما هستند، به موجب آن شما به دنبال این هستید که وب سایت های شخص ثالث محلی مرتبط به صفحات وب سایت اصلی شما پیوند داشته باشند.

بک لینک ها می توانند کسب و کار شما را از منظر محلی و محصول یا خدمت تایید کنند.

اگر فهرست ‌ها را با پیوند ها در فهرست ‌های محلی نگهداری می ‌کنید، اگر گزینه ‌های دسته ‌بندی ارائه شده باشد، باید مطمئن شوید که آن فهرست ‌ها در دسته ‌های مناسب برای سایت شما قرار دارند.

در حالت ایده ‌آل، این لینک ‌ها به وب ‌سایت شما پیوند های «دنبال کردن» هستند، به این معنی که Google منبع پیوند محتوای شما را دنبال می‌ کند و آن ها را تشخیص می‌ دهد.

بیشتر دایرکتوری‌ ها ارزش پیوند های «دنبال کردن» را درک می ‌کنند و بنابراین برای گنجاندن هزینه دریافت می‌ کنند، اما باید به دنبال فرصت‌ هایی برای ایمن کردن پیوند ها از سایر منابع غیر پرداختی مانند سایت ‌های شریک، صنعت یا سازمان خدمات مرتبط باشید.

9. با جامعه خود درگیر شوید

همانطور که گوگل به فعالیت GBP پاداش می دهد، همچنین به میزان فعال بودن یک کسب و کار در جامعه خود به عنوان وسیله ای برای تثبیت حضور و قدرت محلی خود نیز توجه می کند.

کسب‌ و کار هایی که با سازمان‌ های خدمات محلی (مانند اتاق ‌های بازرگانی، موسسات خیریه یا گروه ‌های ورزشی)، حمایت مالی از رویداد های محلی، یا مشارکت با سایر کسب ‌و کار های برجسته محلی به ‌طور طبیعی درگیر هستند، به‌طور طبیعی بخشی پررونق از جامعه محسوب می ‌شوند.

تعامل می تواند شامل انتشار و یا تبلیغ محتوای پیوندی باشد، به عنوان مثال. اعلان ‌های رویداد، صفحات اشتراکی مرتبط با این سازمان ‌های شریک، و، البته، از لحاظ فیزیکی درگیر و احتمالاً در اخبار محلی یا سایر نشریات نام برده پیوند می‌ شوند.

خرید با ویزا کارت

10. به SERP ها و The Long Tail توجه کنید

اگر می‌ خواهید هر جنبه‌ ای از حضور وب محلی خود را بهینه کنید، قطعا می ‌خواهید پیشرفت خود را از نظر رتبه ‌بندی در نقشه ‌های گوگل و صفحات نتایج موتور های جستجوی معمولی (SERP) بر اساس کلمات کلیدی که هستید بررسی کنید.

می ‌توانید جستجو های دستی Google خود را انجام دهید (ترجیحاً در حالت ناشناس و در حالی که به حساب Google وارد نشده ‌اید)، یا می‌ توانید از میان تعدادی ابزار نظارت بر رتبه انتخاب کنید، که بسیاری از آنها به شما این امکان را می ‌دهند به طور خاص رتبه ‌بندی نقشه را نیز فیلتر کنید.

هنگام بررسی کلمات کلیدی که باید دنبال کنید، حتماً شناسه‌ های محلی و کلید واژه‌ های واجد شرایطی مانند «نزدیک به من»، «بهترین» و «مقرون ‌به ‌صرفه» را در نظر بگیرید و آن‌ها را لحاظ کیند، مانند «فروشگاه‌ های بدنه خودرو در نزدیکی من»، «بهترین فروشگاه ‌های بدنه خودرو در باری» “، یا “کار بدنه خودرو مقرون به صرفه.”

عبارات سه، چهار و پنج کلمه کلیدی مانند اینها به عنوان دنباله طولانی در نظر گرفته می شوند، به این معنی که ممکن است حجم جستجوی محلی قابل توجهی نداشته باشند، اما این حجم ها می توانند افزایش پیدا کنند، و به هر کسب و کار محلی توصیه می شود که بر روی گروه های موضوعی کلمات کلیدی مرتبط تمرکز کند. در این میان از تعقیب عبارات رقابتی تر نیز قافل نشوید.

با گذشت زمان، اگر واقعاً مرجعیت محلی کسب و کار خود را ایجاد کرده باشید، رتبه‌ بندی ‌های بالای برای وب سایت شما دنبال می ‌شوند.

کسب و کار خود را در نقشه گوگل قرار دهید

بنابراین اکنون، با در دست داشتن لیست مورد نیاز خود، پیش بروید و کسب و کار محلی خود را روی نقشه قرار دهید.

ایجاد اقتدار و تخصص آنلاین واقعاً با آنچه همیشه در دنیای واقعی بوده متفاوت نیست، اما همانطور که هر رابطه واقعی باید زمان بر باشد این نیز برای شما زمان بر خواهد بود.

جالب است بدانید که گوگل به کسب ‌و کارهایی که بهترین پاسخ ‌ها را به سؤالات مشتریان خود ارائه می‌ دهند، محصولات و خدمات مستحکمی ارائه می ‌دهند، نقش فعالی در جامعه محلی خود دارند، از مشتریانشان می ‌خواهند چیز های خوبی در مورد آن‌ ها بگویند و سطح بالایی از خدمات مشتری را در همه زمان ‌ها ارائه می‌ کنند، پاداش می‌دهد.

اگر این کار تجارت شما را توصیف می کند و باعث بیشتر دیده شدن شما می شود، به گوگل مپ رفته و اقدامات لازم را انجام دهید.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله، اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کرده باشید.
شما می توانید در این زمینه، دیگر مقالات ما را جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز، بررسی نمایید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT