ابزارهای آنلاین برای خریداران خودرو

بهترین ابزارهای آنلاین برای خریداران خودرو

زمان مطالعه 5 دقیقه

خرید خودرو کار کوچکی نیست و می‌تواند با عوارض زیادی همراه باشد. تعمیرات، وام‌ها، ضمانت‌ها و شهرت فروشنده همگی در اینجا مطرح می‌شوند، و اگر تجربه بالایی ندارید، کنترل کردن همه چیز دشوار است. بهترین ابزارهای آنلاین برای خریداران خودرو را بشناسید.

اما نگران نباش با استفاده از چند وب سایت خوب، می توانید اطمینان حاصل کنید که ماشین مورد نظر خود را از فروشنده ای خریداری می کنید که می توانید به آن اعتماد کنید. بنابراین، بیایید در مورد بهترین ابزارهای آنلاین برای خریداران خودرو بحث کنیم.

1. گزارش تاریخچه خودرو Experian AutoCheck

اگر یک وسیله نقلیه دست دوم می‌خرید، بسیار مهم است که تاریخچه آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که سرمایه‌گذاری غیرعاقلانه‌ای انجام نمی‌دهید. هنگام خرید خودروی دست دوم، مشکلات زیادی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کرد، از جمله بازپرداخت ناقص مالی، سابقه تعمیرات و مالکیت.

با گزارش Experian AutoCheck Vehicle History، می‌توانید در مورد تاریخچه یک وسیله نقلیه به صورت رایگان مطالعه کنید. این شامل تعداد مالکانی است که وسیله نقلیه داشته است، تصادفات گذشته یا رد کردن کالا، و بودجه معوقه (یعنی هرگونه پرداخت مالی که مالک فعلی یا قبلی هنوز انجام نداده است).

2. ماشین حساب وام خودکار بانک آمریکا

اگر خودروی خود را با استفاده از وام می‌خرید، مهم است که بدانید وام چه تأثیری بر شما خواهد داشت. بازپرداخت وام چقدر طول می کشد، بازپرداخت ماهانه چگونه خواهد بود و چه نرخ بهره ای متحمل خواهید شد؟ ارزش در نظر گرفتن همه این عوامل را دارد.

با استفاده از ماشین حساب وام خودکار بانک آمریکا می توانید به بسیاری از این سوالات پاسخ دهید. این صفحه وب به شما امکان می دهد تا نحوه بازپرداخت وام خودروی خود را از نظر مبلغ و مدت تعیین کنید. می‌توانید مبلغی را که می‌خواهید وام بگیرید، مدت زمانی را که می‌خواهید برای بازپرداخت آن صرف کنید و نرخ بهره تعیین‌شده‌تان چه هزینه‌ای متحمل می‌شود را وارد کنید.

3. چک لیست ماشین های استفاده شده RAC

هنگام خرید خودروی دست دوم، باید قبل از تایید خرید، بررسی های زیادی انجام دهید. RAC یک چک لیست بسیار مفید و جامع را ارائه می دهد که می توانید هنگام خرید ماشین دست دوم از آن استفاده کنید و همچنین پرچم های قرمزی را که باید مراقب آنها باشید ارائه می دهد. مناطق مختلفی در اینجا پوشش داده شده است، از جمله …

. نحوه ارزیابی فیزیکی خودرو

. نحوه تست رانندگی با ماشین

. از کجا ماشین دست دوم بخریم

. بررسی سابقه تصادف

. بررسی سابقه خدمات

. انتخاب روش پرداخت

اگر برای اولین بار است که یک ماشین دست دوم می خرید، این لیست می تواند مفید باشد، اما حتی اگر یک خریدار باتجربه باشید می تواند به شما کمک کند تا فکر کنید.

4. ابزار مقایسه اجاره خودرو لیزینگ

اگر به‌جای خرید مستقیم خودرویی را اجاره می‌کنید، ارزش آن را دارد که کمی در مورد هزینه این کار و اینکه آیا اجاره‌ای که در نظر دارید ایده خوبی است، تحقیق کنید.

با استفاده از ابزار مقایسه اجاره خودرو لیزینگ، می‌توانید تخمینی از میزان پرداخت‌هایتان در اجاره تقریباً هر وسیله نقلیه دریافت کنید. پس از ارائه مارک و مدل خودرویی که می خواهید اجاره کنید، لیزینگ خودرو هزینه ماهانه اجاره شما و همچنین سپرده اولیه مورد نیاز را به شما نشان می دهد.

علاوه بر این، می توانید قیمت های متفاوت بین اجاره نامه شخصی و تجاری را مشاهده کنید و مبالغ بازپرداخت متفاوت را بر اساس مدت قرارداد اجاره ای که به دنبال آن هستید، مشاهده کنید. اگر انتظار می رود مسافت پیموده شده سالیانه شما بیش از 10000 مایل باشد، می توانید این مقدار را نیز به مقدار بیشتری تنظیم کنید.

حتی اگر قصد اجاره یکی از تعدادی خودرو را دارید، لیزینگ خودرو شما را تحت پوشش قرار داده است. می توانید محاسبات اجاره خودرو را که قبلا جستجو کرده اید ذخیره کنید تا به راحتی یکی را با دیگری مقایسه کنید.

5. بررسی خودرو و راننده خودرو

حتی اگر یک ماشین کاملاً جدید باشد، اگر طراحی و مشخصات آن برای شما مناسب نباشد، این یک معامله شکن است. به همین دلیل است که قبل از انجام هر کاری باید نظرات راننده خودروی مورد نظر خود را بررسی کنید.

با استفاده از بررسی‌های خودرو و راننده، می‌توانید بررسی‌های عمیق هزاران خودرو را بررسی کنید. به سادگی مدل، مدل و سال تولید خودروی مورد علاقه خود را وارد کنید و می توانید مزایا، معایب، قیمت، مشخصات و عملکرد را مشاهده کنید تا ایده ای از آنچه ارائه می شود به دست آورید.

6. ماشین‌حساب هزینه‌های در حال اجرا Zapmap در مقابل ICE

خرید یک خودروی الکتریکی می تواند با خرید ICE بسیار متفاوت باشد. پس از همه، شما در حال خرید یک محصول بسیار متفاوت هستید. خودروهای الکتریکی موتور یا گیربکس معمولی ندارند و برای عملکرد به بنزین یا دیزل متکی نیستند. با این حال، آنها هنوز هم هزینه دارند.

برای تعیین میزان مصرف برق به جای سوخت، محاسبه‌گر هزینه‌های جاری Zapmap EV در مقابل ICE را بررسی کنید. با استفاده از این ابزار فوق العاده، می توانید بررسی کنید که هزینه کار یک EV در مقایسه با یک خودروی معمولی بنزینی یا دیزلی چقدر بیشتر یا کمتر است.

برای انجام این کار، ابتدا باید مارک و مدل ICE فعلی خود و سپس مدل و مدل خودروی الکتریکی مورد نظر خود را ارائه دهید. سپس، مسافتی را که می‌خواهید مقایسه کنید، مانند رفت‌وآمد روزانه‌تان، ارائه کنید. در نهایت، هزینه بنزین یا گازوئیل در منطقه خود و نرخ برق خانه خود را وارد کنید. با این اطلاعات، Zapmap می‌تواند به شما بگوید که هنگام استفاده از EV به جای ICE، چقدر پس انداز خواهید کرد (اگر اصلاً باشد).

7. نظرات فروشنده Cars.com

هیچ کمبودی برای دلالان مخوف و مجرم در صنعت خودرو وجود ندارد. هزاران نفر با فرضیات نادرست خودرو خریداری کرده اند که بسیاری از آنها قادر به دریافت غرامت نبودند. به همین دلیل، عاقلانه است که نظرات فروشنده را بررسی کنید.

می‌توانید این کار را با رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌های فروشنده Cars.com انجام دهید. به سادگی نام فروشنده و همچنین ZIP و مارک خودروی مورد نظر خود را در کادر ارائه شده تایپ کنید و می توانید صدها یا حتی هزاران نظر مثبت، منفی و ترکیبی را بخوانید.

همچنین اگر می‌خواهید تجربه خود را به اشتراک بگذارید، می‌توانید نظر فروشنده را در Car.com بگذارید.

ابزارهای آنلاین برای خریداران خودرو: خرید ماشین پیاده روی در پارک نیست

ماشین‌ها ماشین‌های پیچیده‌ای هستند که می‌توانند با مجموعه‌ای از چالش‌ها و مشکلات همراه باشند. برای جلوگیری از افتادن در گودال مالی هنگام خرید خودرو، از ابزارهای ذکر شده در بالا استفاده کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. از این گذشته، آنها رایگان هستند، استفاده از آنها آسان است و می توانند اطلاعات فوق العاده ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهند که ممکن است قبلاً از آنها مطلع نبوده باشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT