بهترین ابزارهای هوش مصنوعی

لیست همیشه به روز بهترین ابزارهای هوش مصنوعی در سال 2023

زمان مطالعه 44 دقیقه

استفاده روزمره از نرم‌افزار هوش مصنوعی برای افزایش بهره‌وری موضوع داغی است که حداقل می‌توان گفت. اما بسیار شبیه به آخرین رقص ویروسی TikTok – همه آن را انجام می دهند، حتی اگر هنوز آماده اعتراف به آن نباشند. بهترین ابزارهای هوش مصنوعی را بشناسید.

خرید با ویزا کارت

پرداخت با پی پال

اکنون، این که آیا از نرم‌افزار هوش مصنوعی استفاده می‌کنید یا خیر، بحث این نیست که کدام نرم‌افزار است.

برنامه‌های هوش مصنوعی جدید با سرعتی سریع‌تر از آنچه تصور می‌کردید ظاهر می‌شوند، اما همه ابزارها همان مزایایی را که شما به‌طور خاص به آن نیاز دارید، درو نمی‌کنند. به جای مرور صفحات نتایج موتور جستجوی معمولی خود، از این لیست همیشه به روز نرم افزار هوش مصنوعی برای حداکثر کارایی استفاده کنید.

ما 50 مورد از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی را برای هر موردی از جمله نوشتن محتوا، خلاصه‌نویسی، کدنویسی، تولید تصویر، خدمات مشتری، استخدام، یادداشت‌برداری و موارد دیگر تجزیه می‌کنیم. ویژگی‌های کلیدی، محدودیت‌ها و قیمت را مقایسه کنید تا بهترین تناسب خود را بیابید.

ابزارهای هوش مصنوعی پایگاه داده کلیک‌آپ: پایگاه داده رایگان ما از نزدیک به 300 ابزار هوش مصنوعی را مشاهده کنید تا به راحتی بررسی و مرتب‌سازی بر اساس موارد استفاده شود. و برای راحتی شما، ما به طور منظم این صفحه گسترده را به روز می کنیم و به آن اضافه می کنیم.

ابزارهای هوش مصنوعی و عملکرد آنها چیست؟

ابزارهای هوش مصنوعی از یادگیری ماشینی برای تولید پاسخ یا انجام وظایف اساسی بر اساس معیارهایی که شما وارد می‌کنید استفاده می‌کنند. این پاسخ ها ممکن است شامل خلاصه کردن یا ایجاد محتوای طولانی یا کوتاه، ویرایش یا طراحی تصویر، ویدئو و ویرایش، رونویسی صدا، بررسی خطوط کد و موارد دیگر باشد (و محدود به آنها نیست).

علیرغم همه چیزهایی که A Space Odyssey: 2001 شما را به این باور رساند، هوش مصنوعی مهارت ها و نقاط قوت ما را تکمیل می کند اما نمی تواند آنها را به طور کامل تکرار کند (با عرض پوزش، دیو). در واقع، شما احتمالاً قبلاً از این فناوری استفاده کرده اید بدون اینکه متوجه شوید.

اپلیکیشن‌های ترجمه، نرم‌افزارهای نقشه‌برداری، سرویس‌های پخش، سایت‌های تجارت الکترونیک و پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی قبلاً از نوعی هوش مصنوعی برای غنی‌سازی تجربیات ما با فیدها، تبلیغات و پیشنهادات استفاده می‌کردند.

اما با به‌روزرسانی‌های اخیر OpenAI، هر کسی می‌تواند از API آن برای ساخت ابزاری برای خاص‌ترین و خاص‌ترین موارد استفاده استفاده کند. برای کسب‌وکارهای در حال رشد و حرفه‌ای‌ها در هر زمینه، این می‌تواند بسیار سودمند باشد، به‌ویژه هنگام یافتن هک‌های بهره‌وری در سطح شرکت.

مزایای استفاده از یادگیری ماشینی و نرم افزار هوش مصنوعی برای افزایش بهره وری

مدیریت پروژه و هوش مصنوعی دست به دست هم می دهند. اگر با گردش‌های کاری خودکار یا اصلاحات دستوری و نحوی غریبه نیستید، استفاده از نرم‌افزار هوش مصنوعی گام بعدی طبیعی به نظر می‌رسد. در اینجا چند روش بی‌نهایت وجود دارد که هوش مصنوعی می‌تواند تاثیر روزانه شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد:

. تولید محتوای خلاق: از تغییرات طراحی متعدد گرفته تا ویدیوهای متحرک، یک ابزار ایجاد محتوای هوش مصنوعی هر نوع رسانه ای را تولید می کند، از جمله نمونه های اولیه و مدل های محصول تقریباً فوری. ابزارهای کپی‌نویسی هوش مصنوعی می‌توانند در یافتن الهام، غلبه بر موانع نویسنده و رسیدن به نقطه شروع اساسی برای هر پروژه خلاقانه مفید باشند.

. تشخیص و تصحیح خطا: این ابزارها برای اسکن فایل‌های کپی، صوتی یا ویدیویی شما برای مواردی بیش از اشتباهات تایپی، بلکه برای شناسایی فعالیت‌های متقلبانه در صورت‌های مالی، محتوای مضر در صدا یا ویدیوها، یا گلوگاه‌ها در گردش کار روزانه شما طراحی شده‌اند.

. تجزیه و تحلیل داده ها و پیش بینی ها: برای کارهایی که نیاز به اصلاح دارند، نرم افزار هوش مصنوعی می تواند داده ها و تحقیقات را برای پیش بینی طیف گسترده ای از روندها بررسی کند. با اعتبارسنجی متقابل منابع دیگر، تشخیص الگو و سیستم‌های مبتنی بر قانون، این ابزارها می‌توانند روندهای بالقوه بازار، رفتارهای مشتری، تعمیر و نگهداری تجهیزات و موارد دیگر را برای تصمیم‌گیری آگاهانه سریع‌تر کشف کنند.

. ارتباطات ساده: پردازش زبان طبیعی (NLP) در هوش مصنوعی، ارتباط واضح بین هر کسی را که دارای خلاصه اسناد و اتوماسیون وظایف مبتنی بر زبان به زبان‌های مختلف یا با صدای برند خاص شما باشد، تسهیل می‌کند.

50 بهترین ابزار و نرم افزار هوش مصنوعی که در حال حاضر در سال 2023 موجود است

نکته مهم در اینجا این است که هوش مصنوعی فرآیند کسب و کار شما را تکمیل می کند – جایگزین آن نمی شود.

ابزارهای هوش مصنوعی فقط به اندازه فردی که از آنها استفاده می کند قدرتمند هستند، بنابراین مهم است که قبل از معرفی آنها به تیم یا گردش کار خود تحقیق کنید. و ما اینجا هستیم تا با ارائه هر آنچه که باید در مورد 50 بهترین ابزار و نرم افزار برای بهره وری بدانید، به شما کمک کنیم.

برای پیمایش آسان در لیست خود، ابزارها را بر اساس این دسته ها گروه بندی کرده ایم:

. بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای نوشتن و تولید محتوا

. بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای کدنویسی

. بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای جلسات

. بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی تصویر

. بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ویدیو

. بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای پشتیبانی مشتری و فروش

. بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای منابع انسانی و استخدام

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای نوشتن و تولید محتوا

ابزارهای دستیار نوشتن هوش مصنوعی احتمالاً اولین نوع برنامه‌هایی هستند که وقتی به نرم‌افزار هوش مصنوعی فکر می‌کنید به ذهن می‌رسند – البته علاوه بر هر چیز دیگری که ممکن است در یک فیلم علمی تخیلی دیده باشید.

ابزارهای هوش مصنوعی زیر به اندازه کافی منعطف هستند تا توسط هر کسی استفاده شود، اما بیشتر برای نویسندگان، بازاریابان و طراحان برای تولید محتوای جذاب و آموزنده طراحی شده است. ابزارهای کپی‌نویسی هوش مصنوعی از پرسیدن سؤالات ساده گرفته تا پیش‌نویس ایمیل‌های کمپین، همه ویژگی‌های روح‌نویس شخصی شما را دارند.

1.بهترین ابزارهای هوش مصنوعی ClickUp

ClickUp تنها نرم افزار بهره وری است که به اندازه کافی قدرتمند است تا تمام کارهای شما را در بین برنامه ها در یک مرکز کاری متمرکز گرد هم آورد. کلیک‌آپ با صدها ویژگی مدیریت پروژه انعطاف‌پذیر، کتابخانه قالب گسترده و طیف وسیعی از ادغام‌ها، مدت‌هاست که مقصد ایده‌آلی برای تیم‌ها برای ساده‌سازی و مدیریت هر اینچ از کارشان بوده است.

اکنون، کلیک‌آپ با راه‌اندازی هوش مصنوعی کلیک‌آپ، این احساس را حتی بیشتر می‌کند.

ClickUp AI تنها راه‌حل هوش مصنوعی مبتنی بر نقش است که به شما کمک می‌کند سریع‌تر به بهترین نتایج برسید. فناوری هوش مصنوعی ClickUp عمیقاً در پلتفرم آن ادغام شده است تا تقریباً در هر نقطه از Workspace شما با شما ملاقات کند، اما قدرت آن در ClickUp Docs زنده می شود. به سادگی نقش خود را انتخاب کنید، مورد استفاده خود را انتخاب کنید، و ClickUp AI آن را از آنجا خواهد گرفت!

با این حال، چیزهای بیشتری برای کاوش با ClickUp AI وجود دارد. متن را به بیش از 10 زبان ترجمه کنید، اسناد طولانی را در چند ثانیه خلاصه کنید و تماشا کنید که ClickUp همچنان تجربه شما را با به‌روزرسانی‌های جدید هوش مصنوعی منتشر می‌کند.

بهترین ویژگی های ClickUp

. بیش از 100 دستور مبتنی بر نقش مبتنی بر هوش مصنوعی در ClickUp AI تعبیه شده است تا هر بار در اولین تلاش به نتایج هدفمند برسید.

. عملکرد مجدد برای تنظیم دقیق نتایج با فیدبک مکالمه و درخواست‌ها برای «خنده‌دارتر کردن» یا خلاق‌تر کردن آن

. یک اقدام ترجمه برای پر کردن شکاف بین موانع زبانی و ارائه تفسیرهای تقریباً عالی از متن شما به 12 زبان

. خلاصه‌های موضوعی را برای به دست آوردن سریع نکات کلیدی مکالمات نظرات طولانی در Docs و tasks بنویسید

. بیش از 15 نمای پروژه قابل تنظیم، از جمله گانت، فهرست، تقویم هوش مصنوعی، جدول زمانی، و نمای تخته مانند Kanban برای مدیریت کار خود از هر زاویه

. اتوماسیون های سفارشی و از پیش ساخته شده برای حذف موارد اکشن تکراری و صرفه جویی در زمان ارزشمند

. تخته‌های سفید، اسناد، نقشه‌های ذهنی و چت که مستقیماً در پلتفرم تعبیه شده‌اند

. بیش از 1000 ادغام با سایر ابزارهای کاری پیشرو

. یک کتابخانه الگو در حال رشد از منابع از پیش ساخته شده و قابل تنظیم برای شروع هر فرآیندی در ClickUp

محدودیت های کلیک آپ

. ClickUp با صدها ویژگی قدرتمند بارگذاری شده است که تسلط بر آنها می تواند کمی زمان بر باشد. خوشبختانه، ClickUp وبینارها، پشتیبانی و Help Docs را برای سهولت تجربه ورود شما ارائه می دهد

. هنوز همه نماها از طریق برنامه تلفن همراه در دسترس نیستند

. خلاصه پروژه های مبتنی بر هوش مصنوعی، ایجاد وظایف و وظایف فرعی، و دسترسی به تلفن همراه هنوز در دسترس نیستند – اما به زودی!

قیمت گذاری کلیک آپ

ClickUp یک آزمایش رایگان ارائه می دهد تا به هر فردی فرصت آزمایش درایو ClickUp AI را بدهد، صرف نظر از اینکه کاربر جدیدی هستید یا در برنامه رایگان Forever آن هستید. هنگامی که برای انجام تعهد آماده شدید، می‌توانید هوش مصنوعی ClickUp را به هر Workspace پولی فقط با 5 دلار برای هر عضو، در ماه اضافه کنید.

علاوه بر این امتیاز، ClickUp تعداد معدودی از طرح‌های قیمت‌گذاری غنی را نیز ارائه می‌کند:

. طرح رایگان Forever: اعضای طرح رایگان نامحدود، بدون نیاز به کارت اعتباری

. طرح نامحدود: 7 دلار برای هر عضو، در ماه

. طرح کسب و کار: 12 دلار برای هر عضو، در ماه

. طرح سازمانی: برای گزینه های قیمت گذاری سفارشی با ClickUp تماس بگیرید

2. ChatGPT

بیایید واقعی باشیم—می دانیم که ChatGPT را می شناسید.

چه از روی کنجکاوی از آن خواسته باشید که یک جوک به شما بگوید یا از آن برای نوشتن سخنرانی تمرینی شام دوستتان استفاده کنید (Yike) ChatGPT یکی از در دسترس ترین و آسان ترین ربات های چت در اینترنت است.

این ابزار نوشتن از هوش مصنوعی برای ایجاد هر چیزی استفاده می کند. در گفتگو شرکت کنید، موضوعات پیچیده را توضیح دهید، به تحقیق کمک کنید، و محتوایی از هر نوع ایجاد کنید – حتی کد تولید کنید. رابط کاربری آن به نوعی ساده است که «آنچه می بینید همان چیزی است که به دست می آورید»، اما چیزهای زیادی در زیر سطح وجود دارد تا ChatGPT را بسیار همه کاره و مفید کند.

بهترین ویژگی های ChatGPT

. یک رابط کاربری بصری و مینیمالیستی که می تواند به سرعت توسط هر کاربری تسلط یابد

. زبان طبیعی و قابلیت های مهندسی سریع برای احساس مکالمه دو طرفه

. ChatGPT بیش از 50 زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی، هلندی، اسپانیایی، ایتالیایی و ژاپنی را پشتیبانی می کند

. این پایگاه دانش گسترده ای دارد که صنایع و موضوعات مختلف را پوشش می دهد

محدودیت های ChatGPT

. پاسخ‌های آن همیشه کاملاً دقیق نیستند و اغلب عمومی یا فرمولی هستند ChatGPT فاقد خلاقیت و توجه به جزئیات است که ذاتاً انسان‌ها دارند.

. نسخه رایگان ممکن است گاهی اوقات احساس اشکال داشته باشد و ممکن است به دلیل مشکلات شبکه از کار بیفتد یا تاخیر داشته باشد

. می‌توان آن را مجبور به پذیرش پاسخ‌های اشتباه کرد که ممکن است بر اعتبار پاسخ‌های آینده آن تأثیر بگذارد

قیمت گذاری ChatGPT

. رایگان

. به علاوه: 20 دلار در ماه

3.بهترین ابزارهای هوش مصنوعی Jasper

اگر به دنبال پاسخ های منسجم تر و جذاب تر از ابزار نوشتن هوش مصنوعی خود هستید، جاسپر ممکن است بهترین گزینه شما باشد. جاسپر در ایجاد محتوای طولانی مانند مقالات وبلاگ، اسکریپت ها، طرح کلی و موارد دیگر تخصص دارد.

بهترین ویژگی های جاسپر

. به سرعت جزئیات را در خطوط کلی صدای خود ایجاد کنید و حتی اجازه دهید جاسپر بقیه را از آنجا پر کند

. رابط کاربری آسان برای ناوبری

. می‌توانید پاسخ‌های خود را به هر نوع لحنی، از جمله نوشتار حرفه‌ای، آکادمیک یا فنی تنظیم کنید

. با ویژگی چت، ایده‌ها را به سرعت و با صدای خودتان ایجاد کنید

. محدودیت های جاسپر

. نوشتن طولانی ممکن است مشکل باشد و حتی محتوای جاسپر برای ویرایش، دقت و لحن نیاز به خواندن اضافی دارد.

. یک دوره آزمایشی رایگان محدود می تواند تصمیم گیری در مورد ارزش ابزار را در پشته فناوری شما قبل از تعهد به یک برنامه پولی دشوار کند.

قیمت جاسپر

. سازنده: 49 دلار در ماه برای یک کاربر، سالانه صورتحساب

. تیم ها: 125 دلار در ماه برای سه کاربر، سالانه صورتحساب

. کسب و کار: برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

4. GrammarlyGO

GrammarlyGo ابزار ایجاد محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی Grammarly برای ایده‌های طوفان فکری، ایجاد طرح‌های کلی، پیش‌نویس و حتی دادن جان تازه‌ای به کار قدیمی‌تان است.

مانند اکثر نرم‌افزارهای رقابتی نوشتن هوش مصنوعی، GrammarlyGo به شما امکان می‌دهد معیارهای خود را برای تولید محتوا وارد کنید، اما چیزی که در مورد این ابزار منحصر به فرد است، ویژگی پیشنهاد داخلی آن برای اصلاح بیشتر کار شما است. بنابراین به نوعی، می‌توانید GrammarlyGo را درخواست کنید، و می‌تواند شما را به عقب برگرداند.

بهترین ویژگی های GrammarlyGO

. با استفاده از دستورات منحصر به فرد خود یا یکی از پیشنهادات Grammarly محتوا را در چند ثانیه تولید کنید

. درجه رسمی و لحن را مشخص کنید تا محتوای خود را با صدای نوشتاری خود هماهنگ کنید

. یک آشکارساز سرقت ادبی داخلی برای انتساب و اصالت مناسب

. می توان از آن با ابزارهای کاری دیگر، از جمله Microsoft Word و سایر برنامه های مبتنی بر مرورگر مانند Google Docs، ClickUp Docs، LinkedIn و غیره استفاده کرد.

محدودیت های GrammarlyGO

. GrammarlyGO در حال حاضر فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند

. بر اساس طرح قیمتی خود، به تعداد از پیش تعیین شده درخواست در ماه محدود شده‌اید

. از آنجایی که این ابزار فقط کمک نوشتن عمومی را ارائه می دهد، ممکن است این ابزار مطمئن ترین گزینه برای زمینه های بسیار تخصصی یا فنی نباشد

قیمت گذاری GrammarlyGO

. رایگان

. حق بیمه: 12 دلار در ماه برای استفاده فردی

. تجارت: 15 دلار برای هر عضو، در ماه برای تیم ها

5. Copy.ai

Copy.ai یک ابزار نوشتن به کمک هوش مصنوعی برای تولید هر نوع محتوایی است. مدل پیشرفته زبان هوش مصنوعی آن نسبت به رقبای خود محتوای خلاقانه‌تر و منحصربه‌فردتری را ارائه می‌دهد و آن را به ابزاری مناسب برای همه چیز از پست‌های رسانه‌های اجتماعی گرفته تا توضیحات محصول تبدیل می‌کند.

بهترین ویژگی های Copy.ai

. فناوری یادگیری ماشینی برای تولید محتوای خلاقانه بدون خطا

. کپی رایتر هوش مصنوعی در مقایسه با سایر ابزارهای هوش مصنوعی به تولید محتوای وسیع تری معروف است

. رابط کاربری آن ساده و آسان برای استفاده از تجربه کاربری روان است

. اگر از بلاک نویسنده رنج می برید، می تواند پیشنهادات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را ارائه دهد

محدودیت های Copy.ai

. سطح خدمات Copy.ai اغلب بین GPT-3 و GPT-4 در نوسان است

. پشتیبانی‌کننده‌ترین منابع خدمات مشتری را ارائه نمی‌کند

قیمت گذاری Copy.ai

. رایگان: حداکثر 2000 کلمه در ماه

. حرفه ای: 49 دلار در ماه، با کلمات نامحدود (محدود به 1 کاربر)

. شرکت: برای اطلاع از قیمت با Copy.ai تماس بگیرید

6. Wordtune

اگر به دنبال دستیار نوشتن هوش مصنوعی بدون همه زنگ ها و سوت ها هستید، Wordtune را امتحان کنید. این ابزار یک رویکرد معمولی و ساده برای رابط کاربری خود دارد، بنابراین شما می‌توانید بر روی آنچه که بیشترین اهمیت را دارد تمرکز کنید: صرفه‌جویی در زمان و کاهش بودجه و در عین حال ساخت محتوای عالی.

بهترین ویژگی های Wordtune

. Wordtune با ابزارهای کاری رایج مانند Microsoft Word، iOS و Google Chrome ادغام می‌شود تا تجربه ویرایش و نوشتن سریع‌تری داشته باشد.

. ویژگی مترادف آن به شما کمک می کند راه های جدیدی برای بیان کلمات و عبارات مختلف بیابید

. با استفاده از ویژگی خلاصه‌سازی یوتیوب، می‌توانید به راحتی محتوای ویدیویی را به وبلاگ‌های نوشتاری تغییر دهید

. محدودیت های Wordtune

. Wordtune فاقد قابلیت های پیشرفته تر، از جمله ویژگی ها و قالب های تنظیم صدا اضافی است

. ویژگی بازنویسی آن گاهی اوقات معنای متن اصلی را تغییر می دهد

قیمت گذاری Wordtune

. رایگان: 0 دلار با 10 تکرار در روز

. حق بیمه: 9.99 دلار در ماه با ایجاد محتوای نامحدود برای یک کاربر

. حق بیمه برای تیم ها: قیمت گذاری سفارشی برای تیم های سازنده محتوا

. این جایگزین های Wordtune را بررسی کنید!

7. Writesonic

بازاریابان – این ابزار با در نظر گرفتن شما ساخته شده است.

Writesonic در تولید وبلاگ ها، تبلیغات، ایمیل ها و صفحات وب بهینه سازی شده برای جستجو از طریق پرش تخصص دارد. این ابزار بر روی مدل OpenAI’s GPT-4 اجرا می شود و همچنین یک ربات چت به نام Chatsonic را برای پر کردن شکاف های ایجاد شده توسط ChatGPT ارائه می دهد.

بهترین ویژگی ها را می نویسد

. برنامه های پولی Writesonic از فناوری ارتقا یافته GPT-4 استفاده می کنند

. با ادغام توییتر و لینکدین می‌توانید محتوا را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی تغییر دهید

. ویژگی های پیشرفته، از جمله دستورات صوتی و تشخیص سرقت ادبی

. محدودیت های نوشتاری

. آزمایش رایگان محدود به یک کاربر و محدودیت تعداد کلمه است

. Writesonic بر روی یک سیستم اعتباری کار می کند که نیاز به استراتژی پیش از موعد دارد تا اطمینان حاصل شود که تمام محتوای مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد.

قیمت رایتسونیک

. آزمایشی رایگان: برای 10000 کلمه اول شما

. حرفه ای: از 12.67 دلار در ماه شروع می شود

. شرکت: برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

8.بهترین ابزارهای هوش مصنوعی Rytr

اجازه ندهید نام تجاری Comic Sans شما را فریب دهد – Rytr با استفاده از قابلیت‌های یادگیری ماشینی قوی خود، محتوای جذاب و بهینه‌شده برای SEO را در چند ثانیه ایجاد می‌کند. شما می‌توانید از این ابزار قدرتمند نوشتن هوش مصنوعی برای بررسی نوشته‌های آکادمیک و حرفه‌ای خود برای هر گونه اشتباه قبل از یک ضرب‌الاجل بزرگ یا ایجاد پیش‌نویس‌های جدید از هر نوع استفاده کنید.

بهترین ویژگی های رایتر

. حالت های مختلف نوشتن برای ایجاد وبلاگ ها، پست های رسانه های اجتماعی، توضیحات محصول و موارد دیگر

. رابط کاربری آن بصری است و یادگیری آن آسان است، بنابراین می توانید در اسرع وقت روی ایجاد محتوا تمرکز کنید

. برای دسترسی بیشتر به محتوای شما از چندین زبان پشتیبانی می کند

. ویژگی های گرامر و املا برای تشخیص اشتباهات قبل از انتشار محتوای شما

. محدودیت های رایتر

. محتوای Rytr گاهی اوقات نیاز به ویرایش اضافی دارد تا عبارات نامناسب را هموار کند

. محدودیت های تعداد کلمات در هر طرح قیمت گذاری، حتی گزینه “نامحدود” آن

قیمت رایتر

. طرح رایگان

. برنامه صرفه جویی: 9 دلار در ماه یا 90 دلار در سال

. طرح نامحدود: 29 دلار در ماه یا 290 دلار در سال

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای کدنویسی

ابزارهای کدنویسی هوش مصنوعی نوشتن، تجزیه و تحلیل و اشکال زدایی کدها را بدون دانش پیش زمینه بسیار آسان تر می کنند. این نوع نرم افزار دارای فرضی مشابه با بسیاری از ابزارهای تولید محتوا است – اما به جای تولید محتوای نوشتاری، چنین ابزارهایی از زبان طبیعی برای تکمیل خودکار کل خطوط کد استفاده می کنند! آسان به عنوان پای.

9. GitHub Copilot

GitHub Copilot یک برنامه نویس جفت هوش مصنوعی است که گفتار طبیعی شما را با پیشنهادات تکمیل خودکار به ده ها زبان، همه از ویرایشگر شما، به کد تبدیل می کند. این ابزار توسط OpenAI Codex -یکی دیگر از نرم افزارهای کدنویسی AI- پشتیبانی می شود و بنابراین کدهای کامل تری نسبت به Codex ایجاد می کند و از زبان های برنامه نویسی بیشتری پشتیبانی می کند.

بهترین ویژگی های GitHub Copilot

. چندین زبان برنامه نویسی از جمله Python، JavaScript، TypeScript، Go و C++

. برنامه‌نویسی جفت هوش مصنوعی برای تولید راه‌حل‌های مرتبط با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی و درخواست‌های مکالمه

. هزاران ادغام با ابزارهایی مانند Visual Studio Code، JetBrains IDEs و Neovim

محدودیت های GitHub Copilot

. Copilot ممکن است به کمی زمان برای یادگیری فرآیندهای شما نیاز داشته باشد

. ویژگی هوش مصنوعی آن در زمان واقعی کد را با سرعت کمتری نسبت به سایر ابزارهای مشابه ایجاد می کند

. GitHub برخی از کمک های اشکال زدایی را ارائه می دهد اما فاقد پشتیبانی عمیق است

قیمت گذاری GitHub Copilot

. فردی: 10 دلار در ماه

. شرکت: 19 دلار برای هر کاربر، در ماه

10. aiXcoder

aiXcoder یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای مقابله با هر نوع کار کدنویسی طراحی شده است. از تکمیل خودکار پشتیبانی می‌کند و تکه‌های کد مربوطه را پیشنهاد می‌کند تا به توسعه‌دهندگان کمک کند بهره‌وری خود را افزایش دهند و در عین حال از دانش برنامه‌نویسی داخلی آن استفاده کنند. aiXcoder با سنجش زمینه و نحو درخواست‌های شما توصیه‌های بلادرنگ را ارائه می‌کند و برای عملکرد بیشتر با سایر ویرایشگرهای کد محبوب ادغام می‌شود.

بهترین ویژگی های aiXcoder

. تکمیل کد تمام خطی و چند خطی هوشمند که می تواند حرکت بعدی شما را پیش بینی کند

. جستجوی کد تطبیقی ​​GitHub برای یافتن خطوط خاصی از کد و جلوگیری از توسعه مکرر

. چندین اقدامات حفظ حریم خصوصی و ایمنی برای اطمینان از محافظت از داده های شما

. aiXcoder از چندین زبان برنامه نویسی اصلی از جمله جاوا، پایتون، سی شارپ، C/C++، جاوا اسکریپت، TypeScript و Go پشتیبانی می کند.

محدودیت های aiXcoder

. نسخه رایگان محدود

. مشکلات زبانی گاه به گاه ممکن است به پیشنهادات نادرست منجر شود

. aiXcoder به شدت به اتصال اینترنت شما بستگی دارد تا به درستی کار کند که می تواند حالت آفلاین آن را غیرقابل اعتماد کند.

قیمت گذاری aiXcoder

. رایگان

. برای سایر اطلاعات قیمت با aiXcoder تماس بگیرید

11. بهترین ابزارهای هوش مصنوعی TabNine

TabNine از هوش مصنوعی برای ایجاد تکمیل کدهای هوشمند برای توسعه دهندگان هنگام نوشتن کد استفاده می کند. نظرات زبان طبیعی شما را برای ایجاد پیشنهادهای مرتبط تجزیه و تحلیل می کند تا بتوانید کارایی خود را با تایپ دستی بسیار کمتری افزایش دهید. TabNine با ویرایشگرهای کد مختلف سازگار است و آن را به ابزاری ارزشمند برای توسعه دهندگان در زبان ها و محیط های برنامه نویسی مختلف تبدیل می کند.

بهترین ویژگی های TabNine

. خطوط کد را به صورت خودکار تکمیل و پیشنهاد می کند

. زبان طبیعی را به بلوک های کد تبدیل می کند

. می تواند به صورت محلی با پایگاه دانش شما سازگار شود بدون اینکه کد شما به خطر بیفتد

. ترکیبی از دانش جهانی، بهترین شیوه ها، و سبک کدنویسی شما برای حداکثر بهره وری

محدودیت های TabNine

. طرح رایگان آن فاقد عملکرد ارزشمند در ویژگی‌های کلیدی مانند زبان طبیعی و تکمیل کد خط کامل، یادگیری الگو و پشتیبانی است.

. منحنی یادگیری تند در تسلط بر رابط کاربری TabNine و دشواری سفارشی کردن کار خود بدون دانش قوی از پلتفرم

قیمت TabNine

. شروع کننده: رایگان

. حرفه ای: 12 دلار در ماه، برای هر کاربر

. شرکت: برای قیمت گذاری سفارشی با TabNine تماس بگیرید

12. Figstack

Figstack مجموعه‌ای از ابزارهای هوش مصنوعی را ارائه می‌کند تا به توسعه‌دهندگان کمک کند تا کد را با کارایی بیشتری درک و مستند کنند. طیف وسیعی از ویژگی های آن با هدف تسهیل کدنویسی با یک مفسر زبان طبیعی است که می تواند کد را تقریباً در هر زبان برنامه نویسی درک کند. Figstack همچنین می‌تواند مستندات ایجاد کند و به سؤالات مربوط به کد پاسخ دهد تا به کاربران در خواندن و ایجاد کد بدون احساس خستگی در فرآیند کمک کند.

بهترین ویژگی های Figstack

. ویژگی Explain Code Figstack می تواند هر زبان برنامه نویسی را بفهمد و کد بین زبان ها را فورا ترجمه کند.

. این کمک عملکرد کد را برای کمک به کاربران در کارکرد مؤثرتر ابزار ارائه می دهد

. این می تواند اسناد کد را در محل تولید کند و در زمان حیاتی توسعه دهندگان صرفه جویی کند

محدودیت های Figstack

. در صورتی که کد نامشخص یا فاقد مستندات مناسب باشد، کمک Figstack آنقدر سازگار یا قابل اعتماد نیست.

. همیشه به‌روزرسانی‌های هم‌زمان را منعکس نمی‌کند تا نسخه‌های جدید یا تغییرات در داده‌هایی را که روی آن‌ها آموزش دیده است را در نظر بگیرد.

قیمت Figstack

. امتحان رایگان

. برای سایر اطلاعات قیمت با Figstack تماس بگیرید

13. Cody by Sourcegraph

ابزار هوش مصنوعی Sourcegraph و پسر عموی 10 ساله شما چه وجه اشتراکی دارند؟ هر دوی آنها کودی نام دارند.

Sourcegraph به خودی خود یک ابزار بهره‌وری جستجوی کد است که به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا کد را تعمیر، پیمایش و خودکار کنند، حتی در چندین مخزن. ویژگی هوش مصنوعی آن، Cody، با خواندن کل پایگاه کد شما، پاسخ دادن به سوالات و نوشتن کد برای شما به این قابلیت اضافه می کند.

بهترین ویژگی های Cody

. چت درون خطی برای رفع سریع و بهینه سازی کد خود با استفاده از زبان مکالمه

. گردش کار آماده برای تسریع کار شما با Cody. انتخاب کنید که آیا به کد توضیح داده شده با جزئیات، نام متغیرهای بهبود یافته، ترجمه، خلاصه تغییرات یا یادداشت های ایجاد شده نیاز دارید یا خیر.

. تکمیل خودکار بی‌درنگ برای نوشتن کد در چند ثانیه

محدودیت های Cody

. Cody’s UX کاربرپسندترین نیست

قیمت گذاری Cody

برنامه Cody برای هر کاربر Sourcegraph در یک طرح پولی رایگان است:

. طرح کسب و کار: 99 دلار کاربر فعال، در ماه

. شرکت: برای قیمت گذاری سفارشی تماس بگیرید

14.بهترین ابزارهای هوش مصنوعی SpellBox

SpellBox به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا با برداشتن سختی‌های ایجاد کد، حل مشکل و اشکال‌زدایی، کیفیت را در اولویت قرار دهند. با استفاده از دستورات ساده، SpellBox دقیقاً کد مورد نظر شما را می‌چرخاند و راه‌حل‌هایی را در چند ثانیه پیدا می‌کند، بنابراین ساعت‌های حیاتی را در جستجوی پاسخ در اینترنت از دست ندهید.

بهترین ویژگی های SpellBox

. ویژگی های توضیح کد برای به دست آوردن درک عمیق از کدی که با آن کار می کنید

. نشانک گذاری برای ذخیره و بازیابی تکه های کد در یک لحظه

. همچنین به عنوان یک پسوند کد VS برای یک تجربه یکپارچه در سایر ویرایشگرهای برتر کدنویسی شما موجود است

. تولید کد از دستورات مکالمه

محدودیت های SpellBox

. زبان های برنامه نویسی محدود — SpellBox ممکن است عملکردی با زبان های کمتر رایج ارائه ندهد

. موارد مثبت و منفی کاذب گاه به گاه

. برخی مشکلات در درک زمینه ای برای دقیق ترین پیشنهادها

قیمت گذاری SpellBox

. قیمت Early Bird : 40 دلار برای هر مجوز یک ساله

. معمولی: 65 دلار برای هر مجوز یک ساله

15.بهترین ابزارهای هوش مصنوعی AskCodi

از ذهن هایی که AskJarvis را برای شما به ارمغان آورد، همتای توسعه دهنده آن AskCodi است. این نرم‌افزار دستیار مجموعه‌ای از سه محصول را ارائه می‌دهد: Codi Projects، Codi Chat و Codi Workbook، منبع آن برای همه کدها. با استفاده از AskCodi، توسعه‌دهندگان می‌توانند از درخواست‌های کتبی به زبان‌هایی از جمله انگلیسی، آلمانی، لهستانی و اسپانیایی برای تولید پاسخ‌های کد در VB Script، Python، Java، C، HTML و بسیاری دیگر استفاده کنند.

بهترین ویژگی های AskCodi

. تعامل با فناوری هوش مصنوعی Codi با استفاده از گفتگوی تعاملی برای دریافت کمک، پیشنهادات و وظایف کامل

. کد را به راحتی تولید، آزمایش، توضیح و مستند کنید

. شما می توانید کد خود را بر اساس زبان و زبان برنامه نویسی سازماندهی کنید

. پشتیبانی از بیش از 50 زبان برنامه نویسی و فریم ورک

. همچنین به عنوان یک پسوند برای چندین IDE موجود است

محدودیت های AskCodi

. عملکرد AskCodi با ادغام های آن متفاوت است. قبل از خرید مطمئن شوید که کاملاً با پشته فناوری شما سازگار است

. یادگیری و درک کامل ویژگی‌های AskCodi برای استفاده مؤثر از ابزار ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشد

قیمت گذاری AskCodi

. رایگان

. حق بیمه: 9.99 دلار در ماه

16. BlackBox

توسعه دهندگان برای نوشتن کد، یافتن بهترین اسنیپت ها و ساخت سریعتر محصولات به BlackBox متکی هستند. به جای اینکه محیط کدنویسی خود را برای جستجوی راه حل یا عملکردهای خاص ترک کنید، می توانید به زبان ساده از BlackBox بپرسید و پاسخ را به صورت کد پر می کند.

بهترین ویژگی های BlackBox

. BlackBox با هر IDE، مرورگر وب و پایگاه داده کار می کند و به بیش از 20 زبان برنامه نویسی موجود است

. این ابزار برای عملکرد حتی در سرعت اتصال بسیار پایین ساخته شده است

. از طریق مرورگر یا برنامه دسکتاپ BackBox به کار خود دسترسی داشته باشید

. بیش از 100 میلیون مخزن کد را برای نتایج دقیق تر جستجو می کند

محدودیت های BlackBox

. ممکن است عدم شفافیت در درک چگونگی رسیدن BlackBox به نتایج خود وجود داشته باشد که اعتبارسنجی دقت آن را دشوار می کند.

. برخی از کاربران متوجه شدند که BlackBox مستعد سوگیری است و مجبور شدند مدل را دوباره آموزش دهند تا از نتایج ناعادلانه جلوگیری کنند.

قیمت BlackBox

. امتحان رایگان

. برنامه توسعه دهنده خوب: 0.99 دلار در ماه

. برنامه توسعه دهنده عالی: 1.99 دلار در ماه

. برنامه برنامه نویس افسانه ای: 7.99 دلار در ماه برای حداکثر 20 کاربر

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای جلسات

آیا تا به حال از یک جلسه طولانی خارج شده اید، برای نوشیدن آب به آشپزخانه رفته اید و سپس متوجه شده اید که قدم های بعدی خود را فراموش کرده اید؟ سپس به یک ابزار جلسه هوش مصنوعی در جیب پشتی خود نیاز دارید.

بهترین ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای جلسات می‌توانند مکالمات گفتاری را در زمان واقعی رونویسی کنند، به‌طور خودکار وظایفی را که در بحث ذکر شده است ایجاد کنند، تجزیه و تحلیل‌های پیشرفته و موارد دیگر را ارائه دهند. مانند داشتن یک مدیر شخصی در جیب شما، این فناوری هر جلسه را موثرتر و عملی تر می کند.

17.بهترین ابزارهای هوش مصنوعی Spinach

Spinach با در نظر گرفتن تیم های توسعه طراحی شده است و دارای سطحی از عملکرد است که سبزی های برگدار دیگر را در چکمه های خود می لرزاند!

Scrum Master هوش مصنوعی شخصی شما، Spinach می‌تواند استندآپ‌های روزانه شما را اجرا کند، خلاصه جلسات را ایجاد کند و با کلیک موس پیشنهاداتی را ارائه دهد. این ابزار چابک جلسه بر روی فناوری GPT-4 اجرا می شود و با تعدادی از ابزارهای کاری دیگر (از جمله ClickUp) برای فرآیندهای کارآمدتر ادغام می شود. اسفناج به‌جای ضبط‌شده یا رونوشت‌های جلسات، خلاصه‌های سازمان‌دهی شده‌ای را برای مسدودکننده‌های اسناد تولید می‌کند و تیم شما را تشویق می‌کند تا اقدامی انجام دهند.

Spinach بهترین ویژگی ها

. ادغام‌های متعدد برای کمک به برنامه‌ریزی سرعت، استندآپ‌های روزانه، بررسی‌های گذشته‌نگر دوی سرعت، و جلسات نظافت معوق

. همه به‌روزرسانی‌های نوشتاری و نکات برجسته انجام شده در هر جلسه، از جمله صورتجلسه، یادداشت‌برداری، موارد اقدام و تصمیم‌های کلیدی را مدیریت می‌کند.

. بلیط‌های باگ یا ویژگی را مستقیماً به Slack پیشنهاد می‌کند

. از طریق جلسات مناسب، زمینه را برای شرکت کنندگان فراهم می کند و دستور کار شما را برای شما می سازد

محدودیت های Spinach

. عدم وجود چندین ویژگی کلاسیک جلسه هوش مصنوعی که ابزارهای دیگر برای مستند کردن بحث ها به روش های اضافی دارند

قیمت Spinach

. رایگان

. حرفه ای: 99 دلار در ماه

18. Sembly

Sembly بیشتر از یادداشت های جلسه معمولی شما تولید می کند. بینش عملی ایجاد می کند. این ابزار هوش مصنوعی تمام ویژگی‌های رایج‌ترین برنامه‌های جلسات یادگیری ماشینی را دارد، اما چیزی که Sembly را در بین رقبای خود متمایز می‌کند، ویژگی‌های وظیفه، پروژه و فعالیت‌های آن برای همراستا کردن برنامه‌های آماده با فهرست کارهایتان است.

بهترین ویژگی های Sembly

. پیگیری های خودکار با قابلیت پخش جریانی بینش جلسه به سایر ابزارهای مدیریت کار

. Sembly می‌تواند در جلسه‌ای برای شما شرکت کند و در صورت رزرو دوبار، یادداشت‌هایی از تماس ارائه کند.

. از ربات چت داخلی آن برای ایجاد رونویسی، خلاصه یا ایمیل بر اساس موضوعات مطرح شده در هر جلسه استفاده کنید.

. می تواند داده های قابل توجهی مانند KPI و درآمد ذکر شده در جلسات شما را ردیابی کند

محدودیت های Sembly

. اگرچه Sembly برخی از ویژگی‌های مدیریت کار و پروژه را ارائه می‌کند، اما عملکرد آن به خوبی برای فرآیندها یا گردش‌های کاری پیچیده مناسب نیست.

قیمت Sembly

. شخصی: رایگان

. حرفه ای: 10 دلار در ماه

. تیم: 20 دلار برای هر کاربر، در ماه

. شرکت: برای بیش از 40 کاربر، برای قیمت گذاری با Sembly تماس بگیرید

19. Fireflies

Fireflies یک نرم افزار دستیار جلسه هوش مصنوعی برای یادداشت برداری و رونویسی صداها در زمان واقعی است. چه در میان یک جلسه طوفان فکری باشید و چه در حال آپلود فایل از مصاحبه مشتری باشید، Fireflies می تواند فورا مکالمات شما را به صورت مکتوب ثبت کند.

صرف نظر از لهجه، گویش، صنعت یا زبان، این دستیار جلسه می تواند حتی کوچکترین تفاوت ها در گفتار را برای رونویسی دقیق در اولین تلاش تشخیص دهد.

بهترین ویژگی های Fireflies

. ادغام برای اتصال Fireflies با سایر پلتفرم‌های جلسه مانند Google Meet، Zoom، Microsoft Teams، Skype و موارد دیگر

. ویژگی های ویرایش متن غنی برای تصحیح، نظر دادن، حاشیه نویسی و قالب بندی رونوشت ها در صورت نیاز

. خلاصه‌های هوشمندانه‌ای برای گرفتن نکات کلیدی، مراحل بعدی، سؤالات و نکات برجسته بحث از جلسه شما

. ویژگی‌های جستجو و سازماندهی برای جداسازی کلمات، عبارات و موضوعات در رونوشت‌های شما

. رونویسی های صوتی برای رسیدگی به یادداشت برداری و ایجاد دقیقه جلسه

. گزینه های اشتراک گذاری راحت از طریق ایمیل، لینک، یا کد QR

محدودیت های Fireflies

. هوش مصنوعی گاهی اوقات برای رونویسی صحیح کلمات و عبارات غیر معمول، نامشخص یا فنی تلاش می کند

. همیشه نشانه‌های ارتباط غیرکلامی مانند لحن، زیر و بم و صدا را نمی‌گیرد

. نگرانی های بالقوه حریم خصوصی در مورد اقدامات امنیتی آن

قیمت Fireflies

. طرح رایگان: امکان ذخیره سازی حداکثر 800 دقیقه در هر صندلی و دسترسی به مکالمات نامحدود

. طرح حرفه ای: 10 دلار برای هر کاربر، در صورت پرداخت سالانه در ماه

. طرح کسب و کار: 19 دلار برای هر کاربر، در صورت پرداخت سالانه در ماه

. طرح سازمانی: برای قیمت سفارشی تماس بگیرید

20. Krisp

Krisp یک دستیار جلسه هوش مصنوعی بدون ربات است که بیشتر به دلیل بی‌صدا کردن دو جهته برای حذف نویزهای پس‌زمینه در طول تماس کنفرانس آنلاین شما در زمان واقعی شناخته شده است.

مانند سایر ابزارهای جلسه هوش مصنوعی، Krisp همچنین می‌تواند تغییرات عطف، گوینده و زبان را در اواسط مکالمه برای رونویسی و خلاصه‌بندی بهتر جلسات بررسی کند.

بهترین ویژگی های Krisp

. حذف نویز پس‌زمینه، صدا و اکو برای خروجی صدای واضح‌تر و حرفه‌ای‌تر

. برای اندازه‌گیری تعادل، فراگیری و مشارکت جلسات خود، اطلاعات بینش را فراخوانی کنید

. رونوشت‌های جلسه بدون ربات که تقریباً با هر برنامه صوتی کار می‌کند، بدون نیاز به افزونه

. الگوهای جلسه آماده برای ایجاد نکات گفتگو، موارد اقدام و موارد دیگر

محدودیت های Krisp

. حذف نویز می تواند شما را از محیط اطراف خود کمتر آگاه کند. در حالی که ممکن است در طول جلسات شما صدای بهتری ارائه دهد، اما می تواند یک خطر ایمنی نیز باشد

قیمت Krisp

. رایگان

. حرفه ای: 8 دلار برای هر کاربر، در ماه

. شرکت: برای قیمت گذاری سفارشی با Krisp تماس بگیرید

21. tl;dv

tl;dv که به اختصار «خیلی طولانی، مشاهده نشد» یک ابزار مجهز به GPT است که می‌تواند در عرض چند دقیقه به جلسات شما بیاید. با ویژگی‌هایی برای رونویسی و خلاصه کردن تماس‌های شما، تیم‌های استخدام، فروش و موفقیت مشتری به طور یکسان می‌توانند با استفاده از tl;dv با نرم‌افزارهای محبوب جلسه مانند Google Meet یا Zoom در زمان قابل توجهی صرفه‌جویی کنند.

بهترین ویژگی های tl;dv

. به طور خودکار جلسات شما را به بیش از 30 زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، ژاپنی و غیره رونویسی می‌کند.

. ابزارهای ویرایش بصری برای کشیدن کلیپ های کوچک از سرمایه گذاران یا مشتریان برای برجسته کردن بهترین لحظات جلسه شما

. موضوعاتی را که در طول جلسات در سراسر شرکت خود مورد بحث قرار گرفته‌اند، در صورتی که در حال خوابیدن هستید یا بیش از حد می‌خوابیدید، جستجو کنید

. tl;dv با CRM های محبوب و پلتفرم های همکاری ادغام می شود تا جلسات شما را با گردش کار شما هماهنگ کند.

محدودیت های tl;dv

. در حال حاضر، ویژگی‌های ضبط و رونویسی tl;dv فقط توسط Google Meet و Zoom پشتیبانی می‌شود. بنابراین اگر از تیم های مایکروسافت استفاده می کنید، در این مورد شانسی ندارید

. یک دقیقه ضبط سه ساعته برای هر جلسه وجود دارد. اگر به این حد رسیدید، باید جلسه را پایان دهید و از نو شروع کنید تا ضبط را ادامه دهید

. برخی از ادغام های آن ارزشمندتر از بقیه هستند. مطمئن شوید که پشته فناوری شما کاملاً با tl;dv سازگار است قبل از اینکه همه چیز را انجام دهید

قیمت گذاری tl;dv

. رایگان

. حرفه ای: 20 دلار برای هر کاربر، در هر ماه

. شرکت: برای قیمت گذاری سفارشی تماس بگیرید

22. Otter.ai

Otter.ai به شما کمک می کند جلسات خود را کارآمدتر انجام دهید تا بتوانید همیشه در بحث حضور داشته باشید. این ابزار رونویسی هوش مصنوعی هنگام پیشرفت جلسه در زمان واقعی، نکات اصلی صحبت شما را ضبط و رونویسی می‌کند و حتی پس از پایان تماس، ایمیلی با نکات کلیدی برای شما ارسال می‌کند. پس از جلسه، همچنین می‌توانید از Otter برای تبدیل فایل‌های صوتی یا تصویری به متن ساده استفاده کنید تا در لحظه به آن مراجعه کنید.

بهترین ویژگی های Otter.ai

. رونوشت‌های سمور با ضبط‌های شما همگام می‌شوند و هنگام پخش با سرعت بلندگو برجسته می‌شوند.

. در رونویسی آن مُهرهای زمانی و برچسب‌هایی برای بلندگوهای مختلف وجود دارد

. می توانید سرعت پخش را کم یا افزایش دهید و حتی از مکث های غیرضروری صرف نظر کنید

. OtterPilot به طور خودکار به جلسات Google Meet برای شما ملحق، ضبط و رونویسی می کند

. برای همکاری با تیم خود یا اختصاص موارد اقدام، رونوشت های خود را برجسته کنید و روی آنها نظر دهید

. هزاران گزینه صادرات، از جمله mp3.، txt.، pdf.، docx، و srt.

محدودیت های Otter.ai

. Otter فقط از زبان انگلیسی ایالات متحده و بریتانیا پشتیبانی می کند

. شما فقط مجاز به سه رونویسی از طریق آپلود فایل صوتی در طرح رایگان هستید

. تشخیص صدای آن همیشه با هر کلمه یا تغییر در بلندگوها مشخص نمی شود

. رونویسی شما به ویرایش و تنظیمات در انتهای شما نیاز دارد تا 100٪ دقیق باشد

قیمت گذاری Otter.ai

. رایگان

. حرفه ای: 16.99 دلار در ماه برای استفاده فردی

. کسب و کار: 30 دلار برای هر کاربر، در ماه برای تیم ها

. شرکت: برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

23. Fathom

Fathom یک ابزار هوش مصنوعی برای افراد و تیم‌ها برای خودکارسازی کارهای پرمشغله در تماس‌های کنفرانس مجازی است. فرقی نمی‌کند از Zoom، Microsoft Teams یا Google Meet استفاده می‌کنید، Fathom می‌تواند فوراً مطالب اصلی شما را برجسته، رونویسی، خلاصه و قالب‌بندی کند.

همچنین تعدادی از ویژگی های متناسب با تیم شما را ارائه می دهد! Fathom به‌عنوان یک مخزن قابل جستجو برای تماس‌ها برای جداسازی موضوعات عمل می‌کند و می‌تواند نکات کلیدی جلسات شما را در «لیست‌های پخش» برای تسریع فرآیندهای آموزشی دسته‌بندی کند.

بهترین ویژگی های Fathom

. یادداشت های تماس خود را به طور خودکار با نرم افزارهای مختلف CRM تولید و همگام کنید

. یک “لیست پخش” از نکات برجسته جلسه خود ایجاد کنید تا فقط جذاب ترین کلیپ ها را به اشتراک بگذارید

. طرح رایگان سخاوتمندانه برای افرادی که برای اولین بار آب ها را با ویژگی های معمول دستیار جلسه هوش مصنوعی آزمایش می کنند

. ویژگی‌های تیم محور برای تجربه فروش کارآمدتر و کارآمدتر برای همه افراد درگیر

محدودیت های Fathom

. سازگاری زبان محدود در مقایسه با سایر ابزارهای مشابه

. برخی از کاربران در ابتدا این رابط را بسیار زیاد می دانند

قیمت گذاری Fathom

. رایگان: برای استفاده فردی

. برای سایر جزئیات قیمت با Fathom تماس بگیرید

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی تصویر

نرم افزار تولید تصویر می تواند ابزارهای هوش مصنوعی بسیار مفیدی برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچکی باشد که ممکن است بودجه بازاریابی برای تولید دارایی های خلاقانه با کیفیت بالا را نداشته باشند. آنها همچنین منابع بسیار خوبی برای طراحان هستند تا در فرآیندهای خلاقانه خود برای ایجاد طرح های اولیه، کشف سبک های هنری جدید و یافتن الهام به آنها تکیه کنند.

اگر به دنبال ایجاد تجسم داده‌ها، ویرایش عکس‌ها یا تثبیت سبک هنری برند خود هستید، این ابزارهای تولید تصویر هوش مصنوعی شما را پوشش می‌دهند.

24. Midjourney

Midjourney یک ابزار تولید کننده تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی است که افراد را قادر می سازد تا خلاقیت خود را باز کنند و طیف گسترده ای از سبک های هنری را در آغوش بگیرند. به سادگی دیدگاه خود را توصیف کنید، و ربات Midjourney’s Discord آن را از آنجا خواهد گرفت. با توانایی تبدیل پیام‌های متنی به گرافیک، افراد و تیم‌ها می‌توانند از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد همه چیز از طراحی‌های وب دقیق گرفته تا کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند.

بهترین ویژگی های Midjourney

. رابط کاربری آسان و جذاب

. بهبودهای قابل توجهی در کیفیت گرافیک وب این برنامه ایجاد شده است

. Midjourney یک جامعه قوی در پشت خود دارد زیرا در Discord وجود دارد

محدودیت های Midjourney

. ابزار تحریک آن می تواند تصاویر را با کیفیت بالا ببرد، اما ممکن است طراحی اصلی در این فرآیند باشد

. اگر با Discord تازه کار هستید، Midjourney ممکن است کمی گیج کننده باشد

قیمت گذاری Midjourney

. امتحان رایگان

. طرح اولیه: 10 دلار در ماه

. طرح استاندارد: 30 دلار در ماه

. طرح حرفه ای: 60 دلار در ماه

25. DALL·E 2

DALL-E 2 که توسط OpenAI توسعه یافته است، یک ابزار محبوب تولید تصویر برای تولید تصاویر واقعی و خلاقانه بر اساس درخواست های متنی شما است. ویژگی هایی مانند Outpainting به DALL-E توانایی پشتیبانی از طیف وسیع تری از تصاویر در قالب های رسانه های مختلف، از جمله سبک های هنری واقع گرایانه، نقاشی های رنگ روغن و تصاویر را می دهد.

DALL·E 2 بهترین ویژگی

. DALL-E 2 می تواند هنری سورئال تولید شده توسط هوش مصنوعی ایجاد کند که دیدن آن جالب است

. رابط کاربری آن کاربر پسند است و شروع ایجاد یک شاهکار را آسان می کند

. می‌توانید رسانه‌های مختلف DALL-E 2 را با هم ترکیب و مطابقت دهید تا تصاویر منحصربه‌فرد و سبک‌سازی‌شده را ایجاد کنید

محدودیت های DALL·E 2

. کیفیت در هر سبک هنری ثابت نیست. برخی از تصاویر بیشتر از بقیه پیکسل یا تار می شوند

. مفاهیم پیچیده‌تر هنر هوش مصنوعی به زمان پردازش طولانی‌تری نیاز دارند

قیمت DALL·E 2

این ابزار تولید تصویر هوش مصنوعی بر اساس مدل قیمت گذاری اعتباری عمل می کند. هر پیام متنی تقریباً یک اعتبار هزینه دارد و در حال حاضر می توانید اعتبارات را در بلوک های 115 خریداری کنید.

. رایگان

. 115 اعتبار: 15 دلار

26. NightCafe

NightCafe رویکرد تولید تصویر معمولی را از طریق چالش‌های دوستانه بین کاربران عادی خود «بازی‌سازی» می‌کند تا یک جامعه قوی‌تر ایجاد کند. همچنین می‌توانید از NightCafe به الگوریتم‌های هوش مصنوعی مختلف دسترسی داشته باشید تا ابزارهای مشابهی از جمله DALL-E 2 و Stable Diffusion را بدون خروج از برنامه آزمایش کنید.

بهترین ویژگی های NightCafe

. NightCafe به شما امکان می دهد سبک هنری خود را انتخاب کنید

. می توانید به دیگر الگوریتم های یادگیری ماشینی دسترسی داشته باشید

. چالش های هنری روزانه برای ایجاد یک جامعه فشرده از کاربران

محدودیت های NightCafe

. دسترسی کمتر به خدمات مشتری و گزینه های پشتیبانی

. برخی از فیلترها هنگام تولید هنر بسیار حساس تر از سایرین هستند

قیمت NightCafe

. رایگان: 5 اعتبار در روز به اضافه پاداش برای شرکت در رویدادهای اجتماعی

. هوش مصنوعی مبتدی: 5.99 دلار برای 100 اعتبار در ماه

. AI Hobbyist : 9.99 دلار برای 200 اعتبار در ماه

. مشتاق هوش مصنوعی: 19.99 دلار برای 500 اعتبار در ماه

. هنرمند هوش مصنوعی: 49.99 دلار برای 1400 اعتبار در ماه

کاربران همچنین می توانند اعتبارات اضافی را خارج از اشتراک خود خریداری کنند که از 7.99 دلار برای هر 100 اعتبار شروع می شود.

27.بهترین ابزارهای هوش مصنوعی BlueWillow

قابلیت‌های تولید هنر هوش مصنوعی BlueWillow ایجاد لوگوی برند، دارایی‌های مارکتینگ و گرافیک را در یک چشم به هم زدن امکان‌پذیر می‌سازد. این ابزار با یک حساب تایید شده Discord قابل دسترسی است و به ازای هر توضیح متنی که وارد می کنید، چهار تصویر ایجاد می کند. هرچه توضیحات بیشتر باشد، نتایج بهتری خواهید داشت!

بهترین ویژگی های BlueWillow

. یک جامعه قوی Discord با بیش از 300 میلیون کاربر

. می‌توانید کیفیت خروجی BlueWillow را افزایش دهید یا اگر برنامه علامت را از دست داد، نتایج خود را برای چهار تصویر دیگر تغییر دهید.

. تصاویر BlueWillow خود را مستقیماً در کامپیوتر خود ذخیره کنید

. سبک های مختلف هنری برای ایجاد تصاویر گرافیکی یا عکس واقعی

محدودیت های BlueWillow

. برای استفاده از BlueWillow باید یک اکانت Discord داشته باشید

. این ابزار ممکن است برای درخواست‌های هنری فردی بهتر از برندسازی حرفه‌ای یا کمپین‌های رولینگ باشد

قیمت گذاری BlueWillow

. رایگان

. Willower : 5 دلار در ماه

. Blue Angel: 10 دلار در ماه

. Sapphire: 20 دلار در ماه

28. Bria

Bria از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای بصری سفارشی و اخلاقی در مقیاس و با سهولت استفاده می کند. این برای تیم‌های حرفه‌ای، شرکت‌ها، هنرمندان و توسعه‌دهندگانی طراحی شده است که به کپی بازاریابی جذاب بصری، دارایی‌های رسانه‌های اجتماعی، محتوای تبلیغاتی یا هر پروژه خلاقانه دیگری در زیر نور خورشید نیاز دارند.

اگر به درستی استفاده شود، Bria این قدرت را دارد که فرآیند تولید محتوا را ساده‌سازی کند و به تیم‌ها این امکان را می‌دهد تا در زمان و تلاش خود بدون از دست دادن کیفیت صرفه‌جویی کنند.

بهترین ویژگی های Bria

. توسعه اخلاقی هوش مصنوعی را تشویق می کند تا هنرمندان بتوانند کنترل کامل بر هنر خود را حفظ کنند

. مولد پس‌زمینه و تولید مجدد شیء برای تنظیم محتوای شما تا جزئیات نهایی

. امکان تنظیم حالات چهره، ظاهر و افراد برجسته در محتوای شما

. دسترسی آزاد به مؤسسات غیرانتفاعی و دانشگاهیان

محدودیت های Bria

. یادگیری رابط کاربری Bria در ابتدا می تواند تا حدودی چالش برانگیز باشد

. ممکن است برای یک تجربه کاملا ساده با سیستم عامل یا پشته فناوری فعلی شما سازگار نباشد

. طرح های پولی می توانند بسیار گران باشند

قیمت Bria

. شروع کننده: رایگان

. پایه: 99 دلار در ماه

. حرفه ای: 290 دلار در ماه

. نهایی: برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

29. Stockimg

Stockimg از هوش مصنوعی برای تولید تصاویر حرفه ای و با کیفیت در چند ثانیه استفاده می کند. از تصاویر استوک گرفته تا جلد کتاب، پوستر و موارد دیگر، Stockimg می‌تواند راه‌حل‌های خلاقانه برند را برای طیف وسیعی از موارد استفاده ارائه دهد. با ارائه توضیحات یا ورودی های متنی، کاربران می توانند به راحتی به تصاویر سفارشی شده ای که با نیازهای خاص آنها مطابقت دارد، دسترسی داشته باشند.

بهترین ویژگی های Stockimg

. طرح خود را ایجاد کنید یا از گالری تصاویر استوک ساخته شده با هوش مصنوعی برای استفاده سریع انتخاب کنید

. Stockimg برای تولید تصاویر استوک، جلد کتاب، پوستر، کاغذ دیواری، لوگو، تصاویر، نمادها و حتی رابط کاربری وب یا موبایل طراحی شده است.

. یک رابط کاربری تمیز و شهودی که یادگیری آن آسان است

محدودیت های Stockimg

. راه های زیادی برای سفارشی کردن خروجی تولید شده توسط هوش مصنوعی وجود ندارد

. Stockimg گاهی اوقات برای درک تصاویری که نیاز به متن دارند (به عنوان مثال جلد کتاب، گرافیک و پوستر) و باعث ایجاد متن بی‌معنی می‌شود، تلاش می‌کند.

قیمت گذاری Stockimg

. طرح رایگان

. برنامه شروع: 19 دلار در ماه

. طرح حق بیمه: 29 دلار در ماه

. طرح سازمانی: برای اطلاعات با Stockimg تماس بگیرید

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ویدیو

مانند تلاقی بین تولید تصویر هوش مصنوعی و نرم‌افزار دستیار نوشتن، ابزارهای هوش مصنوعی برای ویدیو قابلیت ایجاد، تجزیه و تحلیل و بهبود ضبط‌های شما را دارند.

30. Fliki

Fliki متن را به فایل‌های صوتی و ویدیویی تبدیل می‌کند تا فرآیند خلاقیت پشت ویدیوها، پادکست‌ها یا کتاب‌های صوتی را ساده‌تر کند. این می تواند روایت های تولید شده توسط هوش مصنوعی را بر اساس مقالات وبلاگ، اسکریپت ها یا هر متن دیگری ایجاد کند و بیش از 1000 صدا را به 75 زبان ارائه می دهد. Fliki به گونه ای طراحی شده است که کاربر پسند باشد و تولید محتوای صوتی و ویدیوهای جدید را بدون مهارت های فنی گسترده آسان می کند.

بهترین ویژگی های Fliki

. تبدیل متن به گفتار و تبدیل متن به ویدئو برای ایجاد صداها در طیف گسترده ای از تن ها، زبان ها و گویش ها برای دقت

. Fliki همچنین می‌تواند تعداد زیادی از زبان‌ها را در درخواست‌های خود برای پاسخگویی به مخاطبان جهانی شناسایی کند

. کتابخانه گسترده تصویر و ویدئو برای گرفتن دارایی های از پیش ساخته شده بدون دردسر قانونی

محدودیت های Fliki

. برای دسترسی به عملکرد کامل آن، باید در یکی از بالاترین برنامه های قیمت گذاری آن خرید کرد، اما حتی در این صورت، محدودیت های ویژگی و کیفیت وجود دارد

. کیفیت صداهای ساخته شده با هوش مصنوعی Fliki ناسازگار است و ممکن است به اندازه یک شخص واقعی طبیعی یا جذاب نباشد.

قیمت گذاری Fliki

. رایگان

. پایه (فقط صوتی): 6 دلار در ماه

. استاندارد: 21 دلار در ماه

. حق بیمه: 66 دلار در ماه

31. Lumen5

Lumen5 ابزاری مفید برای ایجاد ویدیو است که از هوش مصنوعی برای تولید یا استفاده مجدد ویدیوهای جذاب برای اهداف آموزشی، اخبار، سرگرمی یا هر نیاز مارکتینگ استفاده می کند. ویرایش ویدیو کار ساده ای نیست، اما برای کسب و کارهای کوچک بدون بودجه برای سرمایه گذاری در ویرایشگران حرفه ای برای هدایت فرآیند خلاقانه خود، Lumen5 یک نجات دهنده واقعی است. این ابزار برای تیم‌هایی که فاقد مهارت‌های پیشرفته تولید ویدیو هستند، اما باید محتوای خود را قبل از پخش زنده ارتقا دهند، عالی است.

بهترین ویژگی های Lumen5

. بدون توجه به تجربه شما با ابزار یا سطح مهارت، Lumen5 می تواند به شما در ایجاد ویدیو در عرض چند دقیقه کمک کند

. کتابخانه رسانه بومی با مجوز باز عکس، موسیقی و کلیپ برای بهبود ویدیوی شما

. خروجی ویدیوی نهایی شما وضوحی تا p1080 خواهد داشت

. هزاران الگوی ویدیویی قابل تنظیم و یک رابط کشیدن و رها کردن برای حداکثر کارایی

. زیرنویس‌ها به‌طور خودکار تولید می‌شوند و قابل تنظیم هستند یا نظراتی را به ویدیوها برای ویرایش مشترک اضافه می‌کنند

محدودیت های Lumen5

. طرح رایگان با چند معایب قابل توجه همراه است: تعداد محدودی الگو در طرح رایگان Lumen5 موجود است، حداکثر وضوح تصویر تنها p720 است و ویدیوی نهایی شما دارای واترمارک خواهد بود.

. جمع آوری برخی ویدیوها کمی بیشتر طول می کشد

. گزینه های سفارشی سازی محدود برای مفاهیم پیچیده تر

قیمت Lumen5

. رایگان

. پایه: 29 دلار در ماه

. شروع: 79 دلار در ماه

. حرفه ای: 199 دلار در ماه

. شرکت: برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

32. Synthesia

Synthesia یک ابزار قدرتمند هوش مصنوعی مبتنی بر مرورگر است که بدون زحمت متن ساده را در عرض چند دقیقه به ویدیوهای جذاب تبدیل می کند. با استفاده از این برنامه ایجاد محتوای بصری، می‌توانید به راحتی ویدیوهای حرفه‌ای را برای موارد استفاده مانند فعال‌سازی فروش و بازاریابی، که همگی با روایت و یک آواتار انسانی تولید شده توسط هوش مصنوعی کامل می‌شوند، تولید کنید.

همچنین از 120 زبان محلی برای دسترسی جهانی پشتیبانی می کند و همکاری تیمی را از طریق بازخورد در فرآیند تولید ویدیو تشویق می کند.

بهترین ویژگی های Synthesia

. ایجاد محتوای مبتنی بر متن برای تبدیل اسکریپت های خود به ویدیوهای با کیفیت بالا که توسط آواتارهای هوش مصنوعی واقعی ارائه می شوند.

. صداگذاری و زیرنویس به بیش از 120 زبان

. ویژگی های راحت ضبط صفحه نمایش

. قابلیت های سفارشی سازی برای تراز کردن ویدیوی شما با لوگوی برند، فونت، رنگ ها و موارد دیگر

محدودیت های Synthesia

. ویرایش فیلم ها و زیرنویس ها در صحنه های سنگین دیالوگ می تواند وقت گیر باشد

. تعداد صحنه‌هایی که می‌توانید به هر ویدیو اضافه کنید با توجه به سطح طرح قیمت‌گذاری شما محدود است

قیمت گذاری Synthesia

. شخصی: برای افراد، 30 دلار در ماه

. سازمانی: طرح سفارشی برای تیم ها. قیمت بر اساس تعداد صندلی است

33. DeepBrain AI

هوش مصنوعی DeepBrain در ارائه راه حل های تولید ویدیو تخصص دارد و اغلب برای آواتارهای هوش مصنوعی مکالمه ای خود استفاده می شود. به جای استخدام مجریان یا بازیگران برای تسهیل ویدیوهای آموزشی خود، می توانید از DeepBrain برای سفارشی کردن آواتار شبیه به هویت برند خود و دستورالعمل ها استفاده کنید.

بهترین ویژگی های هوش مصنوعی DeepBrain

. قابلیت تبدیل متن به گفتار برای تبدیل اسکریپت ها به صدا و زیرنویس خودکار

. امکان ایجاد ویدئو و آواتار از توضیحات متنی

. این دارای یک رابط کاربری بصری و چندین قالب ویدیویی برای احساس اتصال و بازی هنگام استفاده از برنامه است

. پشتیبانی از بیش از 80 زبان و 100 آواتار هوش مصنوعی

محدودیت های هوش مصنوعی DeepBrain

. می تواند بسیار گران باشد، به خصوص اگر به این نوع ویدیو برای ابتکارات متعدد نیاز دارید

قیمت گذاری هوش مصنوعی DeepBrain

. شروع: از 30 دلار برای 10 دقیقه در ماه شروع می شود، تا 180 دلار برای 60 دقیقه در ماه

. حرفه ای: از 225 دلار برای 90 دقیقه در ماه شروع می شود، تا 600 دلار برای 240 دقیقه در ماه

. شرکت: برای قیمت گذاری با DeepBrain تماس بگیرید

34. بهترین ابزارهای هوش مصنوعی Runway

Runway تعدادی “ابزار جادویی” هوش مصنوعی را برای تولید فیلم ها، تصاویر، انیمیشن های سه بعدی و بهبودهای صوتی با کسری از هزینه پروژه های تحت رهبری انسان ارائه می دهد. چه بخواهید یک تصویر موجود را تغییر دهید، اشیاء ناخواسته را پاک کنید یا سبک ویدیوهای خود را تغییر دهید، Runway راه حلی برای شما دارد.

بهترین ویژگی های Runway

. متن به ویدیو و ویدیو به ویدیو تحریک برای ایجاد یا بهبود انواع مختلف رسانه

. برای شرکت های بزرگ و سرگرمی ها به طور یکسان ساخته شده است

. می توانید مدل هوش مصنوعی خود را طوری آموزش دهید که با سبک برند و دستورالعمل های موضوع مطابقت داشته باشد

محدودیت های Runway

. تفسیرهای نرم افزارهای مبتنی بر ابر از اعلان های متنی همیشه دقیق یا منسجم نیستند

قیمت گذاری Runway

. پایه: رایگان

. استاندارد: 12 دلار برای هر کاربر، در ماه

. حرفه ای: 28 دلار برای هر کاربر، در هر ماه

. نامحدود: 76 دلار برای هر کاربر، در ماه

. شرکت: برای جزئیات قیمت تماس بگیرید

35. Pictory

Pictory AI یک نرم افزار ایجاد ویدیو مبتنی بر هوش مصنوعی است که فرآیند تبدیل محتوای نوشته شده به ویدیوهای جذاب را ساده و امکان پذیر می کند. این برنامه از ویژگی‌ها و منابع، از جمله فیلم‌های استوک، موسیقی و صداگذاری استفاده می‌کند تا پست‌های طولانی وبلاگ یا محتوای نوشتاری را تنها با چند کلیک به ویدیوهای جذاب تبدیل کند.

بهترین ویژگی های Pictory

. محتوای برند ساخته شده با هوش مصنوعی خود را ایجاد، ذخیره و به اشتراک بگذارید

. انتخاب خودکار تصویر و ویدیو برای یافتن رسانه ای که با درخواست های نوشته شده شما مطابقت دارد

. دسترسی به بیش از سه میلیون تصویر بدون حق امتیاز

. سفارشی سازی سریع برای تغییر خروجی Pictory برای مطابقت با درخواست های شما

. ویدیوهای طولانی را خلاصه کنید یا نکات برجسته را در چند ثانیه بکشید

محدودیت های Pictory

. برخی از گزینه های صداگذاری آن بیشتر از بقیه روباتیک به نظر می رسند

. ویدیوهای Pictory AI ممکن است فاقد اصالت باشند

. Pictory در درجه اول انگلیسی را پردازش می کند و ممکن است برای درک کافی زبان های دیگر دچار مشکل شود

قیمت گذاری Pictory

. امتحان رایگان

. استاندارد: 19 دلار در ماه

. حق بیمه: 34 دلار در ماه

. تیم ها: 99 دلار در ماه

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای پشتیبانی مشتری و فروش

تیم‌های فروش و پشتیبانی مشتری می‌توانند ارزش زیادی در استفاده از ترکیبی از ابزارهای هوش مصنوعی در جریان کاری خود پیدا کنند. ممکن است قبلاً با ربات‌های چت و دستیاران مجازی برای پاسخ به سؤالات متداول و سؤالات اولیه مشتری آشنا باشید، اما تعدادی برنامه دیگر برای بهینه‌سازی فرآیندهای پشت صحنه برای نقش‌های حیاتی سازمان شما در مواجهه با مشتری وجود دارد.

36. SecondBrain (previously MagicChat)

SecondBrain که قبلا به عنوان MagicChat شناخته می‌شد، به شما کمک می‌کند ربات‌هایی شبیه به ChatGPT با دانش گسترده‌ای از کسب‌وکار یا محصول خود بسازید تا از تلاش‌های فروش و خدمات مشتری خود پشتیبانی کند. با استفاده از محتوا، صفحات وب، فایل‌ها و اسناد مختلف، می‌توانید ربات خود را در مورد نحوه ارائه پشتیبانی هم‌زمان به کاربرانی که از وب‌سایت شما با سؤالاتی در مورد خدمات شما بازدید می‌کنند، آموزش دهید.

بهترین ویژگی های SecondBrain

. ربات چت خود را با منابع آموزشی مختلف آموزش دهید و آن را با یک ویجت چت ساده در سایت خود جاسازی کنید

. ربات چت شما را می توان با منابعی که به بیش از 90 زبان نوشته شده است آموزش داد

. پاسخ سریع به سوالات فوری مشتریان شما را با دقت فعال می کند

. بسته به طرح قیمتی خود می توانید همزمان چندین ربات ایجاد کنید

. محدودیت های SecondBrain

. طرح رایگان شما را به ایجاد یک ربات چت محدود می کند

. کیفیت پاسخ‌های ربات شما کاملاً به حجم داده‌هایی که برای یادگیری از آن داده می‌شود بستگی دارد

قیمت گذاری SecondBrain

. شروع: 0 دلار

. Hobby: 19 دلار در ماه

. Power: 49 دلار در ماه

. حرفه ای: 99 دلار در ماه

37. Chatfuel AI

نرم افزار چت بات Chatfuel ویژگی هوش مصنوعی خود را برای ساده سازی فرآیند ایجاد ربات برای پلتفرم های پیام رسانی مختلف معرفی کرده است. بدون پیش‌زمینه برنامه‌نویسی گسترده، می‌توانید به راحتی ربات‌های آگاه بسازید که با استفاده از پاسخ‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی و زبان طبیعی با مشتریان خود درگیر شوند. خیلی باحاله، درسته؟

بهترین ویژگی های هوش مصنوعی Chatfuel

. با استفاده از فناوری GPT-4 OpenAI برای خروجی دقیق تر ایجاد شده است

. روی اکثر پلتفرم های پیام رسانی محبوب، از جمله فیس بوک مسنجر، اینستاگرام، تلگرام و وب سایت کسب و کار شما کار می کند

. راه اندازی آسان برای شروع سریع استفاده از ابزار

. محدودیت های هوش مصنوعی Chatfuel

. محدودیت هایی در توضیحات شرکت و دانشی وجود دارد که می توانید برای آموزش هوش مصنوعی Chatfuel استفاده کنید

. تعداد پیام‌های هوش مصنوعی که ربات شما در هر ماه ارسال می‌کند با برنامه قیمت‌گذاری شما تعیین می‌شود

قیمت گذاری هوش مصنوعی Chatfuel

. شروع: 29 دلار در ماه

. Grow : 79 دلار در ماه

. حرفه ای: 149 دلار در ماه

. شرکت: برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

38. Second Nature

Second Nature AI یک راه حل SaaS است که نرم افزار آموزش فروش را با استفاده از هوش مصنوعی مکالمه ای برای تقلید از الگوهای گفتاری مشتریان واقعی ارائه می دهد. این شبیه سازی فروش همهجانبه را به زبان طبیعی ارائه می دهد و به نمایندگان فروش اجازه می دهد مهارت های خود را بهبود بخشند و گفتگوهای بهتری با مشتریان داشته باشند.

Second Nature بهترین ویژگی ها

. گزارش های آموزشی فروش و تجزیه و تحلیل را برای سنجش موفقیت شبیه سازی های شما ذخیره می کند

. ارزیابی و گواهی‌های فروش مبتنی بر هوش مصنوعی برای شبیه‌سازی تجربه آموزشی

. انواع موقعیت های آموزشی برای شبیه سازی سناریوهای واقعی یا مهم ترین آنها برای کسب و کار شما

محدودیت های Second Nature

. برخی از کاربران متوجه می شوند که تجربه آموزش رباتیک آن ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کنند

. سازگاری زبان محدود برای غیر انگلیسی زبانان

قیمت گذاری Second Nature

. برای تمام اطلاعات قیمت با Second Nature تماس بگیرید

39.بهترین ابزارهای هوش مصنوعی Kustomer

Kustomer یک پلتفرم خدمات مشتری با ویژگی هوش مصنوعی داخلی برای بهینه سازی پشتیبانی مشتری است. Kustomer با خودکارسازی پرسش‌های متداول و پاسخ‌های ربات‌های چت، تعاملات مشتری شما را ساده می‌کند و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا خدمات 24/7 ارائه دهند. با تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده، Kustomer می‌تواند زمان‌های انتظار را پیش‌بینی کند، لحن را تشخیص دهد و توصیه‌های شخصی‌سازی شده برای بهبود تجربه کلی مشتری ارائه دهد.

بهترین ویژگی های Kustomer

. استقرار ربات‌های سفارشی در سراسر چت، پلتفرم‌های اجتماعی و برنامه‌های پیام‌رسان برای خودکارسازی درخواست‌های خدمات تکراری

. از مدل های هوش مصنوعی خودآموز برای توصیه بهترین پاسخ ها بر اساس داده های تاریخی استفاده کنید

. تشخیص هدف و لحن برای تعیین احساس مشتریان بر اساس متن آنها

. زبان مشتریان را شناسایی کنید و آنها را به یک نماینده بومی زبان یا پیام ترجمه شده هدایت کنید

محدودیت های Kustomer

. Kustomer کسب و کارهای بزرگ و سازمانی را هدف قرار داده است. ممکن است برای مشاغل کوچکتر تا متوسط ​​گران باشد

قیمت گذاری Kustomer

. شرکت: 89 دلار برای هر کاربر، در ماه

. نهایی: 139 دلار برای هر کاربر، در ماه

ویژگی هوش مصنوعی Kustomer به عنوان یک افزونه به برنامه های پولی آن ارائه می شود که از 15 دلار در ماه شروع می شود.

40. AutoResponder

AutoResponder به برنامه های پیام رسانی برتر متصل می شود تا پاسخ های چت خودکار را برای مشتریان شما ارسال کند. می‌توانید از ChatGPT، GPT-4 یا Dialogflow AI برای پردازش پیام‌ها از سرور وب خود استفاده کنید و هر تعداد که می‌خواهید قوانین و پیام‌های سفارشی ایجاد کنید. حتی درخواست های خارج از دفتر.

بهترین ویژگی های AutoResponder

. ایده آل برای مشاغل با پایگاه مشتری جهانی که عمدتاً از طریق ابزارهای پیام رسانی تلفن همراه مانند WhatsApp ارتباط برقرار می کنند.

. پاسخ‌های خودکار را برای برنامه‌های برتر از جمله فیس‌بوک مسنجر، تلگرام، اینستاگرام، واتس‌اپ و غیره ایجاد می‌کند

محدودیت های AutoResponder

. برای کسب‌وکارهای بزرگ‌تر با راه‌های مختلف برای ارتباط با مشتریان، چندان مؤثر نیست

. این راهی برای برقراری ارتباط یا ایجاد ارتباط معنادار با مشتریان بالقوه نیست

قیمت پاسخگوی خودکار

AutoResponder برای دانلود رایگان است.

41. MagicForm

MagicForm یک پلتفرم مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی است که با ایجاد پاسخ‌های شخصی و انسان‌مانند به درخواست‌های مشتری، تعامل و تبدیل مشتری را افزایش می‌دهد.

بهترین ویژگی های MagicForm

. MagicForm فوراً همه چیزهایی را که باید در مورد کسب و کار شما بداند می آموزد تا به تنهایی به مشتریان کمک کند

. ابزار تحقیق از یادگیری ماشینی استفاده می کند تا به MagicForm اجازه دهد تا با استفاده بیشتر از آن، بهبود یابد

. به بیش از 30 زبان می فهمد و “صحبت می کند”.

. پیگیری های خودکار، پاسخ های 24 ساعته و سوالات شخصی برای بهبود تجربه مشتری

محدودیت های MagicForm

. طرح رایگان محدود با تنها 50 مکالمه در ماه مجاز است

. طرح های گران قیمت – برای مشاغل کوچکتر ایده آل نیست

قیمت گذاری MagicForm

. شروع کننده: رایگان

. حرفه ای: 99 دلار در ماه

. شرکت: 249 دلار در ماه

42. Conversica

Conversica یک ابزار خدمات مشتری با هوش مصنوعی است که از «دستیارهای دیجیتال درآمد» برای مدیریت مکالمات سخت استفاده می کند. این ابزار مکالمه دو طرفه همه چیز در مورد افزایش درآمد از طریق ارتباط شما با سرنخ های بیشتر و پیگیری در هر نقطه تماس است.

بهترین ویژگی های Conversica

. Conversica برای ایجاد روابط با مشتریان جدید با استفاده از پرسونای با دقت ساخته شده برای هدایت مکالمه طراحی شده است

. هدف آن بهبود حفظ کارمندان با مدیریت مکالمات پیشرفته است، بنابراین تیم شما می‌تواند روی معاملات بعدی تمرکز کند.

. MQL های شما را قبل از تحویل دادن به فروش واجد شرایط می کند

. فرآیندهای تولید تقاضای شما را تحسین می‌کند تا سرنخ‌هایتان را زودتر با دسترسی شخصی‌شده درگیر کند

محدودیت های Conversica

. چیزهای زیادی در این ابزار وجود دارد که استفاده موثر از رابط کاربری آن را در ابتدا تا حدودی چالش برانگیز می کند

قیمت گذاری Conversica

. برای تمام اطلاعات قیمت با Conversica تماس بگیرید

43.بهترین ابزارهای هوش مصنوعی Candide

Candide که قبلاً Looti AI بود، CRM شما را با ویژگی‌هایی ارتقا می‌دهد تا مخاطبان و نامزدهای ایده‌آل شرکت شما را با نرم‌افزار نوآورانه تولید سرنخ خود بیابد.

بهترین ویژگی های Candide

. Candide داده های شما را خوشه بندی و تجزیه و تحلیل می کند تا مخاطبان هدف شما را شناسایی کند

. فیلترهای متعدد برای کمک به شما برای یافتن سریعتر نامزدهای شغلی مناسب

. CRM خود را در عرض چند ثانیه از سرنخ‌های غیرمجاز پاک کنید

. پاکسازی داده‌های داخلی برای اجرای روان برنامه شما

محدودیت های Candide

. Candide بیشتر برای کاربران شرکتی طراحی شده است تا افراد یا مشاغل کوچک

. ویژگی های جدیدتر آن بیشتر بر روی کمک مجازی عمومی متمرکز است تا پشتیبانی CRM

. این ابزار هنوز در مرحله آزمایشی است

قیمت گذاری Candide

. پایه: فقط آزمایشی رایگان

. کارآمد: 8 دلار در ماه

44. WARMER.ai

WARMER یک ایمیل نویس خودکار است که از هوش مصنوعی برای تولید ایمیل های شخصی سازی شده مبتنی بر فروش استفاده می کند. WARMER با استفاده از دستورات ساده برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هدف و مخاطبان خود طراحی شده است تا سریعتر از همیشه پاسخ های بالاتری دریافت کند.

بهترین ویژگی های WARMER.ai

. رابط کاربری ساده برای یادگیری سریع پلتفرم

. WARMER لینکدین، صفحات وب و CSV ها را تجزیه و تحلیل می کند تا درباره مشتریان احتمالی شما بیشتر بیاموزد و ایمیل های شخصی بنویسد.

. می‌تواند فهرست‌های چند نفر را پردازش کند و همچنان پیامی با کیفیت بالا ارائه دهد

محدودیت های WARMER.ai

. طرح های پولی آن گران است

قیمت WARMER.ai

. برای تمام جزئیات قیمت با WARMER.ai تماس بگیرید

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای منابع انسانی و استخدام

تیم های منابع انسانی و استخدام انگشتان پای خود را تقریباً در تمام بخش های سازمان فرو می برند. در حالی که آنها مطمئناً می توانند از بسیاری از ابزارهایی که قبلاً در این لیست ذکر شده بهره مند شوند، ابزارهای هوش مصنوعی نیز وجود دارد که به طور خاص برای این تیم ها ایجاد شده است.

45. Paradox

Paradox.ai یک نرم افزار هوش مصنوعی برای استخدام و منابع انسانی برای خودکارسازی وظایف در فرآیند استخدام مانند غربالگری کاندیداها، زمان‌بندی مصاحبه‌ها و حضور در هیئت مدیره است. Paradox.ai با دستیار هوش مصنوعی محاوره‌ای خود، اولیویا، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا نامزدهای برتر را جذب کنند، تبدیل‌ها را بهبود ببخشند و به سؤالات رایج پاسخ دهند. ویژگی هایی مانند یکپارچه سازی برنامه تلفن همراه، غربالگری خودکار و مدیریت تجربه را برای افزایش کارایی منابع انسانی و استخدام ارائه می دهد.

بهترین ویژگی های Paradox

. ارسال پیامک دو طرفه و چت 24 ساعته برای تعامل با نامزدها طبق شرایط آنها

. غربالگری خودکار نامزدها برای ارتباط شما با بهترین اعضای تیم بالقوه

. مدیریت رویداد و زمان‌بندی برای هموارسازی فرآیند مصاحبه و ورود

. ارزیابی‌های اول موبایل برای کاهش گردش مالی کوتاه‌مدت کارکنان

محدودیت های Paradox

. برخی از تأییدیه‌های پشت سر هم بین شرکت و پارادوکس در حین آزمایش کارمندان بالقوه

. Paradox تعدادی ادغام ارائه می دهد، اما آنها به اندازه پلتفرم خود ارزشمند یا روان نیستند

قیمت گذاری Paradox

. برای تمام اطلاعات قیمت با پارادوکس تماس بگیرید

46.بهترین ابزارهای هوش مصنوعی ​​Textio

Textio یک ابزار جذب استعداد هوش مصنوعی است که بر تولید توضیحات شغلی و راهنمای بررسی عملکرد تمرکز دارد تا سوگیری را از فرآیند استخدام حذف کند و نیروی کار متنوع‌تری ایجاد کند.

بهترین ویژگی های Textio

. پیشنهادات خودکار برای بهینه سازی پست های شغلی، ایمیل، کمپین های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر بر اساس بینش های مبتنی بر داده

. ویژگی هایی برای کمک به مدیران برای نوشتن فیدبک منصفانه و عملی

. گزارش های مفصل در مورد کیفیت فیدبک عملکرد سازماندهی شده توسط گروه و تیم جمعیتی

. ادغام با ابزارهای رایج منابع انسانی برای راهنمایی مداوم در سایر پلتفرم ها

محدودیت های Textio

. همه ادغام‌ها به یک اندازه قدرتمند نیستند – قبل از معرفی ابزار دیگری به فرآیندهای خود، مطمئن شوید که پشته فناوری فعلی شما با Textio هماهنگ است.

برای شرکت های متوسط ​​بهتر از مشاغل کوچک یا کاربران فردی است

قیمت گذاری Textio

. برای تمام اطلاعات قیمت با Textio تماس بگیرید

47. HiredScore

HiredScore یک ابزار هماهنگ سازی استعداد است که از هوش مصنوعی، ادغام عمیق و اتوماسیون برای ارائه توصیه های عملی به تیم های استخدام شما استفاده می کند. از داده‌های تیم تاریخی و آگاهی از وضعیت فعلی شما استفاده می‌کند تا به طور خودکار اهداف شما را با اولویت‌های لحظه‌ای هماهنگ کند. پیشنهادات آن در کل فرآیند استخدام برای کمک به بهره‌وری استخدام‌کنندگان، حفظ درونی، تنوع و شمول، کشف استعدادها و موارد دیگر است.

بهترین ویژگی های HiredScore

. افزایش غربالگری برای شناسایی نامزدهای برتر و کاهش تعصب در فرآیند استخدام

. ATS، CRM، کارمندان، VMS و پایگاه‌های داده خارجی را برای ارائه پیشنهادات منصفانه برای هر نقش جستجو می‌کند

محدودیت های HiredScore

. در زبان های دیگر به جز انگلیسی موثر نیست

. می تواند کند بارگذاری شود

قیمت HiredScore

. برای تمام اطلاعات قیمت با HiredScore تماس بگیرید

48. Juicebox (PeopleGPT)

PeopleGPT توسط Juicebox یک موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی برای کارهای جذب استعداد مانند استخدام، کشف مشتری، تحقیق و موارد دیگر است. PeopleGPT از مدل GPT-4 AI برای درک و منبعیابی پروفایل های LinkedIn برای شناسایی بهترین نامزدهای شما استفاده می کند.

بهترین ویژگی های PeopleGPT

. PeopleGPT استراتژی جستجوی نامزد شما را با منابعی مانند فهرستی از شرکت‌های مشابه، مکان‌های نامزد، عناوین شغلی مرتبط و موارد دیگر ایجاد می‌کند.

. می‌توانید به پارامترهایی که برای تولید پاسخ‌های شما استفاده می‌شود نگاه کنید و مستقیماً آنها را تنظیم کنید

. از طریق ایمیل مستقیماً از پلتفرم PeopleGPT با پیام‌هایی که به‌طور خودکار تولید و شخصی‌سازی می‌شوند، با نامزدها تماس بگیرید

محدودیت های PeopleGPT

. ویژگی‌های آن از تیم‌های استعدادیابی در فرآیند جستجوی نامزد پشتیبانی می‌کند، اما نمی‌تواند به حرکت آنها در فرآیند استخدام کمک کند

قیمت گذاری PeopleGPT

. برای تمام اطلاعات قیمت با PeopleGPT تماس بگیرید

49.بهترین ابزارهای هوش مصنوعی Attract

با پیروی از فرضیه ای مشابه PeopleGPT، Attract یک پلتفرم جستجوی استعداد و تعامل با هوش مصنوعی است که برای گسترش قابلیت های تیم منابع انسانی شما در جذب و مدیریت استعدادها طراحی شده است.

بهترین ویژگی های Attract

. ابزارهایی برای مدیریت گردش کار استعدادیابی شما برای تقویت برند کارفرما و ایجاد تجربیات به یاد ماندنی تر برای نامزدها

. پیشنهادات خودکار برای جذب، توسعه و حفظ استعداد شما

. از هوش مصنوعی برای بهینه سازی پست های شغلی شما و انجام غربالگری رزومه استفاده می کند

محدودیت های Attract

. Attract برای شرکت های بزرگتر مناسب تر از مشاغل کوچک یا افراد است

. برخی از کاربران پیمایش رابط کاربری آن را دشوار می دانند

قیمت Attract

. برای اطلاع از قیمت تمام شده با Attract تماس بگیرید

50.بهترین ابزارهای هوش مصنوعی Effy

Effy یک نرم افزار مدیریت عملکرد برای هدایت رشد و توسعه در سازمان ها است. از فناوری هوش مصنوعی برای تسهیل بازخورد 360 درجه، یک به یک، بررسی ها و برنامه های توسعه با قالب های آماده برای تجربه کاربری بهینه استفاده می کند.

بهترین ویژگی های Effy

. تجزیه و تحلیل و بینش تولید شده توسط هوش مصنوعی برای درک بهتر ارزیابی های عملکرد شما

. بیش از 20 قالب پرسشنامه از پیش ساخته شده برای فیدبک

. می‌توانید فرآیندهای بررسی خود را مستقیماً از تیم‌های Slack یا Microsoft انجام دهید

محدودیت های Effy

. طرح های گران قیمت افی را برای کسب و کارهای کوچکتر غیرقابل دسترس می کند

. برای باز کردن قفل برخی از قابلیت های تجزیه و تحلیل و گزارش، به ادغام ها متکی است

قیمت گذاری Effy

. رایگان

. حرفه ای: 540 دلار برای یک سال دسترسی

. شرکت: برای اطلاع از قیمت با Effy تماس بگیرید

با برترین ابزارهای هوش مصنوعی، نوآوری خود را کنترل کنید

شما نمی توانید با سرمایه گذاری در هر یک از این ابزارهای هوش مصنوعی اشتباه کنید.

با این اوصاف، به راحتی می توانید فرآیندهای خود (و کیف پول خود) را با برنامه های بیش از حد تحت تأثیر قرار دهید تا تغییرات مثبتی در روز ایجاد کنید.

هر چند ابزار هوش مصنوعی را به گردش کار خود معرفی کنید، آنها هرگز جایگزین پشتیبانی و مشارکت شما یا سایر اعضای تیم نمی شوند. توصیه ما؟ به جای اینکه پشته فناوری خود را با هر ابزار برتر بارگیری کنید، بودجه و زمان خود را در برنامه ای سرمایه گذاری کنید که تضمین شده است بهره وری شما را بالا ببرد—ClickUp.

ClickUp تنها راه حل منحصر به فرد هوش مصنوعی مبتنی بر نقش است که به طور منظم بهینه سازی شده و اعلان های مبتنی بر تحقیقات مستقیماً در پلتفرم آن تعبیه شده است. ClickUp AI با قدرت خلاصه کردن موضوعات نظرات از هر نقطه در Workspace شما، تنظیم محتوا بر اساس مورد خاص شما و ترجمه متن به بیش از 10 زبان، منبع نهایی برای هر تیم است.

حتی با وجود تمام قابلیت‌هایی که ClickUp AI در حال حاضر ارائه می‌دهد، موارد بیشتری در افق وجود دارد! این فقط شروعی برای ClickUp AI است و با استفاده از آزمایش رایگان آن، همه این فرصت را دارند که آن را تجربه کنند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT