بهترین ارزهای دیجیتال زیر 0.10 دلار اردیبهشت

بهترین ارزهای دیجیتال زیر 0.10 دلار اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

پس از سقوط ناگهانی ارزهای دیجیتال که اخیرا اتفاق افتاد، به‌ دلیل هیجانی که در مورد هاوینگ چهارم بیت‌کوین (BTC) در پیش است، برخی از ارزهای دیجیتال و میم کوین ها بهترین فرصت‌های سرمایه‌ گذاری را ارائه داده اند که در حال حاضر با قیمت کمتر از 0.10 دلار ارزش گذاری شده اند. در این پست به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال زیر 0.10 دلار اردیبهشت می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

بهترین ارزهای دیجیتال زیر 0.10 دلار اردیبهشت

با در نظر گرفتن این موضوع، فینبولد در حوزه رمز ارز جستجو کرده است تا فهرستی از سه دارایی رمزنگاری شده را ارائه دهد که در حال حاضر با قیمتی کمتر از 0.10 دلار نوسان دارند و ممکن است یکی از بهترین گزینه‌ های خرید برای معامله‌ گران ارز دیجیتال باشد.

شیبا اینو (SHIB)

به طور خاص، اولین ارز دیجیتالی که قصد داریم در این مقاله معرفی کنیم، شیبا اینو مبتنی بر میم دوج است که با CDSA که اعضای آن شامل نتفلیکس (NASDAQ: NFLX) و اپل (NASDAQ: AAPL) نیز هستند، برای تامین امنیت بیشتر و مسائل مربوط به مدیریت حقوق با استفاده از بلاک چین شیباریوم شریک شده است.

در زمان انتشار، قیمت شیبا اینو با 0.00002321 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته افزایش 5 درصدی را به ثبت رسانده است، زیرا در حال حرکت برای معکوس کردن روند برای جبران کاهش 5 درصدی نسبت به هفت روز گذشته و ضرر 6 درصدی در نمودار ماهانه بر اساس آخرین داده ها است.

ارز MEW – میم کوین گربه ای مبتنی بر سولانا

در همین حال، یک میم سکه جدید به نام Cat in a Dogs World، نشان دهنده یک ایده جدید در صنعت کریپتو مملو از میم کوین هایی با مضمون سگ است و پس از اینکه صرافی Bybit اخیراً اعلام کرد قصد دارد ارز MEW مبتنی بر زنجیره سولانا (SOL) را بر روی پلتفرم خود راه اندازی کند، علاقه سرمایه گذاران را جلب کرده است.

در حال حاضر، میم کوین با مضمون گربه MEW در قیمت 0.005136 دلار در حال نوسان است که نشان دهنده کاهش 11 درصدی قیمت در نمودار روزانه و پیشرفت 73 درصدی در طول هفته و افزایش 189 درصدی در ماه گذشته است.

فلوکی اینو (FLOKI)

در نهایت فلوکی اینو (FLOKI) یکی دیگر از دارایی‌ های زیر 0.10 دلار است که ارزش بررسی دارد زیرا سکه میم الهام گرفته از وایکینگ‌ ها در سال جاری رشد انفجاری را تجربه کرد که با اضافه شدن 2 میلیارد دلار به ارزش بازار آن در آوریل پس از تصویب پیشنهادی برای سوزاندن حدود 2 درصد از FLOKI توسط جامعه به اوج رسید.

در همین حال، قیمت FLOKI در زمان نگارش این مقاله روی 0.0001427 دلار بود که حاکی از افزایش روزانه 2.15 درصدی و ضرر 8 درصدی در هفته گذشته و کاهش 31 درصدی نسبت به ماه گذشته بر اساس آخرین اطلاعات بازیابی شده توسط Finbold است.

finbold

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT